1900 kcalquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:25 schreef Indication het volgende:
Ik doe niet aan rokjes dag.. Over een paar weken misschien
Lijstje:
O: melk met muesli
T: avocado
L: 2 bammetjes (1 filet americain, 1 kipkerrie)
D (5u al) rijst met kip en thaise curry
B: 1,5u training
T: kwark met 1 bammetje met gekookt ei
Is dat een goed of slecht teken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Crap, ik pas het jasje van dit pak net niet meer.
SPOILER: huidigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Op zich goed (te strak om schouders) maar ik zit er niet echt op te wachten om een nieuw pak aan te schaffen.. Maar wat anders verzinnen.quote:
Hoe herkenbaar... ik kan van de aankoop van een broek gewoon gefrustreerd rakenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Perruche het volgende:
Misschien kan je het wat uit laten leggen ofzo bij een goede kleermaker?
Ik mag zaterdag mijn broek naar de kleermaker brengen omdat 'ie te groot ir rond de taille. Echt zo'n drama, altijd moet ik een grote broekmaar voor de billen/bovenbenen, maar in de taille is 'ie dan veel te groot en zakt 'ie af. Bwurgh.
Edit; alhoewel ik dit beter vind dan dat ie superstrak zit bij de taille, beter dikke billen dan een dikke buik enzo.
Meestal zijn die winkels vrij duur, ik prefereer niet zoveel geld aan mijn kleding uit te geven. Soms doen ze het ook bij V&D of Steps maar ik prefereer de kleermaker bij mij op de hoek. Lokale middenstand FTW en het is echt zo'n leuek gozertquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar... ik kan van de aankoop van een broek gewoon gefrustreerd raken
Oplossing =>winkels waar ze kleding vermaken.
Ahquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meestal zijn die winkels vrij duur, ik prefereer niet zoveel geld aan mijn kleding uit te geven. Soms doen ze het ook bij V&D of Steps maar ik prefereer de kleermaker bij mij op de hoek. Lokale middenstand FTW en het is echt zo'n leuek gozert.
Troost je met de gedachte dat een broek makkelijker te vermaken is dan een jasjequote:Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar... ik kan van de aankoop van een broek gewoon gefrustreerd raken
Oplossing =>winkels waar ze kleding vermaken.
Ja. Is dat duur eigenlijk? Ik heb per abuis een onflatteus "boyfriendmodel" gekocht en dat staat me niet. Maar de stof is echt prachtig en van hoge kwaliteit. Nu wil ik het jasje smaller laten maken in de taille en de schoudervullingen laten verkleinen. Broeken laten verkleinen heb ik wel vaker laten doen, maar jasjes nog nooit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat een broek makkelijker te vermaken is dan een jasje
Dit. Weet je trouwens dat je met kleding optisch smaller kan lijken? Ik draag bijvoorbeeld nooit platte schoenen onder een iets te lange wijde broek omdat ik dan op een dik propje lijk. Als je bij deze broek hakjes aan zou trekken zou je direct 5 kilo lichter tonen.quote:
Ik pas zelfs kindermaatjes qua bovelijfquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat een broek makkelijker te vermaken is dan een jasje
Ligt eraanw at je bedoelt met "normaal eten" hequote:Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef Indication het volgende:
Ziet er goed uit motorbloempje! Dat is een lichaam om naar te streven :$
Ik heb trouwens het gevoel nu ik serieus bezig ben met afvallen, dat ik helemaal niks lekkers meer mag eten, omdat het anders niet opschiet.. Ben bang dat als ik weer normaal ga eten alles er meteen weer aanzit..
Ik zie er inderdaad vergelijkbaar uit in dit soort broeken met platte schoenen en ik ben slank. Jij ook dus mo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
Foto gemistInderdaad wel slankie
![]()
Maar Ik vind je kleding niet zo flatteus momet wat tink zegt zou je er nog dunner uitzien. Maar dat je er in deze kleding slank uitziet zegt ook al genoeg
Geen idee eigenlijk, figuurnaden breder maken (waardoor meer taille) en schoudervullingen vervangen zou kunnen werken, als je te veel aan de zijnaden doet lijkt me dat het model niet meer mooi valt. Mijn jasjes zijn meesta net wat te krap in de schouders, want anders vormloos.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Is dat duur eigenlijk? Ik heb per abuis een onflatteus "boyfriendmodel" gekocht en dat staat me niet. Maar de stof is echt prachtig en van hoge kwaliteit. Nu wil ik het jasje smaller laten maken in de taille en de schoudervullingen laten verkleinen. Broeken laten verkleinen heb ik wel vaker laten doen, maar jasjes nog nooit.
Nu ben ik ook aan het treugscrollen geweestquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
Foto gemistInderdaad wel slankie
![]()
Maar Ik vind je kleding niet zo flatteus momet wat tink zegt zou je er nog dunner uitzien. Maar dat je er in deze kleding slank uitziet zegt ook al genoeg
Jammer van de PI.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt. Ben nog lang niet strak genoeg, vooral buik en bovenbenen, maar het gaat de goede kant op. en in deze kleding voel ik me prettig, met die gympen; dat is nu eenmaal mijn smaak
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
pi was foutje, zat op mobiel te kloten
Mooi lijstje weer hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:43 schreef Novem het volgende:
Morgen!
@Maria: ik heb die cruesli ook een tijdje gegeten, best goed te doen. Vooral die met tropisch fruit, maar daar zat dan wel meteen meer suiker in.
Die hakken en pakkenloop klinkt mij echt als een hel in de oren, las laatst een heel stuk over 2 vrouwen die undercover gingen in de Zuidas en het werd er niet echt aantrekkelijker opDaarentegen is werken op een ontiegelijk saai bedrijventerrein in Zuidoost ook niet echt gezellig
![]()
Ik haaat broeken, ook altijd te strak op de bovenbenen en dan los rond de taille en meestal minstens 10cm te lang. Gelukkig kan je tegenwoordig in steeds meer winkels lengtemaat 30 of short kopen!
Lijst:
O - 3 vk knackebrod met pindakaas en een mandarijn
T - appel
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - 150ml griekse yoghurt met honing
S - hardlopen
D - gebakken rijst met ei, misschien wat spekblokjes, snijboon, wortel, ui&knof en oestersaus
T - koffie verkeerd
Waar zit ie danquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meestal zijn die winkels vrij duur, ik prefereer niet zoveel geld aan mijn kleding uit te geven. Soms doen ze het ook bij V&D of Steps maar ik prefereer de kleermaker bij mij op de hoek. Lokale middenstand FTW en het is echt zo'n leuek gozert.
Jij zit op de zuidas? Ik toeter wel als ik langs rij straks.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooi lijstje weer hoor!
Maar hoezo nou weer "undercover op de zuidas"? Zo spannend is het hier niet hoor! Sterker nog ik vind het hier wel gezelligallemaal slimme mensen en mannen in strakke pakken! Ok ook een hoop arrogante bobo's maar goed.
Ben trouwens wel benieuwd naar dat "undercover". Alhoewel ik wel zo'n "undercover" gevoel had toen ik een tijdje in Londen in the city zat. Dat was echt zuidas x1000.
Lekker aanhouden dan. Wij weten dat je zonder deze kleding nog slanker zou zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt. Ben nog lang niet strak genoeg, vooral buik en bovenbenen, maar het gaat de goede kant op. en in deze kleding voel ik me prettig, met die gympen; dat is nu eenmaal mijn smaak
Waren 2 journalisten van het Parool volgens mij en zij waren benieuwd naar hoe het was om single te zijn op de Zuidas, dus ze gingen na vijfen in een leuk pakje de bars af om te kijken hoe de gemiddelde man op de Zuidas zich gedraagt tijdens te borrel/lunch etc. Was vrij hilarisch, er schijnt ook een hierarchie te zijn in de bars, sommige voor de jonge wannabe's, een ander voor de saaie oude mannen etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooi lijstje weer hoor!
Maar hoezo nou weer "undercover op de zuidas"? Zo spannend is het hier niet hoor! Sterker nog ik vind het hier wel gezelligallemaal slimme mensen en mannen in strakke pakken! Ok ook een hoop arrogante bobo's maar goed.
Ben trouwens wel benieuwd naar dat "undercover". Alhoewel ik wel zo'n "undercover" gevoel had toen ik een tijdje in Londen in the city zat. Dat was echt zuidas x1000.
Gewoon veel interesse tonen in andere mensen en naar het waarom van dingen vragen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat goed prob!
Vanavond heb ik ook netwerken, maar dat kan ik nooit zo goed
Jup, maar ben vooral kampioen in het gesprek platslaan wanneer ik zelf dingen vertelquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon veel interesse tonen in andere mensen en naar het waarom van dingen vragen.
Begin met je gewoon eens voor te stellen en vraag wie de ander is en wat hij of zij doet. En dan doorvragen.
Maar natuurlijk! Ik ken maar 3 bars hieroquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef Novem het volgende:
[..]
Waren 2 journalisten van het Parool volgens mij en zij waren benieuwd naar hoe het was om single te zijn op de Zuidas, dus ze gingen na vijfen in een leuk pakje de bars af om te kijken hoe de gemiddelde man op de Zuidas zich gedraagt tijdens te borrel/lunch etc. Was vrij hilarisch, er schijnt ook een hirarchie te zijn in de bars, sommige voor de jonge wannabe's, een ander voor de saaie oude mannen etc.
^^quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pas met blote benen is het rokjesdag.
Gewoon niets vertellen danquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup, maar ben vooral kampioen in het gesprek platslaan wanneer ik zelf dingen vertel
Dit is wel een sector waar een klein beetje socially awkward zijn wel mag.
Haha. Ja ik begon met het bestellen van een biertje en vervolgens gewoon meteen op iemand afgestapt haha. Ik moest van mijzelf minimaal een half uur blijven en dat is geluktquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat goed prob!
Vanavond heb ik ook netwerken, maar dat kan ik nooit zo goed
Dit ja. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik de kleren van Mo wel tof vindquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, je bent zo te zien inderdaad een stuk afgevallenNetjes!
Ik deel je voorliefde voor jeans & gympen, maar dat hangt van mijn bui af (en naar t werk doe ik dat sowieso niet). Vind mezelf er in mijn te lange, afgetrapte, baggy jeans met gaten en een topje/shirtje met Adidas vestje en gympen er juist cute uitzien![]()
Maar als ik uitga heb ik bijvoorbeeld meestal wel een jurkje aan ofzo. Met hakken.
Ik doel er meer op dat als ik nu een handje chippies pak ik me al schuldig ga voelen. Als mijn vriendinnen vragen of ik mee uit eten ga naar een tent waar ze heerlijke spare-ribs hebben, ik het al spaans benauwd krijg, omdat ik dan voor mijn gevoel niet-goed-bezig-ben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
@Indication: Een dieet aanhouden is juist niet normaal. Normaal eten zou moeten betekenen, een eet en leefstijl waarbij je gezond en op gewicht blijft en dus je hele leven aanhoudt. Als je dat moeilijk vindt klopt er mogelijk toch iets niet in je eet/ leefstijl?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef Indication het volgende:
Ziet er goed uit motorbloempje! Dat is een lichaam om naar te streven :$
Ik heb trouwens het gevoel nu ik serieus bezig ben met afvallen, dat ik helemaal niks lekkers meer mag eten, omdat het anders niet opschiet.. Ben bang dat als ik weer normaal ga eten alles er meteen weer aanzit..
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeg Vaisor, waarom zie ik jou nooit meer in lol?
Ik snap je heel goed, ik ben daar ook geweest. Maar het is wel puur gedrag. Je blijft je schuldig voelen omdat het je iets heeft opgeleverd. Als je die dingen niet at viel je af, dus door je schuldig te voelen dwing je jezelf om niet meer "troep" te eten en weer af te vallen. Maar dat is heel gevaarlijk, omdat jezelf dwingen tot wel of niet eten, juist problemen kan veroorzaken. Dus wat V1z0R zegt: het gaat om balans..eentje die jij je hele leven vol houdt. Dan val je ook af als je af en toe wat lekkers eet en zit je niet meer met van die nare gedachtes in je hoofd [/psychologisch gebrabbel]quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:33 schreef Indication het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat als ik nu een handje chippies pak ik me al schuldig ga voelen. Als mijn vriendinnen vragen of ik mee uit eten ga naar een tent waar ze heerlijke spare-ribs hebben, ik het al spaans benauwd krijg, omdat ik dan voor mijn gevoel niet-goed-bezig-ben.
Snapje?
Die omschakeling van het gezond eten, met gewichtsverlies naar het gezond eten, zonder gewichtsverlies. Die lijkt me moeilijk. Naar mijn idee is het gezond eten met gewichtsverlies, zo min mogelijk slechts eten en bij gezond eten zonder gewichtsverlies mag je best af en toe wat zondigen. Zolang je de rest van de tijd de goede keuzes maakt.
Je moest ons eens horen af en toe "KARTHUS ULTIquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]Beetje druk geweest de laatste tijd (afgelopen zaterdag nacht nog paar potjes gedaan, dat wel), en wilde gister eigenlijk online komen, maar toen zag ik dat Rambo erop was...
Maar vanavond gewoon weer online zolang er niks tussen komt
Ik zelf heb daar ook wel last van hoor.. Het is voor mij soms lastig een balans te vinden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:33 schreef Indication het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat als ik nu een handje chippies pak ik me al schuldig ga voelen. Als mijn vriendinnen vragen of ik mee uit eten ga naar een tent waar ze heerlijke spare-ribs hebben, ik het al spaans benauwd krijg, omdat ik dan voor mijn gevoel niet-goed-bezig-ben.
Snapje?
Die omschakeling van het gezond eten, met gewichtsverlies naar het gezond eten, zonder gewichtsverlies. Die lijkt me moeilijk. Naar mijn idee is het gezond eten met gewichtsverlies, zo min mogelijk slechts eten en bij gezond eten zonder gewichtsverlies mag je best af en toe wat zondigen. Zolang je de rest van de tijd de goede keuzes maakt.
Prachtig gezegd jammer dat ik zo ongeduldig benquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]maar pas wel op dat je niet jezelf er teveel mee plaagt. Ga liever voor een gezonde levensstijl waarbij je aan lekker eten niet automatisch meer denkt aan verkeerd eten. Zie de OP ook!
Kijk bijvoorbeeld naar lijstjes van de andere mensen hier, die zitten vaak vol met lekker eten wat ook nog eens gezond is! Zie hoe een MarMar met haar situatie ook lekker eet terwijl ze veel minder kan hebben om op gewicht te blijven.
Of Mo, die afvalt en toch altijd weer van die baksels heeft waar het water je van in de mond loopt.
Gezond eten is lekker! Omdat gezond eten ook inhoud dat je jezelf iets mag gunnen...
Als je 30km moet lopen en je begint direct met sprinten dan ben je voor het einde verzuurd. Loop je een gestaag tempo dan ben je er voordat je het weet
Komt zo'n omschakeling een beetje vanzelf? (ik ben pas 1,5e week bezig, dus ben nu nog erg gevoelig daarvoor denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed, ik ben daar ook geweest. Maar het is wel puur gedrag. Je blijft je schuldig voelen omdat het je iets heeft opgeleverd. Als je die dingen niet at viel je af, dus door je schuldig te voelen dwing je jezelf om niet meer "troep" te eten en weer af te vallen. Maar dat is heel gevaarlijk, omdat jezelf dwingen tot wel of niet eten, juist problemen kan veroorzaken. Dus wat V1z0R zegt: het gaat om balans..eentje die jij je hele leven vol houdt. Dan val je ook af als je af en toe wat lekkers eet en zit je niet meer met van die nare gedachtes in je hoofd [/psychologisch gebrabbel]
Maar je kan dan ook niet echt meer stoppen met dat sporten? Of wel? Want daar ben ik een beetje bang voor... Ik train nu 5-6x in de week.. (na 1,5e week houd ik dat nog volquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef the85mc het volgende:
Mijn aanpak was inderdaad niet heel anders gaan eten, maar vooral meer gaan sporten. Ik heb een tweedehands mountainbike gekocht en ben gewoon begonnen met kleine stukjes fietsen. Ik vond en vind het echt leuk en dat werkte verslavend. Op een gegeven moment zat ik meer dan 100 km per week op mn mountainbike. Daarmee ben ik wel echt het meeste afgevallen. En ik zag echt snel vooruitgang, van een rondje van 10 km helemaal bekaf naar wielrenners eraf fietsen
Dus: zoek een sport die je leuk vindt en waar je aanleg voor hebt. Dat geeft voldoening en motiveert enorm. En je kunt nog vrij normaal blijven eten.
Sporten werkt verslavend. Als ik een paar dagen achter mn bureau heb gezeten zonder al teveel beweging word ik onrustig, dan moet mijn energie eruit. Dan moet ik aan het eind van de dag even flink sporten. Daarna kan ik er weer een paar dagen tegen aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef Indication het volgende:
Maar je kan dan ook niet echt meer stoppen met dat sporten? Of wel? Want daar ben ik een beetje bang voor... Ik train nu 5-6x in de week.. (na 1,5e week houd ik dat nog volhaha) 3x hockeyen, wat ik geweldig vind en 2-3x groepslessen op de sportschool, dit doe ik samen met een vriendin en dat werkt inderdaad motiverend
Ik ben in totaal een keer 15 kilo afgevallen. Dat heb ik gedaan in anderhalf jaar: eerst alles in mijn hoofd recht zetten, issues eruit etc. (dat koste een jaar). Daarna was in een half jaar de 15 kilo weg. Over het algemeen ben ik ook slank gebleven, maar als ik weer de weegschaal op klim om te checken, weet ik dat het aan mijn gedrag ligt en niet aan het eten zelf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef Indication het volgende:
[..]
Prachtig gezegd jammer dat ik zo ongeduldig benmaar ik zal het in mijn achterhoofd houden
Inderdaad de mooie lijstjes in de gaten houden en goeie tips opdoen
[..]
Komt zo'n omschakeling een beetje vanzelf? (ik ben pas 1,5e week bezig, dus ben nu nog erg gevoelig daarvoor denk ik)
[..]
Maar je kan dan ook niet echt meer stoppen met dat sporten? Of wel? Want daar ben ik een beetje bang voor... Ik train nu 5-6x in de week.. (na 1,5e week houd ik dat nog volhaha) 3x hockeyen, wat ik geweldig vind en 2-3x groepslessen op de sportschool, dit doe ik samen met een vriendin en dat werkt inderdaad motiverend
Karthus ftwquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je moest ons eens horen af en toe "KARTHUS ULTI![]()
![]()
" .... " Oh wacht...!
"
![]()
Plus, Rambo is geen excuus, wij hadden Rambo gewoon opstaan als achtergrondgeluid![]()
![]()
Maar mooi dat je er iig nog niet op uitgekeken bent!
Ik heb jullie ook gemist! Gister nog met collega over hoe vrolijk jouw Teemo-skin is, en altijd gezellig op skype isquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
" .... " Oh wacht...!
"
![]()
Plus, Rambo is geen excuus, wij hadden Rambo gewoon opstaan als achtergrondgeluid![]()
![]()
Dat jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
" .... " Oh wacht...!
"
![]()
![]()
LoLquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
ok, ik ga het nu gewoon een keer vragen:
WAT DE FRACK IS LOL-EN?
ik volg het allemaal niet met dat gegame, eerlijk gezegd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |