Waar hebben ze Ranomi gelaten op de 100 vrij? 52.75 is niet zo maar een tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij zijn dit alle medailles die voorspeld zijn, zilver voor Veldhuis i.p.v. Kromowidjojo vind ik wat vreemd, Martina mag ook heel blij zijn met brons (je weet het nooit natuurlijk, alles zit dicht bij elkaar achter Bolt), hetzelfde geldt voor Teun Meulder, maar voor de rest vind ik het geen vreemde voorspelling.
Goud
Wegwedstrijd wielrennen - Marianne Vos
Dressuur paardrijden (individueeel) - Cornelissen
Dressuur paardrijden (team) - Nederlands team
Zeilen vrouwen Laser Radial - Marit Bouwmeester
Windsurfen mannen - Dorian van Rijsselberghe
Zwemmen 4x100 vrij vrouwen - Nederlands team
Zilver
Rek turnen - Epke Zonderland
Hockey (vrouwen) - Nederlands team
Judo 70kg vrouwen - Edith Bosch
Zeilen vrouwen 470 - Westerhof/Berkhout
Zwemmen 50vrij vrouwen - Marleen Veldhuis
Brons
Hockey (mannen) - Nederlands team
Keirin - Teun Mulder
200m - Martina
Judo 100kg mannen - Henk Grol
Judo 63kg vrouwen - Elisabeth Willeboordse
Judo 73kg mannen - Dex Elmont
Schuil/Nummerdor eindigden pas nog als 4e bij een Grand Slam, dan hoef je maar iets te verbeteren of iets meer geluk te hebben voor een medaille.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het beachvolleybal kan werkelijk waar alles. Veel duo's kunnen een medaille winnen mits ze in vorm zijn. Maar de Nederlanders duo's, zowel de twee vrouwenduo's als Nummerdor/Schuil, horen daar zeker bij.
4e? Ze wonnen afgelopen zondag de Grand Slam van Klagenfurt, het laatste toernooi voor de Spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schuil/Nummerdor eindigden pas nog als 4e bij een Grand Slam, dan hoef je maar iets te verbeteren of iets meer geluk te hebben voor een medaille.
5e, achter Herasimenia, Ottesen, Halsall en Steffenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar hebben ze Ranomi gelaten op de 100 vrij? 52.75 is niet zo maar een tijd.
Die zijn ze vergeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoelde het toernooi in Berlijn, of is dat geen Grand Slam?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
4e? Ze wonnen afgelopen zondag de Grand Slam van Klagenfurt, het laatste toernooi voor de Spelen.
Alleen maar omdat die 1e twee wereldkampioen zijn geworden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
5e, achter Herasimenia, Ottesen, Halsall en Steffen
Ik denk omdat ze dit seizoen al 54.02 en 54.14 hebben gezwommen, zieke tijden!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die 1e twee wereldkampioen zijn geworden?Man man. Steffen kwam nog niet eens in de buurt van Kromowidjojo.
![]()
Klopt, in Berlijn waren ze 4e en dat is een GS, maar niet de laatste dus. Klagenfurt was de laatste.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn ze vergeten.
[..]
Ik bedoelde het toernooi in Berlijn, of is dat geen Grand Slam?
6 keer maar? Vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze dit seizoen al 54.02 en 54.14 hebben gezwommen, zieke tijden!!
Kromo is dit seizoen nog maar 6 keer sneller geweest dan dat
Ik had niet verwacht dat er binnen een paar weken nog een GS zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, in Berlijn waren ze 4e en dat is een GS, maar niet de laatste dus. Klagenfurt was de laatste.
Beste tijd óóit in een normaal badpak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
Goud hadden ze in ieder geval goed maar Cornelissen is genaaid, net als het team.
Zie hieronder, Cornelissen op goud...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij zijn dit alle medailles die voorspeld zijn, zilver voor Veldhuis i.p.v. Kromowidjojo vind ik wat vreemd, Martina mag ook heel blij zijn met brons (je weet het nooit natuurlijk, alles zit dicht bij elkaar achter Bolt), hetzelfde geldt voor Teun Meulder, maar voor de rest vind ik het geen vreemde voorspelling.
Goud
Wegwedstrijd wielrennen - Marianne Vos
Dressuur paardrijden (individueeel) - Cornelissen
Dressuur paardrijden (team) - Nederlands team
Zeilen vrouwen Laser Radial - Marit Bouwmeester
Windsurfen mannen - Dorian van Rijsselberghe
Zwemmen 4x100 vrij vrouwen - Nederlands team
Zilver
Rek turnen - Epke Zonderland
Hockey (vrouwen) - Nederlands team
Judo 70kg vrouwen - Edith Bosch
Zeilen vrouwen 470 - Westerhof/Berkhout
Zwemmen 50vrij vrouwen - Marleen Veldhuis
Brons
Hockey (mannen) - Nederlands team
Keirin - Teun Mulder
200m - Martina
Judo 100kg mannen - Henk Grol
Judo 63kg vrouwen - Elisabeth Willeboordse
Judo 73kg mannen - Dex Elmont
Dat wil niet zeggen dat ze genaaid is, zoals jij in een handvol topic suggereert.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie hieronder, Cornelissen op goud...
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |