Wat duur ....quote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef Probability het volgende:
Ik vind Raak altijd wel een leuke winkel en zag net op twitter dan er een online shop is geopendhttp://www.raakamsterdam.nl/
Wilde hem even delen
In de winkel ook zag ik gisterenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
Ik zag bij de HEMA zo'n mooi jasje van suedeleer, ze hadden ze in verschillende kleuren. ¤50,-. Vond het een ideaal lente/herfst jasje. De rode vond ik het mooist. Jammer genoeg zijn ze in de webshop uitverkocht.
http://www.hema.nl/winkel(...)damesjasje-suedeleer
On a brighter note: Zondag bij de H&M wel leuke en mooie basics besteld. Was wel nodig, kledingkast was (serieus) bijna leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er vaker geweest en zeker de moeite waard!
Volgens mij verkoopt dit oa bij de strictly man/woman
gewoon schijt aan hebben, als je je benen altijd bedekt blijven ze altijd wit ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb nu wat zomer shortjes/korte broeken binnen gekregen. Maar pff ik heb zon hekel aan de zomer. Die kleding is nooit mooi. Bah vind men benen zo lelijk. Met die sproetjes, melkflessen, en adersen helaas bruin word het niet. Alleen mijn schouders die zijn mooi bruin
sowieso blegh
hoe doen jullie dat, ik wil gewoon leuk gekleed gaan zomers, maar ik vind alles zo afschuwelijk..
broeken heb ik eigenlijk een hekel aan , en jurkjes zijn vaak te lang of vormloos..
Dat ja, ik ben ook echt een spook en in de zomer krijg ik alleen wat sproeten erbij. Je zou kunnen kijken of zo'n bodylotion met een beetje bruiner er in helpt, van Dove ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon schijt aan hebben, als je je benen altijd bedekt blijven ze altijd wit ja.
En de rest van de hollandse kaaskoppen heeft precies hetzelfde
Heb ik ook. Bruin word het echt niet :p die zelfbruiners vind ik niks. vind blote benen gewoon bijna nooit mooi om daar leuke kleding bij te vinden. Meestal is t korte broek en hemd, maar t mag wel eens wat anders, gewoon jurkjes.. Maar veel is vormloos enzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
.
gewoon schijt aan hebben, als je je benen altijd bedekt blijven ze altijd wit ja.
En de rest van de hollandse kaaskoppen heeft precies hetzelfde
Ik denk eerder gemakzuchtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me gisteren geregeld lopen verwonderen over jonge deernes die een kort rokje dragen, strak topje, haartjes leuk, EN DAN VAN DIE GYMPEN ER ONDER DRAGEN!Het ziet er gewoon niet uit! En bijna alle meisjes lopen zo! Wat is dat, mode?
Slippers, prima!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik denk eerder gemakzucht
Ik liep gisteren gewoon lekker op mijn slippers! Omdat het kan
Lol, kreeg een mental image bij door de stad lopende meisjes in gympakjes!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slippers, prima!
GympenDie draag je onder een spijkerbroek of een gympakje
zo rol ik al jaren maar bruin worden ho maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:52 schreef Lips het volgende:
Ik heb dit jaar besloten dat ik me niks aantrek van m'n melkflessen! Ik ga gewoon met blote benen naar buiten, anders worden ze nooit bruin
Hahahah samequote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:41 schreef n8n het volgende:
[..]
zo rol ik al jaren maar bruin worden ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |