Hij kan beter even langs de ferrari pitbox lopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef Geralt het volgende:
Zou wel gaaf zijn. 2 jaar weg, terug komen bij ogenschijnlijk geen topteam en dan vervolgens een podium in de eerste race pakken.
Als ik Kimi was en dat lukte dan zou ik na afloop het volgende SMS-en naar Schumacher:
[..]
De commerciele waarde van Schumacher is nog steeds enorm ondanks dat zijn prestaties daarbij achterblijven sinds zijn terugkeerquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Daarnaast zal Schumacher veel persoonlijke sponsoren hebben. En niet alleen puur vanuit Mercedes betaald worden.
Hij kreeg toch alleen het eerste jaar na Ferrari ik geloof 17 miljoen als hij niet bij een ander team ging rijden?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hij kan beter even langs de ferrari pitbox lopen
2 Jaar tientallen miljoenen gekregen om vakantie te vieren, bij terugkomst ferrari verslaan
Luigi moet 175 seizoenen racen tegen dat salaris wil hij hetzelfde beuren als Alonsoquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Tarado het volgende:
Altijd leuk voor de statistiek, de salarissen van 2011
La grille complète des revenus des pilotes en 2011
1 – Fernando Alonso : 35 millions d’euros
2 – Michael Schumacher : 31 millions d’euros
3 – Lewis Hamilton : 29.5 millions d’euros
4 – Sébastian Vettel : 18.5 millions d’euros
5 – Jenson Button : 14.1 millions d’euros
6 – Nico Rosberg : 12.2 millions d’euros
7 – Felipe Massa : 12 millions d’euros
8 – Mark Webber : 9 millions d’euros
9 – Jarno Trulli : 4.5 millions d’euros
10 – Heikki Kovalainen : 3.5 millions d’euros
11 – Rubens Barrichello : 2.7 millions d’euros
12 – Nick Heidfeld : 2.5 millions d’euros
13 – Timo Glock : 2.2 millions d’euros
14 – Kamui Kobayashi : 1.3 millions d’euros
15 – Adrian Sutil : 1.1 millions d’euros
16 – Jaime Alguersuari : 0.8 millions d’euros
17 – Sébastien Buemi : 0.4 millions d’euros
18 – Tonio Liuzzi : 0.2 millions d’euros
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:13 schreef Geralt het volgende:
Overigens bedenk ik me net dat et wel knap lullig is mocht Ferrari dit jaar weer verslagen worden door Red Bull.
Dan heb je het dus over een bedrijf wat exotische sportwagens bouwt wat verslagen wordt door een bedrijf wat energiedrankjes maakt
Ik zou mijn Ferrari in het kanaal duwen mocht ik er 1 hebben
Wat voor auto en wat voor hond kocht je dan? Misschien begrijp ik het dan beterquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Geralt het volgende:
In het kanaal duwen waarschijnlijk niet, maar verkopen zou ik hem zeker.
Aan de andere kant, als ik al genoeg geld had om aan dergelijke auto's uit te geven dan kocht ik zeker geen Ferrari (ook geen Porsche), dat is hetzelfde als je een hond wilt en een labrador of golden retriever koopt imo
OK maar die zijn ook wel een stukje duurder, Bugatti zou ik ook wel leuk vinden dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef Geralt het volgende:
Nou iets exclusievers dan een doorsnee Porshe en/of Ferrari.
Zeg een Pagani Zonda en een Koenigsegg ofzo.
En als hond een Ierse Wolfshond.
Zoiets.
Of een Savage Rivale. Stimuleer je meteen de Nederlandse economiequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef Geralt het volgende:
Nou iets exclusievers dan een doorsnee Porshe en/of Ferrari.
Zeg een Pagani Zonda en een Koenigsegg ofzo.
En als hond een Ierse Wolfshond.
Zoiets.
Maar wel exclusief.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:45 schreef Geralt het volgende:
Die vind ik niet bepaald mooi. Het lijkt verdomme wel een citroen![]()
quote:De F-duct maakt in 2012 een terugkeer in de Formule 1, denken de spionnen van Auto, Motor und Sport. Dat Mercedes een variant van de F-duct in de voorvleugel had was al bekend, maar McLaren, Mercedes en Red Bull zouden nu een nieuwe manier hebben bedacht om de F-duct ook weer in de achtervleugel te gebruiken.
Geheimzinnigheid
Bij de wintertests in Spanje deden Mercedes en Red Bull erg geheimzinnig over de achterkant van de auto. Zodra de auto binnen was werd de achtervleugel met een doek voor de concurrentie aan het zicht onttrokken. Op foto's die genomen zijn tijdens het rijden zijn verschillende mysterieuze sleuven in de vleugel te zien. Dergelijke sleuven bestonden ook in 2010, ten tijde van de F-duct. Mercedes heeft een andere route gekozen, met vastgeschroefde afdekplaatjes in de achtervleugel.
Sleuven
De aanwezigheid van de F-duct zou ook de verklaring zijn voor de 'brievenbus' in de neus van de nieuwe Red Bull RB8. De lucht zou vanaf daar door de auto geleid worden, via de achtervleugelsteunen naar boven gaan en door een sleuf in het onderste vleugelelement weer naar buiten gaan. Op de vraag of een F-duct zou werken in combinatie met DRS zei ontwerper Adrian Newey: "Ik kan verder maar beter niets zeggen."
Opheldering
Het nieuwe systeem heeft voor verbazing gezorgd in de Formule 1. Volgens de geruchten heeft een team de FIA om opheldering gevraagd over de legaliteit van het systeem.
F-duct
De F-duct was dé innovatie van 2010. Met het indrukken van een knop kon een coureur de luchtweerstand de luchtstroom rond de achtervleugel veranderen en daardoor de luchtweerstand drastisch verlagen, waardoor een hogere topsnelheid mogelijk was. Deze actieve F-duct is sinds de invoering van DRS niet meer toegestaan, maar een passieve variant is nog wel mogelijk.
Passieve F-duct
Bij de passieve uitvoering van de F-duct heeft een coureur geen invloed meer op wanneer het systeem gebruikt wordt. Het systeem treedt in werking zodra een bepaalde snelheid wordt bereikt.
Ik wel. Liever zo'n constructie dan dat er weer en GP in Europa van de kalender verdwijnt er een GP in Kandahar ofzo voor in de plaats komt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef Geralt het volgende:
Overigens lijken de plannen om om het jaar in de Ardennen te rijden afgewisseld met een Franse GP steeds concreter te worden. Ik hoop van harte dat dat niet doorgaat.![]()
twitter:ScarbsF1 twitterde op donderdag 08-03-2012 om 14:13:27Interesting observation from Giorgio Piola in @AUTOSPORTdigi that the RBR rear wing has extra slots underneath it. which IMO is not legal ? reageer retweet
twitter:ScarbsF1 twitterde op donderdag 08-03-2012 om 14:42:21Article 3.10.1 in the tech regs demands a minimum radius of 100mm on the rear wing surface, preventing slots such as those on the RB8 wing reageer retweet
Heeft ie het nagemeten dan?quote:Article 3.10.1 in the tech regs demands a minimum radius of 100mm on the rear wing surface
Vanzelfsprekend, maar de heren bij RB hebben er ook verstand van lijkt me.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar dat hij er verstand van heeft staat buiten kijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |