abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:19:39 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108850943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voetbal kijken ook nog?
Jup, West Ham - Doncaster.

Jij?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:19:42 #227
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108850945
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wij kregen het als kado bij ECI..
Ken je het spel? met animaties van : Emile Ratelband, Cruijf en Prins Bernhard als je staff waar je dan gesprekjes mee moest voeren. Liep altijd uit op dronken Kluivert die de bus bestuurde en sex in het zwembad..
Ondertussen ging je halve team boos naar huis en moest je in het spel het WK zien te winnen.
Ik heb dat spel... gehad... :)

Inderdaad, Bernard met dat accent. _O-

Inmiddels al lang bij het oud vuil, ben ik bang. Jij hebt 'm nog?
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:20:25 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108850960
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Jup, West Ham - Doncaster.

Jij?
Voor mijn werk naar HongKong en China
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:20:33 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108850961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

deze was ook gaaf:

[ afbeelding ]
CM2 speelde ik met mijn Pa... al was ik altijd Feyenoord en hij Go Ahead Eagles ofzo en dan kocht ik altijd zijn spelers weg :D .. Hij gaf me toen al tips hoe ik goeie spelers uit de Toto divisie kon vinden.. altijd gebruikt nog in die games... ;( al bood ik zo Gerard Wiekens een beter contract aan dan hij en toen werd ie kwaad :D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:21:00 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108850967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voor mijn werk naar HongKong en China
Kijk, dat is het betere werk.

Have fun. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:21:14 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108850970
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Kijk, dat is het betere werk.

Have fun. :W
Jij ook ^O^
pi_108850974
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ging mij om het plezier en de gameplay... elke pass komt aan en spelers lopen zo als ik wil...
Bij Fifa zo een haat gekregen aan bepaalde slordigheden.. Soms sta je vlak bij het doel druk je op pass schieten de spelers toch op doel.. frustrerend.. al win ik tegenwoordig alles met 6-0 speel nu met Napoli heerlijke aanvallers .. constant hoge bal . . aannemen en dan ben je weg .. schieten bam doelpunt.
PES heb ik gespeeld maar zaten anders ook veel neppe dingen in. Zoals (wat vaak gebeurde) dat een speler van de tegenstander een vrije trap namen vanaf eigen helft en dat jouw verdediger hem dan in eigen goal kopte :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:22:11 #233
268260 Dr.Mikey
pi_108850984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik heb dat spel... gehad... :)

Inderdaad, Bernard met dat accent. _O-

Inmiddels al lang bij het oud vuil, ben ik bang. Jij hebt 'm nog?
Ergens bij een familielid misschien.
R.I.P DTS.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:22:54 #234
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108850994
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wij kregen het als kado bij ECI..
Ken je het spel? met animaties van : Emile Ratelband, Cruijf en Prins Bernhard als je staff waar je dan gesprekjes mee moest voeren. Liep altijd uit op dronken Kluivert die de bus bestuurde en sex in het zwembad..
Ondertussen ging je halve team boos naar huis en moest je in het spel het WK zien te winnen.
Dat spel was echt epic. _O- Kon je toen ook niet iets in de thee van de tegenstander doen ofzo en je had iets met bobo's ofzo..?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

deze was ook gaaf:

[ afbeelding ]
Beste CM ooit is toch 01/02 _O_
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:22:56 #235
302138 HuffTheTalbot
pi_108850996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dit dus. Lekker boeiend dat de graphics van Fifa misschien net iets mooier zijn :') Het is een game dus gaat het om de gameplay en dan komt Fifa toch echt niet in de buurt van het briljante PES :N
Dit dus ook. :Y

"Feel" & "Atmosphere" -- daar begint een goede game mee. ^O^

Je had twee PES-versies geleden een modus waarin je één speler was - steeds beter werd. Je kon het uiterlijk kiezen en online in een team spelen. Ik had een Mokotjo-achtige jongen van 1 meter 53 die alleen maar fantastische passes gaf vanaf het middenveld. Konden die andere drie voorin staan om goals te maken met hun reuzen. Zo sociaal ben ik wel. :Y

Had je ook allemaal verschillende debiele celebraties. Dat was leuk. ^O^
pi_108851005
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

CM2 speelde ik met mijn Pa... al was ik altijd Feyenoord en hij Go Ahead Eagles ofzo en dan kocht ik altijd zijn spelers weg :D .. Hij gaf me toen al tips hoe ik goeie spelers uit de Toto divisie kon vinden.. altijd gebruikt nog in die games... ;( al bood ik zo Gerard Wiekens een beter contract aan dan hij en toen werd ie kwaad :D
_O- _O_ Of gewoon tegen elkaar spelen en dan de wedstrijd beiden op het puntje van de stoel volgen. Mijn broertje nam Real en ik Barca en dan liepen we zo een heel seizoen door.
Omstebeurt spelers kopen, wisselen van stoel behalve als je tegen elkaar speelde _O_ O zo gaaf man
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:24:24 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108851018
Ok jongens, ik ben ook weg :W
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:25:04 #238
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108851027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

PES heb ik gespeeld maar zaten anders ook veel neppe dingen in. Zoals (wat vaak gebeurde) dat een speler van de tegenstander een vrije trap namen vanaf eigen helft en dat jouw verdediger hem dan in eigen goal kopte :{
Er zitten inderdaad weleens van die kleine wtf momentjes in dat je echt denkt hoe kan dit. :Y Maar voor de rest is het gewoon zo heerlijk vloeiend en realistisch ik kan me echt niet voorstellen dat mensen Fifa boven een PES verkiezen maar misschien is dat ook alleen maar goed, immers concurrentie houd de makers scherp :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:26:55 #239
268260 Dr.Mikey
pi_108851052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik heb bij de nieuwere fifa's echt het idee dat je zo moet spelen zo als het spel wil dat je speelt.
Bijvoorbeeld als je sprint langs de lijn.., lopen je spelers altijd de bal er uit... Welke prof kan er nou niet langs de lijn rennen!? als ik wil sprinten langs de lijn wil ik sprinten.. nu lopen ze de bal er uit als amateurs van de eerste klasse c1..

Nee de game verlangt ook echt van je dat je op een bepaalde manier speelt ,, Als je die doorhebt dan win je alles tikkie takkie voetbal en hoge ballen in de loop.. bij Pes heb ik meer het idee dat je zelf kan bepalen hoe je speelt en dat voelde voor mij realistischer aan.. En toch heb ik wel Fifa 12 en geen pes.
R.I.P DTS.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:27:51 #240
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108851069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

_O- _O_ Of gewoon tegen elkaar spelen en dan de wedstrijd beiden op het puntje van de stoel volgen. Mijn broertje nam Real en ik Barca en dan liepen we zo een heel seizoen door.
Omstebeurt spelers kopen, wisselen van stoel behalve als je tegen elkaar speelde _O_ O zo gaaf man
Haha en lotingen waren/zijn ook altijd vet. Helemaal in spanning welke club je gaat loten. Van tevoren bedenken welke clubs je wel en niet wil loten en dat er dan steeds minder overblijven en dan bij elke thuis club hopen dat je m wel of niet loot.. :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:27:55 #241
302138 HuffTheTalbot
pi_108851071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad weleens van die kleine wtf momentjes in dat je echt denkt hoe kan dit. :Y Maar voor de rest is het gewoon zo heerlijk vloeiend en realistisch ik kan me echt niet voorstellen dat mensen Fifa boven een PES verkiezen maar misschien is dat ook alleen maar goed, immers concurrentie houd de makers scherp :)
Sinds Fifa99 mis ik elk gevoel bij die game. Gewoon... leeg... :X

Alle versies daarvoor heb ik met veel plezier gespeeld.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:29:34 #242
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108851084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dit dus ook. :Y

"Feel" & "Atmosphere" -- daar begint een goede game mee. ^O^

Je had twee PES-versies geleden een modus waarin je één speler was - steeds beter werd. Je kon het uiterlijk kiezen en online in een team spelen. Ik had een Mokotjo-achtige jongen van 1 meter 53 die alleen maar fantastische passes gaf vanaf het middenveld. Konden die andere drie voorin staan om goals te maken met hun reuzen. Zo sociaal ben ik wel. :Y

Had je ook allemaal verschillende debiele celebraties. Dat was leuk. ^O^
Become a legend toch? Hoewel ik dat best vet vind speel ik eigenlijk alleen maar Online Master League echt verslavend.. :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:30:24 #243
268260 Dr.Mikey
pi_108851103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat spel was echt epic. _O- Kon je toen ook niet iets in de thee van de tegenstander doen ofzo en je had iets met bobo's ofzo..?

[..]

Na elke wedstrijd had je een praat ronde.., Eerst Jack als Pers.. Johan als assistent. Emile als arts en dan Bernard als Bobo...

Moest je onzin vragen beantwoorden die altijd voor boze spelers of een lege kas zorgde als je niet oppast. Johan ging ook altijd in de dugout zitten coachen zogenaamd om je plek te pikken en Bernhard liet Kluivert dronken de bus besturen. En minder van die ongein.. een uniek voetbal spel wel eigenlijk hoe slecht ook.
R.I.P DTS.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:31:16 #244
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108851118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Sinds Fifa99 mis ik elk gevoel bij die game. Gewoon... leeg... :X

Alle versies daarvoor heb ik met veel plezier gespeeld.
Ik kan het niet beter beschrijven. Het gevoel dat ik bij PES wel heb mis ik gewoon bij Fifa.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:31:42 #245
302138 HuffTheTalbot
pi_108851126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:29 schreef inZanity het volgende:

[..]

Become a legend toch? Hoewel ik dat best vet vind speel ik eigenlijk alleen maar Online Master League echt verslavend.. :P
Dat ja. Met drie opgefokte Duitsers voor je in een 4-2-4 systeem passjes geven. Één iemand mocht dan de opstelling maken, dus je kon ook iemand linksback zetten om hem te pesten. En iedereen in de chat tegen elkaar zeuren dat hij in de spits moest. :)
pi_108851132
PES is singleplayer wel leuker, maar online zéker niet imo. En ik speel maar 2 seizoenen offline om het spel onder de knie te krijgen.
pi_108851133
quote:
4s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb bij de nieuwere fifa's echt het idee dat je zo moet spelen zo als het spel wil dat je speelt.
Bijvoorbeeld als je sprint langs de lijn.., lopen je spelers altijd de bal er uit... Welke prof kan er nou niet langs de lijn rennen!? als ik wil sprinten langs de lijn wil ik sprinten.. nu lopen ze de bal er uit als amateurs van de eerste klasse c1..

Nee de game verlangt ook echt van je dat je op een bepaalde manier speelt ,, Als je die doorhebt dan win je alles tikkie takkie voetbal en hoge ballen in de loop.. bij Pes heb ik meer het idee dat je zelf kan bepalen hoe je speelt en dat voelde voor mij realistischer aan.. En toch heb ik wel Fifa 12 en geen pes.
Verbetering van Fifa 12 tov 11 is dat passes niet meer altijd aankomen. De bal dus dom naar voren trappen heeft totaal geen zin. Bij PES komt ELKE bal aan, totaal niet realistisch. Ik heb een filmpje die laat zien wat ik bedoel:

Nooit eens een pass die onderschept wordt? Of een bal die faliekant de tribunes invliegt? Nee dat is bij Fifa beter geregeld. Daarnaast heb je ook Ultimate Team wat fucking epic is. En veel meer spelers.
Wat jij bedoelt herken ik wel een beetje trouwens... Maar is deels ook logisch, immers elk team (ook in real life)speelt vanuit een bepaalde filosofie. Dus als je met Barcelona gaat moet je niet met voorzetten vanaf de zijkant komen en dan raar staan te kijken dat kabouters Messi en Villa ze er niet inkoppen. Arsenal of Bayern is dat veel beter.
En de extreem goede spelers zoals Ronaldo, Robben en Messi kunnen vanuit het niets een goal maken via een solo-actie. Terwijl dat met een Pique of Badstuber veel minder snel zal lukken. Dat is realistisch.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:32:39 #248
302138 HuffTheTalbot
pi_108851140
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Na elke wedstrijd had je een praat ronde.., Eerst Jack als Pers.. Johan als assistent. Emile als arts en dan Bernard als Bobo...

Moest je onzin vragen beantwoorden die altijd voor boze spelers of een lege kas zorgde als je niet oppast. Johan ging ook altijd in de dugout zitten coachen zogenaamd om je plek te pikken en Bernhard liet Kluivert dronken de bus besturen. En minder van die ongein.. een uniek voetbal spel wel eigenlijk hoe slecht ook.
Dat dat allemaal mocht toen. Ik zie die "animaties" nog precies voor me - dan werd het een soort point en click adventure met desastreuze gevolgen. _O-
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:34:17 #249
302138 HuffTheTalbot
pi_108851169
quote:
17s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
PES is singleplayer wel leuker, maar online zéker niet imo. En ik speel maar 2 seizoenen offline om het spel onder de knie te krijgen.
PES is veel meer op gevoel dan FIFA. Gevoelsmensen zullen eerder voor PES keizen.

Als je in de FIFA weet hoe of wat, dan lukt het op een gegeven moment wel. PES is echt psychisch; zoals bijvoorbeeld golfers geen bal raken, en dan opeens alles. Als ik goed in mijn vel zat won ik alles, zo niet dan vlogen er controllers door de kamer. :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:35:01 #250
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108851188
Davilex had sowieso van die vage spellen.. A2 racer was ook zo absurd. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')