abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:05:46 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_108813417
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever alone)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg)
BarrieButsers (fristi :7 )
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite)
Augustus_Thijs (Romein) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

Thinking about thinking of you.
pi_108813457
Pijn :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108813511
net op tijd bij de les shifto
~Si vis amari, ama~
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:21:36 #4
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108813902
Ik heb ook pijn. Pijn in mijn hart omdat ik het mijn labpartner niet aan wil doen om heel het verslag rood te kleuren, maar haar Nederlands is zo belabberd en ze maakt best wat fouten. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_108814035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb ook pijn. Pijn in mijn hart omdat ik het mijn labpartner niet aan wil doen om heel het verslag rood te kleuren, maar haar Nederlands is zo belabberd en ze maakt best wat fouten. ;(
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie? :')
Ik schreef vorig jaar met iemand een paper, die inhoudelijk wel goed was maar zijn taalgebouw, nondeju wat erg was dat :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:27:49 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108814105
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik schreef vorig jaar met iemand een paper, die inhoudelijk wel goed was maar zijn taalgebouw, nondeju wat erg was dat :')
Nouja ik overdrijf, het zijn ook deels slordigheidsfouten. Maar ze strooit echt veel te veel met komma's. En als ik dat zie zegt het iets, want ik heb er zelf ook een handje van. Ook inhoudelijk zijn er een aantal dingen die niet kloppen. En dat gebeurt altijd als je samenwerkt dus ik moet niet zo zeiken, maar ik ben een perfectionist en ik wil een goed punt GVD! :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_108814198
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nouja ik overdrijf, het zijn ook deels slordigheidsfouten. Maar ze strooit echt veel te veel met komma's. En als ik dat zie zegt het iets, want ik heb er zelf ook een handje van. En ook inhoudelijk zijn er een aantal dingen die niet kloppen. En dat is gewoon zo als je samenwerkt dus ik moet niet zo zeiken, maar ik ben een perfectionist en ik wil een goed punt GVD! :P
Je zei handje O+
En dan nog, als je samenwerkt wil het niet zeggen dat de ander zomaar allemaal fouten mag maken en je dat moet accepteren :?
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:31:04 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108814208
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar inderdaad, mensen die geen Nederlands kunnen en geen goede reden daarvoor hebben. :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:31:31 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108814223
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je zei handje O+
En dan nog, als je samenwerkt wil het niet zeggen dat de ander zomaar allemaal fouten mag maken en je dat moet accepteren :?
True, maar ik kan soms doorslaan in mijn fanatisme en dat is 1. te hard 2. asociaal 3. niet nodig.
pi_108814236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Maar inderdaad, mensen die geen Nederlands kunnen en geen goede reden daarvoor hebben. :')
Gewoon blijven zeggen/aanstrepen hoor. Later is er ook niemand die hen een hand boven het hoofd gaat houden en nu kunnen ze er nog wat aan doen.
pi_108814250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:

[..]

True, maar ik kan soms doorslaan in mijn fanatisme en dat is 1. te hard 2. asociaal 3. niet nodig.
Fout = fout en dat mag aangegeven worden. Dat is 1. normaal 2. sociaal 3. nodig. Ik ben serieus.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:33:58 #12
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_108814313
Waarom is DuTank minder gezellig? :')
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:34:03 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108814316
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gewoon blijven zeggen/aanstrepen hoor. Later is er ook niemand die hen een hand boven het hoofd gaat houden en nu kunnen ze er nog wat aan doen.
Ja maar... :'( Ik moet mezelf echt afleren om verslagen te maken met mensen die ik daarvoor ook al graag mocht, ik kan ze daarna heel vaak wel achter het behang plakken. :X Je hebt wel gelijk met dat ze het ooit moeten leren, maar daar is ook een kunst in. Ik ben bang dat ik vaak te bitchy overkom in plaats van constructief.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:35:08 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108814357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Waarom is DuTank minder gezellig? :')
Omdat hij niet naar de meet is gekomen. En ik weet niet wie je bent, maar we zijn sowieso ondertitelbro's. O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:36:35 #15
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_108814423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Omdat hij niet naar de meet is gekomen. En ik weet niet wie je bent, maar we zijn sowieso ondertitelbro's. O+
hahah sjaak afhaak
ik ben zijn rl maatje

Love voor die ondertitel idd <3
pi_108814653
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef shifto het volgende:

[..]

De warming up is een uur taekwondo :P
Ja leer je nou kickboxen of koreaans vechtsporten :+

Taekwondo heeft inderdaad al wel wat meer technieken, en valt ook wel mooi de combineren met kickboxen.
Hoewel de hoge trappen avn het taekwondo je wel heel onstabiel maken tegen vechters op kortere afstand. Als je goed instapt tijdens de trap van een tegenstander dan heeft ie een probleem :)

Ben zelf iets minder van het kickboxen, maar dat kan ook aan de Amsterdamse kickboxschool gelegen hebben waar ik toen (kort) trainde. Het volk daar viel samen te vatten met kortgeschoren petjeshoofden, dat traint niet zo lekker. Ik train om mijn technieken te verbeteren, niet om het stoerste bontkraagje te zijn.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_108814721
Spelfouten op de uni zijn ook wel redelijk uit den boze. Geen taaltoets gehad in de eerste maand?
Weet dat die ingevoerd werd een aantal jaar terug aan de VU. Om de taalkennis in NL of Engels(afhankelijk van je opleiding) te testen. Als je die niet haalde, kreeg je 1 herkansing. Dan nog niet halen? Moet je toch even een intensieve stoomcursus gaan volgen. Of je volgde die niet, maar dan mocht je wel van de opleiding af :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_108814835
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Spelfouten op de uni zijn ook wel redelijk uit den boze. Geen taaltoets gehad in de eerste maand?
Weet dat die ingevoerd werd een aantal jaar terug aan de VU. Om de taalkennis in NL of Engels(afhankelijk van je opleiding) te testen. Als je die niet haalde, kreeg je 1 herkansing. Dan nog niet halen? Moet je toch even een intensieve stoomcursus gaan volgen. Of je volgde die niet, maar dan mocht je wel van de opleiding af :)
Wij hadden een verplichte taaltoets, maar als je die niet haalde moest je per onderdeel gewoon de stof zelf opspijkeren. De UvT is er heel vrij in :)
pi_108815360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:36 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

hahah sjaak afhaak
ik ben zijn rl maatje

Love voor die ondertitel idd <3
bende gij den fameuze P.S.? :D
~Si vis amari, ama~
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:35:01 #20
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_108818989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef FedExpress het volgende:

[..]

bende gij den fameuze P.S.? :D
Dat ben ik
pi_108819098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Dat ben ik
^O^
~Si vis amari, ama~
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:32:06 #22
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_108826352
Gadverdamme, zat net echt in een smerige trein. Pak ik een krantje van de bank, was 'ie van gisteren. Fijn om te weten dat ze bij de NS ook zijn opgehouden met schoonmaken.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_108827121
Hello :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:49:15 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108827132
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jawel :). De taalfouten zijn ook niet tenenkrommend gelukkig, maar op een gegeven moment had ik 15 opmerkingen bij een vrij klein stukje tekst, soms met 3 taalfouten er in, soms met commentaar over de inhoud... Tja, dan ga ik me stiekem toch een beetje bezwaard voelen.
En bij ons was het als je hem na 1 keer niet haalde volgens mij al dat je die cursus moest volgen. Dat snap ik ook wel, want de normen zijn echt niet extreem streng.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:49:44 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108827153
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wij hadden een verplichte taaltoets, maar als je die niet haalde moest je per onderdeel gewoon de stof zelf opspijkeren. De UvT is er heel vrij in :)
Leuke verhaspeling. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')