quote:Dit was ook een voorbeeld van een topic (waar je overigens best in kan posten. Hij staat in FTR en niet KLB). Maar als je nou even de search gebruikt op play of play.com zie je genoeg topics.
Op woensdag 23 juli 2003 21:02 schreef dutchmage het volgende:[..]
ik ga niet klagen over play, ik vraag tips van waar ik op moet letten ed..
quote:Dat is geen klaagtopic hoor.
Op woensdag 23 juli 2003 21:02 schreef dutchmage het volgende:[..]
ik ga niet klagen over play, ik vraag tips van waar ik op moet letten ed..
quote:Hij is al op slot, ik sliep dus
Op donderdag 24 juli 2003 00:37 schreef thorgal het volgende:
Waarom zit ik al meer dan een half uur tegen deze Hoe heet dat nr. ook alweer? aan te kijken.
De thread zelf ontaard nu ook al aardig in een deze hoort hier niet thuis/ zeik niet zo.. thread..
Maargoed, ik wach op een reactie
.
Wat heb je er in godsnaam aan om van allemaal verschillende users te horen wat er op TV komt als je het net zo goed even in 2 tellen op kan zoeken op www.tvgids.nl www.filmsoptv.nl of tv.sjeemz.nl ? Zo krijg je echt een baggertopic van hier tot Tokyo wat we dus liever niet hebben in FTR
.
quote:You go girl!
Op donderdag 24 juli 2003 22:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Omdat ik geen zin heb om te wachten tot je dit topic eindelijk vindt, greatgonzo:Wat heb je er in godsnaam aan om van allemaal verschillende users te horen wat er op TV komt als je het net zo goed even in 2 tellen op kan zoeken op www.tvgids.nl www.filmsoptv.nl of tv.sjeemz.nl ? Zo krijg je echt een baggertopic van hier tot Tokyo wat we dus liever niet hebben in FTR
.
Dan moet ik nog iets ontopic doen, om je bezig te houden
:
Ik had ook wel graag geweten wat er op tv kwam vanavond. Ik typ meestal gewoon fok.nl in in plaats van tvgids.nl
Ik begrijp dat dat nu niet meer kan? Belachelijk! ![]()
Disclaimer:
Vanzelfsprekend begrijp ik het als deze geniale post verwijderd wordt.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:39 schreef Cora het volgende:[..]
You go girl!
Ik weet dat deze post hier eigenlijk niet mag, maar ik wilde toch even hallo zeggen.![]()
HoiBlaatschaaP
Dan moet ik nog iets ontopic doen, om je bezig te houden
:
Ik had ook wel graag geweten wat er op tv kwam vanavond. Ik typ meestal gewoon fok.nl in in plaats van tvgids.nl
Ik begrijp dat dat nu niet meer kan? Belachelijk!Disclaimer:
Vanzelfsprekend begrijp ik het als deze geniale post verwijderd wordt.
Maar voortaan, heel soms dan, kan www.tvgids.nl ook hoor.
Eigenlijk.
En je hebt net When Harry Met Sally gemist, met de orgasmescene.
.
quote:die jij zo goed kan nadoen
Op donderdag 24 juli 2003 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
...En je hebt net When Harry Met Sally gemist, met de orgasmescene.
.
quote:Mja, ik ben het met je eens.
Op donderdag 24 juli 2003 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar voortaan, heel soms dan, kan www.tvgids.nl ook hoor.Eigenlijk.
En je hebt net When Harry Met Sally gemist, met de orgasmescene.
.
Shit, heb ik When Harry met Sally weer gemist.
quote:Modjes moeten ook slapen
Op donderdag 24 juli 2003 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Hij is al op slot, ik sliep dus
.
Maargoed, ik wach op een reactie
.
quote:overbodig, misschien. het gaat dan wel om de films van sep 2002 tot sep 2003. Beste nieuwkomer etc. en beste film kunnen geen kwaad omdat deze dan wel enkel over die periode gaan. maar ach, het is een ideetje. En dan zijn er wel enkele andere users voor nodig om dit op te zetten. Maar dat zie ik over een maandje nog wel!
Op zaterdag 26 juli 2003 20:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zoiets bestaat, zover ik weet, niet. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de vraag 'Beste acteur' of 'Beste film' een beetje overbodig omdat daar al toernaments over geweest zijn. Verzin dan originelere dingen zoals 'Beste FMT-vraag' ja.
Erg leuk idee verder hoor!
Reacties van andere users zijn welkom!
quote:Nou.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:16 schreef dj-ango het volgende:[..]
overbodig, misschien. het gaat dan wel om de films van sep 2002 tot sep 2003. Beste nieuwkomer etc. en beste film kunnen geen kwaad omdat deze dan wel enkel over die periode gaan. maar ach, het is een ideetje. En dan zijn er wel enkele andere users voor nodig om dit op te zetten. Maar dat zie ik over een maandje nog wel!
Ik wil best wel meewerken eigenlijk
.
Alvast bedankt
quote:Done
Op woensdag 30 juli 2003 18:55 schreef Pietjuh het volgende:
Zou iemand de titel van mijn topic kunnen veranderen?
Het woord Moments moet eigenlijk Room zijnAlvast bedankt
quote:tja ik weet niet wat er bijvoorbeeld oktober 2002 is uitgebracht, jij nog wel?
Op zaterdag 26 juli 2003 20:16 schreef dj-ango het volgende:[..]
overbodig, misschien. het gaat dan wel om de films van sep 2002 tot sep 2003. Beste nieuwkomer etc. en beste film kunnen geen kwaad omdat deze dan wel enkel over die periode gaan. maar ach, het is een ideetje. En dan zijn er wel enkele andere users voor nodig om dit op te zetten. Maar dat zie ik over een maandje nog wel!
Jouw topic werd gesloten omdat de 'grap' die erin zat niet kon naar mijn mening. Dat had je kunnen weten omdat er al ooit een topic van je op Fok gesloten is waarin je dacht leuk te zijn door een grap te maken over pedofielen.
quote:oh ja, dat weet ik zelfs niet eens meer
Op donderdag 31 juli 2003 16:52 schreef Mike het volgende:
Jouw topic dichtdoen, was het laatste wat ik deed voordat ik wegging. Sommige mensen hangen niet de hele dag achter de computer, MikeyMo.Jouw topic werd gesloten omdat de 'grap' die erin zat niet kon naar mijn mening. Dat had je kunnen weten omdat er al ooit een topic van je op Fok gesloten is waarin je dacht leuk te zijn door een grap te maken over pedofielen.
jij kent echt alle topics uit je hoofd denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |