abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:08:16 #176
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_121376257
Ik heb ook eens een zwart shirtje gekocht, op Water Street in NYC.
pi_121942843
Bestelling onderweg naar Nederland, ben benieuwd.
pi_122337686
Iemand enig idee hoe het tegenwoordig met de wachtrij staat in amsterdam?

Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
pi_122401294
Vorige week bestelling binnen gehad, je merkt wel dat Hollister wat dunner is qua hoodies enzo vergeleken met Abercrombie.
pi_122409075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef BenjaminLinus het volgende:

Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
Totaal geen rij meer. Zelfs helemaal niet meer zo druk in de winkel.
pi_122445857
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef BenjaminLinus het volgende:

Gewoon een keer 's ochtends doordeweeks gaan
pi_122474322
Vandaag dus ff langs geweest, 6 dingen gekocht, en heeft die chick gewoon 2 truien van 89 per stuk niet afgerekend... Wel de beveiliging eraf gehaald en in de tas gestopt, maar gewoon niet gescand...

Stop eigenlijk altijd mijn pinpas erin en kijk thuis even goed op het bonnetje of het klopt.... 178 Aan gratis kleding >:)
pi_122500290
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:04 schreef BenjaminLinus het volgende:
Vandaag dus ff langs geweest, 6 dingen gekocht, en heeft die chick gewoon 2 truien van 89 per stuk niet afgerekend... Wel de beveiliging eraf gehaald en in de tas gestopt, maar gewoon niet gescand... Stop eigenlijk altijd mijn pinpas erin en kijk thuis even goed op het bonnetje of het klopt.... 178 Aan gratis kleding
Personeel bij A&F wordt ook uitsluitend geselecteerd op looks... lucky u
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_122503777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Personeel bij A&F wordt ook uitsluitend geselecteerd op looks... lucky u
Bij de vrouwen lukt dat aardig moet ik zeggen, maar die gasten die er rondlopen 8)7
pi_122607643
Is er eigenlijk een andere webshop in Nederland waar je hun kleding kan bestellen, behalve de officiele webshop?
pi_124249366
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.

pi_124249568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Ztijlvol het volgende:
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.

[ afbeelding ]
Kon je hem voor dat geld niet even strijken?
pi_124249691
Haha nee, hij komt zo uit de koffer. :P
pi_128890169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Ztijlvol het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ben 1,87 en draag van Hollister polos met maat M, kan je misschien een foto maken als je het shirt draagt?
pi_128960535
Kwam een tijdje terug nog langs deze zaak lopen in Düsseldorf en heb even binnengekomen maar ben direct maar weer naar buiten gegaan, een aparte zaak moet ik zeggen. Er stonden twee halfnaakte mannen bij de ingang en als je dan de winkel inloopt kom je in een soort darkroom en wordt je direct lastig gevallen door een opdringerige verkoper.

Verder was er geen bezoeker te bekennen, terwijl ze in een soort PC hoofdstraat van Düsseldorf zitten waar aan dure autos en exclusieve zaken geen gebrek is.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_132239814
Ondanks dat het topic aardig was afgezakt toch nog even een vraagje:

Heb in '08 in Londen ooit eens wat A&F kleding gehaald. Ben er toch erg tevreden mee, en heb nog steeds een paar longsleeves en truien (zelfs paar tshirts) die nog altijd prima meegaan..

Fijne aan die items vind ik ook dat ze nog redelijk gestroomlijnd zijn ondanks de XXL maat (dus niet zozeer ontworpen in de breedte, maar wel in de lengte), waardoor -in tegenstelling tot veel andere merken- een xxl trui niet als een dekbedovertrek om me heen hangt, maar gewoon netjes getailleerd is..

Nu ging ik vorige week eens naar de A&F in Amsterdam.. Helaas zijn de prijzen wel wat gestegen, maar voor een paar mooi zittende kledingstukken die weer 4 + jaar meegaan heb ik dat wel over. Echter viel me opeens enorm tegen dat XXL helemaal niet zo lang meer is..

Een xxl sweater hing boven mijn kont, en toen ik een xxl trui uitvouwde leek het net alsof ik een s'je voor me hield. Tshirts zijn daarentegen wel weer lang genoeg :?

Iemand enig idee of ze de afgelopen jaren in de lengtematen hebben gesneden, of heb ik net de verkeerde items gepakt?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:52:19 #192
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132241832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef Badger. het volgende:
Ondanks dat het topic aardig was afgezakt toch nog even een vraagje:

Heb in '08 in Londen ooit eens wat A&F kleding gehaald. Ben er toch erg tevreden mee, en heb nog steeds een paar longsleeves en truien (zelfs paar tshirts) die nog altijd prima meegaan..

Fijne aan die items vind ik ook dat ze nog redelijk gestroomlijnd zijn ondanks de XXL maat (dus niet zozeer ontworpen in de breedte, maar wel in de lengte), waardoor -in tegenstelling tot veel andere merken- een xxl trui niet als een dekbedovertrek om me heen hangt, maar gewoon netjes getailleerd is..

Nu ging ik vorige week eens naar de A&F in Amsterdam.. Helaas zijn de prijzen wel wat gestegen, maar voor een paar mooi zittende kledingstukken die weer 4 + jaar meegaan heb ik dat wel over. Echter viel me opeens enorm tegen dat XXL helemaal niet zo lang meer is..

Een xxl sweater hing boven mijn kont, en toen ik een xxl trui uitvouwde leek het net alsof ik een s'je voor me hield. Tshirts zijn daarentegen wel weer lang genoeg :?

Iemand enig idee of ze de afgelopen jaren in de lengtematen hebben gesneden, of heb ik net de verkeerde items gepakt?
Fit is veranderd en de kleding is veel korter geworden (terwijl ik de kleding sowieso al vrij kort vond). Leuk voor kleine dikke gebonkte Amerikanen, minder voor lange slanke Europeanen. RIP aan de nabestaanden.

Ik heb ook kleding van 3-4 jaar oud die nog perfect zit, maar als ik de afgelopen jaren eens langs een Hollister of A&F-winkel kwam zat eigenlijk alles gewoon totaal niet fijn, terwijl ik Hollister en A&F juist zo fijn vond omdat het altijd zo lekker zat. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:53:49 #193
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132241922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Fit is veranderd en de kleding is veel korter geworden (terwijl ik de kleding sowieso al vrij kort vond). Leuk voor kleine dikke gebonkte Amerikanen, minder voor lange slanke Europeanen. RIP aan de nabestaanden.

Ik heb ook kleding van 3-4 jaar oud die nog perfect zit, maar als ik de afgelopen jaren eens langs een Hollister of A&F-winkel kwam zat eigenlijk alles gewoon totaal niet fijn, terwijl ik Hollister en A&F juist zo fijn vond omdat het altijd zo lekker zat. ;(
Lijkt inderdaad wel alsof de kleding ieder jaar steeds een stukje korter aan het worden is :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:54:15 #194
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132241944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Lijkt inderdaad wel alsof de kleding ieder jaar steeds een stukje korter aan het worden is :')
En steeds iets krapper bij de schouder. :N
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 21:54:16 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132241946
Bloedhekel aan korte kleding.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132245056
Overhemden zijn me nu ook te kort..
pi_133751736
http://www.dealmoon.com/5(...)ie-Fitch/293285.html

Grrr, ik wil op de Amerikaanse sites shoppen, maar het lukt niet. En natuurlijk hebben de Europese sites deze kortingen niet.
pi_133797787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef mirannie het volgende:
http://www.dealmoon.com/5(...)ie-Fitch/293285.html

Grrr, ik wil op de Amerikaanse sites shoppen, maar het lukt niet. En natuurlijk hebben de Europese sites deze kortingen niet.
kun je niet via Ellen (fromus2eu) bestellen? Of kan dat niet meer?
pi_133798077
Ruikt lekker in die winkels ^O^ verder raak ik er wel totaal het overzicht kwijt en ben ik regelmatig op zoek geweest naar de uitgang :')

En heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand zo'n artikel toevallig gelezen in de Volkskrant? Schijnt helemaal niet zo'n leuke winkel te zijn.
Verder wel mooie kleren ja :)
pi_133802041
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:48 schreef vera166 het volgende:
Ruikt lekker in die winkels ^O^ verder raak ik er wel totaal het overzicht kwijt en ben ik regelmatig op zoek geweest naar de uitgang :')

En heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand zo'n artikel toevallig gelezen in de Volkskrant? Schijnt helemaal niet zo'n leuke winkel te zijn.
Verder wel mooie kleren ja :)
welke dag stond dat artikel in de vk, ben wel benieuwd daarnaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')