lijkt me sterkquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef Green1 het volgende:
kan ik een paar emmertjes van die saus kopen via een medewerker van mcdonalds?
Dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef Green1 het volgende:
Zijn die dingen in te vriezen? Of kan ik een paar emmertjes van die saus kopen via een medewerker van mcdonalds?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:21 schreef D. het volgende:
Hij is terug.
Ik heb 'm gegeten
Hij mag weer weg
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:21 schreef D. het volgende:
Hij is terug.
Ik heb 'm 2x gegeten
Hij mag weer weg
Juist. de mcexpress verkopen geen quarter pounder en geen big tasty. Maar wel de double cheeseburger en double baconburger volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:22 schreef AlexanderC het volgende:
Niet elke mac heeft het hele assortiment, ofniet? Zoals een mac express verkoopt de big tasty niet.
Kan een franchiser er niet voor kiezen om de dubbele cheeseburger óók te gaan verkopen?quote:
Aan de Laat? Hoezo niet, wat is dat voor tragisch gedoequote:
Dat is blijkbaar zo'n mcexpress, kwam ik ook pas laatst achter.quote:
Net op tijd verhuisd blijkbaarquote:Op zondag 8 april 2012 02:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar zo'n mcexpress, kwam ik ook pas laatst achter.
Het is meer dat het formaat van de keuken bepalend is volgens mijquote:Op zondag 8 april 2012 02:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Net op tijd verhuisd blijkbaar
Wel vreemd, zo klein is die Mc toch niet.. Typisch.
Bij ons kan dat ook, en da's geen expressquote:Op zondag 8 april 2012 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bij 'mijn' mac een Big Tasty en een dubbele cheesebruger kunnen bestellen. Is het dan ook een mcexpress dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |