Het achteraf 3d maken is het ook niet waard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Avatar vond ik als een van de weinigen echt heel erg mooi in 3D. Ook Hugo was heel mooi zo.
maar beide zijn dan ook in 3D opgenomen.
Die achteraf 3D crap voegt meestal geen ene flikker toe. En indien slecht/rommelig gedaan (Clash of the Titans) kan het zelfs een hoop verneuken.
Nja genoeg mensen die daar wel geld voor neerleggen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het achteraf 3d maken is het ook niet waard..
Ja, echt iets voor TMMquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze poster van een nieuwe docu en moest meteen aan iemand hier denken
Leuk. Waar zit je uberhaupt? Antarctica ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
Wij zijn even meer naar het zuiden vertrokken vanmiddag.
Hij doet ff een dagje Maastricht, that's all!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Leuk. Waar zit je uberhaupt? Antarctica ofzo?
dichterbij mij maar morgen welllicht weer verder weg want gik richting bodegas salentein un mendozaquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
Wij zijn even meer naar het zuiden vertrokken vanmiddag.
Ik weet bij God niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik stem eigenlijk altijd op een vrouw, nu op een multiculturele vrouw, ook al is ze veruit de favoriet, ik denk dat Diederik Samson het gaat worden
dat verbaasd me nietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet bij God niet waar je het over hebt
maar nog wel gevuld met taninnes in mij hoofd. En ik vond het zo raar dat ik bij de tangoshow 2 hevig.ontroerd wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef Cavalinho het volgende:
Bom dia. Vandaag voor de verandering geen wolken aan de lucht.
ronald maakt geen kans ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik stem eigenlijk altijd op een vrouw, nu op een multiculturele vrouw, ook al is ze veruit de favoriet, ik denk dat Diederik Samson het gaat worden
en aan gertje natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
O, politiek. Vandaar dat 't me geen reet zei.
Ik ddenk bij Samson meteen aan Delilah
Nee, toch beduidend minderquote:
Waarom begin je er dan over?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Cavalinho het volgende:
Morgen naar de dokter...
Beetje nerveus ben ik wel.
En nee, ik ga niet vertellen wat het probleem is.
Top, de volgende deceptie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Even wat drinken bij hetero 2 en daarna samen op stap.
Warm.quote:
Nou meid gefeliciteerd wanneer is de babyshower? Oh mijn hemel ik ben helemaal in extase! Ik moet morgen gelijk maar shoppen voor een outfit voor dan, en voor na de bevalling. En een cadeautje hemeltjelief. Hoop je op een meisje of een jongen? Ach, het wordt sowieso roze toch? Ik koop wel een leuk jurkje ofzo.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou meid gefeliciteerd wanneer is de babyshower? Oh mijn hemel ik ben helemaal in extase! Ik moet morgen gelijk maar shoppen voor een outfit voor dan, en voor na de bevalling. En een cadeautje hemeltjelief. Hoop je op een meisje of een jongen? Ach, het wordt sowieso roze toch? Ik koop wel een leuk jurkje ofzo.
on a regular schoolnight ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Oeps. Even de stad in van 22 tot 24 wordt nu nog de stad in tot 2
goedzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:45 schreef wonderer het volgende:
Ik hem mijn D verteld dat ik hem leuk vind![]()
Toch wel knap van mezelf
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:45 schreef wonderer het volgende:
Ik hem mijn D verteld dat ik hem leuk vind![]()
Toch wel knap van mezelf
Entree gescoord voor een club. Dus 2 wordt 4.quote:
Nope. Maar een drupje week achter de rug.quote:
Okeeeee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Eriiiiiik, gaan we snel dvd's kijken?
Ik mis jeeeeeeeeeeee...........
ik blijf morgenavond even wat eten in Utrecht waar ik een training heb, weet jij iets leuks, budget's? En misschien heb je wel zin om mee te gaan, maar dat is al wel vroeg, 18 uur of zoquote:
Je lichaam kan inderdaad op een manier reageren waar je hoofd niks mee te maken heeft... *aai*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Krijg een whatsapp van Yvo en echt zodra de naam op mijn scherm verscheen ging mijn maag BAM.
Ben blijkbaar toch niet zo ver als ik mezelf voorhoud.
Zo stom is datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je lichaam kan inderdaad op een manier reageren waar je hoofd niks mee te maken heeft... *aai*
Herkenbaar. En dat realiseren is altijd kut en confronterend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Krijg een whatsapp van Yvo en echt zodra de naam op mijn scherm verscheen ging mijn maag BAM.
Ben blijkbaar toch niet zo ver als ik mezelf voorhoud.
Heb ik ook. Zit mezelf te vertellen "ik ben niet verliefd, ik vind hem alleen maar leuk" en dan kijkt ie naar me en dan bam vlindersquote:
Uhuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dat realiseren is altijd kut en confronterend.
Hetero 2 toch?quote:
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Hetero 2 sms't net gedag, die stapt NU het vliegtuig in naar Portugal.
10 dagenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Wist u trouwens dat....
Hetero-1 bij het leren kennen van hetero-2 een vermoeden had dat hetero-2 homo was?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht dat wonderer ergens anders op reageerde![]()
.
[..]
[..]
[..]
LOL, en dat heb ik dan gvd weer gemist, die 10 dagen?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in, dat hetero2 tien dagen homo was.
Het waren 10 heerlijke dagen, kannikuvertellen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL, en dat heb ik dan gvd weer gemist, die 10 dagen?!
Tien dagen zijn veel te kort.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL, en dat heb ik dan gvd weer gemist, die 10 dagen?!
Getver. Toch leuk dat je er bemt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:26 schreef HeulMacho het volgende:
Ik ben het gewoon nog steeds. Dus ik hou op met tellen
Als je dat wilt dan maken we er een deal van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef HeulMacho het volgende:
Trekken, aanduwen... jongens, bespeur ik wat dubbelzinnigheid zo op de vrijdagmiddag?
Ach dat hebben we allemaal wel eensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen geestelijk in de war he
Sommigen wat hardnekkiger dan anderenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:40 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ach dat hebben we allemaal wel eens
Ja dat is ook wel een beetje het enige mooie oude dingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:03 schreef Steve het volgende:
Budel is wel vaak op tv de laatste tijd. Vorige week RTL4 met Peter v/d Vorst waar ze een huis gingen opruimen o.i.d., nu SBS6 bij huizenjacht. En ze laten echt altijd hetzelfde zien, het Schepenhuis in de kern van het dorp..
Ik ga niet mee, en ik vind dit altijd zo'n moeilijke vraag omdat ik nooit echt uit eten gaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik blijf morgenavond even wat eten in Utrecht waar ik een training heb, weet jij iets leuks, budget's? En misschien heb je wel zin om mee te gaan, maar dat is al wel vroeg, 18 uur of zo
Le connaiseur ? voor 18 uur bestellen = 2e persoon 50% kortingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet mee, en ik vind dit altijd zo'n moeilijke vraag omdat ik nooit echt uit eten ga.
Maar de Florin is wel goed geprijsd (ook absoluut geen sterrenrestaurant, typische studentenhap), Havana, Carre.
Neen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:31 schreef creno het volgende:
pfff
is het zo raar dat je tijd met z'n tweeën door wil brengen en dus niet een 3e mee wil nemen naar de efteling ??
Zo krijgen we wel alleen de negatieve dingen van je relatie te horenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:32 schreef creno het volgende:
![]()
ik kom wel elke keer alleen om te zeiken, lijkt wel.
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:31 schreef creno het volgende:
pfff
is het zo raar dat je tijd met z'n tweeën door wil brengen en dus niet een 3e mee wil nemen naar de efteling ??
Waar is de like-knop hier? :dquote:
Bij mijn oude basisschool is dat ook wel eens aan de hand geweest. Echt eng die mannenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef Steve het volgende:
Blijkbaar was er een kinderlokker (dat klinkt echt heel jaren '90 op een of andere manier) actief bij de school van mijn neefjes, vandaag opgepakt.. Wat een naar idee.
.
Sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Sommigen mogen best eens wat positiever zijn..
Behalve bij een Hiv-testquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Sommigen mogen best eens wat positiever zijn..
Dat ging niet over jou.quote:
En elke keer over het vriendjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:32 schreef creno het volgende:
![]()
ik kom wel elke keer alleen om te zeiken, lijkt wel.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:04 schreef Ang3l het volgende:
En ja, ik ben ook een one trick pony, maar bij mij is 't beide kanten op> Dan weer leuk, dan weer kut, over die ene trick. Jouw trick lijkt wel steeds negatief. Ik hoor geen goede dingen over hem. Gaat t nog wel goed?(En verder: No offense bedoelt)
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, het komt echt over alsof je te attached bent met hetero 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Maar dan op een andere manier.
Het klikt gewoon ècht super goed en fijn.Zolang je er maar bewust van bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik wil ook gewoon dat je niet in een situatie terecht komt die je weer pijn doet zeg maar
. En het zou zo zonde zijn als die vriendschap daardoor ook stuk gaat.
Maaaaaar ik wil me ook nergens mee bemoeien verder.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Maar dan op een andere manier.
Het klikt gewoon ècht super goed en fijn.Op wat voor manier klikt het dan? Boezemvrienden? Daar is niks mis mee toch, ook niet met een hetero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat zie je echt verkeerd hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
Het lijkt me niet dat hij zoiets zomaar roept toch?
Misschien heb ik het verkeerd, maar vrienden roepen zulke dingen niet naar elkaar, vooral een hetero niet naar een homo. Wat n teaser is het
Al bijdehante reacties gegeven dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zie je echt verkeerd hoor. Mijn huisgenoot raakt niet uitgepraat over piemels en vooral niet over die van hemzelf
.
Ik vind het leuk om 'm een beetje ongemakkelijk te maken, dus ik plaag 'm wel eens een beetjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Al bijdehante reacties gegeven dan?
Of is hij niet leuk?
Whahaha, ik blijkbaar ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ik ken niet genoeg heteromannen om hier nuttig bij te zijn
Dat jij die maakt, betekent niet dat ik daaraan moet beginnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:10 schreef Steve het volgende:
Genoeg mensen die piemel/seks-grappen maken hoor..
Afgezien van twee collega's... en wat familieleden... ken ik eigenlijk geen heteromannen.quote:
Heb je een steekproef gehouden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve maakt minder dan gemiddeld piemel/seks-grappen. Onderzoek wijst dat uit.
Oh ja, goed puntquote:
Ja soort van bromancequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op wat voor manier klikt het dan? Boezemvrienden? Daar is niks mis mee toch, ook niet met een hetero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |