Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Nope.. Wel goede RM's die ook kunnen verdedigenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
wtf heeft serie a geen één goede rm/rw met 4+ star skill![]()
Serie A is veel geschikter voor 4-2-3-1 vind ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
wtf heeft serie a geen één goede rm/rw met 4+ star skill![]()
Bij mij doet de onderste het welquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef el-blanchito het volgende:
Zou de TS nou eindelijk eens de onderste 2 plaatjes willen fixen?
Ze doen het nog steeds niet
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope.. Wel goede RM's die ook kunnen verdedigenZie je verder eigenlijk nooit.
pff was enige spot die ik nog moest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Serie A is veel geschikter voor 4-2-3-1 vind ik.
Fucked upquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
pff was enige spot die ik nog moest.
Welke opstelling? Ga voor IF Pepequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
pff was enige spot die ik nog moest.
Zo speel ik em, enkel nog ibra halenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Serie A is veel geschikter voor 4-2-3-1 vind ik.
Ik heb ze in één team hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala is geen Serie A...en ook nog eens Frans dus die krijg je er niet tussen.
Ik ook, alleen heb ik 3 zilver in de basis maar dat maakte iemand hier op het forum nogal boosquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zo speel ik em, enkel nog ibra halen
In een hybrid wellicht, maar als iemand vraagt om een goede Serie A CB dan snap ik niet hoe je bij Mangala komtquote:
Ging er toch om dat je low rated spelers op je bank had om de rating omlaag te halen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, alleen heb ik 3 zilver in de basis maar dat maakte iemand hier op het forum nogal boos
Ik heb gouden spelers en zilver op de bank van ander team en heb 3 serie A zilvers in mijn team. En daar wordt hij boos om.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging er toch om dat je low rated spelers op je bank had om de rating omlaag te halen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, alleen heb ik 3 zilver in de basis maar dat maakte iemand hier op het forum nogal boos
352, denk dat ik voor Krasic ga.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke opstelling? Ga voor IF PepeGewoon goede speler, alleen 3* skill.
hah moet dan maar, thx.quote:
Dan is hij RM én je speelt maar met 3 verdedigers. Dan is een RM als Pepe echt aan te raden hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
352, denk dat ik voor Krasic ga.
[..]
hah moet dan maar, thx.
ah ja dom, komt idd wel van pas dan. Pepe dan maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan is hij RM én je speelt maar met 3 verdedigers. Dan is een RM als Pepe echt aan te raden hoor77 defending! Helpt echt om je flanken wat dicht te houden.
Is toch goed voor hem? Rating maakt bij friendly matches geen fuck uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gouden spelers en zilver op de bank van ander team en heb 3 serie A zilvers in mijn team. En daar wordt hij boos om.
Overheen gelezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In een hybrid wellicht, maar als iemand vraagt om een goede Serie A CB dan snap ik niet hoe je bij Mangala komt
Ik wil er verder ook niet over hebben, ik laat het voor wat het is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is toch goed voor hem? Rating maakt bij friendly matches geen fuck uit
Wel wat duurder maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ja dom, komt idd wel van pas dan. Pepe dan maar.
EA loopt gewoon te trollenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Ik kan het nog niet echt geloven, IF Fer
Fer is 2x zo grootquote:Fer - He's going to be one of the best silvers in the game no question. I saw Airjapes video on him and Duarte. He's says they are extremely similar players. Agile, good dribbling. He looks like a complete CM. ~75k
Boatengquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
dit serie a team ga ik maar erbij maken dan: http://futhead.com/12/squad/146247
Niet echt genoeg coins nog, denk dat ik Boateng ff op cam laat, vidal als cdm haal tot ik genoeg heb voor Shaarawy erbij.
zo snel mogelijk de bal nog meer naar voren dan totdat ik Shaarawy erbij hebquote:
Robinho boven Pato verkiezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
dit serie a team ga ik maar erbij maken dan: http://futhead.com/12/squad/146247
Niet echt genoeg coins nog, denk dat ik Boateng ff op cam laat, vidal als cdm haal tot ik genoeg heb voor Shaarawy erbij.
Ik heb ze beide in m'n brazil team, vind Robinho chiller dribbelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Robinho boven Pato verkiezenPato is 100x beter.
Heb ff je team gekeken, dacht boa op Cam, op Cdm zou ik em sws niet zetten: de rossiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo snel mogelijk de bal nog meer naar voren dan totdat ik Shaarawy erbij heb
http://futhead.com/12/compare/1073/4691quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb ff je team gekeken, dacht boa op Cam, op Cdm zou ik em sws niet zetten: de rossi
Zou geen Chelsea team maken eig, kan je evengoed h2h doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen 8k doorsparen of Felipe kopen als LB.
Wil een Chelsea team maken dus kan ook Cole daar neerdumpen als ik het geld heb
bovendien is chelsea gewoon slechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zou geen Chelsea team maken eig, kan je evengoed h2h doen
Klopt wel natuurlijk, maar zou ik niet leuk vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind ik leuk om te maken
Torres, Mata, David Luiz, Ramires zijn allemaal baasjes
Cole ook
Essien, Lampardquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind ik leuk om te maken
Torres, Mata, David Luiz, Ramires zijn allemaal baasjes
Cole ook
Ja, is goed uit te bouwen en speelt heel fijnquote:
Dit idd, ipv avb te ontslaan kopen ze beter eens goede spelersquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bovendien is chelsea gewoon slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |