Wel lief dat je dan ook je UI aan ons kampers aanpastquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor mezelf. Ik ben hier voor jullieMijn favo groepje FOK!sters. Zeker weten.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Mompelt iets over het voederen van de trol
klaar nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor mezelf. Ik ben hier voor jullieMijn favo groepje FOK!sters. Zeker weten.
Gister had de tafeldame van DWDD hem aan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hema !! Oooo wat hebben ze weer leuke dingenIk hou ook wel van die mondriaan jurkjes
Echt grappig! Benieuwd hoe het bij iemand staat eik
Dat voorkom je door jezelf niet te martelen in dure kledingwinkelsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Bekend probleem: het perfecte kledingstuk vinden, maar het is niet meer in je maat/veel te duur.![]()
Ik heb een veel te duur rokje gekochten zag in een andere winkel het perfecte shirtje erbij ... 70 euro.
![]()
Ik ga eerst maar even naar een goedkoper exemplaar op zoek, want 70 euro voor een zomertruitje vind ik echt veel te veel.
Het was in een kledingzaak met veel verschillende merken: goedkope en dure.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat voorkom je door jezelf niet te martelen in dure kledingwinkels
H&M hebben ze nu wel zoiets. Alleen dan niet volledig kant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb ook een koraalkleurige blazer.
Alleen is het een winterblazer en daar is het nu te warm voor.
Nu zoeken naar een zwart shirtje met kant en lange mouwen dat minder kost dan 70 euro.
Nou deze is ook best warm merk ik nu, maar ik vind mijn gewone blazers soms best koud doordat er zon raar stofje aan de binnenkant zit. Vindt dit wel fijn eigenlijk, hou van warm :pquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb ook een koraalkleurige blazer.
Alleen is het een winterblazer en daar is het nu te warm voor.
Nu zoeken naar een zwart shirtje met kant en lange mouwen dat minder kost dan 70 euro.
Alles kan, maar het zal niet goedkoop zijn want er moet best wat vermaakt worden. Er moet een nieuw boordje op wat wel mooi moet zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Even een vraagje.
Kun je bij de kleermaker een col laten verwijderen, zodat het een normale trui wordt i.p.v. een coltrui?
Zoiets wil ik, maar met een col is het veel te warm in de zomer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |