quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ingepakt.
Zo staat het er nu bij, morgen maken ze het af.
Mijn. fornuis
.
.
Ik dacht dat je huilde van stress ofzo. Of omdat je een heftige film aan het kijken bent op rtl4 ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Ja, wat denk jij.
Ik knal hem er nog een keer in, gewoon omdat het kán!
[..]
whehehehe ik spreek je over ehh..... 10 jaar? En dan moet je nog een paar jaar wachten op een nieuwe!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga echt ZO NOOIT MEER een keuken kopen!
steentjes????quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Ssserpente het volgende:
Die is mooi, Kim. Tip: koop koffiebonen bij een speciaalzaak. In bonen mag max een bepaald % steentjes zitten. En goedkope van de supermarkt bevatten vaak het maximale %. Da's funest voor je maalwerk.
Nils is vanmiddag met Lente naar Thomas de Trein geweest (terwijl ik stond te netwerken in een kerk waar ik ver ongeluk nog gevloekt heb ook) en ze vond het geweldig. Meezingen en klappen en zo.
Fijn op tijd ook aangegeven of niet??quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:30 schreef Gaoxing het volgende:
Wat idioot, SsserpenteWeer eens zo'n heerlijk doordacht target waar niemand beter van wordt
Kim, ik kan me voorstellen dat je daarvan moet huilen. Mooi!
Zo, ik ga inpakken. De psych heeft in al haar wijsheid bedacht dat mams mooi vandaag op lang weekendverlof kan komen, en als die eenmaal thuis is, is het gedaan met de rust
Omdat we allebei helemaal weg waren/zijn van ArcLinea keukens <3quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:49 schreef trui het volgende:
oei, is ie erg beschadigd, sorbootje? en vanwaar die zekerheid over de zaak waar je 'm wilde kopen?
Fijn toch? Scheelt een hoop gedoe! Doe es een fotoquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:52 schreef snoopy het volgende:
Ik ben ook superblij met onze keuken en zou hem zo weer uikiezen![]()
We zagen een keuken van deze keukenmaker in een woonblad en toen we daar een keer binnenliepen waren we gelijk verkocht
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ga zo erg nooit mee in een lift.. lang verhaal kort we gingen met een noodgang naar beneden en stopte 1cm boven de afgrond ONDER de BG etage.. goed begin van m'n dag
Ja ik schrok zo erg he.. we stappen in drukken op BG knopje en gaan eerst naar boven? vond ik al vaag maar oké. We stoppen halverwege tussen 2 etages, dus dacht al fijn lift kapot. Gaan we dus opeens naar benden met 3242342 km per uur, we waren ook nog eens helemaal alleen in de lift (dochter en ik, die greep me nog vastquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ga zo erg nooit mee in een lift.. lang verhaal kort we gingen met een noodgang naar beneden en stopte 1cm boven de afgrond ONDER de BG etage.. goed begin van m'n dag
Zo te lezen was dit die rem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:19 schreef amaranta het volgende:
[..]![]()
Dat is wel mijn liften nachtmerrie.
Heb je melding gedaan bij een conciërge oid, dat daar naar gekeken wordt?
Ik dacht overigens dat er een soort van rem is ingebouwd in liften dat dit niet kan gebeuren.
Bah
Ik snap dat je zo liever de trap neemt dan nog eens de lift
ziet er leuk/mooi uit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net onze vakantie (in mei) geboekt.![]()
![]()
![]()
We gaan hier naartoeHeerlijk nog even weg als ik nog niet opgezwollen ben tot formaat walvis. En ik wilde altijd al zo graag een keer naar Puglia.
SC, lijkt me terecht dat je even flink tekeer gaat!
Oh echt? Ik zou gek worden van zo'n all inclusive gedoetje. Ik MOET juist zelf kunnen koken. Als ik in Italië ben heb ik echt de godganze dag inspiratie!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ziet er leuk/mooi uit!
wij moeten ook nog gaan verzinnen. Totaal geen inspiratie, als t maar ultra allinclusive is.. als ik vakantie heb wil ik wel 24-uur pd kunnen vreten.
ik denk trouwens dat de rem al eerder was.. we gingen namelijk vanaf etage 3,5zo hard naar beneden.
Precies! Ik hou ervan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef Sannne het volgende:
Jaaa, marktjes afstruinen en de locals vragen om receptjes en die metéén uitproberen.. Heerlijk! Dat is vakantie!
ben ik te lui voor denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zou gek worden van zo'n all inclusive gedoetje. Ik MOET juist zelf kunnen koken. Als ik in Italië ben heb ik echt de godganze dag inspiratie!
*bookmarktquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Het is trouwens helemaal niet duur; ¤ 300,- voor een appartement voor 3 personen voor 9 dagen. Ik hou echt zo het fenomeen agriturismo <3
Oh en van Italië <3
Tegen die tijd pas ik toch niks meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:42 schreef SacreCoeur het volgende:
marktjes ga ik af voor kleding en accessoires, niet om te kunnen koken![]()
maar ik vind het wel leuk om dingen te zien, al ben ik niet van de groeps gevallen dat vind ik echt verschrikkelijk.
Kun je altijd nog langs de tentenwinkel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tegen die tijd pas ik toch niks meer
misschien toch kamperen? val je niet op met je tentquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je altijd nog langs de tentenwinkel.
wel tof dat je dan nog puf hebt om weg te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tegen die tijd pas ik toch niks meer
Toen ik zwanger was van Isabeau (en ik ben één dag na de verjaardag van Isabeau uitgerekend, dus ik kan de zwangerschappen mooi naast elkaar leggen) ben ik ook in mei op vakantie geweest, naar Sardinië. Dat vond ik zo heerlijk en nog erg goed te doen. In augustus gaan we nog een keer met mijn schoonzus, zwager en alle kinderen. Dat wordt dus wél een vakantie waarbij ze mij op een ligbankje bij het zwembad mogen parkeren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
wel tof dat je dan nog puf hebt om weg te gaan
Ik neem mijn eigen mes meequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Als ik op vakantie ben wil ik iedere dag uit eten. Dat geklooi in een appartement met slechte pannen en slechte messen is niks voor mij.
plaatje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
gelukkig, ben niet de enige. Ik heb zo'n heel fijn global mes wat ik voor nagenoeg alles gebruik.
dat lijkt me dan wel weer relaxed gewoon lekker met de auto gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ja wij moeten ook twee volle dagen rijden naar Puglia. Maar dat vinden we geen van drieën erg.
Wij hebben laatst ook een messenset gekocht. Dacht dat het heel duur zou zijn, maar ik liep tegen een aanbieding bij cooks ofzo. En heb daar een Jamie Oliver messenset gekocht voor 30 euro ofzo. Best fijn, met 5 messen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
plaatje?
ik wil later ook wel een echte messenset![]()
tot nu toe doe ik alles met mn chinese hakmes. Ziet er altijd ietwat psycho uit, maar ik ben er zo blij mee
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Volgens mij heb ik een iets ander formaat trouwens. Maar sinds ik 'm heb vind ik alle andere messen prut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |