of over Adelantequote:
waag het ook niet jaquote:
Je hoeft ook geen partij te kiezen doe iki ook niet. Beiden zijn in deze net zo fout bezig.. Vind het alleen te triest voor woorden dat vrouwen altijd zoveel meer rechten hebben dan mannen als het om kinderen gaat. In Amerika is het inderdaad nog een stukkie erger maar dat is dan ook een enorm pleurisland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal in Amerika.
Neemt niet weg dat die gast natuurlijk net zo goed fout zit. Maar ik ga echt niet meteen partij kiezen voor hem omdat zij zielig is en een vrouw is.
Psychologische oorlogsvoering is net zo goed intens gemeen. Daarbij kan ieder mens in de juiste omstandigheden een moordenaar of whatever worden. Als de omstandigheden maar goed (of slecht) genoeg zijn.
Misschien kom ik je daar wel tegen met de tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook het beste topic (van de topics die ik bezoek), goede sfeer.
Zeker tof, laatste paar cards waren echt goed: UFC 144, UFC142, UFC141, UFC140
Wel vet. Geweldig om te zien al lijkt het me om zelf te doen net iets te eigenlijk. Heb wel een paar maatjes die gewoon kickboksen ook een op redelijk niveau en dan heb ik weleens een traininkje 'meegelopen' dat vind ik dan nog wel lachen op zich.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:
Fotoboek van Jajong
Kicke sport wel keihard
Dat is dan wel weer tof. In tegenstelling tot die worstelende mannen rotzooi.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. In tegenstelling tot die worstelende mannen rotzooi.
Ja over dat soort dingen maak ik geen grapjes, maar goed is alweer een tijd geleden en is uiteindelijk door mijn kinderen zelf goed afgelopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Klote man.Kan daar echt slecht tegen. Het ergste is ook dat vaak de kinderen er nog het meest de dupe van zijn.. Dat je als ouders niet meer met elkaar verder kunt/wilt kan gebeuren maar zorg dan in ieder geval dat je kinderen er niet het slachtoffer van zijn en dat beiden ouders het kind gewoon vaak genoeg kunnen zien is voor iedereen het beste.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja over dat soort dingen maak ik geen grapjes, maar goed is alweer een tijd geleden en is uiteindelijk door mijn kinderen zelf goed afgelopen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Happel en ik gelden als als bejaard hier namelijk
Had je het niet eens gezegd in het AJax topoc lang gele?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]Daar zwijg ik liever over maar ik ben wel oudste hier denk ik
Ouder dan Tong?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Tarado het volgende:
Heb je al grijze haren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Tarado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |