Op Lowlands gezien. De halve zaal liep weg omdat ze misselijk van die bewegende camera op zo'n groot scherm werden. Maar die moet ik inderdaad ook nog maar weer eens checken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef tomkuyt het volgende:
REC
absolute aanrader! het hele verhaal wordt door 1 camera gefilmd. http://www.imdb.com/title/tt1038988/
als je dit een mooie aanrader vindt, neem dan plz even een kijkje op de link hieronder!
You're right, aziatische versies zijn vaak beter. Kon helaas de aziatische versie van shutter laatst niet downloadenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef znarch het volgende:
Als ik jou was zou ik wel het orgineel kijken ipv amerikaanse remakes als het op Aziatsiche horrors aankomt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Aziaten zijn wel erg vaak bang voor kleine meisjes met lange zwarte haren voor hun gezicht, ik zie toch liever zo'n mooie creep met een kettingzaag ofzo zoals in de OP.
Is dat met al die expirimenten etc?quote:
1408 is inderdaad mooi gemaakt. Niet eng, maar wel erg goed geacteerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef On het volgende:
.. En waar ik mijn zoektocht voortzet naar een film die ik oprecht eng vind.
Vorig topic:
Paranormal Activity 2 - Voorspelbaar
1408 - Mooi gemaakt, maar niet echt eng
Insidious - Hoge entertainment waarde, maar vanaf de droomscene viel alle spanning weg.
Nu maar eens zien wat de volgende wordt.Tips?
Pfffoe, ziek!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Men Behind the Sun, lekker kloten met echte lijken
Wat spreekt jou dan niet aan, aan zijn manier van acteren ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind 'm een van de meest waardeloze bekende acteurs die er zijn....
Heb ik gezien en vind ik meer sci-fi dan horror :Squote:
The Grudge ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef computerprobleem het volgende:
Wie weet nog horrorfilms zoals The Thing (origineel) en The Shining enz.?
En nee, niet komen met die re-make van The Thing :S.
Dit, heb je hem uberhaubt gekeken?quote:
Hij komt op mij totaal niet geloofwaardig over. Hij kan gewoon niet goed acteren als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat spreekt jou dan niet aan, aan zijn manier van acteren ?
Nope nog niet. Maar heb er tegen alle verwachtingen in toch wel redelijke dingen over gehoord dus ik ga hem toch een kans geven denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Dit, heb je hem uberhaubt gekeken?
Ps: the grudge is nou niet echt a la the thing imo.
Mja, als je het jou vraagt is Martyrs ook geen goede horror. Onze ideeen over wat goed is, of slecht liggen duidelijk ver uit elkaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij komt op mij totaal niet geloofwaardig over. Hij kan gewoon niet goed acteren als je 't mij vraagt.
Helemaal met je eens! Martyrs is goed, maar Á l'Interieur vind ik ook echt zoveel toffer!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
Filter op imdb anders de negatieve reviews eruit en lees er een paar. D'r zijn er toch maar zat die een paar hele goede punten hebben. En dan het ik het niet over de 'boehoehoe martelen' opmerkingen.
Er zitten nogal wat onlogische dingen in, en het einde is om te huilen. En voor mij was dat genoeg om de goede dingen teniet te doen.
Dan vond ik a l'interieur toch een stuk beter. Het verhaal was voorspelbaar, maar de uitvoering was heel goed.
Oh ik geef toe dat de film zo zijn nadelen heeft maar hij sloeg bij mij gewoon in als een bom. En de 2e keer ook en de 3e keer ook. Ik denk niet dat een aantal reviews van mensen die het daar om hun eigen redenen niet mee eens zijn veel aan gaat veranderen. Het einde is inderdaad jammer maar het kan de hele film onmogelijk overschaduwen aangezien de rest van de film simpelweg het beste is dat ik ooit op horrorgebied gezien heb.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
Filter op imdb anders de negatieve reviews eruit en lees er een paar. D'r zijn er toch maar zat die een paar hele goede punten hebben. En dan het ik het niet over de 'boehoehoe martelen' opmerkingen.
Er zitten nogal wat onlogische dingen in, en het einde is om te huilen. En voor mij was dat genoeg om de goede dingen teniet te doen.
Dan vond ik a l'interieur toch een stuk beter. Het verhaal was voorspelbaar, maar de uitvoering was heel goed.
Genoteerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
Dan vond ik a l'interieur toch een stuk beter.
Laatst het origineel gekeken, la casa muda. Was wel aardig maar na verloop van tijd merkte ik dat ik op de klok ging kijken, nooit een goed teken natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef On het volgende:
Iemand bekend met Silent House? De rating is vrij laag, maar de trailer leek me wel creepy.
dat dus. al wil ik de remake ook wel zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Laatst het origineel gekeken, la casa muda. Was wel aardig maar na verloop van tijd merkte ik dat ik op de klok ging kijken, nooit een goed teken natuurlijk
Die is heel vaag!quote:
Geen topwerk, wel frans en wel grappig:quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:12 schreef Ebbao het volgende:
Ils, a l'interieur, haute tension, frontiere, martyrs. Allemaal top franse werken idd.
Dead Snow is vaag idd. en eerder komisch dan horror. voor mij iig wel een goed bestede 10euro voor de BluRayquote:
Alleen wel een lang saai begin, maar als het eenmaal op gang komt is het leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dead Snow is vaag idd. en eerder komisch dan horror. voor mij iig wel een goed bestede 10euro voor de BluRay
De eerste vind ik nog steeds de beste Horror.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:05 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Ja zo & zo deeltje I & II maar ook Army of darkness (met erg veel humor)
Ik vond hem best leuk jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:47 schreef ShevaJB het volgende:
Vanavond weer eens een horrorfilm op tv! Dead Silence (2007)
Is dit wat?
Die vond ik op zich wel leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:47 schreef ShevaJB het volgende:
Is dit wat?
die is wel leuk ja, weet alleen het einde niet meer..las op moviemeter iets over goed einde, maar weet het niet meer? iemand die het in een spoiler wil zetten voor mij?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
die is wel leuk ja, weet alleen het einde niet meer..las op moviemeter iets over goed einde, maar weet het niet meer? iemand die het in een spoiler wil zetten voor mij?
Laatst IT weer eens gezien, Pennywise blijft geniaal, verder is t boek beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]oja, das waar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
film is een aanrader!
Laatst nog gekocht op blu ray.quote:
Horrorfilms met poppen (en clowns). Brrrrrr. Ik haat ze. Dead Silence vond ik dan ook vreselijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:47 schreef ShevaJB het volgende:
Is dit wat?
ABSOLUUT!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:05 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Ja zo & zo deeltje I & II maar ook Army of darkness (met erg veel humor)
Klopt, zoals bij veel werk van Stephen King is het boek beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
die is wel leuk ja, weet alleen het einde niet meer..las op moviemeter iets over goed einde, maar weet het niet meer? iemand die het in een spoiler wil zetten voor mij?
Dat sfeertje in die film is super, vergelijkbaar met the Woman in Black. Goed einde ook, niet verwacht!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ziek! Ziek! Ziek! Ziek!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:53 schreef Stofje het volgende:
Gisterenavond The Human Centipede eens bekeken. Die vonden we gek genoeg nog niet eens zo heel slecht, eigenlijk gewoon wel leuk. Deel II vanavond dus ook maar eens kijken
.
Die komt straks op TV.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Toch vind ik The Texas Chain Saw Massacre: The Beginning (2006, de remake dus)
ook erg spannend!
Oh wacht, dan zit ik in de war! Dan heb ik degene die vanavond komt toch nog niet gezien!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niet The Beginning hè, Jessica zit in de remake uit 2003. Maar op haar na is het best een kutfilm, er zit niet eens een 'dinner scene' in met opa enzo.
Ik vind die remake zo goor hè. Vanwege de hele sfeer. Alles is vies en warm en zompig en broeierigquote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niet The Beginning hè, Jessica zit in de remake uit 2003. Maar op haar na is het best een kutfilm, er zit niet eens een 'dinner scene' in met opa enzo.
Soms kun je genieten van smerigheid, zoals het genieten van smerigheid tijdens eenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die remake zo goor hè. Vanwege de hele sfeer. Alles is vies en warm en zompig en broeierigopgedroogd bloed en vliegen en allemaal haren en kunstgebitten
Ik heb hem dan ook op dvdquote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Soms kun je genieten van smerigheid, zoals het genieten van smerigheid tijdens een
gemiddeld popfestival!![]()
Weinig water uit de kraan, vaak dan nog koud water, overal modder, koeienvlaaien op het kampeerveld (Bospop), modder bij de wasbakken en ga zo maar door!![]()
Heerlijk, ik vond het genieten, die ranzigheid!
die is lang zo goor niet als de nagelscene uit I love Dries. toen heb ik echt kokhalzend de andere kant op gekeken. en dat gebeurt me zelden.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem dan ook op dvd![]()
Het is net als die nagelscène in Stir of Echoes: het is goor en toch blijven kijken.
Heb deel 3 & 4 niet gezien helaas maar voor de rest geheel met je eens. De originele TCM staat ver boven alles en deel 2 was iets heel anders maar toch wel ontzettend leuk met Chop Top en Hopper.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef DrDentz het volgende:
En de 'tea lady' die een beetje eng thee zit te drinken. Als ik de TCM's zou moeten ranken zou het er ongeveer zo uit zien:
1 - The Texas Chain Saw Massacre (1974). Origineel imho veruit de beste van het stel.
2 - The Texas Chainsaw Massacre 2 (1986). Niet zo cool als de eerste maar introduceert wel een leuk nieuw familielid: Chop-Top.
3 - The Texas Chainsaw Massacre (2003). De remake. Leuk voor een keertje maar niet echt memorabel op Jessica's kont na. Volgens mij ook de enige TCM zonder scene met de hele familie aan tafel?
4 - The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning (2006). Prequel van de remake. Meer van hetzelfde maar nu wel een dinner scene!
5 - Leatherface: Texas Chainsaw Massacre III (1990). Herinner me er niet zo veel van, heeft Viggo Mortensen als crimineel familielid, niet zo bijzonder.
6 - The Return of the Texas Chainsaw Massacre (1994). Deze is echt slecht, waardeloze slasher met Renée Zellweger.
Hoe was hij? Ik heb hem klaarliggen namelijk. Reviews zijn nice tot dusver.quote:
Hehe, ja precies!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem dan ook op dvd![]()
Het is net als die nagelscène in Stir of Echoes: het is goor en toch blijven kijken.
een film met die titel wil ik wel zien!quote:
Echt?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Orbeatle het volgende:
Gister The Shrine gekeken.
Wat een bagger... Zeldzaam slecht geacteerd ook.
Toch blijven kijken in de hoop dat het beter zou worden maar helaas!
Misschien ben ik te kritisch omdat ik bijna nooit (meer) horror films kijkquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt?
Niet dat ze een oscar verdienen hoor, maar ik vond de personages aardig natuurlijk overkomen eigenlijk. Verder ook geen superfilm, maar wel een interessant einde vond ik. Ik heb vele malen erger gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |