quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ingepakt.
Zo staat het er nu bij, morgen maken ze het af.
Mijn. fornuis
.
.
Ik dacht dat je huilde van stress ofzo. Of omdat je een heftige film aan het kijken bent op rtl4 ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Ja, wat denk jij.
Ik knal hem er nog een keer in, gewoon omdat het kán!
[..]
whehehehe ik spreek je over ehh..... 10 jaar? En dan moet je nog een paar jaar wachten op een nieuwe!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga echt ZO NOOIT MEER een keuken kopen!
steentjes????quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Ssserpente het volgende:
Die is mooi, Kim. Tip: koop koffiebonen bij een speciaalzaak. In bonen mag max een bepaald % steentjes zitten. En goedkope van de supermarkt bevatten vaak het maximale %. Da's funest voor je maalwerk.
Nils is vanmiddag met Lente naar Thomas de Trein geweest (terwijl ik stond te netwerken in een kerk waar ik ver ongeluk nog gevloekt heb ook) en ze vond het geweldig. Meezingen en klappen en zo.
Fijn op tijd ook aangegeven of niet??quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:30 schreef Gaoxing het volgende:
Wat idioot, SsserpenteWeer eens zo'n heerlijk doordacht target waar niemand beter van wordt
Kim, ik kan me voorstellen dat je daarvan moet huilen. Mooi!
Zo, ik ga inpakken. De psych heeft in al haar wijsheid bedacht dat mams mooi vandaag op lang weekendverlof kan komen, en als die eenmaal thuis is, is het gedaan met de rust
Omdat we allebei helemaal weg waren/zijn van ArcLinea keukens <3quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:49 schreef trui het volgende:
oei, is ie erg beschadigd, sorbootje? en vanwaar die zekerheid over de zaak waar je 'm wilde kopen?
Fijn toch? Scheelt een hoop gedoe! Doe es een fotoquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:52 schreef snoopy het volgende:
Ik ben ook superblij met onze keuken en zou hem zo weer uikiezen![]()
We zagen een keuken van deze keukenmaker in een woonblad en toen we daar een keer binnenliepen waren we gelijk verkocht
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ga zo erg nooit mee in een lift.. lang verhaal kort we gingen met een noodgang naar beneden en stopte 1cm boven de afgrond ONDER de BG etage.. goed begin van m'n dag
Ja ik schrok zo erg he.. we stappen in drukken op BG knopje en gaan eerst naar boven? vond ik al vaag maar oké. We stoppen halverwege tussen 2 etages, dus dacht al fijn lift kapot. Gaan we dus opeens naar benden met 3242342 km per uur, we waren ook nog eens helemaal alleen in de lift (dochter en ik, die greep me nog vastquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ga zo erg nooit mee in een lift.. lang verhaal kort we gingen met een noodgang naar beneden en stopte 1cm boven de afgrond ONDER de BG etage.. goed begin van m'n dag
Zo te lezen was dit die rem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:19 schreef amaranta het volgende:
[..]![]()
Dat is wel mijn liften nachtmerrie.
Heb je melding gedaan bij een conciërge oid, dat daar naar gekeken wordt?
Ik dacht overigens dat er een soort van rem is ingebouwd in liften dat dit niet kan gebeuren.
Bah
Ik snap dat je zo liever de trap neemt dan nog eens de lift
ziet er leuk/mooi uit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net onze vakantie (in mei) geboekt.![]()
![]()
![]()
We gaan hier naartoeHeerlijk nog even weg als ik nog niet opgezwollen ben tot formaat walvis. En ik wilde altijd al zo graag een keer naar Puglia.
SC, lijkt me terecht dat je even flink tekeer gaat!
Oh echt? Ik zou gek worden van zo'n all inclusive gedoetje. Ik MOET juist zelf kunnen koken. Als ik in Italië ben heb ik echt de godganze dag inspiratie!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ziet er leuk/mooi uit!
wij moeten ook nog gaan verzinnen. Totaal geen inspiratie, als t maar ultra allinclusive is.. als ik vakantie heb wil ik wel 24-uur pd kunnen vreten.
ik denk trouwens dat de rem al eerder was.. we gingen namelijk vanaf etage 3,5zo hard naar beneden.
Precies! Ik hou ervan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef Sannne het volgende:
Jaaa, marktjes afstruinen en de locals vragen om receptjes en die metéén uitproberen.. Heerlijk! Dat is vakantie!
ben ik te lui voor denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zou gek worden van zo'n all inclusive gedoetje. Ik MOET juist zelf kunnen koken. Als ik in Italië ben heb ik echt de godganze dag inspiratie!
*bookmarktquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Het is trouwens helemaal niet duur; ¤ 300,- voor een appartement voor 3 personen voor 9 dagen. Ik hou echt zo het fenomeen agriturismo <3
Oh en van Italië <3
Tegen die tijd pas ik toch niks meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:42 schreef SacreCoeur het volgende:
marktjes ga ik af voor kleding en accessoires, niet om te kunnen koken![]()
maar ik vind het wel leuk om dingen te zien, al ben ik niet van de groeps gevallen dat vind ik echt verschrikkelijk.
Kun je altijd nog langs de tentenwinkel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tegen die tijd pas ik toch niks meer
misschien toch kamperen? val je niet op met je tentquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je altijd nog langs de tentenwinkel.
wel tof dat je dan nog puf hebt om weg te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tegen die tijd pas ik toch niks meer
Toen ik zwanger was van Isabeau (en ik ben één dag na de verjaardag van Isabeau uitgerekend, dus ik kan de zwangerschappen mooi naast elkaar leggen) ben ik ook in mei op vakantie geweest, naar Sardinië. Dat vond ik zo heerlijk en nog erg goed te doen. In augustus gaan we nog een keer met mijn schoonzus, zwager en alle kinderen. Dat wordt dus wél een vakantie waarbij ze mij op een ligbankje bij het zwembad mogen parkeren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
wel tof dat je dan nog puf hebt om weg te gaan
Ik neem mijn eigen mes meequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Als ik op vakantie ben wil ik iedere dag uit eten. Dat geklooi in een appartement met slechte pannen en slechte messen is niks voor mij.
plaatje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
gelukkig, ben niet de enige. Ik heb zo'n heel fijn global mes wat ik voor nagenoeg alles gebruik.
dat lijkt me dan wel weer relaxed gewoon lekker met de auto gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ja wij moeten ook twee volle dagen rijden naar Puglia. Maar dat vinden we geen van drieën erg.
Wij hebben laatst ook een messenset gekocht. Dacht dat het heel duur zou zijn, maar ik liep tegen een aanbieding bij cooks ofzo. En heb daar een Jamie Oliver messenset gekocht voor 30 euro ofzo. Best fijn, met 5 messen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
plaatje?
ik wil later ook wel een echte messenset![]()
tot nu toe doe ik alles met mn chinese hakmes. Ziet er altijd ietwat psycho uit, maar ik ben er zo blij mee
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Volgens mij heb ik een iets ander formaat trouwens. Maar sinds ik 'm heb vind ik alle andere messen prut.
Wij zaten vorig jaar trouwens bij het lago di vico, da's vlak boven het lago di bracciano. Eveneens in een perfécte agriturismoquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr.DML doet dat ook hoor![]()
Ik wil heel graag naar het meer van Bracciano met de tent maar dat is wel twee volle dagen rijden
Als het nou Japanse zwaarden waren misschien...quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Het zijn japanse messen, dat moet B. aanspreken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als het nou Japanse zwaarden waren misschien...![]()
mijn meneer vindt een xenos aardappelschilmesje (of tomatenmesje, whatever) goed genoeg.
Hij snapte ook nooit dat ik mn Chinese mes liever pakte. Tot ie een keer stom stond te doen met mijn mes en zn halve hand dr bijna af hakte![]()
categorie "zo scherp zal ie niet zijn".
Voor een vakantie van 9 dagen vind Mr.DML 4 dagen rijden in totaal echt teveel en dat ben ik wel een beetje met hem eens. Op 14 dagen vakantie vinden we het al veel eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ja wij moeten ook twee volle dagen rijden naar Puglia. Maar dat vinden we geen van drieën erg.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:32 schreef mignonne het volgende:
roadtrippen
ik vind de reis altijd leuk juist![]()
lekker picknicken onderweg, slap ouwehoeren, muziekjes luisteren, stomme snelweg-spelletjes doen enzo. HeerlijkEn dan nog een mooi uitzicht de hele tijd <3
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fijn toch? Scheelt een hoop gedoe! Doe es een foto
Mooi, maar niet praktisch. Je stoft je een ongeluk en doordat het in de keuken komt, komt er nog zo'n fijn plaklaagje op na een tijdje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef mignonne het volgende:
hoewel ik ook wel van de ouderwetse keukens ben met van die granito spoelbakken en jaren '50 (of nog ouder) kastjesheel soms zie je ze wel eens op funda van die héle oude keukens in een huis <3 zo zonde dat t gros van de mensen het eruit zullen slopen.
Ohja en losse plankjes vind ik ook zo leuk <3 met daar dan je servies op ofzo. Wat je dan gelijk dwingt om mooi servies bij elkaar te verzamelen![]()
Ik heb hem er hier ook uitgesloopt, was jaren 30. Enorm leuk, alleen jammer dat in het terazzo allemaal kleine kiertjes en barsten zaten waar allemaal beestjes in zaten...quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef mignonne het volgende:
hoewel ik ook wel van de ouderwetse keukens ben met van die granito spoelbakken en jaren '50 (of nog ouder) kastjesheel soms zie je ze wel eens op funda van die héle oude keukens in een huis <3 zo zonde dat t gros van de mensen het eruit zullen slopen.
nee dat staat een beetje misplaatst dan hè?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:56 schreef snoopy het volgende:
Ik vind dat ook leuk mignonne, maar in een nieuwbouwhuis vind ik het niet echt 'horen'.
Ik maakte me van tevoren ook wel een beetje zorgen hoor. Isabeau was bijna twee toen we vorig jaar gingen. Maar het viel me, mede dankzij een dvd-speler en een boel Ben and Holly's little kingdom, erg mee. Maar ik begrijp je afwegingen heel goed hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar met Isabeau kan je ook echt goed communiceren nu en spelletjes doen. Puck is 18 maanden in september. Ik vind het lastig in te schatten hoe goed we hem kunnen vermaken onderweg.
Isabeau kon al goed praten op die leeftijd toch dus die ervaring is misschien niet helemaal correct aan wat ik kan verwachten denk ik?
En ik zit zelf nog steeds zo rottig![]()
Ik kwam eenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef mignonne het volgende:
Ohja en losse plankjes vind ik ook zo leuk <3 met daar dan je servies op ofzo. Wat je dan gelijk dwingt om mooi servies bij elkaar te verzamelen![]()
Juist! Lief wil dat niet, want dat oogt zo rommelig. Het is juist gezellig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef mignonne het volgende:
Vooral dat laatste stuk kan ik wel beamen. Mijn ouders hebben mijn 'ouderlijk huis' verkocht en die kregen kritieken als "het is hier toch wel kleiner dan ik dacht, ik weet niet of mijn spullen hier allemaal wel in kunnen", "de tegels in de badkamer, nee dat vind ik echt niet mooi hoor" en "oh, blauw, ja, nee dat had ik niet gedaan". En dan was de kous daar ook meteen mee af. Dus die hebben het hele huis nog weer wit laten schilderen (de woonkamer was met lichtblauw geaccentueerd) en de tuin nog weer aan laten pakken omdat men erover viel dat er gras in lag (niet onderhoudsvriendelijk, of zoiets...). Ze waren na bijna twee jaar bijna zo ver dat ze de vloer er ook nog uit wilden slopen, maar zover is het gelukkig niet gekomen. :pquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:
Check het Funda-topic en maak niet zulke fouten met de foto's.
Check op Funda alle huizen in je wijk en zorg dat jouw huis beter op de foto staat.
Opruimen, weggooien en desnoods dingen opslaan, less is more en potentiële kopers kijken niet meer door bepaalde zaken heen, tenzij je een bijzonder huis hebt.
Of omdat je een hakenkruis aan je plafond hebt hangen....quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:24 schreef Leandra het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda.
Op zich is het niet erg als je huis er terechtkomt, want het schijnt goed te werken om views te genereren, maar als je huis er in komt te staan dan graag positief opmerkelijk, en niet omdat het kennelijk teveel moeite was om de handdoeken in de badkamer van de vloer te rapen
Dat hebben we ook gehad toen we mijn vaders huis verkochten. Hij overleed en toen brak ook nog de crisis los, wat vrij rampzalig was. En toch hebben we het huis verkocht, gewoon door een lagere prijs te accepteren. Het is maar net hoe graag je ervan af wilt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:23 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Vooral dat laatste stuk kan ik wel beamen. Mijn ouders hebben mijn 'ouderlijk huis' verkocht en die kregen kritieken als "het is hier toch wel kleiner dan ik dacht, ik weet niet of mijn spullen hier allemaal wel in kunnen", "de tegels in de badkamer, nee dat vind ik echt niet mooi hoor" en "oh, blauw, ja, nee dat had ik niet gedaan". En dan was de kous daar ook meteen mee af. Dus die hebben het hele huis nog weer wit laten schilderen (de woonkamer was met lichtblauw geaccentueerd) en de tuin nog weer aan laten pakken omdat men erover viel dat er gras in lag (niet onderhoudsvriendelijk, of zoiets...). Ze waren na bijna twee jaar bijna zo ver dat ze de vloer er ook nog uit wilden slopen, maar zover is het gelukkig niet gekomen. :p
Hey! Zoeen heb ik ook! Die heet hier Het Enge Mes vanwege mijn irrationele angst voor messenquote:
Hoewel je toch echt banger moet zijn voor botte messen. Ik heb me aan dit mes nog maar één keer gesneden en dat wil echt wat zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Zo heel irrationeel vind ik die angst niet.
Uiteindelijk is het ook voor een lagere prijs verkocht, maar wel na bijna twee jaar. Daarvoor werd er gewoon überhaupt geen bod gedaan. Of ze kregen mensen die zeiden "ja, we willen het wel heeeeel graag hebben hoor!! Maar we moeten wel eerst ons eigen huis verkocht hebben dus dan komen we nog wel weer een keer terug...."quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat hebben we ook gehad toen we mijn vaders huis verkochten. Hij overleed en toen brak ook nog de crisis los, wat vrij rampzalig was. En toch hebben we het huis verkocht, gewoon door een lagere prijs te accepteren. Het is maar net hoe graag je ervan af wilt.
ja. Als je wat geld overhebt loont het echt om even de moeite te nemen om die kleine dingen te doen. Zorg dat die kleine klusjes afgerond zijn, weggewerkte snoeren, plintjes overal enzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:28 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een aantal foto's bekeken, sommige zijn wel heel belachelijk hoor. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je zulke foto's kan maken! Haha....!
Mijn ouders hebben ooit hun huis te koop gehad, mensen vielen over het plafond in de badkamer (schrootjes), mijn vader heeft toen tussen de schrootjes spiegellatjes geplaatst en spotjes in het plafond gemaakt: de eerste kijker daarna werd de koper. En die zei: goh, leuk plafonnetje in de badkamer zegConclusie: met kleine dingen kan je soms mensen net even over de streep trekken denk ik.
Echt?! Delen we die angst? Ik HAAT roltrappen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben bang voor op roltrappen, dat is irrationeel.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef mignonne het volgende:
echt, like, alsof je niet een emmer witte latex kunt kopen en dr overheen kunt knallenen speelgoed krijg je dr niet bij hoor... ik begrijp dat dus nooit zo maar het is echt iets waar heel veel mensen last van hebben blijkbaar.
Roltrappen, bruggen, roosters. You name it, I fear it. Wat dat betreft ben ik net Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Echt?! Delen we die angst? Ik HAAT roltrappen.
Dat denk ik ook mignonne, mensen willen er 'zo in kunnen' eloof ik. Gelukkig is ons huis overal in lichte kleuren geschilderd (zelfs afgelopen jaar nog binnen en buiten alles laten doen door een schildersbedrijf, alles gekit en geverfd). Op zich allemaal vrij neutraal, denk ik. En idd, speelgoed ruim je op, maar hey, je mag toch best zien dat er kinderen wonen? Je krijgt ze er idd niet bijquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja. Als je wat geld overhebt loont het echt om even de moeite te nemen om die kleine dingen te doen. Zorg dat die kleine klusjes afgerond zijn, weggewerkte snoeren, plintjes overal enzo.
En wat hier boven ook al genoemd werd, kleur... gewoon wit en neutraal ofzo zodat mensen er zoveel mogelijk doorheen kunnen kijken. Het eerste wat je vaak hoort in huizenprogramma's is "oeh hier zou ik niet kunnen wonen, moet je kijken wat een lelijke kleur op de muuren jemig die tafel
en al dat speelgoed
"
echt, like, alsof je niet een emmer witte latex kunt kopen en dr overheen kunt knallenen speelgoed krijg je dr niet bij hoor... ik begrijp dat dus nooit zo maar het is echt iets waar heel veel mensen last van hebben blijkbaar.
hehehhequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:34 schreef Nanuke het volgende:
[..]Ik snap het ook niet zo goed, maar er zijn mensen die echt over de raarste dingen vallen. Achter de tuin van mijn ouders lag een pad, daarna nog tuinen van de huizen die daar weer aanlagen. En in die huizen helemaal in de nok, daar zat een rond raampje. Een kijker beweerde vervolgens dat ze nooit in de tuin zou willen zitten, omdat ze zich daardoor dan bespied zou voelen.
Het is volgens mij gewoon een teken dat het algehele gevoel niet goed is. Van mezelf weet ik dat ik me over heen veel onpraktische zaken heen kan zetten als ik ergens verliefd op ben geworden. Misschien ben ik daar zelfs iets te makkelijk in. (Tegenwoordig probeer ik praktischer te zijn.)quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:34 schreef Nanuke het volgende:
[..]Ik snap het ook niet zo goed, maar er zijn mensen die echt over de raarste dingen vallen. Achter de tuin van mijn ouders lag een pad, daarna nog tuinen van de huizen die daar weer aanlagen. En in die huizen helemaal in de nok, daar zat een rond raampje. Een kijker beweerde vervolgens dat ze nooit in de tuin zou willen zitten, omdat ze zich daardoor dan bespied zou voelen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook mignonne, mensen willen er 'zo in kunnen' eloof ik. Gelukkig is ons huis overal in lichte kleuren geschilderd (zelfs afgelopen jaar nog binnen en buiten alles laten doen door een schildersbedrijf, alles gekit en geverfd). Op zich allemaal vrij neutraal, denk ik. En idd, speelgoed ruim je op, maar hey, je mag toch best zien dat er kinderen wonen? Je krijgt ze er idd niet bij.
Dat hebben mensen geloof ik zelf niet zo door. Ik zou zelf ook zo iemand kunnen zijn die zich ontzettend aan een raampje ergert omdat het net een alziend oog is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:40 schreef Nanuke het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, maar zeg dan gewoon dat je niet 'het' gevoel hebt, en toch nog verder gaat kijken. Dat is tenminste eerlijk. Excuses verzinnen om maar een reden te hebben om het af te wijzen vind ik echt jammerlijk.
Jep, een scherpe prijs kan toch het meest verschil maken, denk ik. Het scheelt ook als je niet veel gelijksoortige huizen in de buurt hebt die te koop staan. Mijn moeder probeert al heel lang haar appartement te verkopen, maar er zijn in diezelfde buurt zoveel precies dezelfde appartementen dat het lastig is. (En ze weigert laag te gaan zitten met haar vraagprijs.)quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef mikoxx het volgende:
Je hoort er ook heel verschillende verhalen over. Huizen die idd binnen een week weg zijn, andere staan een jaar of soms nog (veel) langer te koop. Ik denk wel dat het vooral samenhangt met prijzen hoor, scherp in de markt zetten is wel een must in mijn ogen. Gemiddeld staat er op dit moment volgens mij 9 a 10 maanden voor.
Okay!! Scheelt het heel veel tijd dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, we willen graag naar een andere plaats verhuizen, dat zou werk-woontechnisch veel praktischer zijn. We hebben nog niet echt iets op t oog, eerst verkopen.
Okay, dat is wel fijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:46 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, het zou ongeveer een half uur schelen voor ons allebei. Manlief kan tzt fietsend (en dus kan er een auto weg) en ik rijd dan nog zo'n 15 min.
Verwijder alles wat een persoonlijke uitstraling heeft, en laat een goede fotograaf foto's maken, zodat je niet langgerekte of juist hokkerige foto's krijgt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:12 schreef mikoxx het volgende:
Oef.... we gaan ons huis verkopen, spannend!!. Iemand verkooptips?
Is geen pijl op te trekken volgens. Het is zo verschillend. De een verkoopt heel snel de ander moet heel lang wachten. Ligt misschien ook wel een beetje aan de prijs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Want verkopen zal wel ff duren gok ik hoor....
Nee, op zich niet. Maar toch, ik word misselijk als ik de kinderen met een mes bezig zie, heb visioenen van afgehakte vingers enzo en voel gewoon bij mijzelf al de pijn van het snijden als ik het mes pak. Da's behoorlijk irrationeel. Toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Zo heel irrationeel vind ik die angst niet.
Dat vind ik van die heel functionele angsten, maar het maakt het gevoel er niet minder naar om, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, op zich niet. Maar toch, ik word misselijk als ik de kinderen met een mes bezig zie, heb visioenen van afgehakte vingers enzo en voel gewoon bij mijzelf al de pijn van het snijden als ik het mes pak. Da's behoorlijk irrationeel. Toch?
Waarom is het huis toen gedaald?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:15 schreef Leandra het volgende:
Hier het huis met de authentieke keuken uit 2001
En al vanaf augustus 2009 te koop, de vraagprijs is met stapjes gedaald van 379 naar 299, en als je de foto's bekijkt dan zie je dat ze ook bezig zijn geweest met verven om het aantrekkelijker te maken, zowel het geel op de muur in de keuken als het geel op houtwerk buiten is inmiddels wit geverfd (sommige delen buiten konden ook wel een verfje gebruiken).
Ik had m bovenaan m'n lijst staan, maar toen we er langsreden is hij iets gedaald in m'n top 3
Soms is dat heel stom; we hebben in het huis van N in 2010 de badkamer en toilet vernieuwd, dat was echt mijn project (geweldige combinatie met zwanger zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:40 schreef Nanuke het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, maar zeg dan gewoon dat je niet 'het' gevoel hebt, en toch nog verder gaat kijken. Dat is tenminste eerlijk. Excuses verzinnen om maar een reden te hebben om het af te wijzen vind ik echt jammerlijk.
299 voor een vrijstaand in die staat vind ik meevallen, de vraag is alleen wat er tegenover (oude Juliana ziekenhuis) gaat gebeuren, want dat zijn ze aan het slopen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom is het huis toen gedaald?
Is 299.000 niet nog steeds vrij hoog gezien de locatie? Ik vind het trouwens een heel tof huis! Maarja, Apeldoorn.
Wat is er mis met Apeldoorn....quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom is het huis toen gedaald?
Is 299.000 niet nog steeds vrij hoog gezien de locatie? Ik vind het trouwens een heel tof huis! Maarja, Apeldoorn.
Als ik al in Gelderland zou willen wonen, dan het liefst in de buurt van Nijmegen of Wageningen. Daar gebeurt tenminste nog wat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie Apeldoorn ook wel zitten
Nou, die aan de Gardenierslaan had ik iedere keer al weggeklikt wegens flat aan de overkant, maar die is dus maar 2 hoog.... toen we er per ongeluk langsreden (doel was de badhuisweg, maar N had een hoger nummer ingevoerd dan ik wilde zien, en het is eenrichtingsverkeer) wist ik dat daar dat huis moest staan dat ik al tig keer afgewezen had op die flat, en toen bleek het best mee te vallen met die flat (die verder naar achteren is wel hoog), en dat huisje is gewoon heel ergquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef Lenaatje het volgende:
Leuke plekjes Leandra! Ik vind de 1e leuker, ook de lokatie! Ik zou ook wel willen verhuizen maar dat kan helaas niet.... Staan zoveel meer leuke huizen te koop als toen we dit huis kochten, best jammer!
Ook maar 1x per jaarquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik al in Gelderland zou willen wonen, dan het liefst in de buurt van Nijmegen of Wageningen. Daar gebeurt tenminste nog wat.
Ik vind Apeldoorn een leuke stad. En ook mooi centraal in Nederland. Moet wel zeggen dat ik niet de wijken ken hoor...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:31 schreef Lenaatje het volgende:
Waarom wil jij graag naar Apeldoorn Diaan? Gewoon benieuwd naar.
Oeh, compleet met een speelkamer die net zo groot is als de woonkamerquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief weet het nog niet, maar ik ben alvast naar ons volgende huis aan het kijken.Dit wordt het.
Nah, ik vind de sfeer er zo nietsig. Op de plekken waar je de studenten vindt is de sfeer meteen anders. Ik vind Arnhem ook wel goed te pruimen trouwens.quote:
Ik vond 'em juist op onze keuken lijken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Sorbootje het volgende:
Leuk huisje Claudia![]()
Gek genoeg zou ik bij dat huis afknappen op de keuken. Hij is namelijk te mooi om eruit te slopen, maar ik vind hem zo net-nietsig
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond 'em juist op onze keuken lijken.
Oh.... dat is er zo een die zo mooi is dat je al verliefd bent voor je de binnenkant gezien hebt, en dat die keuken niet mooi is maakt dan al niet meer uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
In ons dorp staat dit huis te koop. Ik vind het ZÓ mooi!
Wow, dat is idd een mooi huis. Met her en der een paar aanpassingenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dit is idd geen plaatje, dat plafond. En die badkamer ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... dat is er zo een die zo mooi is dat je al verliefd bent voor je de binnenkant gezien hebt, en dat die keuken niet mooi is maakt dan al niet meer uit.
Ingebouwde zonnebank in het plafond
[ afbeelding ]
En toen klikte ik door, en kwam precies die ene foute badkamertegeltjes tegen die ik nooit meer wilde zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Leandra het volgende:
En handig; als de kinderen niet onder de douche vandaan willen dan kun je hem tenminste uitzetten zonder nat te worden![]()
[ afbeelding ]
Ik word heel verdrietig van het interieur, met name de bogen. Maar damn, een eigen slotgracht!quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Sorbootje het volgende:
Leuk huisje Claudia![]()
Gek genoeg zou ik bij dat huis afknappen op de keuken. Hij is namelijk te mooi om eruit te slopen, maar ik vind hem zo net-nietsig
Met 1 seconde verschil hetzelfde woord?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nah, ik vind de sfeer er zo nietsig. Op de plekken waar je de studenten vindt is de sfeer meteen anders. Ik vind Arnhem ook wel goed te pruimen trouwens.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Op de foto staan, rechts klikken, eigenschappen, copy en paste adres (URLS) en hier plaatsen met img tags eromheen.quote:
Die eigenschappen laat hij bij mij niet zien, maar bij jou wel dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de foto staan, rechts klikken, eigenschappen, copy en paste adres (URLS) en hier plaatsen met img tags eromheen.
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die eigenschappen laat hij bij mij niet zien, maar bij jou wel dus.
In ht echt issie ook echt mooiquote:
Als je op de foto rechtsklikt dan krijg je niet zo'n hele lijst met onderaan eigenschappen om op te klikken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die eigenschappen laat hij bij mij niet zien, maar bij jou wel dus.
Je beledigt me een beetje met je aanwijzingen.
Sterker nog, in het echt is 'ie nog veel mooier. Toen ik hem zag viel m'n mond open.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In ht echt issie ook echt mooi
Fijn en mooi huis sowieso!
Nee. Ik ben over het algemeen ook vrij bedreven in de .jpg-bestanden zoeken in de broncode, maar bij Funda is het me te veel gedoe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je op de foto rechtsklikt dan krijg je niet zo'n hele lijst met onderaan eigenschappen om op te klikken?
De aanwijzingen waren niet alleen voor jou![]()
Ik vind het echt zo'n heerlijke woonkeuken, mooi en met veel sfeer!quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog, in het echt is 'ie nog veel mooier. Toen ik hem zag viel m'n mond open.
Vreemd, ik lees het vaker dat het niet lukt, maar ik weet niet waarom het dan niet lukt...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Ik ben over het algemeen ook vrij bedreven in de .jpg-bestanden zoeken in de broncode, maar bij Funda is het me te veel gedoe.
Ja, sowieso, dat huis, die locatie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n heerlijke woonkeuken, mooi en met veel sfeer!
Ja maar jij gaat toch naar Zwitserland!quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn favoriete huis in Maarssen is verkocht onder voorbehoud![]()
Nou ja, scheelt elke dag gluren naar iets wat momenteel buiten je bereik is
Nou zelfs de baan waar ze een Nederlands sprekende zochten werd hem niet dus ik heb mijn hoop wel een beetje verloren eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat toch naar Zwitserland!
Oh, wat rot, zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou zelfs de baan waar ze een Nederlands sprekende zochten werd hem niet dus ik heb mijn hoop wel een beetje verloren eigenlijk
wow!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn droomhuis staat ook nog steeds te koop. Voor way to much money. Ik heb ooit gedacht dat we dat konden betalengeen idee, blijkbaar had ik toen even een vlaag van verstandsverbijstering.
maar oooooh! ik.wil.het.zo.graag!
geen optie. maar toch. en het is in het echt een mokhok ook nog,wel iets groter dan we nu hebben maar toch...
linkje is wel aardig hè?
http://www.funda.nl/koop/een-west/huis-47180379-hoofdweg-1/
Inclusief verandaquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn droomhuis staat ook nog steeds te koop. Voor way to much money. Ik heb ooit gedacht dat we dat konden betalengeen idee, blijkbaar had ik toen even een vlaag van verstandsverbijstering.
geen optie. maar toch. en het is in het echt een mokhok ook nog,wel iets groter dan we nu hebben maar toch...
linkje is wel aardig hè?
Welke browser gebruik je? In Opera is "inspect element" tegenwoordig het makkelijkst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Ik ben over het algemeen ook vrij bedreven in de .jpg-bestanden zoeken in de broncode, maar bij Funda is het me te veel gedoe.
en vergeet de minicamping niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Inclusief veranda![]()
![]()
, boomhut en gastenverblijf.
Wow![]()
neequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:23 schreef mikoxx het volgende:
Oeh buuf en sorbo, die huizen! Woei....!
Maarre, buuf, wil je naar Drenthe?
Is mooi buuf!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeals ik dat wil hoef ik hier de straat maar uit te lopen
wij kunnen nu gewoonweg niet verhuizen. want we krijgen niks beters voor wat we kunnen betalen. En buiten dat ik hier niet 'vrij' woon hebben we wel een fijn huis. (nog niet alles, maar volgende week dubbel glas boven, week erop gevelisolatie) dus we werken eraan.
Maar dat huisen het staat al wel 2 jaar te koop denk ik.
das net een veredelde bunkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:27 schreef simmu het volgende:
hier loer ik al een tijdje op:
[ afbeelding ]
klikkerdeklik
Ze willen vast niet voor half geld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Is mooi buuf!En twee jaar te koop heel gunstig voor je onderhandeling, waarschijnlijk
die buitenkant boeit me niet zoveel, maar direct aan het bosquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dat een voormalige vakantiewoning Simmu? wel een mooie locatie, maar ik vind het wel veel geld voor een blok grijze stenen.
Wel enorm groot!maar volgens mij iets aan de dure kant
Wow...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
linkje is wel aardig hè?
Dat was ook mijn gedachte.quote:
Ow okay...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze hebben een bedrijf, dat zit ergens anders, en daarom gaan ze weg. De eigenaresse is wel daar in de buurt geboren. Het huis is al eens op tv geweest bij de TV makelaar. maar ook dat is al twee jaar geleden denk ik.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
WAARSCHUWING goor berichttkan ook in spoilertags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vervelend voor je.
Alweer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
WAARSCHUWING goor bericht
Zo hard kotsen dat de stukjes vanuit de ambtenarenplee weer omhoog spatten tegen je gezicht is nooit leuk!
Het was ook al bijna een week geleden
Een collega van mij komt er vandaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Helemaal als je weet dat het drie kippen en een paardekop is.
Dat vind ik toch minder vervelend dan in je gezicht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Ach je hebt dat met spetterpoep ook wel eens.. Dat je met zo'n vaart de schijt uit je anus duwt dat de druppels aan je reet zitten.
It's a small world after all.. Euhm, *kuch* dame of heer? Zo'n beetje van mijn leeftijd? Want dan ken ik die persoon misschien zelfs welquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Keshet het volgende:
[..]
Een collega van mij komt er vandaan.
Spetterpoep in je gezicht, dát is pas vervelend. Vraag maar aan Tubgirlquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat vind ik toch minder vervelend dan in je gezicht.
Gaaf Tico! *ninja-edit*quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op het huisje waar ik waarschijnlijk tijdelijk ga wonen:
http://www.funda.nl/koop/(...)6632-penninghove-25/
JA! Ik ben zo toe aan even een plekje voor mezelf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaaf Tico! *ninja-edit*
En ik vind het best hoor DML. Is de combi van het huis en graag in mijn eigen stad willen wonen.
Tijdje terug was er een nog mooiere, echt een loft, maar zoiets als de glijbaan de trap af doet het wel voor mij.
Minimaal 3 maanden, en dan elke keer verlengen met een maand, tot het verkocht is. En als ik nou de staatsloterij win koop ik het wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:02 schreef trui het volgende:
prima huis, tico! hoe lang kun je er blijven (als 't doorgaat)?
Nog 2 uurquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..
Is het al weekend?
Wauwiequote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op het huisje waar ik waarschijnlijk tijdelijk ga wonen:
http://www.funda.nl/koop/(...)6632-penninghove-25/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |