Wat mis je voor topics? Wat gaat er niet goed in jouw ogen? Of als je zomaar wat kwijt wilt.
Dan is het tenminste mogelijk om eens een gesprek te voeren zonder dat een heel topic meteen offtopic gaat. Lijkt jullie dat wat?
Filmslowchattopic lijkt me wel leuk, komt er dan ook eentje voor TV?
quote:Die bestaat al: Plaats hier al je losse gedachten over Film & TV
Op maandag 22 juli 2002 23:56 schreef Mike het volgende:
Ikzelf zat te denken of het misschien interessant zou zijn een film-slowchattopic te maken. Muziek heeft er een, Lifestyle heeft er een...waarom hier niet?Dan is het tenminste mogelijk om eens een gesprek te voeren zonder dat een heel topic meteen offtopic gaat. Lijkt jullie dat wat?
quote:Dat offtopic-gewauwel in de Buffy topics ben ik al achteraan gegaan. Ik heb zelf niks met Buffy, maar Witchfynder post er regelmatig en die houdt het nu al een weekje in de gaten.
Op maandag 22 juli 2002 23:59 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat je af en toe weleens wat beter mag opletten in de Buffytopics enzo... Soms echt hele pagina's vol offtopic gewauwel over wie het snelste filesharing programma heeft enzo, best wel irritant... Maar voor de rest geen aanmerkingen, gaat prima zo!Filmslowchattopic lijkt me wel leuk, komt er dan ook eentje voor TV?
Een slowchat voor TV lijkt me ook prima.
quote:Mja...maar iets op een wat regelmatigere basis. Iets wat je niet een paar maanden terug hoeft te zoeken.
Op dinsdag 23 juli 2002 00:01 schreef Arcee het volgende:[..]
Die bestaat al: Plaats hier al je losse gedachten over Film & TV
Topics die dus echt altijd in de active topiclist staan.
Gewoon iets als Filmchat(1) of TVchat(1), desnoods met ondertitels.
quote:Ik vind dit forum een typisch voorbeeld van dat er op FOK! eik niets veranderd is. Dit naar aanleiding van al die discussies over dat 't vroeger allemaal beter was, die trouwens ook al veel langer lopen, die discussies. Grote fora als ONZ, SC, GC of flamegevoelige fora als ANM en KB hebben wellicht te lijden onder relschoppers, maar in specifiekere (kleinere) fora valt dat reuze mee. Als je specifiek in iets geïnteresserd bent, zoals hier in Film, dan kun je je ei nog prima kwijt. Ik wel iig.
Op maandag 22 juli 2002 23:56 schreef Mike het volgende:
Wat gaat er niet goed in jouw ogen? Of als je zomaar wat kwijt wilt.
Zo, dat mag ook wel 'es gezegd worden.
quote:Nou ja.. ik let eigenlijk nooit zo op wie admins zijn, maar waar is Verbal? Issie al lang weg? haha niks van gemerkt, hij was toch wel lang mod hier... *geeft zichzelf een paar klappen op 't gezicht om wakker te worden*
Op dinsdag 23 juli 2002 00:43 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dit forum een typisch voorbeeld van dat er op FOK! eik niets veranderd is.
quote:Ehm ja...ook nog zoiets...ik zal de FAQ eens aan gaan passen.
Op dinsdag 23 juli 2002 12:08 schreef Xhorder het volgende:[..]
Nou ja.. ik let eigenlijk nooit zo op wie admins zijn, maar waar is Verbal? Issie al lang weg? haha niks van gemerkt, hij was toch wel lang mod hier... *geeft zichzelf een paar klappen op 't gezicht om wakker te worden*
quote:Het schiet al op he?
Op dinsdag 23 juli 2002 12:09 schreef Mike het volgende:[..]
Ehm ja...ook nog zoiets...ik zal de FAQ eens aan gaan passen.
quote:Ja, gaat lekker.
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:04 schreef Marble het volgende:[..]
Het schiet al op he?
Is er behoefte aan een IRC-kanaal, zoals dat er ook is voor veel andere fora?
quote:Plagiaat. Dat wilde ik eerst posten. Maar goed, daar kwam Drs P tussendoor.
Op vrijdag 8 november 2002 00:17 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind dat er te weinig DWHN topics zijn.
quote:Nee. Naast #filosofie heeft een mensch niks meer nodig. En zeker geen FTR kanaal.
Op vrijdag 8 november 2002 00:24 schreef Mike het volgende:
Overigens ben ik wel echt benieuwd naar de meningen over dat chatkanaal. Ik heb het nl. al aangemaakt enzo...
quote:Is het gezellig daar?
Op vrijdag 8 november 2002 00:24 schreef Mike het volgende:
Overigens ben ik wel echt benieuwd naar de meningen over dat chatkanaal. Ik heb het nl. al aangemaakt enzo...
Waar hebben jullie het over?
quote:Over films.
Op vrijdag 8 november 2002 00:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Is het gezellig daar?
Waar hebben jullie het over?
Groetjes,
Uw aller Cora.
Verder weet ik niet veel, FTV vind ik iig het leukste onderdeel van Fok.
quote:Idd
Op vrijdag 8 november 2002 01:32 schreef Spina1 het volgende:
FTV vind ik iig het leukste onderdeel van Fok.
quote:Ik vind het wel genoeg, van elke film wordt een speciaal DVD topic geopend, beetje teveel van het goede soms imho. Maar desondanks is FTR ook mijn favo forum.
Op vrijdag 8 november 2002 01:32 schreef Spina1 het volgende:
Te weinig [DVD] topics, maarja, dat ligt natuurlijk ook aan de users..
quote:hmm, idd
Op vrijdag 8 november 2002 01:32 schreef Spina1 het volgende:Verder weet ik niet veel, FTV vind ik iig het leukste onderdeel van Fok.
Loopt alles gigantisch offtopic, terwijl de eerste 100 posts perfect verliepen, misschien dat een mod hier kan editten/removen ?
quote:Als het goed is, gaat het vanaf nu weer ontopic.
Op dinsdag 14 januari 2003 16:26 schreef detulp050 het volgende:
in
Interessante aanbiedingen DVD 's [deel3]Loopt alles gigantisch offtopic, terwijl de eerste 100 posts perfect verliepen, misschien dat een mod hier kan editten/removen ?
quote:Ok...topic in FTR is gesloten.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er lopen nu in TV en in RLS topics over Cut! van BNN. Niet wereldschokkend, maar wel dubbel.
Bij voorbaat mijn (en andere 24-kijkers) grote dank.
De post die er nu nog staat is een veronderstelling...
quote:Het centrale Skullsplitter trailer-spam-topic
Op vrijdag 31 januari 2003 14:59 schreef ninja-mod het volgende:
mike ; zou mijn topic na naamswijziging wel open mogen? ik leg de nadruk voornamelijk op trailers nl. tenks
je zal toch wat origineler moeten zijn met je topics
quote:Voor alle drie de films is al een topic. En in die topics staan ook de trailers al.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:59 schreef ninja-mod het volgende:
mike ; zou mijn topic na naamswijziging wel open mogen? ik leg de nadruk voornamelijk op trailers nl. tenks
En dan is er ook nog eens het topic van Duiveltja aangeeft.
Het filmalfabet is leuk met films bezig zijn, in een zo kort mogelijke tijd wat redelijk moeilijk is en alleen filmliefhebbers leuk vinden. Moet ik zowiets in de onzin zetten of zo?
Ik vind het dus egt niet kunnen
Mike:
nah ben 't er niet mee eens, tis nog best lastig.. wij waren het hier met zijn 3'en aan het doen op de uni. Je dwingt ons gewoon praktisch om naar college te gaan ofzo
Ik zie het als spammen en wil het niet in het FTR-forum hebben in ieder geval.
Het is net automobilistje pesten om niets dit, wel eens een baan bij de politie overwogen?
quote:Hebben jullie geen intern netwerk waar je dat dan kunt doen?
Op donderdag 20 februari 2003 11:27 schreef Dagootje het volgende:
Mike:Mike:
nah ben 't er niet mee eens, tis nog best lastig.. wij waren het hier met zijn 3'en aan het doen op de uni. Je dwingt ons gewoon praktisch om naar college te gaan ofzo
Stiekem doe ik dit dan ook allemaal voor jullie...je studie is erg belangrijk en ik probeer jullie te motiveren er wat aan te doen.
quote:Over 9 jaar ben ik al lang aan het rentenieren van het geld wat ik met modden heb verdiend.
Op donderdag 20 februari 2003 11:35 schreef Dagootje het volgende:
Als ik over 9 jaar klaar ben met die studie koop ik dit forum met jou erbij en moet je verplicht de hele dag films-alfabets bekijken!
quote:Noem je dat een doodsverwensing? Het is niet eens persoonlijk.
Op woensdag 5 maart 2003 19:02 schreef Superposter het volgende:
Gaat er nog wat gedaan worden aan deze doodverwensing?
quote:Je vond 'm niet ver genoeg gaan?
Op woensdag 5 maart 2003 19:02 schreef Superposter het volgende:
Gaat er nog wat gedaan worden aan deze doodverwensing?
quote:Wat is dat nou weer voor een kut-antwoord?
Op woensdag 5 maart 2003 23:06 schreef Mike het volgende:[..]
Je vond 'm niet ver genoeg gaan?
quote:Ok. Ik zal die persoon er wel even op aanspreken.
Op woensdag 5 maart 2003 23:07 schreef Superposter het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor een kut-antwoord?
quote:Ik dacht dat doodverwensingen altijd geedit werden?
Op woensdag 5 maart 2003 23:24 schreef Mike het volgende:[..]
Ok. Ik zal die persoon er wel even op aanspreken.
quote:Nou Mike, wat een ontzettende Sphere-actie, om niet te reageren.
Op woensdag 5 maart 2003 23:30 schreef Superposter het volgende:[..]
Ik dacht dat doodverwensingen altijd geedit werden?
Dus deze mag open.
quote:Het was sowieso een topic van niks, dus een openingspost die te begrijpen is zie ik dan evt. wel in een nieuw topic.
Op dinsdag 18 maart 2003 12:16 schreef victorinox het volgende:
Mike, Old School bestaat wel hoor. Binnenkort in de Premierenacht in Pathé Eindhoven.Dus deze mag open.
quote:o.k.
Op dinsdag 18 maart 2003 12:17 schreef Mike het volgende:[..]
Het was sowieso een topic van niks, dus een openingspost die te begrijpen is zie ik dan evt. wel in een nieuw topic.
Vermijd en voorkom flamewars
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
...kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.
Suggereren dat ik erger zou zijn dan een moordenaar als Volkert van de Graaf lijkt mij niet echt getuigen van respect voor je medefokkers of van een poging om flamewars te voorkomen. Zeker van een moderator verwacht je zoiets toch niet:
De week van Willibrord met de broer van Volkert.
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:17 schreef Tikorev het volgende:
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:Vermijd en voorkom flamewars
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
Suggereren dat ik erger zou zijn dan een moordenaar als Volkert van de Graaf lijkt mij niet echt getuigen van respect voor je medefokkers of van een poging om flamewars te voorkomen. Zeker van een moderator verwacht je zoiets toch niet:
[..]
quote:Ik ben het met je eens dat het niet netjes was. De betreffende mod wordt er op aangesproken.
Op maandag 21 april 2003 14:17 schreef Tikorev het volgende:
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:Vermijd en voorkom flamewars
[..]
quote:Betreffende mod?
Op maandag 21 april 2003 15:00 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ben het met je eens dat het niet netjes was. De betreffende mod wordt er op aangesproken.
quote:Gelly
Op maandag 21 april 2003 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Betreffende mod?
quote:Dat is al weer een tijdje niet meer zo.
Op maandag 21 april 2003 15:06 schreef Tikorev het volgende:[..]
Gelly
quote:Zonet was die nog blauw...
Op maandag 21 april 2003 15:09 schreef sweek het volgende:[..]
Dat is al weer een tijdje niet meer zo.
quote:Ik heb er een gevonden: je hebt dit topic onnodig geschopt
Op zondag 27 april 2003 22:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik dit topic even een subtiele schop geven?Jullie kunnen hier voortaan namelijk ook over al mijn slechte daden klagen
.
quote:Ten eerste is je topic totaal niet op z'n plaats in FTR. Het heeft namelijk niks met een film, televisieprogramma of radio te maken. Behalve het feit dat Jim bekend is geworden door een televisieprogramma. Een topic met alleen de vraag welke meid hem zou willen neuken is dus gewoon niet gewenst
Op vrijdag 16 mei 2003 22:25 schreef Phuturistixxx het volgende:
Geef es een reden Blaatschaap voor je slot? Wat is er onzinnig aan??
quote:Ey er was een achterliggende gedachte, die in het 2e topic duidelijk naar voren kwam, maar allé ik gooi hem binnenkort wel in onzin dan.... of in sex.....
Op vrijdag 16 mei 2003 22:27 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ten eerste is je topic totaal niet op z'n plaats in FTR. Het heeft namelijk niks met een film, televisieprogramma of radio te maken. Behalve het feit dat Jim bekend is geworden door een televisieprogramma. Een topic met alleen de vraag welke meid hem zou willen neuken is dus gewoon niet gewenst
. Zoiets open je maar in onzin.
quote:Dan mag je die 'achterliggende gedachte' voortaan wel wat duidelijker naar voren laten komen. Maargoed, opgelost
Op vrijdag 16 mei 2003 22:32 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ey er was een achterliggende gedachte, die in het 2e topic duidelijk naar voren kwam, maar allé ik gooi hem binnenkort wel in onzin dan.... of in sex.....
Waarom mag dit topic niet in film, tv en radio blijven staan?
Het is een aankondiging voor een radiouitzending, als je dat niet in je forum wil hebben noem het dan film & TV.
quote:Het ging niet zo zeer om de radio-uitzending, maar om het concert dat er werd uitgezonden.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:50 schreef Stranger het volgende:
BNN for Live: The Bangles live in concert!!Waarom mag dit topic niet in film, tv en radio blijven staan?
Het is een aankondiging voor een radiouitzending, als je dat niet in je forum wil hebben noem het dan film & TV.
Als er over de muziek wordt gepraat, dan gaat zo'n topic naar MUZ.
quote:23%.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:56 schreef Seborik het volgende:
Mag je in dit topic ook plaatjes posten van je favoriete band zoals dat in het onderstaande topic ook mag?
Centraal gemusiceerd feedback topic. Belangrijk!
quote:Nee, dat is niet de bedoeling.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:56 schreef Seborik het volgende:
Mag je in dit topic ook plaatjes posten van je favoriete band zoals dat in het onderstaande topic ook mag?
Centraal gemusiceerd feedback topic. Belangrijk!
Spam is ook niet toegestaan.
quote:Mag je dan wel plaatjes posten?
Op vrijdag 23 mei 2003 21:57 schreef Mike het volgende:[..]
Nee, dat is niet de bedoeling.
Spam is ook niet toegestaan.
quote:Nee, dit is een saai topic.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:57 schreef Seborik het volgende:[..]
Mag je dan wel plaatjes posten?
quote:Wij wel.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:57 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Offtopic gaan mag wel, toch?
.
quote:Daar staan we toch al bovenaan, dus dat maakt verder niet zoveel meer uit.
Op vrijdag 23 mei 2003 22:02 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En Muziek omhooggooien in de stats zeker.
Ik ben niet gek.
Willen jullie mij hier weer makkelijke filmvragen stellen?
quote:Dit is het feedbacktopic, rare mod.
Op vrijdag 23 mei 2003 22:14 schreef sweek het volgende:
FTR!Willen jullie mij hier weer makkelijke filmvragen stellen?
quote:Ik wilde 'm vereeuwigd hebben
Op vrijdag 23 mei 2003 22:29 schreef BlaatschaaP het volgende:Oude grap calvobbes, sommigen lezen wel mee in #ftr
.
quote:Hoe kom je daar eik? Welke server moet je connecten bij mirc?
Op vrijdag 23 mei 2003 22:29 schreef BlaatschaaP het volgende:#ftr
quote:Description : Fok! IRC server.
Op zaterdag 24 mei 2003 00:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Hoe kom je daar eik? Welke server moet je connecten bij mirc?
Ik kwam wel op een #ftr maar dat was niet van Fok
quote:Thanx
Op zaterdag 24 mei 2003 00:21 schreef victorinox het volgende:[..]
Description : Fok! IRC server.
IRC Server : irc.fok.nl
port(s) : 6667
Group : FOK
En ik maar connecten op die andere servers
Jullie gaan wel erg kort doos de bocht.
Als je zo koortsachtig een post kunt weghalen kun je hier ook wel reageren.
quote:Binnen 3 minuten om 2 uur 's nachts?
Op maandag 26 mei 2003 01:44 schreef static het volgende:
Als je zo koortsachtig een post kunt weghalen kun je hier ook wel reageren.
quote:Mijn post was ook weg om deze tijd, dus zeur niet.
Op maandag 26 mei 2003 01:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Binnen 3 minuten om 2 uur 's nachts?
quote:Sorry
Op maandag 26 mei 2003 01:46 schreef static het volgende:[..]
Mijn post was ook weg om deze tijd, dus zeur niet.
wat stond er
quote:He Larissa.
Op maandag 26 mei 2003 01:47 schreef SunChaser het volgende:[..]
Sorry
wat stond er
Nou, vet offtopic hoor. Meer dan normaal in vergelijking met wat de rest van de users af en toe uithalen in dit subforum. .
quote:Hmm, misschien moet je het in de context zien
Op maandag 26 mei 2003 01:54 schreef static het volgende:[..]
He Larissa.
Nou, vet offtopic hoor. Meer dan normaal in vergelijking met wat de rest van de users af en toe uithalen in dit subforum. .
quote:Onzin.
Op maandag 26 mei 2003 01:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hmm, misschien moet je het in de context zien
quote:Nee, voor mij, om het te begrijpen wat er erg is aan de reply.
Op maandag 26 mei 2003 01:56 schreef static het volgende:[..]
Onzin.
Wat ben je lichtgeraakt zeg
quote:Sorry.
Op maandag 26 mei 2003 01:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat ben je lichtgeraakt zeg
quote:Ja, dat was inderdaad erg offtopic. Larissa komt met een review van een film en om dan te gaan zwaaien naar d'r voegt helemaal niks toe aan het topic. Het is zo'n reactie waar jij je altijd druk om maakt bij anderen...als je met Larissa wil praten dan is er MSN/ICQ/IRC/Mail of het Onzinforum, vandaar dat ik nog even deze reactie weghaalde voor ik ging slapen.
Op maandag 26 mei 2003 01:54 schreef static het volgende:[..]
He Larissa.
quote:Hey Mike
Op maandag 26 mei 2003 10:16 schreef Mike het volgende:[..]
Ja, dat was inderdaad erg offtopic. Larissa komt met een review van een film en om dan te gaan zwaaien naar d'r voegt helemaal niks toe aan het topic. Het is zo'n reactie waar jij je altijd druk om maakt bij anderen...als je met Larissa wil praten dan is er MSN/ICQ/IRC/Mail of het Onzinforum, vandaar dat ik nog even deze reactie weghaalde voor ik ging slapen.
die ging over niet over "de verdwenen smiley"
quote:Ik bedoelde de reactie 'hey Mike
Op maandag 26 mei 2003 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
bedoelde je die reactie BS?die ging over niet over "de verdwenen smiley"
Ik heb op 23-05-2003 een topic geopend met de titel [Zerobase] Wie worden de winnaars en verliezers?. Maar het werd gesloten omdat er een ander topic al over was. Maar, mijn topic was al 3 dagen eerder en het oudste topic wordt gesloten! Dit kan niet hoor!
quote:Dat klopt inderdaad dat jouw topic er eerder was.
Op maandag 2 juni 2003 20:48 schreef funmaster het volgende:
Ik heb het net pas gezien, en ik wil ff het volgende kwijt:Ik heb op 23-05-2003 een topic geopend met de titel [Zerobase] Wie worden de winnaars en verliezers?. Maar het werd gesloten omdat er een ander topic al over was. Maar, mijn topic was al 3 dagen eerder en het oudste topic wordt gesloten! Dit kan niet hoor!
Op dat moment was het dus het handigste om jouw topic te sluiten en verder te gaan in het andere topic.
Kan dit topic aub weer open?
P.S. Dit is de link van het topic: Stargate SG-1 Season 7 *spoilertopic*
quote:Ok, ik zal het dan maar in een oud topic posten
Op zondag 8 juni 2003 17:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee sorry, ik gooi hem niet weer open. Wij hanteren in FTR gewoon één topic per serie/film. Als het een hele bekende film is (zoals the Matrix) kan er nog wel een 2e topic bijkomen voor bijvoorbeeld spoilers. Maar jouw idee kan best in een van de oude topics
.
quote:eh 24 - yorin - herhalingen... wilde weten wat w00t betekende
Op vrijdag 13 juni 2003 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Welk topic is dat?
quote:Ik ook!
Op vrijdag 13 juni 2003 21:08 schreef MikeyMo het volgende:wilde weten wat w00t betekende
quote:jij typte het nb!
Op vrijdag 13 juni 2003 21:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik ook!
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
jij typte het nb!
Beter lezen. Niet dus!
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:39 schreef CloudBox het volgende:[..]
Beter lezen. Niet dus!
quote:zeg ouwe schizofreen van me, voor mij zijn jullie allen 1 hoor
Op donderdag 12 juni 2003 22:36 schreef CloudStrife het volgende:
Dat is eerder dan de US versie!
W00T!
quote:MikeyMo: CloudBox is niet hetzelfde als CloudStrife.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
[..]zeg ouwe schizofreen van me, voor mij zijn jullie allen 1 hoor
quote:eh? Ik zou toch zweren dat Sunchaser, Cloudbox, Cloudstrife, Stormvogel, Winterslaper allemaal een en dezelfde individu zijn...
Op zaterdag 14 juni 2003 00:15 schreef Mike het volgende:[..]
MikeyMo: CloudBox is niet hetzelfde als CloudStrife.
quote:Nope, alleen Cloudbox en Stormvogel. En deze is ook niet van mij. http://forum.fok.nl/profile.php?id=31391
Op zaterdag 14 juni 2003 08:30 schreef MikeyMo het volgende:[..]
eh? Ik zou toch zweren dat Sunchaser, Cloudbox, Cloudstrife, Stormvogel, Winterslaper allemaal een en dezelfde individu zijn...
quote:Waar staat die regel eigenlijk?
Op zaterdag 14 juni 2003 23:49 schreef Mike het volgende:
Een topic met alleen als inhoud: 'nu op tv' wordt gesloten.Wil je iets openen, maak er dan wat meer van.
quote:In die qoute Static!
Op zaterdag 14 juni 2003 23:55 schreef static het volgende:[..]
Waar staat die regel eigenlijk?
quote:Dat staat niet echt ergens, maar hoort meer bij de netiquette van het forum.
Op zaterdag 14 juni 2003 23:55 schreef static het volgende:[..]
Waar staat die regel eigenlijk?
quote:Dan laat ik het zo.
Op zondag 15 juni 2003 01:26 schreef SunChaser het volgende:
En als er intussen 12 ontopic reacties instaan?
Ik zei al, ik zat er nu toevallig bovenop. En BHFH opende meteen een mooier topic.
quote:zoals: Hollow Man: krijgt Paul Verhoeven weer een hit? of Phone Booth: Hollywood stelt weer eens 'n film uit
Op zondag 15 juni 2003 01:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind ook dat je als topicopener iig een hele mooie titel moet verzinnen
quote:En ik ben ook trots op deze:
Op zondag 15 juni 2003 08:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zoals: Hollow Man: krijgt Paul Verhoeven weer een hit? of Phone Booth: Hollywood stelt weer eens 'n film uit
En kappen met dat slowchatten hier
quote:
Op zondag 15 juni 2003 10:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
En ik ben ook trots op deze:
Demolition Man: wat was er nu met die 3 schelpen?
Anger Management: Sandler and Nicholson team up!
Max: Menno Meyjes maakt film over jonge Hitler
Wild Things: een heerlijke mindfuck film
Verbal is een beroerd moderator
Films die iedereen goed vindt... Behalve jij!
in die categorie heb ik deze geopend: Under Siege 3: en deel 2 was al kut!
En kappen met dat slowchatten hier
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
BS.
quote:Hmm.
Op zondag 15 juni 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is voor je eigen bestwil, Tom.
Helpt het als ik nu ook ga leren?
.
En nog bedankt mamamiep .
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:02 schreef mitt het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weer een tevreden (*kuch*) user.
Ontopic
.
Post jij 'm al en gooit het dubbeltopic op slot. Weer een verloren 15 seconden van mijn leven
quote:Ik deed het anders ook
Op dinsdag 17 juni 2003 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Mike, wil je even normaal doen. Zoek ik deze link erbij Als je Oceans Eleven leuk vond... (The Salton Sea)Post jij 'm al en gooit het dubbeltopic op slot. Weer een verloren 15 seconden van mijn leven
quote:En 5 seconden later was BS er ook al bij.
Op dinsdag 17 juni 2003 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Mike, wil je even normaal doen. Zoek ik deze link erbij Als je Oceans Eleven leuk vond... (The Salton Sea)Post jij 'm al en gooit het dubbeltopic op slot. Weer een verloren 15 seconden van mijn leven
Dan moet je maar niet van die onsterfelijke titels verzinnen...zo vergeet ik er geen één natuurlijk.
quote:Het was niet eens mijn titel, het was een Wannabe-SunChaser-titel
Op dinsdag 17 juni 2003 19:00 schreef Mike het volgende:Dan moet je maar niet van die onsterfelijke titels verzinnen...
quote:Ja, maar jij jut ze wel op zulke titels te verzinnen.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het was niet eens mijn titel, het was een Wannabe-SunChaser-titel
quote:Dat zouden idd meer mensen moeten doen
Op dinsdag 17 juni 2003 19:05 schreef Mike het volgende:[..]
Ja, maar jij jut ze wel op zulke titels te verzinnen.
En nou kappen met dat slowchat
quote:Ik vind het maar klote titels,
Op dinsdag 17 juni 2003 19:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat zouden idd meer mensen moeten doen
Kan de titel van deze topic aangepast worden naar:
De schippers van de Kameleon
Of iig (voor televisie) weghalen.
quote:Had ik ook al gevraagd in het topic: De titel moet nu zijn:
Op woensdag 18 juni 2003 22:51 schreef victorinox het volgende:
De Kameleon wordt verfilmd (voor televisie)Kan de titel van deze topic aangepast worden naar:
De Schippers van De Kameleon op het witte doek
quote:Done
Op woensdag 18 juni 2003 22:51 schreef victorinox het volgende:
De Schippers Van De Kameleon.Kan de titel van deze topic aangepast worden naar:
quote:Ja, sorry, ik ben niet al te actief vanavond
Op woensdag 18 juni 2003 22:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Had ik ook al gevraagd in het topic: De titel moet nu zijn:
De Schippers van De Kameleon op het witte doek
quote:Vanavond
Op woensdag 18 juni 2003 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:Ja, sorry, ik ben niet al te actief vanavond
.
quote:
Op [b]vrijdag 13 juni 2003 21:46 schreef SunChaser het volgende:[/b]
Volgende week in premiere geloof ik.(dat TV mag wel uit de titel)
quote:Dan was ik er toen niet
Op woensdag 18 juni 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vanavond
[..]
quote:Het is dat ik geen zin heb in verder gezeur maar voortaan kan je me, zoals ik al zei, ook gewoon met mijn normale naam aanspreken. Als jij geen respect voor mij hebt heb ik dat ook niet voor jou.
Op maandag 23 juni 2003 14:18 schreef dolledingo het volgende:
Nou Blaataap, verras me.. ik neem aan dat ik het hele verhaal niet opnieuw hier neer hoef te planten.
Maargoed: Als RTL besluit het e-mail adres van Boulevard niet op hun site te zetten is dat hun keuze. Daarmee bedoelen ze niet 'kom, laten we de mensen die nieuws door willen sturen even wat extra moeite bezorgen!'. Dat betekend dat ze waarschijnlijk van jou geen mail willen ontvangen. Persbureau's e.d zullen het wel hebben. Ik ga dan ook geen topic openlaten waar de mensen die het wel weten (op de een of andere manier) het lekker kunnen neerplanten.
Zo, stop dit topic nou maar lekker in je favorieten zodat je voortaan niet nog een feedbacktopic hoeft te openen .
Ik meende dat het zo was dat dubbeltopics gesloten werden tenzij het nieuwere topic "beter" was dan het oude? In mijn ogen kun je dan beter het nieuwe openhouden daar het oude uit 1 plaatje bestaat en 2 reacties en nu de discussie over de Al-Sahaf DVD doodvalt.
Just my 2 cents
als ik een locatie zoek ga ik toch niet in een 54 delig topic over titels lopen hanissen maar open ik toch een nieuwe.....duhhhh.....
is dit zo moeilijk te begrijpen
quote:Is het zo moeilijk om dan wat duidelijker te zijn in je vraag stelling?
Op woensdag 2 juli 2003 18:23 schreef Maclinders het volgende:is dit zo moeilijk te begrijpen
De tekst
quote:duid er niet echt op dat je plaatje wilt hebben
Op woensdag 2 juli 2003 17:44 schreef Maclinders het volgende:de muziek is van Tiësto,
en het nummer zou "searching" moeten heten......
kan het nergens vinden...
En daarnaast lijkt het ook wel een warez request wat niet mag op Fok!
quote:Als dit een freeware nummer is zal dat vast op de site van coca cola of Tiesto te vinden zijn. En als dat niet het geval is (ik neem aan dat je daar al hebt gekeken) zal het wel niet legaal verkrijgbaar zijn via internet.
Op woensdag 2 juli 2003 18:28 schreef Maclinders het volgende:
een groot deel van de reklames worden freeware verstrekt......
dus dan vraag je naar een locatie zoals in:
waar kan ik vinden waar je dit nummer kunt beluisteren c.q.
legaal downloaden.een locatie van een legaal freeware nummer is niet echt warez ofwel.....
maar dit word langdradig.....
Het is wel een beetje makkelijk om te denken dat alle reclame muziek freeware is.
REKLAMES ZIJN VOOR 90% FREEWARE!!!!!!!
het gaat erom waar je dat nummer kunt beluisteren c.q. legaal downloaden.......
anders zou ik het wel van kazaa, soulseek, lime, of iets dergelijks af trekken.
quote:EN DEZE HOORT MISSCHIEN WEL BIJ DIE 10% DIE DAT NIET ZIJN!!!!!!!
Op woensdag 2 juli 2003 18:32 schreef Maclinders het volgende:
ik zal het voor sommige mensen de volgende keer wel spellen.......REKLAMES ZIJN VOOR 90% FREEWARE!!!!!!!
En vragen om legale downlokaties werkt niet op Fok!
een reden dat het nummer nog moeilijk te vinden is, is dat het vrij recent is.....
de meeste sites lopen iets achter....
maar ik heb wel weer gemerkt dat er hier nogal wat kortzichtige mensen zijn
dus als ik hier zou vragen waar ik download accelerator kan vinden, zou dat zinloos zijn???? dacht het niet
quote:Als dat zo is, waarom kun je 'm dan niet vinden via de coca cola site of de Tiesto site!?!?
Op woensdag 2 juli 2003 18:39 schreef Maclinders het volgende:
maar de kans is groter dat het bij die 90% zit dat wel freeware is.
quote:Lijkt mij dat als coca cola een reclame maakt op TV, ze ook meteen hun site aanpassen als ze die muziek aan hun klanten willen verkopen/ geven of wat dan ook!
een reden dat het nummer nog moeilijk te vinden is, is dat het vrij recent is.....de meeste sites lopen iets achter....
dat kan ook een van de redenen zijn
quote:hoort dit niet in de MUZ feedback?
Op woensdag 2 juli 2003 18:23 schreef Maclinders het volgende:
zijn er hier mensen die het verschil niet snappen tussen
de TITEL van een nummer zoeken of
de LOCATIE van een nummer zoeken,als ik een locatie zoek ga ik toch niet in een 54 delig topic over titels lopen hanissen maar open ik toch een nieuwe.....duhhhh.....
is dit zo moeilijk te begrijpen
quote:Sorry dat ik zo laat reageer.
Op zondag 29 juni 2003 11:29 schreef MikeyMo het volgende:
Hoi BS, alhoewel dit topic eerder was [DVD] Comical Ali, binnenkort te koop heeft dit topic [DVD] The Best of Al-Sahaf (Comical Ali) uiteindelijk meer reacties (zowel ontopic als offtopic), meer inhoud en meer discussie...Ik meende dat het zo was dat dubbeltopics gesloten werden tenzij het nieuwere topic "beter" was dan het oude? In mijn ogen kun je dan beter het nieuwe openhouden daar het oude uit 1 plaatje bestaat en 2 reacties en nu de discussie over de Al-Sahaf DVD doodvalt.
Just my 2 cents
In FTR gaat praktisch altijd het nieuwste topic op slot. Je had, voordat je het topic opende, best de search kunnen gebruiken maar aangezien je dat niet gedaan hebt ben je daar zelf verantwoordelijk voor. Dat jouw topic nu meer reacties heeft gekregen is leuk, maar niet genoeg reden om hem open te laten. Alleen als ons niet is opgevallen dat er al een ouder topic was en hij al 3 pagina's vol met reacties heeft laten we hem open.
Hij blijft dus dicht.
Je hoeft je frustratie dus niet uit te leven op calvobbes/Cynix.
quote:Thanks
Op vrijdag 4 juli 2003 14:14 schreef ChrisJX het volgende:
Zoenen met Katja!!!!!!!Spam.
quote:Nou dat vind ik toch wel leuk
Op maandag 7 juli 2003 13:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik moet.. *slik* MikeyMo gelijk geven.
Dit topic gaat op slot.
Welke topfilm vond jij een kutfilm? #2
quote:
Op maandag 7 juli 2003 13:48 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ziejewel dat ik 't kan
.
Een kloon die een topic dichtpleurt
quote:Slaaptekort.
Op donderdag 10 juli 2003 00:16 schreef victorinox het volgende:
Heb ik slaaptekort of begin ik echt rare dingen te zien.Een kloon die een topic dichtpleurt
[SBS]Het Nationale verkeersexamen
En waar staat FTR trouwens voor?
Het was een serieus topic hoor, over een grappig onderwerp dessalniettemin.
Maar dat mag blijkbaar niet meer.
Uit de beschrijving:
TV- en radioprogramma's en hun presentatoren. Loof ze of kraak ze. Of praat er gewoon over...
Wat is er precies niet goed?
quote:omdat het uiteindelijk over het toilet gaat wat schoongemaakt moet worden en niet zozeer over het programma zelf
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef Cora het volgende:
Wat is er mis met mijn topic, waarom het zo nodig naar onzin verplaatst moet worden?En waar staat FTR trouwens voor?
Het was een serieus topic hoor, over een grappig onderwerp dessalniettemin.![]()
Uit de beschrijving:
TV- en radioprogramma's en hun presentatoren. Loof ze of kraak ze. Of praat er gewoon over...Wat is er precies niet goed?
quote:Dus wel over het programma?
Op vrijdag 11 juli 2003 06:19 schreef MikeyMo het volgende:
omdat het uiteindelijk over het toilet gaat wat schoongemaakt moet worden en niet zozeer over het programma zelf
quote:Sorry, maar een topic over de poepsporen in een wc neem ik niet al te serieus.. daarom gaat hij dus naar onzin
Op donderdag 10 juli 2003 23:45 schreef Cora het volgende:
Wat is er mis met mijn topic, waarom het zo nodig naar onzin verplaatst moet worden?En waar staat FTR trouwens voor?
Het was een serieus topic hoor, over een grappig onderwerp dessalniettemin.![]()
Uit de beschrijving:
TV- en radioprogramma's en hun presentatoren. Loof ze of kraak ze. Of praat er gewoon over...Wat is er precies niet goed?
quote:Ik ook. Er zijn al 3 posts van mij ge-edit. Dat is in 1 uur meer dan in mijn hele carriere hier op fok
Op vrijdag 11 juli 2003 23:04 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind Blaatschaap wel erg streng modden het laatste half uur
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 11-07-2003 23:10]
quote:En wat klopt er nu niet aan je post?
Op vrijdag 11 juli 2003 23:09 schreef MikeyMo het volgende:
en dan zit ze hier altijd smiley-posts te plaatsen terwijl ze ze zelf in andere fora plaatst
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 23:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En wat klopt er nu niet aan je post?
.
quote:Dus het mag alleen serieus zijn?
Op vrijdag 11 juli 2003 23:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sorry, maar een topic over de poepsporen in een wc neem ik niet al te serieus.. daarom gaat hij dus naar onzin.
quote:Nee, er mag heus wel eens wat grappigs voorbijkomen. Maar dit ging een beetje te ver
Op zaterdag 12 juli 2003 01:01 schreef Cora het volgende:[..]
Dus het mag alleen serieus zijn?
Zelfs niet grappig terwijl serieus?
Oke.
*FTR uit active topics verwijdert.*
quote:Tja, sommige mensen maken het nu eenmaal erg bont op TV.
Op zaterdag 12 juli 2003 10:01 schreef ReserveBlaat het volgende:
Nee, er mag heus wel eens wat grappigs voorbijkomen. Maar dit ging een beetje te ver.
quote:Jamaar, jamaar, dan hoef je er toch niet per se een topic over te openen?
Op zondag 13 juli 2003 01:47 schreef Cora het volgende:[..]
Tja, sommige mensen maken het nu eenmaal erg bont op TV.
Niet mijn probleem.
Blijft TV.
quote:Nou vooruit dan maar.
Op zondag 13 juli 2003 01:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jamaar, jamaar, dan hoef je er toch niet per se een topic over te openen?. Nouja, volgende keer zal ik er wat beter op letten, okay? Het zou jammer zijn als je hierdoor wegging uit FTR
. (zelfs Mike vond dat vanmiddag
.)
Maar, het is al goed hoor.
dus in de zin van slechte zaak...
quote:Zie de editpost
Op woensdag 23 juli 2003 20:54 schreef dutchmage het volgende:
zie: zeg blaatschaapdus in de zin van slechte zaak...
quote:never mind...
Op woensdag 23 juli 2003 20:56 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Zie de editpost
.
[Dit bericht is gewijzigd door dutchmage op 23-07-2003 21:03]
quote:Dit was ook een voorbeeld van een topic (waar je overigens best in kan posten. Hij staat in FTR en niet KLB). Maar als je nou even de search gebruikt op play of play.com zie je genoeg topics.
Op woensdag 23 juli 2003 21:02 schreef dutchmage het volgende:[..]
ik ga niet klagen over play, ik vraag tips van waar ik op moet letten ed..
quote:Dat is geen klaagtopic hoor.
Op woensdag 23 juli 2003 21:02 schreef dutchmage het volgende:[..]
ik ga niet klagen over play, ik vraag tips van waar ik op moet letten ed..
quote:Hij is al op slot, ik sliep dus
Op donderdag 24 juli 2003 00:37 schreef thorgal het volgende:
Waarom zit ik al meer dan een half uur tegen deze Hoe heet dat nr. ook alweer? aan te kijken.
De thread zelf ontaard nu ook al aardig in een deze hoort hier niet thuis/ zeik niet zo.. thread..
Maargoed, ik wach op een reactie .
Wat heb je er in godsnaam aan om van allemaal verschillende users te horen wat er op TV komt als je het net zo goed even in 2 tellen op kan zoeken op www.tvgids.nl www.filmsoptv.nl of tv.sjeemz.nl ? Zo krijg je echt een baggertopic van hier tot Tokyo wat we dus liever niet hebben in FTR .
quote:You go girl!
Op donderdag 24 juli 2003 22:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Omdat ik geen zin heb om te wachten tot je dit topic eindelijk vindt, greatgonzo:Wat heb je er in godsnaam aan om van allemaal verschillende users te horen wat er op TV komt als je het net zo goed even in 2 tellen op kan zoeken op www.tvgids.nl www.filmsoptv.nl of tv.sjeemz.nl ? Zo krijg je echt een baggertopic van hier tot Tokyo wat we dus liever niet hebben in FTR
.
Dan moet ik nog iets ontopic doen, om je bezig te houden :
Ik had ook wel graag geweten wat er op tv kwam vanavond. Ik typ meestal gewoon fok.nl in in plaats van tvgids.nl
Ik begrijp dat dat nu niet meer kan? Belachelijk!
Disclaimer:
Vanzelfsprekend begrijp ik het als deze geniale post verwijderd wordt.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:39 schreef Cora het volgende:[..]
You go girl!
Ik weet dat deze post hier eigenlijk niet mag, maar ik wilde toch even hallo zeggen.![]()
HoiBlaatschaaP
Dan moet ik nog iets ontopic doen, om je bezig te houden
:
Ik had ook wel graag geweten wat er op tv kwam vanavond. Ik typ meestal gewoon fok.nl in in plaats van tvgids.nl
Ik begrijp dat dat nu niet meer kan? Belachelijk!Disclaimer:
Vanzelfsprekend begrijp ik het als deze geniale post verwijderd wordt.
Maar voortaan, heel soms dan, kan www.tvgids.nl ook hoor.
Eigenlijk.
En je hebt net When Harry Met Sally gemist, met de orgasmescene.
.
quote:die jij zo goed kan nadoen
Op donderdag 24 juli 2003 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
...En je hebt net When Harry Met Sally gemist, met de orgasmescene.
.
quote:Mja, ik ben het met je eens.
Op donderdag 24 juli 2003 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar voortaan, heel soms dan, kan www.tvgids.nl ook hoor.Eigenlijk.
En je hebt net When Harry Met Sally gemist, met de orgasmescene.
.
Shit, heb ik When Harry met Sally weer gemist.
quote:Modjes moeten ook slapen
Op donderdag 24 juli 2003 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Hij is al op slot, ik sliep dus
.
Maargoed, ik wach op een reactie
.
quote:overbodig, misschien. het gaat dan wel om de films van sep 2002 tot sep 2003. Beste nieuwkomer etc. en beste film kunnen geen kwaad omdat deze dan wel enkel over die periode gaan. maar ach, het is een ideetje. En dan zijn er wel enkele andere users voor nodig om dit op te zetten. Maar dat zie ik over een maandje nog wel!
Op zaterdag 26 juli 2003 20:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zoiets bestaat, zover ik weet, niet. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de vraag 'Beste acteur' of 'Beste film' een beetje overbodig omdat daar al toernaments over geweest zijn. Verzin dan originelere dingen zoals 'Beste FMT-vraag' ja.
Erg leuk idee verder hoor!
Reacties van andere users zijn welkom!
quote:Nou.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:16 schreef dj-ango het volgende:[..]
overbodig, misschien. het gaat dan wel om de films van sep 2002 tot sep 2003. Beste nieuwkomer etc. en beste film kunnen geen kwaad omdat deze dan wel enkel over die periode gaan. maar ach, het is een ideetje. En dan zijn er wel enkele andere users voor nodig om dit op te zetten. Maar dat zie ik over een maandje nog wel!
Ik wil best wel meewerken eigenlijk .
Alvast bedankt
Op woensdag 30 juli 2003 18:55 schreef Pietjuh het volgende:
Zou iemand de titel van mijn topic kunnen veranderen?
Het woord Moments moet eigenlijk Room zijnAlvast bedankt
quote:tja ik weet niet wat er bijvoorbeeld oktober 2002 is uitgebracht, jij nog wel?
Op zaterdag 26 juli 2003 20:16 schreef dj-ango het volgende:[..]
overbodig, misschien. het gaat dan wel om de films van sep 2002 tot sep 2003. Beste nieuwkomer etc. en beste film kunnen geen kwaad omdat deze dan wel enkel over die periode gaan. maar ach, het is een ideetje. En dan zijn er wel enkele andere users voor nodig om dit op te zetten. Maar dat zie ik over een maandje nog wel!
Jouw topic werd gesloten omdat de 'grap' die erin zat niet kon naar mijn mening. Dat had je kunnen weten omdat er al ooit een topic van je op Fok gesloten is waarin je dacht leuk te zijn door een grap te maken over pedofielen.
quote:oh ja, dat weet ik zelfs niet eens meer
Op donderdag 31 juli 2003 16:52 schreef Mike het volgende:
Jouw topic dichtdoen, was het laatste wat ik deed voordat ik wegging. Sommige mensen hangen niet de hele dag achter de computer, MikeyMo.Jouw topic werd gesloten omdat de 'grap' die erin zat niet kon naar mijn mening. Dat had je kunnen weten omdat er al ooit een topic van je op Fok gesloten is waarin je dacht leuk te zijn door een grap te maken over pedofielen.
jij kent echt alle topics uit je hoofd denk ik
quote:Ik had ook eerst alleen dat van die beginpost geschreven.
Op maandag 4 augustus 2003 17:02 schreef Libris het volgende:
Sorry Mike van mijn prinsen en prinsessen topic, ik dacht dat de andere een te matige beginpost had. had die andere niet gezien
Maar toen zag ik dat er al 1 van was.
precies dezelfde redenen geven die ik al aankaarte
quote:soms vind ik je best leuk hoor, maar steeds vaker word je een huilie. Je doet het zelf ook 24/7, offtopic reageren in andermans topics.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:13 schreef MikeyMo het volgende:
er staan in Alvin Sanders is... BAIT! een aantal storende offtopic reacties die geen werkelijke bijdrage leveren in het topic. Kunnen deze gedelete worden?
quote:kom op sunnie, het zijn gewoon reacties van een calvobbes-wannabe die met de grote jongens wil meedoen in de mikeymo-bash-rage.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:22 schreef SunChaser het volgende:[..]
soms vind ik je best leuk hoor, maar steeds vaker word je een huilie. Je doet het zelf ook 24/7, offtopic reageren in andermans topics.
Kijk, het begint onderhand een beetje vervelend worden: ik kan geen normaal serieus topic openen of dergelijke reacties komen van users wiens namen me nix zeggen en ik dus nooit op persoonlijke noot heb aangevallen.
Verder voegen die reacties niets toe en kunnen ze wat dat betreft gewoon gedelete worden imho.
quote:En hierin moet ik SunChaser gelijk geven, MikeyMo.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:22 schreef SunChaser het volgende:[..]
soms vind ik je best leuk hoor, maar steeds vaker word je een huilie. Je doet het zelf ook 24/7, offtopic reageren in andermans topics.
Zelf gooi je de ene na de andere niets-zeggende opmerking eruit, wat dan vaak door moet gaan voor humor, maar van een ander zou je het niet kunnen hebben?
Als het verder het hele topic was doorgegaan, had ik het weggehaald. Maar dat was gelukkig niet het geval. Het is misschien ook een indicatie dat je wat selectiever zou kunnen zijn in de topics die je opent en niet in het wilde weg maar blijven openen om het openen. Het is niet de eerste user die er wat over zegt...
quote:Ik kan het eigenlijk niet meer met je eens zijn, Mike
Op zondag 10 augustus 2003 01:08 schreef Mike het volgende:[..]
En hierin moet ik SunChaser gelijk geven, MikeyMo.
Zelf gooi je de ene na de andere niets-zeggende opmerking eruit, wat dan vaak door moet gaan voor humor, maar van een ander zou je het niet kunnen hebben?
Als het verder het hele topic was doorgegaan, had ik het weggehaald. Maar dat was gelukkig niet het geval. Het is misschien ook een indicatie dat je wat selectiever zou kunnen zijn in de topics die je opent en niet in het wilde weg maar blijven openen om het openen. Het is niet de eerste user die er wat over zegt...
Oh ja, kunnen jullie de titel van dit topic: [DVD] Gremlins Special Edition & Gremlins 2 ff veranderen in "Gremlins 1 & 2"
quote:Dat is waar, maar dat betekend niet dat ik me daar niet aan geirriteerd heb
Op maandag 11 augustus 2003 19:06 schreef MikeyMo het volgende:
god ik open eens topic op die manier over een film die op tv komt, hoe lang is het geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan
Oh ja, kunnen jullie de titel van dit topic: [DVD] Gremlins Special Edition & Gremlins 1 & 2 ff veranderen in "Gremlins 1 & 2"
quote:Ach mijn frustratie was dat ik dacht "oh dat was wel een leuke film" en ik wilde daar gewoon dan ff een topic over openen aangezien hij toch op tv kwam. Kijk dat Calvobbes begon te zeuren op die manier is nog wel begrijpelijk toen ik er zoveel opende, maar nou had ik al tijden geen dergelijk topic geopend en dat komt er binnen 5 minuten zo'n wannabe die ik niet eens ken ff stieren... dat irriteerde me gewoon ff.
Op maandag 11 augustus 2003 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dat is waar, maar dat betekend niet dat ik me daar niet aan geirriteerd heb
. Het feit dat je dat al een tijd niet hebt gedaan zegt natuurlijk ook niet veel. Of je moet opeens doen wat we zeggen
.
[..]Done
.
Thnx voor de verandering.
quote:ehm, ik wil niet zeiken maar ik bedoelde gewoon dat het topic "Gremlins 1 & 2" zou heten... als dat DVd en 'special edition' gebeuren eraf.
Op maandag 11 augustus 2003 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Done.
Thank you bij voorbaat
quote:Niet eens een leuke subtitel? Zoiets als: Gremlins 1 & 2: niet kijken na middernacht. Of Gremlins 1 & 2: hou het wel droog!
Op maandag 11 augustus 2003 19:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ehm, ik wil niet zeiken maar ik bedoelde gewoon dat het topic "Gremlins 1 & 2" zou heten...
quote:dat laat ik aan BlaatschaaP of Mike over )
Op maandag 11 augustus 2003 19:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Niet eens een leuke subtitel? Zoiets als: Gremlins 1 & 2: niet kijken na middernacht. Of Gremlins 1 & 2: hou het wel droog!
Wel lullig trouwens, je moest eens weten hoe vaak het hiero over tekenfilms gaat
quote:Daarom juist.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:24 schreef HarryH het volgende:Wel lullig trouwens, je moest eens weten hoe vaak het hiero over tekenfilms gaat
Er zijn tig topics over die tekenfilms...als je je vraag daar stelt, komen er automatisch de mensen die die series kennen.
quote:Tnx.
Op vrijdag 15 augustus 2003 05:33 schreef California het volgende:
Mike,
Hoe heet die film met scène Ground Zero..
Opgelost.
quote:Ik heb de wat oudere topics even dicht gegooid. Dit topic loopt ondertussen zo goed dat dit het 'centrale' topic wordt, zeg maar.
Bij welke film moest je (bijna) huilen?
Heel erg dubbel.
wellicht dat die datum en zender + tijdstip verwijderd kan worden. heeft geen functie meer nu.
quote:Is weg.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:18 schreef MikeyMo het volgende:
~* The People vs. Larry Flynt *~wellicht dat die datum en zender + tijdstip verwijderd kan worden. heeft geen functie meer nu.
quote:Vanmiddag meteen gesloten.
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:52 schreef Just-Dennis het volgende:
AlweerOvernieuw Alan Rickman is GOEIE ACTEUR HIhi
quote:Nieuwe topic is dicht.
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
Nieuw topique
Van welke film kun je maar geen genoeg krijgen??
Oud topique
Welke films kan je blijven zien door de jaren ....
Tnx, beide.
Kan Pirates of the Carribean omgedoopt worden naar de juiste spelling: Pirates of the Caribbean?
Bedankt
V.
quote:Ja, lijkt me ook beter.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:26 schreef Verbal het volgende:
Topic-titel-change-request:Kan Pirates of the Carribean omgedoopt worden naar de juiste spelling: Pirates of the Caribbean?
Bedankt
V.
Ik pas het aan.
dubbel
quote:Ach, het topic loopt nu al ZO lang met veel replies...ik laat 'm maar open.
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
J-Lo uit film geknipt.dubbel
quote:waarvan de helft bestaat uit opmerkingen dat het dubbel of oud nieuws is
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:40 schreef Mike het volgende:[..]
Ach, het topic loopt nu al ZO lang met veel replies...ik laat 'm maar open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |