abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108854786
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:56:55 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108854806
Ik heb Quaker cruesli met 'maar' 5 gr suiker per 100 gr! :o Valt me mee! Best lekker ook.

En er zitten noten in!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108854855
Goedemorgen O+ nogmaals!

Heerlijk weer hier! De lucht is fris maar niet koud en de zon schijnt! Zo lekker op de fiets naar m'n ontbijt en daarna uurtje college en vervolgens aan de scriptie. :z

Lijstje post ik vanmiddag wel, maar O is in ieder geval een mediterraans ontbijt :9
Ja doei.
pi_108854865
Crap, ik pas het jasje van dit pak net niet meer. :{
pi_108854875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:25 schreef Indication het volgende:
Ik doe niet aan rokjes dag.. Over een paar weken misschien

Lijstje:
O: melk met muesli
T: avocado
L: 2 bammetjes (1 filet americain, 1 kipkerrie)
D (5u al) rijst met kip en thaise curry
B: 1,5u training
T: kwark met 1 bammetje met gekookt ei
1900 kcal :)
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 <3
pi_108854939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:00 schreef Indication het volgende:

[..]

1900 kcal :)
Zou idd voldoende moeten zijn!
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 10:07:39 #7
70532 loveli
N
pi_108855021
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Crap, ik pas het jasje van dit pak net niet meer. :{
Is dat een goed of slecht teken?
crap in = crap out
pi_108855137
SPOILER: huidig
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_108855158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Is dat een goed of slecht teken?
Op zich goed (te strak om schouders) maar ik zit er niet echt op te wachten om een nieuw pak aan te schaffen.. Maar wat anders verzinnen.
pi_108855297
Misschien kan je het wat uit laten leggen ofzo bij een goede kleermaker?

Ik mag zaterdag mijn broek naar de kleermaker brengen omdat 'ie te groot ir rond de taille :'). Echt zo'n drama, altijd moet ik een grote broekmaar voor de billen/bovenbenen, maar in de taille is 'ie dan veel te groot en zakt 'ie af. Bwurgh.

Edit; alhoewel ik dit beter vind dan dat ie superstrak zit bij de taille, beter dikke billen dan een dikke buik enzo.
pi_108855331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Perruche het volgende:
Misschien kan je het wat uit laten leggen ofzo bij een goede kleermaker?

Ik mag zaterdag mijn broek naar de kleermaker brengen omdat 'ie te groot ir rond de taille :'). Echt zo'n drama, altijd moet ik een grote broekmaar voor de billen/bovenbenen, maar in de taille is 'ie dan veel te groot en zakt 'ie af. Bwurgh.

Edit; alhoewel ik dit beter vind dan dat ie superstrak zit bij de taille, beter dikke billen dan een dikke buik enzo.
Hoe herkenbaar... ik kan van de aankoop van een broek gewoon gefrustreerd raken :')
Oplossing =>winkels waar ze kleding vermaken.
pi_108855391
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar... ik kan van de aankoop van een broek gewoon gefrustreerd raken :')
Meestal zijn die winkels vrij duur, ik prefereer niet zoveel geld aan mijn kleding uit te geven. Soms doen ze het ook bij V&D of Steps maar ik prefereer de kleermaker bij mij op de hoek. Lokale middenstand FTW en het is echt zo'n leuek gozert O+.
pi_108855432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Meestal zijn die winkels vrij duur, ik prefereer niet zoveel geld aan mijn kleding uit te geven. Soms doen ze het ook bij V&D of Steps maar ik prefereer de kleermaker bij mij op de hoek. Lokale middenstand FTW en het is echt zo'n leuek gozert O+.
Ah :D wij hebben hier alleen een griezel.
Al schijnt er ook een dame kleding in te nemen en ik kan het zelf ook maar heb er geen zin in :@
pi_108855470
@ Mo netjes! En je mooie jurkje piept uit de kast O+
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 10:26:08 #15
70532 loveli
N
pi_108855516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Troost je met de gedachte dat een broek makkelijker te vermaken is dan een jasje ;)
crap in = crap out
pi_108855539
Ziet er goed uit motorbloempje! Dat is een lichaam om naar te streven :$

Ik heb trouwens het gevoel nu ik serieus bezig ben met afvallen, dat ik helemaal niks lekkers meer mag eten, omdat het anders niet opschiet.. Ben bang dat als ik weer normaal ga eten alles er meteen weer aanzit..
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 <3
pi_108855541
Mooi slank hoor Mo! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:27:26 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108855556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Troost je met de gedachte dat een broek makkelijker te vermaken is dan een jasje ;)
Ja. Is dat duur eigenlijk? Ik heb per abuis een onflatteus "boyfriendmodel" gekocht en dat staat me niet. Maar de stof is echt prachtig en van hoge kwaliteit. Nu wil ik het jasje smaller laten maken in de taille en de schoudervullingen laten verkleinen. Broeken laten verkleinen heb ik wel vaker laten doen, maar jasjes nog nooit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:29:02 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108855589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef Mini. het volgende:
Mooi slank hoor Mo! :)
Dit. Weet je trouwens dat je met kleding optisch smaller kan lijken? Ik draag bijvoorbeeld nooit platte schoenen onder een iets te lange wijde broek omdat ik dan op een dik propje lijk. Als je bij deze broek hakjes aan zou trekken zou je direct 5 kilo lichter tonen.
Je ziet er trouwens goed uit. Ik hoop dat je het op een duurzame manier hebt bereikt mo.
pi_108855603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik pas zelfs kindermaatjes qua bovelijf :@

Moet jij jasjes laten vermaken?
pi_108855609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef Indication het volgende:

Ik heb trouwens het gevoel nu ik serieus bezig ben met afvallen, dat ik helemaal niks lekkers meer mag eten, omdat het anders niet opschiet.. Ben bang dat als ik weer normaal ga eten alles er meteen weer aanzit..
Ligt eraanw at je bedoelt met "normaal eten" he ;). Sommige mensen vinden dat 1x per week friet enzo, ja dan heb je wel gelijk. Eigenlijk na het afvallen moet je echt een balans zien te vinden, volgens mij vinden de meeste mensen dat het moeilijkst. Wat voor mij scheelt is dat ik wel heb geleerd wat gezond is en wat niet, dan vind ik het makkelijer om goed te eten!
pi_108855635
Foto gemist :D Inderdaad wel slankie :)

Maar Ik vind je kleding niet zo flatteus mo :@ met wat tink zegt zou je er nog dunner uitzien. Maar dat je er in deze kleding slank uitziet zegt ook al genoeg :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:33:30 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108855702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:

Maar Ik vind je kleding niet zo flatteus mo :@ met wat tink zegt zou je er nog dunner uitzien. Maar dat je er in deze kleding slank uitziet zegt ook al genoeg :P
Ik zie er inderdaad vergelijkbaar uit in dit soort broeken met platte schoenen en ik ben slank. Jij ook dus mo.
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 10:34:36 #24
70532 loveli
N
pi_108855738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Is dat duur eigenlijk? Ik heb per abuis een onflatteus "boyfriendmodel" gekocht en dat staat me niet. Maar de stof is echt prachtig en van hoge kwaliteit. Nu wil ik het jasje smaller laten maken in de taille en de schoudervullingen laten verkleinen. Broeken laten verkleinen heb ik wel vaker laten doen, maar jasjes nog nooit.
Geen idee eigenlijk, figuurnaden breder maken (waardoor meer taille) en schoudervullingen vervangen zou kunnen werken, als je te veel aan de zijnaden doet lijkt me dat het model niet meer mooi valt. Mijn jasjes zijn meesta net wat te krap in de schouders, want anders vormloos.
crap in = crap out
pi_108855740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:

Nu ben ik ook aan het treugscrollen geweest :)

Ik sluit me bij de dames aan, wanneer je een spijkerbroek met wijd uitlopende pijp draagt en een leuke riem dan toon je nog slanker :Y)
pi_108855817
Bedankt. Ben nog lang niet strak genoeg, vooral buik en bovenbenen, maar het gaat de goede kant op. en in deze kleding voel ik me prettig, met die gympen; dat is nu eenmaal mijn smaak :)
Ja doei.
pi_108855862
quote:
13s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt. Ben nog lang niet strak genoeg, vooral buik en bovenbenen, maar het gaat de goede kant op. en in deze kleding voel ik me prettig, met die gympen; dat is nu eenmaal mijn smaak :)
Jammer van de PI.
pi_108855922
pi was foutje, zat op mobiel te kloten
Ja doei.
pi_108856027
Morgen!

@Maria: ik heb die cruesli ook een tijdje gegeten, best goed te doen. Vooral die met tropisch fruit, maar daar zat dan wel meteen meer suiker in.

Die hakken en pakkenloop klinkt mij echt als een hel in de oren, las laatst een heel stuk over 2 vrouwen die undercover gingen in de Zuidas en het werd er niet echt aantrekkelijker op :P Daarentegen is werken op een ontiegelijk saai bedrijventerrein in Zuidoost ook niet echt gezellig :')

Ik haaat broeken, ook altijd te strak op de bovenbenen en dan los rond de taille en meestal minstens 10cm te lang. Gelukkig kan je tegenwoordig in steeds meer winkels lengtemaat 30 of short kopen!

Lijst:

O - 3 vk knackebrod met pindakaas en een mandarijn
T - appel
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - 150ml griekse yoghurt met honing
S - hardlopen
D - gebakken rijst met ei, misschien wat spekblokjes, snijboon, wortel, ui&knof en oestersaus
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108856225
Mijn taille is in 2 dagen van 74 naar 69 gegaan :P Ik voel mij ook meteen een stuk minder opgeblazen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_108856227
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
pi was foutje, zat op mobiel te kloten
:D dan ist goed.

En ik vind dat je jezelf tekort doet.
Ik loop ook wel in die spijkerbroeken maar doe er dan een laarsje over zodat het verschil tussen kuit en bovenbeen anders is.
pi_108856282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:43 schreef Novem het volgende:
Morgen!

@Maria: ik heb die cruesli ook een tijdje gegeten, best goed te doen. Vooral die met tropisch fruit, maar daar zat dan wel meteen meer suiker in.

Die hakken en pakkenloop klinkt mij echt als een hel in de oren, las laatst een heel stuk over 2 vrouwen die undercover gingen in de Zuidas en het werd er niet echt aantrekkelijker op :P Daarentegen is werken op een ontiegelijk saai bedrijventerrein in Zuidoost ook niet echt gezellig :')

Ik haaat broeken, ook altijd te strak op de bovenbenen en dan los rond de taille en meestal minstens 10cm te lang. Gelukkig kan je tegenwoordig in steeds meer winkels lengtemaat 30 of short kopen!

Lijst:

O - 3 vk knackebrod met pindakaas en een mandarijn
T - appel
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - 150ml griekse yoghurt met honing
S - hardlopen
D - gebakken rijst met ei, misschien wat spekblokjes, snijboon, wortel, ui&knof en oestersaus
T - koffie verkeerd
Mooi lijstje weer hoor!

Maar hoezo nou weer "undercover op de zuidas"? Zo spannend is het hier niet hoor! Sterker nog ik vind het hier wel gezellig :') allemaal slimme mensen en mannen in strakke pakken! Ok ook een hoop arrogante bobo's maar goed.

Ben trouwens wel benieuwd naar dat "undercover". Alhoewel ik wel zo'n "undercover" gevoel had toen ik een tijdje in Londen in the city zat. Dat was echt zuidas x1000.
pi_108856313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar zit ie dan :)?
pi_108856323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar zit ie dan :)?
DM
pi_108856386
O en ik ben alleen naar een netwerk borrel gegaan waar ik alleen de gastspreker van die dag 'kende' van zijn praatje :D Hij zei nog: 'O jij maakte die opmerking vanochtend tijdens het gastcollege hè? Volgens mij ben jij heel erg intelligent, de manier waarop jij verbanden legt, nou!'

Wacht ik mòèt je nog aan deze mensen voorstellen. Enz, enz. Heb wat ideeën uitgewisseld en er komt ook wel iets concreets uit denk ik voor mijn plan :o

Wel doodeng :D

"Ah, werken jullie samen?" Eh.. nou :%
pi_108856579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mooi lijstje weer hoor!

Maar hoezo nou weer "undercover op de zuidas"? Zo spannend is het hier niet hoor! Sterker nog ik vind het hier wel gezellig :') allemaal slimme mensen en mannen in strakke pakken! Ok ook een hoop arrogante bobo's maar goed.

Ben trouwens wel benieuwd naar dat "undercover". Alhoewel ik wel zo'n "undercover" gevoel had toen ik een tijdje in Londen in the city zat. Dat was echt zuidas x1000.
Jij zit op de zuidas? Ik toeter wel als ik langs rij straks. :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:06:45 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108856653
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker aanhouden dan. Wij weten dat je zonder deze kleding nog slanker zou zijn :P Kun je nagaan :D Ik wou dat jij jezelf eens door mijn ogen zou kunnen zien. Dan zou je zoveel tevredener met jezelf zijn.
pi_108856675
Wat goed prob!
Vanavond heb ik ook netwerken, maar dat kan ik nooit zo goed :')
pi_108856689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mooi lijstje weer hoor!

Waren 2 journalisten van het Parool volgens mij en zij waren benieuwd naar hoe het was om single te zijn op de Zuidas, dus ze gingen na vijfen in een leuk pakje de bars af om te kijken hoe de gemiddelde man op de Zuidas zich gedraagt tijdens te borrel/lunch etc. Was vrij hilarisch, er schijnt ook een hierarchie te zijn in de bars, sommige voor de jonge wannabe's, een ander voor de saaie oude mannen etc. :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:08:42 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108856708
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat goed prob!
Gewoon veel interesse tonen in andere mensen en naar het waarom van dingen vragen.
Begin met je gewoon eens voor te stellen en vraag wie de ander is en wat hij of zij doet. En dan doorvragen.
pi_108856773
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon veel interesse tonen in andere mensen en naar het waarom van dingen vragen.
Begin met je gewoon eens voor te stellen en vraag wie de ander is en wat hij of zij doet. En dan doorvragen.
Jup, maar ben vooral kampioen in het gesprek platslaan wanneer ik zelf dingen vertel :')
Dit is wel een sector waar een klein beetje socially awkward zijn wel mag.
pi_108856787
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef Novem het volgende:

[..]

Waren 2 journalisten van het Parool volgens mij en zij waren benieuwd naar hoe het was om single te zijn op de Zuidas, dus ze gingen na vijfen in een leuk pakje de bars af om te kijken hoe de gemiddelde man op de Zuidas zich gedraagt tijdens te borrel/lunch etc. Was vrij hilarisch, er schijnt ook een hirarchie te zijn in de bars, sommige voor de jonge wannabe's, een ander voor de saaie oude mannen etc. :P
Maar natuurlijk! Ik ken maar 3 bars hiero :') waar ik niet na 22:00 wil zijn, dan ben je pick-up materiaal.

Dinosaur kom gezellig ff borrelen :P

Hm, wacht, die combinatie van die 2 zinnen :')
pi_108856866
Over undercover gesproken; een tijd geleden zat ik aan tafel met mensen van het occupy team (jaja). En toen voelde ik me vet undercover en een buitenbeentje. Kwam ook direct uit m'n werk en had die dag een meeting dus had nog even snel een spijkerbroek aangetrokken enzo :').

Volgens mij kan je in alle sectoren wel "undercover" en ligt het helemaal aan wat je gewend bent wat "raar" is...

Puff leuk netwerken *O* gewoon naar al die andere luisteren enzo en echt geinteresseerd zijn (of iig zo overkomen) en dan komt het wel goed.
pi_108856952
@Mo: je ziet er super goed uit. Ik ben het eens met de rest, maar eigen smaak is persoonlijk en moet je gewoon lekker behouden.

@Indication: Een dieet aanhouden is juist niet normaal. Normaal eten zou moeten betekenen, een eet en leefstijl waarbij je gezond en op gewicht blijft en dus je hele leven aanhoudt. Als je dat moeilijk vindt klopt er mogelijk toch iets niet in je eet/ leefstijl?
pi_108856991
Pas met blote benen is het rokjesdag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108857039
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pas met blote benen is het rokjesdag.
^^
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:19:16 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108857071
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jup, maar ben vooral kampioen in het gesprek platslaan wanneer ik zelf dingen vertel :')
Dit is wel een sector waar een klein beetje socially awkward zijn wel mag.
Gewoon niets vertellen dan :P Ben je reuze interessant en mysterieus.

Maar het probleem van te veel vertellen ken ik helaas maar al te goed :') Heb vaak genoeg mijn eigen glazen ingegooid op deze manier. Ik kan toch zulke domme dingen zeggen af en toe ;(
pi_108857246
Mo, je bent zo te zien inderdaad een stuk afgevallen :) Netjes!

Ik deel je voorliefde voor jeans & gympen, maar dat hangt van mijn bui af (en naar t werk doe ik dat sowieso niet). Vind mezelf er in mijn te lange, afgetrapte, baggy jeans met gaten en een topje/shirtje met Adidas vestje en gympen er juist cute uitzien :D :+

Maar als ik uitga heb ik bijvoorbeeld meestal wel een jurkje aan ofzo. Met hakken. En op het werk meestal een jurkje met vest erover, en laarzen eronder.
pi_108857350
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat goed prob!
Haha. Ja ik begon met het bestellen van een biertje en vervolgens gewoon meteen op iemand afgestapt haha. Ik moest van mijzelf minimaal een half uur blijven en dat is gelukt ;)
pi_108857442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, je bent zo te zien inderdaad een stuk afgevallen :) Netjes!

Ik deel je voorliefde voor jeans & gympen, maar dat hangt van mijn bui af (en naar t werk doe ik dat sowieso niet). Vind mezelf er in mijn te lange, afgetrapte, baggy jeans met gaten en een topje/shirtje met Adidas vestje en gympen er juist cute uitzien :D :+

Maar als ik uitga heb ik bijvoorbeeld meestal wel een jurkje aan ofzo. Met hakken.
Dit ja. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik de kleren van Mo wel tof vind :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108857472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
@Indication: Een dieet aanhouden is juist niet normaal. Normaal eten zou moeten betekenen, een eet en leefstijl waarbij je gezond en op gewicht blijft en dus je hele leven aanhoudt. Als je dat moeilijk vindt klopt er mogelijk toch iets niet in je eet/ leefstijl?
Ik doel er meer op dat als ik nu een handje chippies pak ik me al schuldig ga voelen. Als mijn vriendinnen vragen of ik mee uit eten ga naar een tent waar ze heerlijke spare-ribs hebben, ik het al spaans benauwd krijg, omdat ik dan voor mijn gevoel niet-goed-bezig-ben.
Snapje?

Die omschakeling van het gezond eten, met gewichtsverlies naar het gezond eten, zonder gewichtsverlies. Die lijkt me moeilijk. Naar mijn idee is het gezond eten met gewichtsverlies, zo min mogelijk slechts eten en bij gezond eten zonder gewichtsverlies mag je best af en toe wat zondigen. Zolang je de rest van de tijd de goede keuzes maakt.
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 <3
pi_108857492
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:26 schreef Indication het volgende:

^O^ maar pas wel op dat je niet jezelf er teveel mee plaagt. Ga liever voor een gezonde levensstijl waarbij je aan lekker eten niet automatisch meer denkt aan verkeerd eten. Zie de OP ook!

Kijk bijvoorbeeld naar lijstjes van de andere mensen hier, die zitten vaak vol met lekker eten wat ook nog eens gezond is! Zie hoe een MarMar met haar situatie ook lekker eet terwijl ze veel minder kan hebben om op gewicht te blijven.
Of Mo, die afvalt en toch altijd weer van die baksels heeft waar het water je van in de mond loopt. :9~

Gezond eten is lekker! Omdat gezond eten ook inhoud dat je jezelf iets mag gunnen...
Als je 30km moet lopen en je begint direct met sprinten dan ben je voor het einde verzuurd. Loop je een gestaag tempo dan ben je er voordat je het weet :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108857594
Zeg Vaisor, waarom zie ik jou nooit meer in lol? ;(
pi_108857846
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeg Vaisor, waarom zie ik jou nooit meer in lol? ;(
;( Beetje druk geweest de laatste tijd (afgelopen zaterdag nacht nog paar potjes gedaan, dat wel), en wilde gister eigenlijk online komen, maar toen zag ik dat Rambo erop was... :D
Maar vanavond gewoon weer online zolang er niks tussen komt :)
*;
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108857913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:33 schreef Indication het volgende:

[..]

Ik doel er meer op dat als ik nu een handje chippies pak ik me al schuldig ga voelen. Als mijn vriendinnen vragen of ik mee uit eten ga naar een tent waar ze heerlijke spare-ribs hebben, ik het al spaans benauwd krijg, omdat ik dan voor mijn gevoel niet-goed-bezig-ben.
Snapje?

Die omschakeling van het gezond eten, met gewichtsverlies naar het gezond eten, zonder gewichtsverlies. Die lijkt me moeilijk. Naar mijn idee is het gezond eten met gewichtsverlies, zo min mogelijk slechts eten en bij gezond eten zonder gewichtsverlies mag je best af en toe wat zondigen. Zolang je de rest van de tijd de goede keuzes maakt.
Ik snap je heel goed, ik ben daar ook geweest. Maar het is wel puur gedrag. Je blijft je schuldig voelen omdat het je iets heeft opgeleverd. Als je die dingen niet at viel je af, dus door je schuldig te voelen dwing je jezelf om niet meer "troep" te eten en weer af te vallen. Maar dat is heel gevaarlijk, omdat jezelf dwingen tot wel of niet eten, juist problemen kan veroorzaken. Dus wat V1z0R zegt: het gaat om balans..eentje die jij je hele leven vol houdt. Dan val je ook af als je af en toe wat lekkers eet en zit je niet meer met van die nare gedachtes in je hoofd [/psychologisch gebrabbel]
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:47:44 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108857981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

;( Beetje druk geweest de laatste tijd (afgelopen zaterdag nacht nog paar potjes gedaan, dat wel), en wilde gister eigenlijk online komen, maar toen zag ik dat Rambo erop was... :D
Maar vanavond gewoon weer online zolang er niks tussen komt :)
*;
Je moest ons eens horen af en toe "KARTHUS ULTI :o *O* :9 " .... " Oh wacht...! ;( " :+

Plus, Rambo is geen excuus, wij hadden Rambo gewoon opstaan als achtergrondgeluid :+ :')

Maar mooi dat je er iig nog niet op uitgekeken bent! O+
pi_108858020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:33 schreef Indication het volgende:

[..]

Snapje?

Ik zelf heb daar ook wel last van hoor.. Het is voor mij soms lastig een balans te vinden...

Dus. Nu een lijstje van gisterenn:

O: mag yog met muesli
T: koekje
L: 3 bthm volkoren met pitten, 2 met kaas, 1 met rosbief
T:1 snoepje. (fruit vergeten, net als vandaag :') )
D: Hutspot met heerlijke worst
T: stukje chocolademouse taart met slagroom, en 4 chocoladesoesjes :')

Vandaag:
O: mag. yog. met muesli
T: mariakoekje
L: 4 bth volkoren met pitten, 3 kaas en 1 rosbief denk..
T: banana
D: Smulpannetje van Maggi of honig of weet ik 't. iig Honing mosterdpannetje met hamlapjes erdoor heen. Verder worteltjes denk ik met krieltjes of rijst.
~ Bonito La Risa ~
pi_108858024
Mijn aanpak was inderdaad niet heel anders gaan eten, maar vooral meer gaan sporten. Ik heb een tweedehands mountainbike gekocht en ben gewoon begonnen met kleine stukjes fietsen. Ik vond en vind het echt leuk en dat werkte verslavend. Op een gegeven moment zat ik meer dan 100 km per week op mn mountainbike. Daarmee ben ik wel echt het meeste afgevallen. En ik zag echt snel vooruitgang, van een rondje van 10 km helemaal bekaf naar wielrenners eraf fietsen ;)
Dus: zoek een sport die je leuk vindt en waar je aanleg voor hebt. Dat geeft voldoening en motiveert enorm. En je kunt nog vrij normaal blijven eten.
pi_108858149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^ maar pas wel op dat je niet jezelf er teveel mee plaagt. Ga liever voor een gezonde levensstijl waarbij je aan lekker eten niet automatisch meer denkt aan verkeerd eten. Zie de OP ook!

Kijk bijvoorbeeld naar lijstjes van de andere mensen hier, die zitten vaak vol met lekker eten wat ook nog eens gezond is! Zie hoe een MarMar met haar situatie ook lekker eet terwijl ze veel minder kan hebben om op gewicht te blijven.
Of Mo, die afvalt en toch altijd weer van die baksels heeft waar het water je van in de mond loopt. :9~

Gezond eten is lekker! Omdat gezond eten ook inhoud dat je jezelf iets mag gunnen...
Als je 30km moet lopen en je begint direct met sprinten dan ben je voor het einde verzuurd. Loop je een gestaag tempo dan ben je er voordat je het weet :)
Prachtig gezegd jammer dat ik zo ongeduldig ben :P maar ik zal het in mijn achterhoofd houden :) Inderdaad de mooie lijstjes in de gaten houden en goeie tips opdoen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed, ik ben daar ook geweest. Maar het is wel puur gedrag. Je blijft je schuldig voelen omdat het je iets heeft opgeleverd. Als je die dingen niet at viel je af, dus door je schuldig te voelen dwing je jezelf om niet meer "troep" te eten en weer af te vallen. Maar dat is heel gevaarlijk, omdat jezelf dwingen tot wel of niet eten, juist problemen kan veroorzaken. Dus wat V1z0R zegt: het gaat om balans..eentje die jij je hele leven vol houdt. Dan val je ook af als je af en toe wat lekkers eet en zit je niet meer met van die nare gedachtes in je hoofd [/psychologisch gebrabbel]
Komt zo'n omschakeling een beetje vanzelf? (ik ben pas 1,5e week bezig, dus ben nu nog erg gevoelig daarvoor denk ik :P)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef the85mc het volgende:
Mijn aanpak was inderdaad niet heel anders gaan eten, maar vooral meer gaan sporten. Ik heb een tweedehands mountainbike gekocht en ben gewoon begonnen met kleine stukjes fietsen. Ik vond en vind het echt leuk en dat werkte verslavend. Op een gegeven moment zat ik meer dan 100 km per week op mn mountainbike. Daarmee ben ik wel echt het meeste afgevallen. En ik zag echt snel vooruitgang, van een rondje van 10 km helemaal bekaf naar wielrenners eraf fietsen ;)
Dus: zoek een sport die je leuk vindt en waar je aanleg voor hebt. Dat geeft voldoening en motiveert enorm. En je kunt nog vrij normaal blijven eten.
Maar je kan dan ook niet echt meer stoppen met dat sporten? Of wel? Want daar ben ik een beetje bang voor... Ik train nu 5-6x in de week.. (na 1,5e week houd ik dat nog vol :P haha) 3x hockeyen, wat ik geweldig vind en 2-3x groepslessen op de sportschool, dit doe ik samen met een vriendin en dat werkt inderdaad motiverend :)
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 <3
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:53:29 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108858221
Als je minder hard van stapel loopt is het langer vol te houden indi
pi_108858263
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef Indication het volgende:
Maar je kan dan ook niet echt meer stoppen met dat sporten? Of wel? Want daar ben ik een beetje bang voor... Ik train nu 5-6x in de week.. (na 1,5e week houd ik dat nog vol :P haha) 3x hockeyen, wat ik geweldig vind en 2-3x groepslessen op de sportschool, dit doe ik samen met een vriendin en dat werkt inderdaad motiverend :)
Sporten werkt verslavend. Als ik een paar dagen achter mn bureau heb gezeten zonder al teveel beweging word ik onrustig, dan moet mijn energie eruit. Dan moet ik aan het eind van de dag even flink sporten. Daarna kan ik er weer een paar dagen tegen aan ;)
pi_108858356
Ik vond de sneakers ook juist leuk. O+ [/spuit 11]

Zelf probeer ik vaker wat anders te dragen omdat ik er anders helemaal niet volwassen uitzie :+ (vandaag gelukt!), maar ik blijf het leuk vinden. :)
Everything has changed
pi_108858447
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef Indication het volgende:

[..]

Prachtig gezegd jammer dat ik zo ongeduldig ben :P maar ik zal het in mijn achterhoofd houden :) Inderdaad de mooie lijstjes in de gaten houden en goeie tips opdoen :)

[..]

Komt zo'n omschakeling een beetje vanzelf? (ik ben pas 1,5e week bezig, dus ben nu nog erg gevoelig daarvoor denk ik :P)

[..]

Ik ben in totaal een keer 15 kilo afgevallen. Dat heb ik gedaan in anderhalf jaar: eerst alles in mijn hoofd recht zetten, issues eruit etc. (dat koste een jaar). Daarna was in een half jaar de 15 kilo weg. Over het algemeen ben ik ook slank gebleven, maar als ik weer de weegschaal op klim om te checken, weet ik dat het aan mijn gedrag ligt en niet aan het eten zelf.
pi_108858519
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je moest ons eens horen af en toe "KARTHUS ULTI :o *O* :9 " .... " Oh wacht...! ;( " :+

Plus, Rambo is geen excuus, wij hadden Rambo gewoon opstaan als achtergrondgeluid :+ :')

Karthus ftw :D _O-
Gisteren ben ik om negen uur ofzo al in bed gaan liggen. Martijn heeft toen wel nog een potje gedaan en is daarna Amnesia gaan spelen. Waar ik vannacht nachtmerries over heb gehad :')

Maar vanavond lekker ouderwets potje samen dan? O+ *;
pi_108858544
quote:

[..]

Ik heb jullie ook gemist! Gister nog met collega over hoe vrolijk jouw Teemo-skin is, en altijd gezellig op skype is :D

Tjah, zijn paar films die MOET ik dan kijken :@ Die films kan ik ook zowat woord-voor-woord meelullen :')

Indi, "Only different in your mind. You must unlearn what you have learned." - Yoda
pi_108858548
quote:

[..]

Dat ja :D
En nu niet vrijdagavond allemaal druk gaan lol-en ;( /etentje ;)
En zhe noes! Vanavond moet ik zwemmen :D
pi_108858595
ok, ik ga het nu gewoon een keer vragen:

WAT DE FRACK IS LOL-EN?

ik volg het allemaal niet met dat gegame, eerlijk gezegd....
Kwak
pi_108858708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:03 schreef kwakz0r het volgende:

WAT DE FRACK IS LOL-EN?

LoL
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:09:22 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108858833
Ja dit was even een game-intermezzo, scuzi!

OT: ik ga zo weer naar de biowinkel, amaranth muesli halen O+ En misschien nog wel meer, omdat het kan! :D
pi_108858837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

LoL
pfffffffff ok. soort wow maar dan andere poppetjes en gratis? niks voor mij.
Kwak
pi_108858936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Heb nog nooit wow gespeeld dus kan het niet zeggen ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja dit was even een game-intermezzo, scuzi!

OT: ik ga zo weer naar de biowinkel, amaranth muesli halen O+ En misschien nog wel meer, omdat het kan! :D
Gniffel, werkt het aanstekelijk?
Zou de yoghurt eens proberen of de kwark, erg jummie!
pi_108858944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee :P WoW is een MMORPG, LoL is een teambased RTS :7
pi_108858949
ik heb niet ontbeten, maar ben eigenlijk ook pas drie kwartier op (even wat gebroken nachten van de hotsiekotsie inhalen op mijn vrije ochtend).

planning:

Brunch: volkoren pasta met een runderchipolata in stukjes, olijfolie, knoflook (restje van de avondmaalijd van gisteren. saus is op, dus nu met rauwkost) + een oranje paprika + een halve komkommer
tussendoor: appel
tussendoor: 2 wasa met pindakaas
avond: rijst met rendang, bos radijsjes
tussendoor: ? als ik nog trek heb nog iets.
Kwak
pi_108858981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:03 schreef kwakz0r het volgende:

WAT DE FRACK IS LOL-EN?

Ik had ook echt geen idee hoor :@ Zijn we nu oud? ;(
pi_108858985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee :P WoW is een MMORPG, LoL is een teambased RTS :7
Ja hoi :+ in het Nederlands graag.
pi_108859005
Gamen + Perruche = :?
pi_108859030
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja hoi :+ in het Nederlands graag.
Nederlands weet ik niet. Maar grootste verschil is dat WoW ook genoeg quests enzo heeft die je in je eentje kunt doen. LoL heeft dat uiteraard niet, is altijd 5v5.

Daarnaast houdt WoW in principe nooit op. Je kunt altijd blijven levelen, meer quests doen, nieuwe gear halen, etc. LoL is steeds één potje, iedereen begint steeds opnieuw op lvl 0.
pi_108859039
Quests? Levelen? 5v5? Gear?
pi_108859065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nederlands weet ik niet. Maar grootste verschil is dat WoW ook genoeg quests enzo heeft die je in je eentje kunt doen. LoL heeft dat uiteraard niet, is altijd 5v5.

Daarnaast houdt WoW in principe nooit op. Je kunt altijd blijven levelen, meer quests doen, nieuwe gear halen, etc. LoL is steeds één potje, iedereen begint steeds opnieuw op lvl 0.
Ah duidelijk :)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Quests? Levelen? 5v5? Gear?
Valt niet uit te leggen :P
pi_108859177
Haha ik zou bijna vragen of er geen apart LOL topic is :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:23:51 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108859208
Quests --> Ga daarheen en haal 5 vissen!

Levelen --> Heuj je hebt nu 50 vissen opgehaald :D Nu ben je kick-ass en dat belonen we met een hoger level, zodat je harder mept en die vissen NOG sneller kunt ophalen voor ons 8-)

5v5 --> 5 poppetjes proberen de 5 andere poppetjes te verslaan. 1 van die poppetjes bij jij als speler 8-)

Gear --> wat je aanhebt / meedraagt om NOG sneller vissen op te halen *) "Door deze onderbroek heb ik +5 running speed!" etc.

Gebracht met vissenmetafoor voor semi-ontopic-heid!
pi_108859214
Wow nerds. :') <3
pi_108859241
:D thanks maria!
pi_108859352
Toch blijven oldskool games het leukst (of ik word een ouwe l*l).Bij nieuwe spellen gaat het om steeds mooiere graphics, het moet er steeds gelikter uitzien etc. Maar het gaat eigenlijk om de gameplay. Daarom zijn RA2 en Battlefield de spellen die ik na een aantal jaren nog wel eens doe. Sowieso speel ik weinig games meer eigenlijk. Geen tijd/zin meer in. Laatst nog wel een keer duckhunt gedaan bij een vriend, dat was echt lachen. (Voor de niet kenners, jaren 80/90? spel op nintendo met zo'n rood geweer erbij en je moet eenden afschieten)
pi_108859417
OT @ perr: ben je nog verder gegaan met beleggen? Ik zit te denken om RDS long te gaan, denk dat ze gaan stijgen na correctie. Alle indicatoren staan op groen, enige nadeel is dat ze op korte termijn ex dividend gaan en dat betekent koersval van ~-1%
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:34:32 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108859475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:29 schreef the85mc het volgende:
(Voor de niet kenners, jaren 80/90? spel op nintendo met zo'n rood geweer erbij en je moet eenden afschieten)
Maar eigenlijk wou iedereen die hond raken, omdat ie je uitlacht als je mist :(

Parkietje *; At thy service, milady fair!
pi_108859535
huuuuu er vloog een duif mn achterkamer binnen door de openslaande deur. huuuuu. een hele dikke oude!
Kwak
pi_108859543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef the85mc het volgende:
OT @ perr: ben je nog verder gegaan met beleggen? Ik zit te denken om RDS long te gaan, denk dat ze gaan stijgen na correctie. Alle indicatoren staan op groen, enige nadeel is dat ze op korte termijn ex dividend gaan en dat betekent koersval van ~-1%
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:36:59 #89
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_108859558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
huuuuu er vloog een duif mn achterkamer binnen door de openslaande deur. huuuuu. een hele dikke oude!
Huuu schrikken!! Issie alweer weg?
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:37:38 #90
117113 Perruche
Muffin!
pi_108859576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
Arme O+ duif O+.

Jaaah schieten op eenden! Die hond heb ik nooit geraakt :').
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:43:12 #91
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108859789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:36 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Huuu schrikken!! Issie alweer weg?
hij zat heel tevreden te roekoe-en, en ik zei psssshhhht psshhhhht! en toen hopte hij het balkon weer op. wat een avontuurlijke ochtend!
Kwak
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 12:44:36 #92
70532 loveli
N
pi_108859844
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:37 schreef Perruche het volgende:
Arme O+ duif O+.
Vliegende rat.
crap in = crap out
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:47:21 #93
117113 Perruche
Muffin!
pi_108859953
Ik lees mee in dieet nu en ik herinner me dat vroeger toen ik klein was mijn mama altijd zo lekker "mollig" (zacht noemde ik dat) was. En dat ik mama's die dun waren vaak automatisch niet meer leif vond :'). Mijn oppasmoeder was ook mollig en mijn favoriete mama (die ik nu ken) is ook lekker stevig. Volgens mij horen mama's gewoon niet dun.

/randomgepraat
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:50:01 #94
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108860039
SPOILER
Verder: heerlijk en gezellig ontbeten/gebrunched met m'n Slovaakse vriendin:

Kan er voorlopig weer tegenaan!

En werd gebeld door de sportschool: vanavond is combinatietraining spinning/circuit, of ik dat erg vond. Nou, nee! Al een keer eerder gehad omdat de donderdaginstructrice (wel de beste van allemaal) er niet was, maar dat was wel echt heel leuk! Van een kickboksleraar die eigenlijk niet zoveel van spinning af weet, maar wel heel erg z'n best doet! :P
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 12:51:49 #95
70532 loveli
N
pi_108860092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:47 schreef Perruche het volgende:
Ik lees mee in dieet nu en ik herinner me dat vroeger toen ik klein was mijn mama altijd zo lekker "mollig" (zacht noemde ik dat) was. En dat ik mama's die dun waren vaak automatisch niet meer leif vond :'). Mijn oppasmoeder was ook mollig en mijn favoriete mama (die ik nu ken) is ook lekker stevig. Volgens mij horen mama's gewoon niet dun.

/randomgepraat
Dat zei ik tegen m'n moeder zodat ze het niet erg vond dat ze uhm.. mollig was.
crap in = crap out
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:53:24 #96
332853 Probability
pi_108860140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Verder: heerlijk en gezellig ontbeten/gebrunched met m'n Slovaakse vriendin:

[ afbeelding ]

Kan er voorlopig weer tegenaan!

En werd gebeld door de sportschool: vanavond is combinatietraining spinning/circuit, of ik dat erg vond. Nou, nee! Al een keer eerder gehad omdat de donderdaginstructrice (wel de beste van allemaal) er niet was, maar dat was wel echt heel leuk! Van een kickboksleraar die eigenlijk niet zoveel van spinning af weet, maar wel heel erg z'n best doet! :P
Ach mijn huisgenootjes lopen er ook zo bij. We kijken wel altijd samen naar 'What not to wear' op TLC. Ik heb wel eens gegrapt dat ik haar op zou geven :P Toen zei ze: Ja doe maar.. 5000 dollar aan gratis kleding _O_
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:53:38 #97
327254 the85mc
pi_108860154
quote:

/randomgepraat
lol. Je denkt niet hardop, maar je typt hardop :)
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 12:55:08 #98
70532 loveli
N
pi_108860212
Mo, naaktfoto's zijn in strijd met de policy.
crap in = crap out
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:55:13 #99
159579 conleche
pi_108860214
quote:

/randomgepraat
Ik had dat niet. Ik vond dik/mollig lelijk toen ik klein was. Kan me nog herinneren dat ik naar de dikke bovenarmen keek van een moeder van iemand bij mij in de kleuterklas en dat ik dat heel vies vond. En ik vond mijn moeder ook een (te) dikke kont hebben.

:')
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:56:46 #100
159579 conleche
pi_108860260
Ik zag veel foto's voorbij komen! Leuk!
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:56:56 #101
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108860264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:55 schreef loveli het volgende:
Mo, naaktfoto's zijn in strijd met de policy.
Dat sowieso.
Ja doei.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:57:20 #102
117113 Perruche
Muffin!
pi_108860278
Ja co niet vadsigvies dik! Maar gewoon lekker mollig. Dat vind ik iets anders dan van die dikke cellulitis armen. Ik heb een vriendin die echt 100 kg weegt, maarze is prachtig en zal nooit <80 kg komen denk ik. Dat zou ook eng zijn! Maar die is echt mooi dik, en een heerlijke knuffelmoeder.

En 85mc, inderdaad. Even wat afleiding tijdens mijn "werk"... hiermee kan ik mijn collega's niet lastig vallen!
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:57:22 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108860281
Gympies *O*

Zachte mamma's O+ Voor mijn idee kloppen dunne mamma's ook niet nee, zal wel gewenning zijn :+

Parkietje, volgens mij kon je de hond ook niet raken :D But everyone tried :+
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:59:27 #104
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_108860343
Nou mijn moeder is nooit echt dik ofzo geweest. Gewoon stevig, buikje etc..
Nu is ze 20 kg afgevallen *O* En dit staat haar beter hoor. Hoewel ze soms terug valt in vormloze kleding... Ze heeft nu dezelfde broekmaat als mij.. :')
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:01:41 #105
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108860417
Moet overigens weer nieuwe gympen hebben, deze gaan het niet al te lang meer volhouden, dus moet weer ;( winkelen ;(

binnenkort maar 's op een woensdagochtend de stad in :')

Lijst vandaag wordt overigens:

Brunch: Wat gegrild (wit ;( ) brood, olijfjes, haloumi, hummus, feta, chorizo, tomaat, eitje
T: Grote kom Griekse yoghurt met honing en walnoten
T: 2 mandarijntjes
S: spinning/circuittraining
D: nachos con todo met creme fraiche en guacamole
T: ?
Ja doei.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:02:12 #106
327254 the85mc
pi_108860432
Mijn moeder was en is altijd dun gebleven. Lang leve een snelle verbranding :), ze eet net zoveel als ik met haar 1,67 en 56 kg. Ze heeft medicijnen om haar schildklier wat langzamer te laten werken, maar alsnog kan ze alles eten wat ze wil. Mn moeders kant van mn familie is dun en tanig, mn vaders kant van de familie is fors en rond. Ik heb een beetje van beide..
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:04:01 #107
342877 Mini.
pi_108860496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Quests --> Ga daarheen en haal 5 vissen!

Levelen --> Heuj je hebt nu 50 vissen opgehaald :D Nu ben je kick-ass en dat belonen we met een hoger level, zodat je harder mept en die vissen NOG sneller kunt ophalen voor ons 8-)

5v5 --> 5 poppetjes proberen de 5 andere poppetjes te verslaan. 1 van die poppetjes bij jij als speler 8-)

Gear --> wat je aanhebt / meedraagt om NOG sneller vissen op te halen *) "Door deze onderbroek heb ik +5 running speed!" etc.

Gebracht met vissenmetafoor voor semi-ontopic-heid!
_O- O+
Everything has changed
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:04:37 #108
147106 PriemGirl
pi_108860517
Hoi ! :) Even een algemene vraag. Ik ben een zeer slechte ontbijter (lees: ik ontbijt nooit). Maar sinds een paar weken mezelf voorgenomen 's morgens een vol glas ontbijtdrink te nuttigen.
In hoeverre is die goeiemorgen ontbijtdrink eigenlijk een goed alternatief (ok wellicht dat gewoon ontbijten het allerbeste is; maar voor iemand die nooit ontbijt dan...). Of is het puur marketing en doet het verder weinig tot niks voor je lichaam ?

Ben benieuwd O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:07:53 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108860635
Moet eerlijk zeggen dat ik het zo niet weet, PriemGirl! Misschien kun je anders zelf smoothies maken? Dan heb je zelf controle over wat erin gaat!

Aurum heeft denk ik nog wel tips voor groene smoothies, zit ook meteen groente in! :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:08:33 #110
332853 Probability
pi_108860662
:)

[ Bericht 26% gewijzigd door Probability op 08-03-2012 17:47:56 ]
Mailbird - E-mail made beautifulBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlANWB Verzekeringen
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:09:01 #111
342877 Mini.
pi_108860676
Schieten op eenden klinkt als Moorhuhn. :+

Mijn moeder is altijd redelijk slank geweest, en zeker de laatste jaren ziet ze er echt geweldig uit voor haar leeftijd, ze kleedt zich ook heel leuk, en daar ben ik eigenlijk wel trots op. O+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Moet overigens weer nieuwe gympen hebben, deze gaan het niet al te lang meer volhouden, dus moet weer ;( winkelen ;(

binnenkort maar 's op een woensdagochtend de stad in :')
Ik heb laatst gewoon dezelfde gympen gekocht die ik al eens had gehad, ideaal!
Lekker lijstje trouwens. :)
Everything has changed
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:09:37 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108860698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:08 schreef Probability het volgende:
Mijn mama is 1,62 en weegt 75/80 kilo. Ik vind haar totaal niet dik al weegt ze wel meer en is ze kleiner dan ik..

[..]

en wie op deze foto is jouw mama? die man met die sportschoenen? ik snap wel dat dat je broertje is. maar ik dacht serieus dat je mama je papa was :@
Kwak
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:10:08 #113
327254 the85mc
pi_108860713
Ik ben niet zo'n fan van die ontbijtdrinks, meestal zitten er echt veel suiker in. Dan krijg je na een uurtje een enorme dip omdat de suikers uitgewerkt zijn.. Maar iets ontbijten is beter dan niks. Probeer eerst dit een tijdje te doen en ga na een tijdje er een volkoren boterham bij eten.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:10:09 #114
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_108860716
drukke dag vandaag, en hongerlap dag, en carbs dag.

Even over kleding: Voor mij maakt kleding heel veel uit over hoe ik me over mezelf voel. Heb ik redelijk proffesionele kleding aan (lees spijkerbroek met een klein hakje, bloesje en vest), dan voel ik me veel beter en professioneler dan als ik in een spijkerbroek, gympen en een trui op het werk aankom. En professioneel doet dan vervolgens veel voor m'n zelfbeeld. Zeker in vergelijking met al m'n vrouwelijke collega's die klein en petit zijn (En ik voel me vaak al lomp doordat ik zo lang ben).
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:10:23 #115
332853 Probability
pi_108860727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en wie op deze foto is jouw mama? die man met die sportschoenen?
Neem aan dat je dat wel ziet maar had het er al bijgezet..
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:10:56 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108860746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Neem aan dat je dat wel ziet maar had het er al bijgezet..
zie edit :@
Kwak
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:11:17 #117
147106 PriemGirl
pi_108860763
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het zo niet weet, PriemGirl! Misschien kun je anders zelf smoothies maken? Dan heb je zelf controle over wat erin gaat!

Aurum heeft denk ik nog wel tips voor groene smoothies, zit ook meteen groente in! :P
Zal vast veel beter/gezonder zijn; maar voor mij gaat het meer om de 'vlug-vlug' principe :@ Als ik het zelf moet klaar maken; hou ik dat nooit vol (ik ken mezelf; dus kan maar beter meteen eerlijk zijn :X )

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef the85mc het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van die ontbijtdrinks, meestal zitten er echt veel suiker in. Dan krijg je na een uurtje een enorme dip omdat de suikers uitgewerkt zijn.. Maar iets ontbijten is beter dan niks. Probeer eerst dit een tijdje te doen en ga na een tijdje er een volkoren boterham bij eten.
Ok; eens kijken of me dat gaat lukken :@ ^O^
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:11:40 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108860771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had dat niet. Ik vond dik/mollig lelijk toen ik klein was. Kan me nog herinneren dat ik naar de dikke bovenarmen keek van een moeder van iemand bij mij in de kleuterklas en dat ik dat heel vies vond. En ik vond mijn moeder ook een (te) dikke kont hebben.

:')
:D :').

Ik was daar niet zo mee bezig vroeger, behalve dan bij mensen die echt duidelijk te dik waren.

En ik mag de komende twee weken weer gaan onderduiken, omdat anderen hun deadlines niet halen ;(. Ik ben nu al gestrest :% . Naja, daarna gauw naar Madrid en ik krijg er weer wat vrije uurtjes bij.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:11:59 #119
332853 Probability
pi_108860781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zie edit :@
Haha oké :P Kan de beste overkomen O-)
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:12:08 #120
327254 the85mc
pi_108860786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:08 schreef Probability het volgende:
Mijn mama (midden) is 1,62 en weegt 75/80 kilo. Ik vind haar totaal niet dik al weegt ze wel meer en is ze kleiner dan ik (rechts)..

[..]

Berlijn btw?
Vattenfall cadeauBoek je safari bij Beekse BergenHoesjes? Casetify!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:12:33 #121
332853 Probability
pi_108860797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

Berlijn btw?
Ja..
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:13:01 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108860807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha oké :P Kan de beste overkomen O-)
mijn mama klinkt aan de telefoon als een meneer. dan vroegen ze: is uw vrouw thuis? _O-

ik denk dat het door de kleren kwam en dat ze een jas/tas voor haar buik houdt dat ik het niet goed zag.
Kwak
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:13:18 #123
327254 the85mc
pi_108860818
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja..
Mooie foto van je zelf ook trouwens ^O^
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:13:44 #124
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_108860830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:13 schreef the85mc het volgende:

[..]

I agree O+
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:14:17 #125
332853 Probability
pi_108860847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mijn mama klinkt aan de telefoon als een meneer. dan vroegen ze: is uw vrouw thuis? _O-

ik denk dat het door de kleren kwam en dat ze een jas/tas voor haar buik houdt dat ik het niet goed zag.
Ik vind de jas ook niet mooi maar dat is nu eenmaal haar smaak. Ach ja :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:15:04 #126
159579 conleche
pi_108860870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik klink als een kind blijkbaar, want laatst vroegen ze of mijn moeder thuis was. :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:16:19 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108860910
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik klink als een kind blijkbaar, want laatst vroegen ze of mijn moeder thuis was. :')
*proest* :D.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:17:30 #128
332853 Probability
pi_108860938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:13 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dank je/jullie :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:22:09 #129
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108861086
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:15 schreef conleche het volgende:

[..]

:D

Mooie foto idd, billy! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:22:52 #130
121582 DevilsAndDust
pi_108861111
Je hebt echt prachtige benen, Prob!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:23:56 #131
93603 V1z0R
Hoi
pi_108861133
PriemGirl, wat Mc al zegt!
Maar wat vaak een achterliggende reden is dat mensen niet kunnen ontbijten is omdat ze voor het slapen gaan weinig eten of dat het voedsel met veel koolhydraten/suikers is.
Volgens MarMar is het een gouden tip van mij: Eet (magere)kwark vlak voordat je gaat slapen! De verzadiging daarvan zorgt dat je 's ochtends niet die hongermisselijkheid hebt waardoor je maar moeilijk kan ontbijten. :)
Lust je geen kwark dan zou je kunnen denken aan gekookt ei, paar blokjes kaas, voedsel dat je langzaam verwerkt ^O^
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:24:07 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108861142
zoef weg.
Kwak
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:25:08 #133
159579 conleche
pi_108861176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh het is een jas! ik dacht dat het haar armen waren! het leken net spierballen! _O- ik moet denk ik een bril....
Ik denk dat je echt een bril moet, want ze houdt de jas vast en het zijn dus haar armen!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:25:43 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108861187
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat je echt een bril moet, want ze houdt de jas vast en het zijn dus haar armen!
Zoef weg :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:25:47 #135
287558 anna82
pi_108861190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
zoef weg.
Dan zoef ik zelf ook wel even weg :)

Ik liep net zonder mijn winterjas buiten en toen werd ik een beetje nastolgisch van het "metzonderjas-gevoel".
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 13:26:04 #136
70532 loveli
N
pi_108861202
Zoef...
crap in = crap out
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:26:09 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108861204
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef conleche het volgende:

[..]

damnit, you're a ninja!

ik vind de jas niet lelijk, de kleren niet lelijk, en ik kan het nooit meer goedmaken met billy *kras* :'(
Kwak
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:33:49 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108861415
en nou heb ik het topic ook nog doodvermoord.

goed, brunch is in the belly, tijd om wat nuttigs te gaan doen. ik zeg: tabee!
Kwak
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:37:55 #139
332853 Probability
pi_108861533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
Maar wat vaak een achterliggende reden is dat mensen niet kunnen ontbijten is omdat ze voor het slapen gaan weinig eten of dat het voedsel met veel koolhydraten/suikers is.
Volgens MarMar is het een gouden tip van mij: Eet (magere)kwark vlak voordat je gaat slapen! De verzadiging daarvan zorgt dat je 's ochtends niet die hongermisselijkheid hebt waardoor je maar moeilijk kan ontbijten. :)
Lust je geen kwark dan zou je kunnen denken aan gekookt ei, paar blokjes kaas, voedsel dat je langzaam verwerkt ^O^
Die misselijkheid los je toch juist op door te eten :o?
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:39:57 #140
332853 Probability
pi_108861609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

damnit, you're a ninja!

ik vind de jas niet lelijk, de kleren niet lelijk, en ik kan het nooit meer goedmaken met billy *kras* :'(
Ben benieuwd wat er stond :D Haha, ik vind je nog wel aardig hoor ;)
Mailbird - E-mail made beautifulVattenfall cadeauBunq - bank of the free
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:43:35 #141
93603 V1z0R
Hoi
pi_108861725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Die misselijkheid los je toch juist op door te eten :o?
Mwah, vaak niet echt. Je krijgt het er maar moeilijk in en het valt dan gigantisch zwaar als je jezelf er wel toe gezet hebt om te eten...
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:45:11 #142
327254 the85mc
pi_108861776
Tijd om verder te werken inderdaad.. Vandaag dus even extra knallen want morgen naar de hiswa :) Teamjacks zijn geregeld, morgen even passen ^O^ . Ga binnenkort 'trainingswedstrijd' doen op de adriatische zee. Oftewel, weekje lekker varen met hopelijk mooi weer!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:46:02 #143
365263 creepycookie
chaos
pi_108861799
Ik zag foto's van slanke dames O+

Hoop dat alle haters mee hebben gekeken :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:52:18 #144
332853 Probability
pi_108862006
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mwah, vaak niet echt. Je krijgt het er maar moeilijk in en het valt dan gigantisch zwaar als je jezelf er wel toe gezet hebt om te eten...
Ik heb eten op mijn nachtkastje staan.. Ik lepel vaak meteen een yoghurtje er in als ik de volgende dag honger voorzie :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:53:18 #145
147106 PriemGirl
pi_108862044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
Maar euh.... ik ben helemaal niet misselijk 's morgens.. Het is eerder: Geen tijd/geen zin en ik vertrek gewoon. Koffie er in en pas rond 11u begin ik wat honger te krijgen. Verder dus niks.
's Avonds laat nog eten gaat bij mij sowieso slecht omdat het dan zwaar ligt op mijn maag en ik dan niet goed kan slapen :@

Wellicht komt dat omdat ik echt al jaren en jaren niet ontbijt? Vroeger at ik overdag al erg weinig (middageten vergeten; dus dan at ik 's avonds pas - erg ongezond - ik weet...).
Tegenwoordig heb ik netjes altijd mijn boterhammen mee voor 's middags; maar 's morgens kan ik er mij niet toe zetten om eerder op te staan om écht te ontbijten :@ :X
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:54:02 #146
332853 Probability
pi_108862068
Koffie op een nuchtere maag :o Dan krijg ik buikkrampen en word ik megahyper :o
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:56:44 #147
147106 PriemGirl
pi_108862156
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef Probability het volgende:
Koffie op een nuchtere maag :o Dan krijg ik buikkrampen en word ik megahyper :o
Áltijd.... Ik drink 's morgens zo'n 6 a 7 kopjes :@
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:58:47 #148
332853 Probability
pi_108862221
't vriendje laat tegenwoordig zijn pakketjes bij mij bezorgen.. als hij nou iets voor mij zou kopen is het nog leuk :P!!
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:04:23 #149
117113 Perruche
Muffin!
pi_108862390
Ohai!

Billy lekker ding O+.
Lijstjes update:
O: 2 bth (droog)
T: stukje appelvlaai (...) en een grote koffie verkeerd
L: 400 gr groenten (courgette, komkommer,sla, champignons, aardappel) en een kop uiensoep met croutons
T: 3 mandarijntjes + een appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: avocado en een omelet (zou dat een goede combi zijn?)
S: bodycombat
T: druifjes en een stukje chocolade
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:15:03 #150
159579 conleche
pi_108862714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Billy lekker ding O+.
Lijstjes update:
O: 2 bth (droog)
T: stukje appelvlaai (...) en een grote koffie verkeerd
L: 400 gr groenten (courgette, komkommer,sla, champignons, aardappel) en een kop uiensoep met croutons
T: 3 mandarijntjes + een appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: avocado en een omelet (zou dat een goede combi zijn?)
S: bodycombat
T: druifjes en een stukje chocolade
Omelet met avocado weet ik niet zo, maar wat echt heel erg lekker is: avocado, heel dun gesneden uienringetjes, wat sla en dan een gepocheerd eitje. :9
AliExpress - die hebben ALLES!Voordelig uit? Ticketveiling.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:17:38 #151
117113 Perruche
Muffin!
pi_108862813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Omelet met avocado weet ik niet zo, maar wat echt heel erg lekker is: avocado, heel dun gesneden uienringetjes, wat sla en dan een gepocheerd eitje. :9
Oh ja? Het ging me meer om uberhaupt de combinatie avocado/ei. Sla heb ik niet in huis.... wel wortel. En boter. En kaas. Hm.... thanks voor de tip!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')