Het achteraf 3d maken is het ook niet waard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Avatar vond ik als een van de weinigen echt heel erg mooi in 3D. Ook Hugo was heel mooi zo.
maar beide zijn dan ook in 3D opgenomen.
Die achteraf 3D crap voegt meestal geen ene flikker toe. En indien slecht/rommelig gedaan (Clash of the Titans) kan het zelfs een hoop verneuken.
Nja genoeg mensen die daar wel geld voor neerleggen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het achteraf 3d maken is het ook niet waard..
Ja, echt iets voor TMMquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze poster van een nieuwe docu en moest meteen aan iemand hier denken
Leuk. Waar zit je uberhaupt? Antarctica ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
Wij zijn even meer naar het zuiden vertrokken vanmiddag.
Hij doet ff een dagje Maastricht, that's all!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Leuk. Waar zit je uberhaupt? Antarctica ofzo?
dichterbij mij maar morgen welllicht weer verder weg want gik richting bodegas salentein un mendozaquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
Wij zijn even meer naar het zuiden vertrokken vanmiddag.
Ik weet bij God niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik stem eigenlijk altijd op een vrouw, nu op een multiculturele vrouw, ook al is ze veruit de favoriet, ik denk dat Diederik Samson het gaat worden
dat verbaasd me nietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet bij God niet waar je het over hebt
maar nog wel gevuld met taninnes in mij hoofd. En ik vond het zo raar dat ik bij de tangoshow 2 hevig.ontroerd wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef Cavalinho het volgende:
Bom dia. Vandaag voor de verandering geen wolken aan de lucht.
ronald maakt geen kans ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik stem eigenlijk altijd op een vrouw, nu op een multiculturele vrouw, ook al is ze veruit de favoriet, ik denk dat Diederik Samson het gaat worden
en aan gertje natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
O, politiek. Vandaar dat 't me geen reet zei.
Ik ddenk bij Samson meteen aan Delilah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |