Volgens mij ook en volgens mij klopt het nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Arcee het volgende:
Plaatjesjosti's SC is deeltje 1 van Topicreeks: KLB SC volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef Pharkus het volgende:
Goed aangekaard TS, maar dit is KLB, verzamel en vrijplaats voor grote geesten en randdebielen.
Dat was ik, zag niet in wat een thermometer in je reet toegediend door Cher- ook maar enigszins ontopic was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet vervelend bedoeld of zo, maar mijn reactie in Chers topic werd verwijderd terwijl dit gewoon humoristisch bedoeld was en volgens mij was het niet eens zo hard. Misschien droeg het niet bij tot de discussie maar een grapje moet toch wel kunnen?
Aha, vandaar. Nee, was als grapje bedoeld, viel dus in verkeerde aard. Bedoelde er verder niets mee. Zinspeelde op 'ziek' zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat was ik, zag niet in wat een thermometer in je reet toegediend door Cher- ook maar enigszins ontopic was.
Was weer bagger aan het verspreiden.quote:Op maandag 16 april 2012 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dolfijntjeslove is weer bagger aan het verspreiden...
Feeks, je was me net voor. Net alles in tabjes geopend, maar ze verdwenen voor mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feeks, je was me net voor. Net alles in tabjes geopend, maar ze verdwenen voor mijn ogen.
Steeds wanneer ik een tab opschoof verschoot hij naar "Je hebt niet de rechten om deze pagina te bekijken."quote:
Je nieuwe typetje is gewoon niet grappig.quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
tiete of kont
Kerel je hoeft niet meteen zo boos te doen, ik open ook weer eens wat in 97687468658762 jaren.
Het was altijd al een idioot dus niks nieuws daarquote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je nieuwe typetje is gewoon niet grappig.
Ik gok omdat Stefan (crew nota bene) FOK! er weer bij begon te halen waardoor het slechte reclame is voor de hele site aangezien nogal wat mensen die twitter volgen. Lijkt me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Lithia snapt het blijkbaar ook niet.
Carice van Houten snapt mijn grap niet
Waarom is deze dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |