abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 maart 2012 @ 13:29:18 #101
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_109271088
The Awakening gezien en het ging wel, niet echt boeiend of eng. meer een mysterieus sfeertje. Wel vermakelijk, niet echt horror

Net als The Woman in Black trouwens, het kijkt lekker weg maar wordt nergens echt opzienbarend
pi_109274960
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef planethugo het volgende:
The Awakening gezien en het ging wel, niet echt boeiend of eng. meer een mysterieus sfeertje. Wel vermakelijk, niet echt horror

Net als The Woman in Black trouwens, het kijkt lekker weg maar wordt nergens echt opzienbarend
Gisteren the awakening gezien. Vond hem niet echt bijzonder. Beetje vreemd verhaal. The woman in black ga ik geeneens aan beginnen...
  maandag 19 maart 2012 @ 21:13:52 #103
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_109289862
Heeft iemand de horrorfilm 'Wake Wood' uit 2011 al gezien? Ik zag die liggen in een videotheek in Terneuzen. Ik heb de waardering op imdb eens opgezocht, en dat is een 5,4.
Dus je zou zeggen: matig. Is dat ook zo? :o

Ik noem nog een voorbeeld: de film 'The Stepfather' krijgt op dat forum ook een 5,4. Spannend vond ik die echter wel, dus het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

'Wake Wood', het downloaden waard?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 19 maart 2012 @ 21:21:18 #104
148823 znarch
ondertitel
pi_109290279
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft iemand de horrorfilm 'Wake Wood' uit 2011 al gezien? Ik zag die liggen in een videotheek in Terneuzen. Ik heb de waardering op imdb eens opgezocht, en dat is een 5,4.
Dus je zou zeggen: matig. Is dat ook zo? :o

Ik noem nog een voorbeeld: de film 'The Stepfather' krijgt op dat forum ook een 5,4. Spannend vond ik die echter wel, dus het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

'Wake Wood', het downloaden waard?
Als horrorfan neem ik imdb ratings niet zo heel serieus. Tuurlijk als het een 3 is ofzo zal de film niet goed zijn. Maar als de film leuk klinkt kan een 5,4 voor mij meer dan voldoende zijn.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 19 maart 2012 @ 21:28:09 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_109290669
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef znarch het volgende:

[..]

Als horrorfan neem ik imdb ratings niet zo heel serieus. Tuurlijk als het een 3 is ofzo zal de film niet goed zijn. Maar als de film leuk klinkt kan een 5,4 voor mij meer dan voldoende zijn.
Ja precies, genoeg vermakelijke films gezien die toch een niet zo heel hoog cijfer hadden.
  maandag 19 maart 2012 @ 21:46:25 #106
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_109291792
Ja precies, ik merk steeds vaker dat mijn smaak niet overeenstemt met de gemiddelde ratings daar.

Maar goed, heeft iemand die film gezien dan?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 19 maart 2012 @ 22:27:34 #107
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_109294283
Horrorfilms krijgen over het algemeen niet zo'n hoge ratings @ sites als imdb.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_109302355
Altijd even kijken naar een paar hele positieve en een paar hele negatieve reviews om te kijken waar de problemen zitten.

Bv als een film nogal sadistisch is zijn er een hoop mensen die dan al gelijk een 1 geven. Dat kan een rating erg hard naar beneden halen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:06:22 #109
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_109302432
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja precies, ik merk steeds vaker dat mijn smaak niet overeenstemt met de gemiddelde ratings daar.

Maar goed, heeft iemand die film gezien dan?
Ik vond hem slecht en erg saai., maar ik heb hem tijdens een horrornacht gezien en was niet helemaal wakker meer. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_109302973
Je merkt toch wel dat als de horrorfilm een invalshoek heeft die iets 'verder gaat' dan gemiddelde horrorfilm, dat de ratings wel hoger vallen dan een 6,5. Kijk maar naar een Martyrs en natuurlijk klassiekers als The Shining.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:19 #111
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_109313306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:06 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik vond hem slecht en erg saai., maar ik heb hem tijdens een horrornacht gezien en was niet helemaal wakker meer. :P
Oké! Ik moet dat ook nog eens doen, zo'n horrornacht. ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_109385890
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:06 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik vond hem slecht en erg saai., maar ik heb hem tijdens een horrornacht gezien en was niet helemaal wakker meer. :P
Ik vond hetzelfde maar dat krijg je als je van tevoren de prequel van The Thing eerst hebt :P
Ik heb hem daarna nogmaals bekeken en vond hem een stuk beter, redelijk tot goed acteerwerk en het sfeertje wordt goed neer gezet. Verwacht geen slasher by the way.
pi_109454996
Ik heb gister een avondje horrors gekeken met een vriend van me. Dingen die ik in mijn eentje niet dacht te durven te zien. Maar eigenlijk viel het me erg mee, en ben ik nauwelijks bang geweest. Gekeken heb ik:

-Rec

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Martyrs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Eden lake

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-The human centipede

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Antichrist

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al voegt het niets toe, en baal ik een beetje dat ik mijn tijd heb verdaan aan deze films. Ik vond ze niet eng, soms wel bruut en gruwelijk maar ja dat sommige mensen zieke dingen verzinnen wist ik al. Al met al neem ik de reviews op IMDB over ''de engste films ooit'' etc, niet meer serieus ;)

En ik ben een vrouw.. :P
pi_109455286
Ik heb REC gister gezien en het viel mij op dat de karakters wel heel onvoorzichtig waren. Wegkijken terwijl je bij dat meisje staat, heel dicht bij een hek gaan staan waar een besmet iemand is enzo. Het slotstuk vond ik wel tof.
pi_109455498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:26 schreef Selestha het volgende:
Ik heb gister een avondje horrors gekeken met een vriend van me. Dingen die ik in mijn eentje niet dacht te durven te zien. Maar eigenlijk viel het me erg mee, en ben ik nauwelijks bang geweest. Gekeken heb ik:

-Rec

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Martyrs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Eden lake

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-The human centipede

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Antichrist

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al voegt het niets toe, en baal ik een beetje dat ik mijn tijd heb verdaan aan deze films. Ik vond ze niet eng, soms wel bruut en gruwelijk maar ja dat sommige mensen zieke dingen verzinnen wist ik al. Al met al neem ik de reviews op IMDB over ''de engste films ooit'' etc, niet meer serieus ;)

En ik ben een vrouw.. :P
Ben het wel aardig met je eens moet ik zeggen. Vooral over Eden Lake.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 10:18:45 #116
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109456198
Horror films moet je in je eentje kijken. Samen kijken haalt de spanning weg.
pi_109456263
Daar ben ik het volkomen mee eens!
pi_109463444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Horror films moet je in je eentje kijken. Samen kijken haalt de spanning weg.
Ik zit normaal met een ander erbij nog met mijn ogen dicht op t puntje van mijn stoel. Nou ja, zat, misschien ben ik ouder geworden ;)
pi_109470624
Iemand een idee waar ik de Human Centipide online kan bekijken evt tegen betaling
pi_109497832
Gisteren Sharktopus gekeken onder het mom van ' laten we eens een slechte film kijken'. Heb best moeten lachen. Nog nooit zo'n slecht plot, zulk slecht acteerwerk en zulke slechte special effects gezien. Zelfs de kills waren inspiratieloos. :P

Daarna Dead Snow gezien, die eigenlijk nog best wel vermakelijk was. Dat het een Braindead hommage in zich had was geen geheim (een acteur droeg er een tshirt van) en ook bepaalde scenes, zoals die met die kettingzaag, was wel erg Braindead. Het plot was wel erg Pirates Of The Caribbean. De opbouw was wat langzaam, de karakters waren weer te dom om te poepen, maar ik heb me vermaakt. :)
  zondag 25 maart 2012 @ 20:25:16 #121
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_109503461
Ik voeg mij even bij dit topic na het zien van een aardig zieke 'film', cutting moments. Hij duurt maar 20 minuten maar GATVER wat disturbed! Iemand dit gezien?
pi_109503546
Nee, waar gaat het over.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:29:25 #123
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_109503682
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef Bombshell het volgende:
Nee, waar gaat het over.
Kan het lastig uitleggen, het speelt zich af tussen een man en een vrouw. Als je op Google video zoekt krijg je hem wel te zien, een fragment van zo'n 9 minuten ofzo
pi_109504752
Dit is wel een creepy kort verhaal van David Lynch. Over een jongen die een oma op zijn zolder 'plant'.

  zondag 25 maart 2012 @ 21:16:17 #125
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_109506660
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:45 schreef On het volgende:
Dit is wel een creepy kort verhaal van David Lynch. Over een jongen die een oma op zijn zolder 'plant'.

Dat ziet er inderdaad ook lekker fucked up uit. Het valt met de walging geloof ik wel wat mee he? Heb niet de hele film gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')