Dat snappen de Madrid fappers niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef wieisboos het volgende:
Barcelona wint van Real Madrid dus is Barcelona beter dan Real Madrid. Zo simpel is het
Wat een domme redenatie. Als ik al kampioen ben en op bezoek bij de degradatiekandidaat ga en verlies met 1-0, is de degradatiekandidaat dan beter?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef wieisboos het volgende:
Barcelona wint van Real Madrid dus is Barcelona beter dan Real Madrid. Zo simpel is het
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef wieisboos het volgende:
In de recente confrontaties tussen de twee clubs waar ze er allebei vol voor gingen heeft Barcelona gezegevierd. Zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een domme redenatie. Als ik al kampioen ben en op bezoek bij de degradatiekandidaat ga en verlies met 1-0, is de degradatiekandidaat dan beter?![]()
Dus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In de recente confrontaties tussen de twee clubs waar ze er allebei vol voor gingen heeft Barcelona gezegevierd. Zo moeilijk is het niet
Wie er beter is in de onderlinge confrontatie maakt geen flikker uit gast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In de recente confrontaties tussen de twee clubs waar ze er allebei vol voor gingen heeft Barcelona gezegevierd. Zo moeilijk is het niet
Dus Groningen is beter dan PSV?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beter of mooier?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef TheGeneral het volgende:
Barcelona is beter. Alleen hebben ze dit seizoen minder goed afgemaakt. Real scoort makkelijker en staat daarom 10 punten voor. Maar als team en qua spel is Barca duidelijk de betere.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Groningen is beter dan PSV?
Want?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef TheGeneral het volgende:
Barcelona is beter. Alleen hebben ze dit seizoen minder goed afgemaakt. Real scoort makkelijker en staat daarom 10 punten voor. Maar als team en qua spel is Barca duidelijk de betere.
en niet te vergeten, Basel is beter dan Man UTD.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Utrecht beter dan Ajax en Go Ahead beter dan Feyenoord.
Jij vraagt wie er beter is, Barca of RM, niet wie de beste van Spanje is, niet wie de beste van de wereld is. Als Barcelona dus de recente confrontaties heeft gewonnen lijkt het me dus dat ze beter zijn, en dat is geen uitschieter zoals verliezen van de degradatiekandidaat nee, dat is het constant winnen van de Clasicos keer op keer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie er beter is in de onderlinge confrontatie maakt geen flikker uit gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij vraagt wie er beter is, Barca of RM, niet wie de beste van Spanje is, niet wie de beste van de wereld is. Als Barcelona dus de recente confrontaties heeft gewonnen lijkt het me dus dat ze beter zijn, en dat is geen uitschieter zoals verliezen van de degradatiekandidaat nee, dat is het constant winnen van de Clasicos keer op keer.NOGMAALS, JE RECENTE CONFRONTATIES BOEIEN ECHT GEEN FLIKKER. MOET IK HET 10 X UITLEGGEN OFZO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VOLGENS JOUW TYFUSREDENATIE ZOU GRONINGEN BETER DAN AJAX MOETEN ZIJN, UTRECHT BETER DAN AJAX, FEYENOORD SLECHTER DAN GAE EN GA ZO MAAR DOOR.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]Dat filmpje is van wanneer? Drie seizoenen geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol kerel, dus wie er beter is wordt bepaald door wie er van de andere clubs wint en niet van elkaar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOGMAALS, JE RECENTE CONFRONTATIES BOEIEN ECHT GEEN FLIKKER. MOET IK HET 10 X UITLEGGEN OFZO?
VOLGENS JOUW TYFUSREDENATIE ZOU GRONINGEN BETER DAN AJAX MOETEN ZIJN, UTRECHT BETER DAN AJAX, FEYENOORD SLECHTER DAN GAE EN GA ZO MAAR DOOR.
Al was het van gisteren, 10 punten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat filmpje is van wanneer? Drie seizoenen geleden?
Precies.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lol kerel, dus wie er beter is wordt bepaald door wie er van de andere clubs wint en niet van elkaar?
Dat bedoel ik. Al lang niet meer recent dus totaal niet relevant.quote:
Sindsdien heeft Real, behoudens1 keer de Copa del Rey, ook nooit gewonnen van Barca. Niet in Madrid, en niet in Barcelona.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat filmpje is van wanneer? Drie seizoenen geleden?
Ze moeten dus voortaan gewoon in Valencia spelen, FIFA is corrupt!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sindsdien heeft Real, behoudens1 keer de Copa del Rey, ook nooit gewonnen van Barca. Niet in Madrid, en niet in Barcelona.
Mwoah vind ik niet. Tuurlijk zegt het wel wat. Als je de CL wint mag je jezelf (terecht) de kampioen van Europa noemen. Maar je komt beide (over het algemeen) compleet andere tegenstanders tegen. In de competitie kom je exact dezelfde tegenstanders tegen en dat maakt het een veel betere graadmeter. CL zegt daarom een stuk minder over wie er beter is als je het mij vraagt om het over een WK voor clubteams al helemaal niet te hebben wat ook weleens als argument voorbij is gekomen waarom Barcelona de beste van de wereld is. Zo'n toernooi zegt dus echt helemaal niets.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Maar stel dat Barca nu de CL wint dan zijn ze de beste van Europa, dús weer beter dan Real?
Ik zou maar niet naar de onderlinge resultaten gaan kijken, daar kun je niet tegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah vind ik niet. Tuurlijk zegt het wel wat. Als je de CL wint mag je jezelf (terecht) de kampioen van Europa noemen. Maar je komt beide (over het algemeen) compleet andere tegenstanders tegen. In de competitie kom je exact dezelfde tegenstanders tegen en dat maakt het een veel betere graadmeter. CL zegt daarom een stuk minder over wie er beter is als je het mij vraagt om het over een WK voor clubteams al helemaal niet te hebben wat ook weleens als argument voorbij is gekomen waarom Barcelona de beste van de wereld is. Zo'n toernooi zegt dus echt helemaal niets.
Mwoah behoorlijk aan elkaar gewaagd in al die wedstrijden. Wie er uiteindelijk de wedstrijd wint hoeft ook niet altijd iets te zeggen over kwalteit van beide ploegen dat moet je ook niet vergetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sindsdien heeft Real, behoudens1 keer de Copa del Rey, ook nooit gewonnen van Barca. Niet in Madrid, en niet in Barcelona.
Ga je ook nog een keer met argumenten komen? Of blijf je dit tot vervelends aan toe herhalen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou maar niet naar de onderlinge resultaten gaan kijken, daar kun je niet tegen.
waar zijn jou argumenten dan? ik heb nog geen enkel argument gezien waarom Real de beste zou zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga je ook nog een keer met argumenten komen? Of blijf je dit tot vervelends aan toe herhalen?
Jij bent voor Real Madrid dus is Barcelona nooit beter dan hun, zelfs niet bij een 5-0 overwinning dan begin je er maar over hoe lang dat wel niet geleden is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga je ook nog een keer met argumenten komen? Of blijf je dit tot vervelends aan toe herhalen?
Eens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah behoorlijk aan elkaar gewaagd in al die wedstrijden. Wie er uiteindelijk de wedstrijd wint hoeft ook niet altijd iets te zeggen over kwalteit van beide ploegen dat moet je ook niet vergeten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar zijn jou argumenten dan? ik heb nog geen enkel argument gezien waarom Real de beste zou zijn...
Waar baseer je dat opquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent voor Real Madrid dus is Barcelona nooit beter dan hun, zelfs niet bij een 5-0 overwinning dan begin je er maar over hoe lang dat wel niet geleden is.
Succes met je topic verder.
vooruit dan maarquote:
not sure if srsquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOGMAALS, JE RECENTE CONFRONTATIES BOEIEN ECHT GEEN FLIKKER. MOET IK HET 10 X UITLEGGEN OFZO?
Ik zeg niet dat Real de betere is, maar ik vind de stand op de ranglijst wel belangrijker dan onderling resultaat. Voetbal gaat over het resultaat over een geheel seizoen of toernooi. Zie bijvoorbeeld ook de wereldkampioen Spanje die de eerste wedstrijd verloor van Zwitserland. Staan twee teams ongeveer gelijk, of is de competitie nog niet ver gevorderd, dan kan je inderdaad ook onderling resultaat als graadmeter nemen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar zijn jou argumenten dan? ik heb nog geen enkel argument gezien waarom Real de beste zou zijn...
Kijken even wie wat won in 2010-11 seizoen en hoeveel prijzen ze hebben dit seizoen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:59 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Real de betere is, maar ik vind de stand op de ranglijst wel belangrijker dan onderling resultaat. Voetbal gaat over het resultaat over een geheel seizoen of toernooi. Zie bijvoorbeeld ook de wereldkampioen Spanje die de eerste wedstrijd verloor van Zwitserland. Staan twee teams ongeveer gelijk, of is de competitie nog niet ver gevorderd, dan kan je inderdaad ook onderling resultaat als graadmeter nemen.
Mja, ik heb het over nu he, dit seizoen. Vorig seizoen was Barcelona inderdaad de betere.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijken even wie wat won in 2010-11 seizoen en hoeveel prijzen ze hebben dit seizoen.
Dus het winnen van de Spaanse Supercup, Europese Supercup, WK Clubs en het uitschakelen van Real Madrid in de Copa del Rey weegt niet op tegen de huidige stand in de competitie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:08 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Mja, ik heb het over nu he, dit seizoen. Vorig seizoen was Barcelona inderdaad de betere.
Je argumenteert tegen mij alsof ik Real al gekozen heb. Wat je noemt weegt wel mee (al reken ik de Europese Supercup en WK Clubs eerder tot het vorige seizoen, vanwege het rechtstreekse verband met de CL), ik zei alleen maar dat onderling resultaat niet heilig is. Als Real de Liga wint (waarschijnlijk) en de CL (mogelijk) dan noem je toch niet Barca alsnog de betere.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus het winnen van de Spaanse Supercup, Europese Supercup, WK Clubs en het uitschakelen van Real Madrid in de Copa del Rey weegt niet op tegen de huidige stand in de competitie?
QFTquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Barcelona speelt echt slaap voetbal, ik vind het echt niks aan.
Dit is hoe ze spelen:
Achterin tikken en blijven tikken, dan wachten tot er wat ruimte vrij is en dna naar voren tikken. Maar als de ruimte weer dicht komt, heeuuj naar achteren met die bal.
Echt slaapverwekkend, ondanks gisteren spelen ze altijd zo. Daarom speelt Real beter, gewoon lekker naar voren en scoren.
quote:
Verdomd veel prijzen behaald met dat saaie voetbal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Barcelona speelt echt slaap voetbal, ik vind het echt niks aan.
Dit is hoe ze spelen:
Achterin tikken en blijven tikken, dan wachten tot er wat ruimte vrij is en dna naar voren tikken. Maar als de ruimte weer dicht komt, heeuuj naar achteren met die bal.
Echt slaapverwekkend, ondanks gisteren spelen ze altijd zo. Daarom speelt Real beter, gewoon lekker naar voren en scoren.
Dit zal de best mogelijke opstelling zijn:quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:53 schreef Confetti het volgende:
Casillas> Valdes
Puyol>Ramos
Pique>Pepe
Alves>Arbeloa
Abidal>Marcelo
Iniesta> Alonso
Xavi>Khedira
Fabregas> Ozil
Ronaldo>Sanchez
Pedro> Di Maria
Messi>> Benzema
Opgelost. Barca is op bijna elke positie superieur.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:53 schreef Confetti het volgende:
Casillas> Valdes
Puyol>Ramos
Pique>Pepe
Alves>Arbeloa
Abidal>Marcelo
Iniesta> Alonso
Xavi>Khedira
Fabregas> Ozil
Ronaldo>Sanchez
Pedro> Di Maria
Messi>> Benzema
Opgelost. Barca is op bijna elke positie superieur.
Zet die Barcabril eens af jongensquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit zal de best mogelijke opstelling zijn:
Alves - Pique - Ramos - Abidal
Iniesta - Xavi - Fabregas
Ozil - Messi - Ronaldo
Oftwel, Op Ronaldo, Ozil en Ramos na, zijn op bijna alle posities de Barcelona spelers een stuk beter.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Die Casillas is wel mijn favoriet van Real, al jaren wereldtop en gedraagt zich ook altijd als een echte prof.
Stop eens met het posten van deze pic, slapeloze nachtenquote:
Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind alleen Casillas beter dan Valdes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ozil - Messi - Ronaldo
Oftwel, Op Ronaldo, Ozil en Ramos na, zijn op bijna alle posities de Barcelona spelers een stuk beter.
Wacht even... Abidal? Fabegras ik neem aan dat dit het best mogelijke combinatie-elftal is van Real en Barcelona samen, en niet een sortiment wereldelftal?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ozil - Messi - Ronaldo
quote:Het verschil tussen Barça en Real: fruit en pizza
De discussie over wie uiteindelijk de beste is lijkt overloos: Real Madrid prijkt op kop in de Spaanse competitie maar FC Barcelona is de huidige Champions League-winnaar. Maar dat er tussen de twee clubs een mentaliteitsverschil is, blijkt uit een reportage van de Spaanse sportkrant AS. Die bezocht beide kleedkamers na de match in Mallorca en trof resten van twee totaal verschillende maaltijden aan.
Na hun 0-2-zege in mallorca lieten de spelers van Barça fruitresten en flessen water op tafel achter. Toen Real Madrid begin januari opp bezoek was op het Spaanse eiland voor een competitiematch (1-2), trof AS lege pizzadozen aan op de grond. We zullen ongetwijfeld pas op het einde van het seizoen weten wat nu juiste de beste maaltijd is...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alves - Pepe - Ramos - Marcelo
Iniesta - Xavi - Ozil
Di Maria - Messi - Ronaldo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |