tsjaa..quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik wil graag een maagballon maar helaas wordt het niet vergoed
Ja het lijkt mij ook vreselijk om zo dik te zijn, maar volgens mij is dat ook echt een ziekte, als je zo dik bent. Dat wordt je toch niet zomaarquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de foto's treurig, want ik weet hoe lichamelijk klote je je voelt met al dat gewicht er aan
Is een maagballon echt de oplossing, of de weg van de minste weerstand?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben al jaren op dieet maar in 4 jaar tijd maar 1 kilo afgevallen terwijl er nu nog zo`n 60 kilo af moet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjaa..
we doen het hier toch allemaal net even anders..
Jij hebt je eigen milf alquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef Jarno het volgende:
Hmmmm. MILF meeting.
[insert you haz my interest plaatje maar weer]
en wat zegt je arts?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik ben al jaren op dieet maar in 4 jaar tijd maar 1 kilo afgevallen terwijl er nu nog zo`n 60 kilo af moet.
Dan ben je niet echt op dieet schat. Dan doe je niet echt je best of wel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik ben al jaren op dieet maar in 4 jaar tijd maar 1 kilo afgevallen terwijl er nu nog zo`n 60 kilo af moet.
Nee dat is mijn MIF.quote:
Of, een nog betere vraag, wat houdt dat dieet in? Qua voeding / beweging etc?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dat is toch doodeng, ik zou dat echt niet doen tenzij je bijna dood gaat door je gewicht. Misschien is een goede dieëtiste of therapie een idee?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar dat "dieet"quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt op dieet schat. Dan doe je niet echt je best of wel?
dat weekend is pinksteren.. ik heb dan al watquote:Trouwens ik kan alleen het laatste weekend van mei. Eerste twee weekenden ben ik op vakantie, derde weekend wordt mijn dochter 4.
*denk denk*quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, true
Ik ben overigens geen MILF. Gewoon meer een PILF dan.
ohh maar dan kan je best een middagje niet klussenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef deerntie het volgende:
Een meeting in mei wordt het voor mij ook niet. Ik krijg namelijk 1 mei de sleutel van ons nieuwe huis
`s ochtends als ontbijt en ook tussen de middag als lunch 3 volkoren knackebrödjes met light smeerkaas. en als diner meestal zilvervliesrijst met groente en vis of kipfilet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of, een nog betere vraag, wat houdt dat dieet in? Qua voeding / beweging etc?
En dat doe je al vier jaar elke dag?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
`s ochtends als ontbijt en ook tussen de middag als lunch 3 volkoren knackebrödjes met light smeerkaas. en als diner meestal zilvervliesrijst met groente en vis of kipfilet.
Als je zo weinig eet gaat je lichaam op spaarstand, dan val je inderdaad niet af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
`s ochtends als ontbijt en ook tussen de middag als lunch 3 volkoren knackebrödjes met light smeerkaas. en als diner meestal zilvervliesrijst met groente en vis of kipfilet.
I know, maar de eerste 2 weken loop ik nog stage, dus dan heb ik alleen de weekenden om te klussen, en de laatste 2 weken moet ik me voorbereiden voor m'n afstuderen, en daarnaast nog klussen. En die 3 dingen zijn toch echt belangrijker dan een meetquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh maar dan kan je best een middagje niet klussen
je moet ook ontspannen!
Laat me raden, een afgestreken opscheplepel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wat ik wil is geen operatie, wordt niet gesneden maar onder een klein roesje wordt via de slokdarm de ballon ingebracht. Maagband/verkleining kan ik ook krijgen maar dat wil ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben een M. En dat is het wel zo'n beetje.
Over die maagoperatie, daar is toch ook een topic voor? Niet dat het hier niet mag hoor, maar mss kan je daar nog tips krijgen?
Ik fiets elke dag een uurquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat doe je al vier jaar elke dag?
wat beweeg je verder?
maar je eet al niks, dus dan gaat een maagballon je niet helpenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wat ik wil is geen operatie, wordt niet gesneden maar onder een klein roesje wordt via de slokdarm de ballon ingebracht. Maagband/verkleining kan ik ook krijgen maar dat wil ik niet.
Brood krijg ik niet weg, volgens voedingsdeskundige is volkoren knackebröd ook goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat me raden, een afgestreken opscheplepel?. Ga eens met een dietiste praten, en brood eten om mee te beginnen.
Dan zou ik toch maar eens naar een dokter gaan voor verder onderzoek. En misschien ook opzoek naar een andere dieetist.quote:
Ja is ook prima maar dit is gewoon te weinig. Maarja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:38 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Brood krijg ik niet weg, volgens voedingsdeskundige is volkoren knackebröd ook goed.
Maar wat zegt je dokter hier over?quote:
Dude... wait... WHUT?quote:
Mother I Fuck.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dude... wait... WHUT?
*insert wenkbrauwoptreksmiley*
En wat ik me afvraag, eet je dit serieus al 4 jaar lang, of snoep/eet je er ook nog wel eens dingen bij, waarover je misschien niet helemaal eerlijk bent?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mother I Fuck.
Nouja ik like het ook wel. Maar. Eh. Dat dus.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
En wat ik me afvraag, eet je dit serieus al 4 jaar lang, of snoep/eet je er ook nog wel eens dingen bij, waarover je misschien niet helemaal eerlijk bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: