Ik wil ook van alles hebben, gewoon om het hebben, geen iPad 3 echter. Maar de klacht is niet dat iemand het wilt hebben. Maar dat het "revolutionair" is, laat staan "nieuws".quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil hem, gewoon om te hebben. Kom haten dan.
Ik vind het serieus wel indrukwekkend dat Apple dat voor elkaar gekregen heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik wil ook van alles hebben, gewoon om het hebben, geen iPad 3 echter. Maar de klacht is niet dat iemand het wilt hebben. Maar dat het "revolutionair" is, laat staan "nieuws".
Hihihi trolling hihih.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
Doe mij maar lekker Android. Kan ik heerlijk de hele dag van alles aan tweaken zodat het nog sneller is dan het origineel. Heerlijk alleen op mijn zolderkamertje tweaken de hele dag.
Zoals?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Geralt het volgende:
En de grootste grap van alles is dat het gros van Applegebruikers het gebruikt wegens een gevoel van exclusiviteit![]()
!!
Stelletje faalhazen. Open je ogen. Er zijn vele betere producten op de markt!!!
Je bedoelt dat de ipad als een soort frisbee weggegooid kan worden en een PS3 niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef Tware het volgende:
Hij schijnt sneller te zijn dan ps3/ xbox 360
Wat is je klacht nou eigenlijk wel dan? Dat de iPad 3 geen lood in goud kan veranderen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hihihi trolling hihih.
Het gaat niet om iOS vs Android, Windows, of wat dan ook. Lees nog eens de OP anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |