Heb ik totaal geen last van. Mijn vesten uit 2008 die ik af en toe nog draag hebben totaal geen problemen met de rits. Bij 1tje begint de print een klein beetje los te laten (CALIFORNIA op de arm, Hollister vest dus). Verder is het allemaal nog steeds top, zowel shirts, vesten, truien als overhemden. Alleen de polotjes ben ik iets minder tevreden over, kwamen snel gaten inquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:26 schreef DJMomo het volgende:
ik vind de kwaliteit niet heel best hoor. De ritsen in de zipped hoodies gaan redelijk snel stuk. Ook laat de print los in de was, en pilt het heel snel. Mijn nieuwe truien (zonder rits durfde ik dan wel weer aan), doe ik nu al speciaal op apart wasprogramma in de hoop dat ze langer mooi blijven.
Kwaliteit van Hollister is inderdaad een stuk minder. A&F vind ik nog steeds prima. Alleen die maten, dan weer te kort, dan goed, dan weer te lang. Om gek van te worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van. Mijn vesten uit 2008 die ik af en toe nog draag hebben totaal geen problemen met de rits. Bij 1tje begint de print een klein beetje los te laten (CALIFORNIA op de arm, Hollister vest dus). Verder is het allemaal nog steeds top, zowel shirts, vesten, truien als overhemden. Alleen de polotjes ben ik iets minder tevreden over, kwamen snel gaten in
Vind ik wel meevallen, dat Hollister een stuk minder is, tot nu toe is het enige kledingstuk wat echt snel kapot ging een A&F polo(Binnen een jaar) geweest terwijl andere kledingstukken nog altijd prima zijn. (Op de echt oude stukken naquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef skybird11 het volgende:
[..]
Kwaliteit van Hollister is inderdaad een stuk minder. A&F vind ik nog steeds prima. Alleen die maten, dan weer te kort, dan goed, dan weer te lang. Om gek van te worden.
Overigens, ik hoorde dat er voor de winkel in Amsterdam elke dag een wachtrij staat van 1,5 tot 2 uur.![]()
Is het echt zo druk in de winkel of creëren ze een rij om het exclusief te laten lijken ofzo?
Bij mij zat er binnen 3 maanden een gat in mn hoodie van Hollister en liet de print van een tshirt los, misschien heb ik pech gehad ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, dat Hollister een stuk minder is, tot nu toe is het enige kledingstuk wat echt snel kapot ging een A&F polo(Binnen een jaar) geweest terwijl andere kledingstukken nog altijd prima zijn. (Op de echt oude stukken na)
Hm, dat klinkt wel erg slecht inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:45 schreef skybird11 het volgende:
[..]
Bij mij zat er binnen 3 maanden een gat in mn hoodie van Hollister en liet de print van een tshirt los, misschien heb ik pech gehad ofzo.
kijk via een us proxy (bijv www.webdico.com/blue) op de us site.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:25 schreef usernaamvergeten het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat bestellen in Amerika nou in zijn werk gaat? Ik wil namelijk een aantal hollister dingen bestellen uit de VS.
Ik heb contact gehad met Ellen, ze zegt dat A&F en Hollister momenteel niet versturen naar forwarding services zoals haar. Jammer!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef skybird11 het volgende:
[..]
kijk via een us proxy (bijv www.webdico.com/blue) op de us site.
kopieer de links van artikelen die je leuk vind.
mail Ellen van www.fromus2eu.nl
zij stuurt je dan een offerte en na ontvangst van je betaling besteld zij het voor je en stuurt het naar je door.
Bij ontvangst van je pakketje moet je meestal nog wel invoerrechten betalen, dus hou daar wel rekening mee.
je kunt ook zelf bestellen als je een us ip adres hebt en het dan laten bezorgen bij Ellen. Zij stuurt het dan naar je door. Is iets goedkoper.
Dat is inderdaad jammer! Zat er wel aan te komen, A&F is daar best wel streng in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:47 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met Ellen, ze zegt dat A&F en Hollister momenteel niet versturen naar forwarding services zoals haar. Jammer!
Het is een beetje ''bijenkorf op zondag'' druk in die winkel. Niet massaal afgeladen zodat er niemand meer bij kan, dat willen ze voorkomen door niet iedereen zomaar naar binnen te laten gaan..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef skybird11 het volgende:
[..]
Kwaliteit van Hollister is inderdaad een stuk minder. A&F vind ik nog steeds prima. Alleen die maten, dan weer te kort, dan goed, dan weer te lang. Om gek van te worden.
Overigens, ik hoorde dat er voor de winkel in Amsterdam elke dag een wachtrij staat van 1,5 tot 2 uur.![]()
Is het echt zo druk in de winkel of creëren ze een rij om het exclusief te laten lijken ofzo?
Ik heb besteld, duurt alleen nog even voordat het in Nederland is. De bestelling komt pas 18januari aan in de VS, dus zal zeker nog wel een maandje duren voordat het in Nederland is. Ben tot nu toe wel tevreden over de service!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:04 schreef skybird11 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer! Zat er wel aan te komen, A&F is daar best wel streng in.
Misschien kun je smartshoppingusa proberen? Ik heb er verder geen ervaring mee maar het ziet er best goed uit.
Nog niet. Ik sta al sinds de opening in de rij, ben bijna binnen (nog een weekje of 2).quote:Op maandag 7 januari 2013 16:15 schreef Thaboel het volgende:
Ook maar eens langs in amsterdam. Heb in Koprnhagen een simpel zwart muscle shirtje gekocht en zit me echt perfect. Iemand die in amsterdam gespot?
Gewoon een zwart shirte met een klein wit logo op de borst.
De 'kempshall mountain tee' is het zwart. Van de zomer uit de a&f store in Kopenhagen gehaald... Vreemd.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef Ace1 het volgende:
Ik dacht dat abercrombie niet aan zwarte kleding deed...
Totaal geen rij meer. Zelfs helemaal niet meer zo druk in de winkel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef BenjaminLinus het volgende:
Iemand enig idee hoe het tegenwoordig met de wachtrij staat in amsterdam?
Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
Gewoon een keer 's ochtends doordeweeks gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef BenjaminLinus het volgende:
Iemand enig idee hoe het tegenwoordig met de wachtrij staat in amsterdam?
Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
Personeel bij A&F wordt ook uitsluitend geselecteerd op looks... lucky uquote:Op maandag 4 februari 2013 19:04 schreef BenjaminLinus het volgende:
Vandaag dus ff langs geweest, 6 dingen gekocht, en heeft die chick gewoon 2 truien van 89 per stuk niet afgerekend... Wel de beveiliging eraf gehaald en in de tas gestopt, maar gewoon niet gescand... Stop eigenlijk altijd mijn pinpas erin en kijk thuis even goed op het bonnetje of het klopt.... 178 Aan gratis kleding
Bij de vrouwen lukt dat aardig moet ik zeggen, maar die gasten die er rondlopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Personeel bij A&F wordt ook uitsluitend geselecteerd op looks... lucky u
Kon je hem voor dat geld niet even strijken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Ztijlvol het volgende:
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.
[ afbeelding ]
Ik ben 1,87 en draag van Hollister polos met maat M, kan je misschien een foto maken als je het shirt draagt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Ztijlvol het volgende:
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.
[ afbeelding ]
Fit is veranderd en de kleding is veel korter geworden (terwijl ik de kleding sowieso al vrij kort vond). Leuk voor kleine dikke gebonkte Amerikanen, minder voor lange slanke Europeanen. RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef Badger. het volgende:
Ondanks dat het topic aardig was afgezakt toch nog even een vraagje:
Heb in '08 in Londen ooit eens wat A&F kleding gehaald. Ben er toch erg tevreden mee, en heb nog steeds een paar longsleeves en truien (zelfs paar tshirts) die nog altijd prima meegaan..
Fijne aan die items vind ik ook dat ze nog redelijk gestroomlijnd zijn ondanks de XXL maat (dus niet zozeer ontworpen in de breedte, maar wel in de lengte), waardoor -in tegenstelling tot veel andere merken- een xxl trui niet als een dekbedovertrek om me heen hangt, maar gewoon netjes getailleerd is..
Nu ging ik vorige week eens naar de A&F in Amsterdam.. Helaas zijn de prijzen wel wat gestegen, maar voor een paar mooi zittende kledingstukken die weer 4 + jaar meegaan heb ik dat wel over. Echter viel me opeens enorm tegen dat XXL helemaal niet zo lang meer is..
Een xxl sweater hing boven mijn kont, en toen ik een xxl trui uitvouwde leek het net alsof ik een s'je voor me hield. Tshirts zijn daarentegen wel weer lang genoeg![]()
Iemand enig idee of ze de afgelopen jaren in de lengtematen hebben gesneden, of heb ik net de verkeerde items gepakt?
Lijkt inderdaad wel alsof de kleding ieder jaar steeds een stukje korter aan het worden isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fit is veranderd en de kleding is veel korter geworden (terwijl ik de kleding sowieso al vrij kort vond). Leuk voor kleine dikke gebonkte Amerikanen, minder voor lange slanke Europeanen. RIP aan de nabestaanden.
Ik heb ook kleding van 3-4 jaar oud die nog perfect zit, maar als ik de afgelopen jaren eens langs een Hollister of A&F-winkel kwam zat eigenlijk alles gewoon totaal niet fijn, terwijl ik Hollister en A&F juist zo fijn vond omdat het altijd zo lekker zat.
En steeds iets krapper bij de schouder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wel alsof de kleding ieder jaar steeds een stukje korter aan het worden is
kun je niet via Ellen (fromus2eu) bestellen? Of kan dat niet meer?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef mirannie het volgende:
http://www.dealmoon.com/5(...)ie-Fitch/293285.html
Grrr, ik wil op de Amerikaanse sites shoppen, maar het lukt niet. En natuurlijk hebben de Europese sites deze kortingen niet.
welke dag stond dat artikel in de vk, ben wel benieuwd daarnaarquote:Op zondag 1 december 2013 11:48 schreef vera166 het volgende:
Ruikt lekker in die winkelsverder raak ik er wel totaal het overzicht kwijt en ben ik regelmatig op zoek geweest naar de uitgang
![]()
En heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand zo'n artikel toevallig gelezen in de Volkskrant? Schijnt helemaal niet zo'n leuke winkel te zijn.
Verder wel mooie kleren ja
Ow shit dat weet ik niet meer. Ik denk al wel twee weken geleden...quote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef bitowner het volgende:
[..]
welke dag stond dat artikel in de vk, ben wel benieuwd daarnaar
Krijg het niet voor elkaar om de Amerikaanse site te pakken te krijgen. Zelfs niet met alle tips hier. Ben zo'n enorme digibeet! Dus ja, dan wordt het een beetje lastig allemaalquote:Op zondag 1 december 2013 11:31 schreef skybird11 het volgende:
[..]
kun je niet via Ellen (fromus2eu) bestellen? Of kan dat niet meer?
Meeste wat op de EU site staat is ook wel in de US verkrijgbaar, US heeft iets meer volgens mij.quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar om de Amerikaanse site te pakken te krijgen. Zelfs niet met alle tips hier. Ben zo'n enorme digibeet! Dus ja, dan wordt het een beetje lastig allemaal
Toen ik er was zag ik schoonmakers met een flesje cologne overal rondspuitenquote:Op zondag 1 december 2013 11:48 schreef vera166 het volgende:
Ruikt lekker in die winkelsverder raak ik er wel totaal het overzicht kwijt en ben ik regelmatig op zoek geweest naar de uitgang
![]()
En heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand zo'n artikel toevallig gelezen in de Volkskrant? Schijnt helemaal niet zo'n leuke winkel te zijn.
Verder wel mooie kleren ja
Precies dit. In 2007-2009 oid kocht ik echt regelmatig A&F, maar dit is het gewoon simpelweg niet meer waard. Achterlijke prijzen, kwaliteit is een stuk minder, pasvorm wordt steeds gekker.quote:Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef Badger. het volgende:
Die prijzen![]()
In 2007 was A&F echt nog een prima merk, goede kwaliteit kleding voor een redelijke prijs.
Vorige week was ik voor het eerst weer eens in de winkel in Amsterdam, en dan pak je zo'n slobberig doodgewoon longsleeve shirtje, 88 euroDat betaal je ook voor shirts van armani jeans en dat soort paupermerken..
bronquote:Abercrombie & Fitch transformeert
Het is gedaan met de sexy sixpacks van Abercrombie & Fitch hunks. De Amerikaanse modeketen wil een nieuw imago. Ook mag er daglicht binnenkomen in de winkels.
In een interview met Business of Fashion, zegt CEO Mike Jeffries dat het winkelconcept gaat veranderen. De transformatie is nodig, omdat het bedrijf kampt met tegenvallende omzetcijfers.
De muziek gaat zachter, de parfumlucht wordt minder en de ramen hoeven niet langer afgeplakt te worden. Opvallend: Abercrombie gaat voor het eerst zwarte kleding verkopen. Jeffries heeft een hekel aan die kleur en had zwarte mode-items tot nu toe verbannen.
Wanneer de veranderingen doorgevoerd worden is nog onduidelijk. Het nieuwe concept wordt momenteel getest.
Hopelijk gaan ze ook weer wat meer kleding verkopen voor langere mensen..quote:
bronquote:Abercrombie & Fitch verkoopt zwarte broeken, vesten en rokken
Voor het eerst in de geschiedenis van het modebedrijf heeft Abercrombie & Fitch kledingstukken in de kleur zwart in de winkels liggen. Het gaat om een zwart, lederen vestje, een zwarte broek en een rok met bloemenprint.
Behalve dat Mike Jeffries niet houdt van dikke en lelijke mensen, is de topman van het modebedrijf ook geen fan van de kleur zwart. De CEO vindt zwart te formeel.
Dat Abercrombie & Fitch nu toch kiest voor zwarte mode-items, past bij de strategiewijziging waar het merk aan werkt. Om de tegenvallende omzetcijfers op te krikken besloot de retailer in mei dit jaar al om daglicht binnen te gaan laten in de winkels. Ook gaat de muziek zachter en wordt de parfumwalm minder heftig.
Hoe doet de Nederlandse A&F het, loopt het goed?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef ssebass het volgende:
Ja en het personeel mag nu ook make up op en haar vast e.d. (mijn vriendin werkt er dus vandaar dat ik het weet). Wordt allemaal redelijk standaard nu. Weet niet of dit nou gaat zorgen voor hogere omzet. Kunnen beter die stomme begroetingen in het Engels etc afschaffen. Daar zit niemand hier in NL op te wachten. Wordt iemand de hele tijd in het Nederlands geholpen en dan ineens aan het eind "follow us on twitter"....
Weet alleen de hollister maar zal wel beetje hetzelfde zijn. Targets waren in het begin veel te hoog en die omzet werd bij lange na niet gehaald. Nu is het veel lager en dat lukt op zich wel. Is ook veel minder personeel dan in het begin. Denk toch dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe doet de Nederlandse A&F het, loopt het goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |