Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Nope.. Wel goede RM's die ook kunnen verdedigenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
wtf heeft serie a geen één goede rm/rw met 4+ star skill![]()
Serie A is veel geschikter voor 4-2-3-1 vind ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
wtf heeft serie a geen één goede rm/rw met 4+ star skill![]()
Bij mij doet de onderste het welquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef el-blanchito het volgende:
Zou de TS nou eindelijk eens de onderste 2 plaatjes willen fixen?
Ze doen het nog steeds niet
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope.. Wel goede RM's die ook kunnen verdedigenZie je verder eigenlijk nooit.
pff was enige spot die ik nog moest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Serie A is veel geschikter voor 4-2-3-1 vind ik.
Fucked upquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
pff was enige spot die ik nog moest.
Welke opstelling? Ga voor IF Pepequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Zo speel ik em, enkel nog ibra halenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Serie A is veel geschikter voor 4-2-3-1 vind ik.
Ik heb ze in één team hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala is geen Serie A...en ook nog eens Frans dus die krijg je er niet tussen.
Ik ook, alleen heb ik 3 zilver in de basis maar dat maakte iemand hier op het forum nogal boosquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zo speel ik em, enkel nog ibra halen
In een hybrid wellicht, maar als iemand vraagt om een goede Serie A CB dan snap ik niet hoe je bij Mangala komtquote:
Ging er toch om dat je low rated spelers op je bank had om de rating omlaag te halen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, alleen heb ik 3 zilver in de basis maar dat maakte iemand hier op het forum nogal boos
Ik heb gouden spelers en zilver op de bank van ander team en heb 3 serie A zilvers in mijn team. En daar wordt hij boos om.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging er toch om dat je low rated spelers op je bank had om de rating omlaag te halen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, alleen heb ik 3 zilver in de basis maar dat maakte iemand hier op het forum nogal boos
352, denk dat ik voor Krasic ga.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke opstelling? Ga voor IF PepeGewoon goede speler, alleen 3* skill.
hah moet dan maar, thx.quote:
Dan is hij RM én je speelt maar met 3 verdedigers. Dan is een RM als Pepe echt aan te raden hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
352, denk dat ik voor Krasic ga.
[..]
hah moet dan maar, thx.
ah ja dom, komt idd wel van pas dan. Pepe dan maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan is hij RM én je speelt maar met 3 verdedigers. Dan is een RM als Pepe echt aan te raden hoor77 defending! Helpt echt om je flanken wat dicht te houden.
Is toch goed voor hem? Rating maakt bij friendly matches geen fuck uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gouden spelers en zilver op de bank van ander team en heb 3 serie A zilvers in mijn team. En daar wordt hij boos om.
Overheen gelezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In een hybrid wellicht, maar als iemand vraagt om een goede Serie A CB dan snap ik niet hoe je bij Mangala komt
Ik wil er verder ook niet over hebben, ik laat het voor wat het is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is toch goed voor hem? Rating maakt bij friendly matches geen fuck uit
Wel wat duurder maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ja dom, komt idd wel van pas dan. Pepe dan maar.
EA loopt gewoon te trollenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Ik kan het nog niet echt geloven, IF Fer
Fer is 2x zo grootquote:Fer - He's going to be one of the best silvers in the game no question. I saw Airjapes video on him and Duarte. He's says they are extremely similar players. Agile, good dribbling. He looks like a complete CM. ~75k
Boatengquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
dit serie a team ga ik maar erbij maken dan: http://futhead.com/12/squad/146247
Niet echt genoeg coins nog, denk dat ik Boateng ff op cam laat, vidal als cdm haal tot ik genoeg heb voor Shaarawy erbij.
zo snel mogelijk de bal nog meer naar voren dan totdat ik Shaarawy erbij hebquote:
Robinho boven Pato verkiezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
Niet echt genoeg coins nog, denk dat ik Boateng ff op cam laat, vidal als cdm haal tot ik genoeg heb voor Shaarawy erbij.
Ik heb ze beide in m'n brazil team, vind Robinho chiller dribbelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Robinho boven Pato verkiezenPato is 100x beter.
Heb ff je team gekeken, dacht boa op Cam, op Cdm zou ik em sws niet zetten: de rossiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo snel mogelijk de bal nog meer naar voren dan totdat ik Shaarawy erbij heb
http://futhead.com/12/compare/1073/4691quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb ff je team gekeken, dacht boa op Cam, op Cdm zou ik em sws niet zetten: de rossi
Zou geen Chelsea team maken eig, kan je evengoed h2h doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen 8k doorsparen of Felipe kopen als LB.
Wil een Chelsea team maken dus kan ook Cole daar neerdumpen als ik het geld heb
bovendien is chelsea gewoon slechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zou geen Chelsea team maken eig, kan je evengoed h2h doen
Klopt wel natuurlijk, maar zou ik niet leuk vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind ik leuk om te maken
Torres, Mata, David Luiz, Ramires zijn allemaal baasjes
Cole ook
Essien, Lampardquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind ik leuk om te maken
Torres, Mata, David Luiz, Ramires zijn allemaal baasjes
Cole ook
Ja, is goed uit te bouwen en speelt heel fijnquote:
Dit idd, ipv avb te ontslaan kopen ze beter eens goede spelersquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bovendien is chelsea gewoon slecht
Kiss ma feet!quote:
Waarom beginnen mensen altijd over spelers kopen, Chelsea heeft de laatste jaren wel genoeg gekocht lijkt mij. Ze hebben altijd grote talenten die ze beter eens de kans kunnen geven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit idd, ipv avb te ontslaan kopen ze beter eens goede spelers
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Ik kon ook niet met Krasic omgaan dus heb ik Hulk erin gezet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
Ja maar als ze het toch door ramen en deuren smijten voor slechte spelers kunnen ze evengoed goede spelers aantrekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom beginnen mensen altijd over spelers kopen, Chelsea heeft de laatste jaren wel genoeg gekocht lijkt mij. Ze hebben altijd grote talenten die ze beter eens de kans kunnen geven.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fvZpDEj0bc3Zm binnenkort maar eens gaan spelen. Later nog Bale, Aguero en IF Kos en IF Wojiech
Noem eens wat slechte aankopen dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar als ze het toch door ramen en deuren smijten voor slechte spelers kunnen ze evengoed goede spelers aantrekken
Torres, die miskoop is zo groot dat het voor de rest niet uit maaktquote:
Was het zo'n gekke aankoop dan? Tuurlijk wat teveel betaald maar bij Liverpool deed hij het fantastisch, ik heb toen weinig mensen horen zeggen dat het een hele slechte aankoop was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres, die miskoop is zo groot dat het voor de rest niet uit maakt
Achteraf gezien een dikke miskoop!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was het zo'n gekke aankoop dan? Tuurlijk wat teveel betaald maar bij Liverpool deed hij het fantastisch, ik heb toen weinig mensen horen zeggen dat het een hele slechte aankoop was.
60 miljoen+20m lukaku+10m de BruynEquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres, die miskoop is zo groot dat het voor de rest niet uit maakt
De Bruyne is het denk ik wel waard, ontzettend goede voetballer, Lukaku moet nog blijken. Die jongen is net 18 jaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
60 miljoen+20m lukaku+10m de BruynE
De Bruyne, ik zie hem jammer genoeg zoveel op tv hier in belgie, vorig jaar was ie goed, maar nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Bruyne is het denk ik wel waard, ontzettend goede voetballer, Lukaku moet nog blijken. Die jongen is net 18 jaar.
Ik vind Carroll een grotere miskoop van torres ja..die man was zo goed bij Pool..echt onbegrijpelijk dat hij is geflopt nog steeds. Carroll daarentegen speelde net een half jaar op het hoogste niveauquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was het zo'n gekke aankoop dan? Tuurlijk wat teveel betaald maar bij Liverpool deed hij het fantastisch, ik heb toen weinig mensen horen zeggen dat het een hele slechte aankoop was.
Lukaku verjaart trouwens op dezelfde dag als ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Bruyne is het denk ik wel waard, ontzettend goede voetballer, Lukaku moet nog blijken. Die jongen is net 18 jaar.
Ja maar carroll is Liverpoolquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Carroll een grotere miskoop van torres ja..die man was zo goed bij Pool..echt onbegrijpelijk dat hij is geflopt nog steeds. Carroll daarentegen speelde net een half jaar op het hoogste niveau
Waar zeg ik dat het niet zo is?quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1510634.pagequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
Sorry geen zin om alles terug te lezen maar heeft iemand eenl inkje van TOTW?
Alleen IF Fer is belangrijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
Sorry geen zin om alles terug te lezen maar heeft iemand eenl inkje van TOTW?
Inderdaad, Liverpool heeft in één jaar gewoon veel te veel geld betaald omdat ze op de Engelse tour wilden gaan. Jong + Engels = onbetaalbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Carroll een grotere miskoop van torres ja..die man was zo goed bij Pool..echt onbegrijpelijk dat hij is geflopt nog steeds. Carroll daarentegen speelde net een half jaar op het hoogste niveau
Downingquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, Liverpool heeft in één jaar gewoon veel te veel geld betaald omdat ze op de Engelse tour wilden gaan. Jong + Engels = onbetaalbaar.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Wel een mooie EA troll trouwens met Iniesta..TOTY versie zal altijd de beste blijven zeggen ze dan..
[ afbeelding ]
Doe mij de 95 maar
Ik vind die van TOTY beter hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Wel een mooie EA troll trouwens met Iniesta..TOTY versie zal altijd de beste blijven zeggen ze dan..
[ afbeelding ]
Doe mij de 95 maar
Downing was bij Middlesbrough echt heel erg goed hoor, ik vond hem een erg goede aankoop. Suarez hebben ze teveel voor betaald net als Caroll.quote:
Te duur. Ik denk boven de 100kquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
durft iemand een gokje te wagen over de prijs van IF Abate?
Heel moeilijk door de drop rate, je weet het nooit met een 81 overall rating. Denk dat hij wel mee gaat vallen, 30k.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is z'n rating eig?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Torres speelde de laatste 6 maanden bij Liverpool ook al als een natte krant hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar het verschil Liverpool - Chelsea is wel immensquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Torres speelde de laatste 6 maanden bij Liverpool ook al als een natte krant hoor.
Chelsea heb je betere spelers om je heen dus zou je makkelijker moeten scoren, zeker met Mata die echt goed speelt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar het verschil Liverpool - Chelsea is wel immens
Ik weet dat je iets tegen Ajax hebt, maar Suarez is toch echt belangrijker voor Liverpool en slechts 5 miljoen duurder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Downing was bij Middlesbrough echt heel erg goed hoor, ik vond hem een erg goede aankoop. Suarez hebben ze teveel voor betaald net als Caroll.
Suarez was een koopje en zo denkt iedereen in Engeland er over, maar daar hoef ik met jou niet over in discussie te gaan want dan krijgen we hetzelfde gezever als altijd. Downing bij Boro was wellicht een aardig talent, maar zo goed vond ik hem bij Villa echt niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Downing was bij Middlesbrough echt heel erg goed hoor, ik vond hem een erg goede aankoop. Suarez hebben ze teveel voor betaald net als Caroll.
Ja, ik bedoel dan ook dat het verschil van Torres bij Liverpool en Chelsea heel groot isquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chelsea heb je betere spelers om je heen dus zou je makkelijker moeten scoren, zeker met Mata die echt goed speelt.
Toen was hij ook niet fit..geef hem daar wel het voordeel van de twijfel eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Torres speelde de laatste 6 maanden bij Liverpool ook al als een natte krant hoor.
Chamakh nog wel? No goquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:01 schreef Thorb het volgende:
Er is niemand geweest die had kunnen voorspellen dat hij 2 doelpunten per seizoen zou gaan maken. Beter komt hij naar Arsenal in ruil voor Chamack.
Minstens 40m hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jammergenoeg is Torres nu geen drol waard op de markt omdat hij zo klote speelt, maar anders hadden ze hem moeten lozen. Misschien Agbonlahor voor een leuk prijsje van Aston Villa overkopen
Waarom in godsnaam agbonlahorquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jammergenoeg is Torres nu geen drol waard op de markt omdat hij zo klote speelt, maar anders hadden ze hem moeten lozen. Misschien Agbonlahor voor een leuk prijsje van Aston Villa overkopen
Misschien belangrijker maar 26 miljoen waard? Hij is spits toch? 14 goals in 37 wedstrijden is niet echt veel, Caroll komt daar zelfs nog in de buurt. 20 miljoen max maar Liverpool betaalt ontzettend vaak veel te veel geld net als alle andere clubs in Engeland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet dat je iets tegen Ajax hebt, maar Suarez is toch echt belangrijker voor Liverpool en slechts 5 miljoen duurder.
Agbonlahor is echt een draak in het echtquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij speelt helemaal niet in de rol als pure afmaker..als je zijn assists en belangrijke acties daarbij optelt is het gewoon prima. Alleen zijn gedrag maakt het wellicht moeilijker om dat bedrag te rechtvaardigen, zijn spel zeker niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien belangrijker maar 26 miljoen waard? Hij is spits toch? 14 goals in 37 wedstrijden is niet echt veel, Caroll komt daar zelfs nog in de buurt. 20 miljoen max maar Liverpool betaalt ontzettend vaak veel te veel geld net als alle andere clubs in Engeland.
Bent is voor 20 miljoen naar Villa gegaan, daar komt dus nog wat bij en dan vind je Suarez voor 25 veel te duur.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor is echt een draak in het echtals je dan toch een spits moet halen van Villa dan Bent die echt veel beter is.
FIFA heeft altijd gelijk!1!1!!!11quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor is echt een draak in het echtals je dan toch een spits moet halen van Villa dan Bent die echt veel beter is.
Heb hem irl nog nooit zien spelen, maar als ik de markt van FIFA zie is dat Agbonlahor een goede speler voor weinig is, wist niet dat hij redelijk duur was en slecht wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
FIFA heeft altijd gelijk!1!1!!!11
Dat heeft met het feit van Engelsman te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bent is voor 20 miljoen naar Villa gegaan, daar komt dus nog wat bij en dan vind je Suarez voor 25 veel te duur.
Lol, hij is dus niet zo goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem irl nog nooit zien spelen, maar als ik de markt van FIFA zie is dat Agbonlahor een goede speler voor weinig is, wist niet dat hij redelijk duur was en slecht was
Hij heeft een rating van 75, dat is niet best hoor voor BPL.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem irl nog nooit zien spelen, maar als ik de markt van FIFA zie is dat Agbonlahor een goede speler voor weinig is, wist niet dat hij redelijk duur was en slecht was
In het echt is hij ook alleen maar snelquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lol, hij is dus niet zo goedin FIFA eig ook niet behalve snel
Zal het ook niet een klein beetje komen omdat hij een ex-ajacied is?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft met het feit van Engelsman te maken.
@Tim, ik waardeer Suarez zijn inzet en beleving maar zijn gedrag maakt het zo erg dat ik hem haat
Dat weegt zeker meequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zal het ook niet een klein beetje komen omdat hij een ex-ajacied is?Ik heb ook een hekel aan hem hoor, bijt spelers en is racistische.
Stekelenburg!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat weegt zeker meeEr zijn ook wel ajacieden en ex ajacieden die ik sympathiek vind hoor.
Van der Vaart bijvoorbeeld. (verder kan ik niets bedenken)
Vrienden van Feyenoord, aan het werkquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
Demba Ba heeft trouwens transferclausule van 8 miljoen schijnt het. Ik zou het wel weten als ik een spits zoek
Als ik voor elke keer een euro zou krijgen dan was ik nu financieel onafhankelijkquote:
The Frogs?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Laucas, heb je een linkje naar je team? Wil het na gaan bouwenOf iets wat er heel erg op lijkt.
Dit is toch ook gewoon ronduit de slechtste schwalbe ooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik voor elke keer een euro zou krijgen dan was ik nu financieel onafhankelijk
In b 4 iemand die met de schwalbe van Vicento komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon ronduit de slechtste schwalbe ooit
Heel erg bedankt! Wil weer 4-3-3 gaan spelen namelijk, vind het ook leuker en wat je zei klopte wel. Dan speel ik beter & leuker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:14 schreef laucas het volgende:
[..]
The Frogs?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#XriI40gHbc30w
4-3-3 met een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Wil weer 4-3-3 gaan spelen namelijk, vind het ook leuker en wat je zei klopte wel. Dan speel ik beter & leuker.
Waarom Fellaini als je er ook gewoon Essien kan neerzetten, ook nog Chelsea. Cech kan ook gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit gaat hem worden: http://www.futhead.com/12/squad/146657
Nah, geen problemen mee. Waarom zou dat lastig zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
4-3-3 met een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links?Lijkt me onlogisch.
Fellaini is wel een held hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom Fellaini als je er ook gewoon Essien kan neerzetten, ook nog Chelsea. Cech kan ook gewoon.
Geen geldquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom Fellaini als je er ook gewoon Essien kan neerzetten, ook nog Chelsea. Cech kan ook gewoon.
Zie ook weinig problemen..je kan lekker naar binnen komen en schieten, dus dat is een voordeel. Nadeel is dat je niet kan crossen (maar daar heb je meestal je winger voor) en niet lekker langs de lijn kan passen...heft elkaar aardig op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nah, geen problemen mee. Waarom zou dat lastig zijn?
Je komt van zo ver aan de zijkant, voorzetje is wel handig op zijn tijd, toch net iets minder lekker zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nah, geen problemen mee. Waarom zou dat lastig zijn?
Lukakuquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik Torres voor later bewaar, ik zit te twijfelen tussen Sturridge, Anelka en Lukaku.
Wat vinden jullie?
Lukaku.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik Torres voor later bewaar, ik zit te twijfelen tussen Sturridge, Anelka en Lukaku.
Wat vinden jullie?
Dat laatste. Hij is gewoon een linksbenige Drogba met pace.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sturridge heeft toch veel betere stats?
Of is Lukaku gewoon een underrated beest?
Oké dan, thanks voor de hulpquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste. Hij is gewoon een linksbenige Drogba met pace.
Kwestie van terugkappen en de voorzet naar binnen draaiend gevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je komt van zo ver aan de zijkant, voorzetje is wel handig op zijn tijd, toch net iets minder lekker zo.
Die zijn echt zo effectief..scoor ik echt vaak uit..verdedigers reageren dan echt als mongolen en je spits kopt hem simpel binnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kwestie van terugkappen en de voorzet naar binnen draaiend geven
Dat kan wel eens heel raar indraaien bij de 2e paalquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn echt zo effectief..scoor ik echt vaak uit..verdedigers reageren dan echt als mongolen en je spits kopt hem simpel binnen
Klopt, zolang je buitenspel weet te ontwijken vliegen ze er heel vaak in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn echt zo effectief..scoor ik echt vaak uit..verdedigers reageren dan echt als mongolen en je spits kopt hem simpel binnen
Dit is wel de key inderdaad, want bij mij staan die spitsen dan altijd al ín de goalquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, zolang je buitenspel weet te ontwijken vliegen ze er heel vaak in.
Speelde gisteren tegen iemand met Legear op LW en Lacina Traore als spits..die deed dat dus letterlijk non-stop..zijn RW heeft de bal gewoon niet aangeraakt..Na een tijdje werd het uiteraard steeds makkelijker om af te stoppen, maar met een 93 pace speler rennen en dan schijnschot is soms echt niets aan te doen, zelfs al weet je precies wat gaat komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, zolang je buitenspel weet te ontwijken vliegen ze er heel vaak in.
UP M'Vila.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit alleen te twijfelen of die Remy wel een goede keuze is en of dat middenveld wel goed is voor 4-3-3. Iemand enig idee?
Je zocht alleen maar de 1-2'tjes met je spitsen waardoor je spel best voorspelbaar was maar alsnog faalde ik met het op tijd selecteren van mijn spelersquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Wil weer 4-3-3 gaan spelen namelijk, vind het ook leuker en wat je zei klopte wel. Dan speel ik beter & leuker.
Beter dan Drogba in deze FIFA. Ik ga nog een keer een team maken met Lukaku op de CDM positie, die gast beukt iedereen weg en maakt overal vliegende tackelsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste. Hij is gewoon een linksbenige Drogba met pace.
Legear is wel echt een pacemonster ja. Wel verrassend goed schot nog trouwens!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelde gisteren tegen iemand met Legear op LW en Lacina Traore als spits..die deed dat dus letterlijk non-stop..zijn RW heeft de bal gewoon niet aangeraakt..Na een tijdje werd het uiteraard steeds makkelijker om af te stoppen, maar met een 93 pace speler rennen en dan schijnschot is soms echt niets aan te doen, zelfs al weet je precies wat gaat komen
Maar als spits speelt hij toch ook goed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Je zocht alleen maar de 1-2'tjes met je spitsen waardoor je spel best voorspelbaar was maar alsnog faalde ik met het op tijd selecteren van mijn spelers
[..]
Beter dan Drogba in deze FIFA. Ik ga nog een keer een team maken met Lukaku op de CDM positie, die gast beukt iedereen weg en maakt overal vliegende tackels
Klopt ja, ik had hem toen ik silver Belgen had..echt een beest. Toen speelde ik met Vleem in de spitsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Legear is wel echt een pacemonster ja. Wel verrassend goed schot nog trouwens!
Dat is dus een beetje het probleem van 4-1-2-1-2 die LM en RM komen vaak amper in het spel voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Je zocht alleen maar de 1-2'tjes met je spitsen waardoor je spel best voorspelbaar was maar alsnog faalde ik met het op tijd selecteren van mijn spelers
[..]
Beter dan Drogba in deze FIFA. Ik ga nog een keer een team maken met Lukaku op de CDM positie, die gast beukt iedereen weg en maakt overal vliegende tackels
Uiteraardquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar als spits speelt hij toch ook goed?
Ja zoiets ben ik nu ook aan het makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
@GJe voor 55k ofzo heb je al full-chelsea. http://futhead.com/12/squad/141962 eventueel cole vervangen door bertrand (iets goedkoper)
Ja ik kan in deze FIFA ook echt niet spelen met die formatie terwijl ik in de vorige editie meer dan 400 wedstrijden heb gespeeld met mijn bronzesquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het probleem van 4-1-2-1-2 die LM en RM komen vaak amper in het spel voor.
Ja ik heb altijd last van hetzelfde tegen mathijsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Toen hij met zijn 433 team speelde was hij veel beter en onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd last van hetzelfde tegen mathijs
Hij is ook kut, maar zijn schot is echt sick hahaquote:
Dit dus. met 4-2-3-1 had ik het trouwens ook, vooral tussen de ST en CF.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Met 4-1-2-1-2 kan je heerlijk variëren, maar ik betrap me er ook op dat ik er soms niet doorheen kom en dan voorspelbaar ga kloten met die 1-2tjes..dat is al snel met een 2 spitsensysteem.
Wat is je sweaty team?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk sweaty goals maken met mijn sweaty team, het spel is echt zoveel leuker met kut teams
Daarom is het ook een hoerige formatie voor zweterige Engelsenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Met 4-1-2-1-2 kan je heerlijk variëren, maar ik betrap me er ook op dat ik er soms niet doorheen kom en dan voorspelbaar ga kloten met die 1-2tjes..dat is al snel met een 2 spitsensysteem.
PAAACCEEEEEquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom is het ook een hoerige formatie voor zweterige Engelsen
http://www.futhead.com/12/squad/146767
Waarom heeft Ghana geen keepert of zal ik Kameni daar zetten..
Doe normaal man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Voorhoede
IF Young - SIF Walcott - IF Gervinho is wel aardig
Wie dat bouwt is echt de ultieme pace baas.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Voorhoede
Iedereen pace hoert, en terecht het is leuk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Quincy & Oduro zijn bazen en ik pacehoer nooit
Ik zit er over na te denken om voor de grap te doenquote:
En heeft een garantie op elke wedstrijd haatberichten ontvangenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie dat bouwt is echt de ultieme pace baas.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Voorhoede
"voor de grap"quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken om voor de grap te doen
SIF Ramires IF JOhnson en nog een pacey middenvelder erachter
Achterin
Clichy - IF JOhnson - Luiz - Walker
Random keeper
Nasri dan maar hequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/146944
Nog een pacey middenvelder
Sessegnon omdat hij defensief beter isquote:
Hij is wel traagquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
IF Szceszny heeft ook een partij bazige stats
NIF is al erg goed voor zijn ratingquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
IF Szceszny heeft ook een partij bazige stats
jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Spelen cams in 4222 echt op de vleugel?
Ja, Tevez.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
Ben ik serieus de enige die Tevez beter vindt dan UP Aguerro?
Als ik 1 voor 100K bin zie dan insta buy ik hem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat gaan jullie doen als je IF Fer krijgt? (behalve heel blij zijn) Verkopen en later terugkopen of gewoon houden? Ik ben wel benieuwd hoeveel hij gaat kosten, 100k+ zou me niet verbazen de eerste paar dagen.
Verkopen voor veul te veul, en dan weer iets te vroeg kopen waardoor mn winst weer minimaal wordquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat gaan jullie doen als je IF Fer krijgt? (behalve heel blij zijn) Verkopen en later terugkopen of gewoon houden? Ik ben wel benieuwd hoeveel hij gaat kosten, 100k+ zou me niet verbazen de eerste paar dagen.
Thanks, ik vergeet het altijd.quote:
Ik wist niet eens dat je dat live op YouTube kan bekijkenquote:
Idd, hij discardt squad fitnesses en sommige formatiekaartenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vind het kutte aan dit soort dudes wel altijd dat ze allemaal shit discarden die 1000-3000 coins waard is en ze nu veel minder opleveren.
Mijn beste ooit was cissequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef PewDiePie het volgende:
Bastos IF in een pakje!
Eerst Dani Alves IF en nu dit, EA heeft het beste met me voor =D
Ben jij toevallig ongelofelijk dom?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef PewDiePie het volgende:
Bastos IF in een pakje!
Hoeveel kost Kanu tegenwoordig? Je wint niet zomaar 7.5k terug volgens mij. Of was het een 2.5/3.75k pack?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Oeh, Kanu in een silver pak. Dat dekt de kosten welen squad fitness
en een Benji de Ceulaer
die zit niet eens meer in packs nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef PewDiePie het volgende:
Bastos IF in een pakje!
3.75K packquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost Kanu tegenwoordig? Je wint niet zomaar 7.5k terug volgens mij. Of was het een 2.5/3.75k pack?
Oh ja juist. Matige trollquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die zit niet eens meer in packs nu
Ik ga nu denk ik ook over op 3.75k packs. Het is te moeilijk om iets terug te winnen met die Jumbosquote:
Lol, nog een Kanuquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu denk ik ook over op 3.75k packs. Het is te moeilijk om iets terug te winnen met die Jumbos
SAM5000 kreeg betere spelers in premiums. Die extra rare maakt bij mij niks uit. Maar ik koop ze nu toch niet, ik moet nu snel een silver IF hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Doublepain het volgende:
15K packs zijn aanraders, hoef je daarna nooit meer contracts te kopen
Nice. Ik koop steeds 2,5k maar beste tot nu is Mouloungui en Bertrand 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SAM5000 kreeg betere spelers in premiums. Die extra rare maakt bij mij niks uit. Maar ik koop ze nu toch niet, ik moet nu snel een silver IF hebben
Wtf, Puyol in een 3.75k pack
Had ik er 2 van achter elkaarquote:
Ik post het nu pas maar las je wilt heb ik een screenshot:quote:
botquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
Lol, bot van 130K staat er op een IF Abate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Fer in-game statsDat is wel echt een goede volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA 12/ Amnesia =D
Mijn post ging niet over of ik je geloofde of niet, had er helemaal niet bij nagedacht wanneer die Bastos in packs zat. Ik doelde op het gezegde "Geluk is met de dommen" en aangezien jij zoveel geluk hadquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef PewDiePie het volgende:
Geloven jullie me echt niet, of nu weer wel. Want ik lieg echt niet, zelf bewijs nogmaals:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d92x308obc327
Ok, ik stuur je net een DM hierover, laat maar zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn post ging niet over of ik je geloofde of niet, had er helemaal niet bij nagedacht wanneer die Bastos in packs zat. Ik doelde op het gezegde "Geluk is met de dommen" en aangezien jij zoveel geluk had
@DarkSonic:(Ombouwen naar ST?
)
Meestal heb ik ook geen 1 rare speler in een silver premium. Nu ineens wel 4 in 3 packs ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Lucky jullie, allemaal. Zal je zien als ik een silver pack open dat ik niet eens shiny spelers krijg
Inderdaad, wij allemaal hard werken om coins te verdienen en hij krijgt 2 van die IF's in zn pakjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Dat team!en dan twee bazen IF's er tussen
en toch ga ik pakjes kopen zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meestal heb ik ook geen 1 rare speler in een silver premium. Nu ineens wel 4 in 3 packs ofzo.
IF Fer is vast best goed als ST.. hij heeft zulke goede allround stats. Maar ik denk dat ik hem toch op CM ga zetten.
Is er vandaag een Happy Hour?quote:
Met silver packs maak je niet heel veel verlies als je alles probeert te verkopen, helaas duurt dat bij sommige spelers heel lang en nu bij contracten en fitness ook.quote:
nopequote:
Dat dan ook weer niet. Iedereen heeft zo zijn geluk. Zo heb ik in het begin Gerrard uit een pakje getrokken. 200k destijdsquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Inderdaad, wij allemaal hard werken om coins te verdienen en hij krijgt 2 van die IF's in zn pakjes![]()
Wij verdienen dat veel meer
Nou dan ben ik de enige zonder geluk hierquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Iedereen heeft zo zijn geluk. Zo heb ik in het begin Gerrard uit een pakje getrokken. 200k destijds. Leuke binnenkomer.
Mijn beste djibril cissequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou dan ben ik de enige zonder geluk hier![]()
Beste spelers zijn Lucio, Neuer en Jean (zilver)
Ik heb nog geen golds van boven de 100k gehad dit jaar maar ik koop bijna geen gold packs. De duurste was NIF Casillas die ik voor <70k verkocht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Iedereen heeft zo zijn geluk. Zo heb ik in het begin Gerrard uit een pakje getrokken. 200k destijds. Leuke binnenkomer.
Ik heb ook nog niks uit m'n pakjes gehaaldquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou dan ben ik de enige zonder geluk hier![]()
Beste spelers zijn Lucio, Neuer en Jean (zilver)
Wie wil je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef pascal08 het volgende:
Wil iemand Kandji ruilen tegen een cheap gold speler?
IF Schenkeveld 15kquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen golds van boven de 100k gehad dit jaar maar ik koop bijna geen gold packs. De duurste was NIF Casillas die ik voor <70k verkocht.
Silvers is een ander verhaal: Marlos 212k, El Shaarawy 105k (nu is hij 125k ofzo) en IF Snodgrass 155k.
Ik ook nog niksquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks uit m'n pakjes gehaald
Oh ben ps3quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boeit me niet. Het liefst een shiny. Wel xbox he!
Er staat nu gewoon ongelofelijk veel op de markt. Ik koop gewoon alles wat normaal gesproken goedkoop is en dat verkoop ik over 2-3 dagen. Vorige week heb ik ook 50k profit gemaakt hierdoor. Je hebt wel meerdere accounts nodig, omdat die TP zo klein is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo dat?
En ik weet niet of er heppy hour is
Ik kreeg hem in een pack en ik verkocht hem destijds voor 50k ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
IF Boateng is in korte tijd ook veel in waarde gestegen, kocht hem vorige week voor 132k en staan er nu voor 160k te koop
Ik zou 'm echt graag willen ipv de NIF.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem in een pack en ik verkocht hem destijds voor 50k ofzo
auch!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem in een pack en ik verkocht hem destijds voor 50k ofzo
Was toen niet te voorspellen. Hij is na die wedstrijd Milan 4-0 Arsenal ineens enorm gestegen in prijs.quote:
Hoeveel wil je geven ??quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou 'm echt graag willen ipv de NIF.
Hij is momenteel ook wel erg populairquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Hij was ook echt lang 50K waard..daarna ineens een bizarre pricefix en nu blijft hij maar stijgen..echt wazig
Hoe bedoel je "hoeveel wil je geven"? Ik heb nu z'n NIF in m'n super team en hij is echt koning.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel wil je geven ??![]()
PS hij kost mij geen 132k, heb er zelf 155k voor betaald
Teach me master! Specifieke spelers?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er staat nu gewoon ongelofelijk veel op de markt. Ik koop gewoon alles wat normaal gesproken goedkoop is en dat verkoop ik over 2-3 dagen. Vorige week heb ik ook 50k profit gemaakt hierdoor. Je hebt wel meerdere accounts nodig, omdat die TP zo klein is.
Net als met El Shaarawy: eerst 30k, toen 50k, toen 80k, toen ineens weer 70k, toen 100k en nu 125k. Wat ik v reemd vind is dat de zilveren Krul niet in waarde stijgt, en de Inter versie van Coutinho. De Leeds versies van Delph en Townsend zijn wel al gestegen, ik heb Delph vandaag verkocht voor bijna 45k en Townsend voor 9.5k.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Hij was ook echt lang 50K waard..daarna ineens een bizarre pricefix en nu blijft hij maar stijgen..echt wazig
100 topics in 21 dagen, dat halen wij zelfs niet hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef stoereboii het volgende:
Djeez al bijna nummer 3003 weken geleden dacht ik 200
Vertel mij wat, ik heb nog 30 keer Krul staanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net als met El Shaarawy: eerst 30k, toen 50k, toen 80k, toen ineens weer 70k, toen 100k en nu 125k. Wat ik v reemd vind is dat de zilveren Krul niet in waarde stijgt, en de Inter versie van Coutinho. De Leeds versies van Delph en Townsend zijn wel al gestegen, ik heb Delph vandaag verkocht voor bijna 45k en Townsend voor 9.5k.
Allessinds in februari nummer 200quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 topics in 21 dagen, dat halen wij zelfs niet hoor
Nee, juist geen spelers! Vooral consumables en trainingskaartjes! Kijk maar is goed bij de 59e minuut, komen op dit moment echt zieke deals voorbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Teach me master! Specifieke spelers?
Dat moet je geheim houden hequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, juist geen spelers! Vooral consumables en trainingskaartjes! Kijk maar is goed bij de 59e minuut, komen op dit moment echt zieke deals voorbij.
bin of open bid? Ik ga ns kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, juist geen spelers! Vooral consumables en trainingskaartjes! Kijk maar is goed bij de 59e minuut, komen op dit moment echt zieke deals voorbij.
Trainingskaartjes = positie/formatie/+ stats?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb nog 30 keer Krul staan
wel vervelend als je de complete consumable en training markt niet kentquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Altijd BIN. Met open bid maak je nauwelijks winst bij de populaire items.
+50ktwitter:airjapesfifa twitterde op woensdag 07-03-2012 om 20:28:29I'm thinking I'm definitely going to have to get him --> http://t.co/eG4bmnTq reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |