SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb ook pijn. Pijn in mijn hart omdat ik het mijn labpartner niet aan wil doen om heel het verslag rood te kleuren, maar haar Nederlands is zo belabberd en ze maakt best wat fouten.
Nouja ik overdrijf, het zijn ook deels slordigheidsfouten. Maar ze strooit echt veel te veel met komma's. En als ik dat zie zegt het iets, want ik heb er zelf ook een handje van. Ook inhoudelijk zijn er een aantal dingen die niet kloppen. En dat gebeurt altijd als je samenwerkt dus ik moet niet zo zeiken, maar ik ben een perfectionist en ik wil een goed punt GVD!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie?![]()
Ik schreef vorig jaar met iemand een paper, die inhoudelijk wel goed was maar zijn taalgebouw, nondeju wat erg was dat
Je zei handjequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja ik overdrijf, het zijn ook deels slordigheidsfouten. Maar ze strooit echt veel te veel met komma's. En als ik dat zie zegt het iets, want ik heb er zelf ook een handje van. En ook inhoudelijk zijn er een aantal dingen die niet kloppen. En dat is gewoon zo als je samenwerkt dus ik moet niet zo zeiken, maar ik ben een perfectionist en ik wil een goed punt GVD!
Maar inderdaad, mensen die geen Nederlands kunnen en geen goede reden daarvoor hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie?![]()
Ik schreef vorig jaar met iemand een paper, die inhoudelijk wel goed was maar zijn taalgebouw, nondeju wat erg was dat
True, maar ik kan soms doorslaan in mijn fanatisme en dat is 1. te hard 2. asociaal 3. niet nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je zei handje![]()
En dan nog, als je samenwerkt wil het niet zeggen dat de ander zomaar allemaal fouten mag maken en je dat moet accepteren
Gewoon blijven zeggen/aanstrepen hoor. Later is er ook niemand die hen een hand boven het hoofd gaat houden en nu kunnen ze er nog wat aan doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar inderdaad, mensen die geen Nederlands kunnen en geen goede reden daarvoor hebben.
Fout = fout en dat mag aangegeven worden. Dat is 1. normaal 2. sociaal 3. nodig. Ik ben serieus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar ik kan soms doorslaan in mijn fanatisme en dat is 1. te hard 2. asociaal 3. niet nodig.
Ja maar...quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen/aanstrepen hoor. Later is er ook niemand die hen een hand boven het hoofd gaat houden en nu kunnen ze er nog wat aan doen.
Omdat hij niet naar de meet is gekomen. En ik weet niet wie je bent, maar we zijn sowieso ondertitelbro's.quote:
hahah sjaak afhaakquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat hij niet naar de meet is gekomen. En ik weet niet wie je bent, maar we zijn sowieso ondertitelbro's.
Ja leer je nou kickboxen of koreaans vechtsportenquote:
Wij hadden een verplichte taaltoets, maar als je die niet haalde moest je per onderdeel gewoon de stof zelf opspijkeren. De UvT is er heel vrij inquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Spelfouten op de uni zijn ook wel redelijk uit den boze. Geen taaltoets gehad in de eerste maand?
Weet dat die ingevoerd werd een aantal jaar terug aan de VU. Om de taalkennis in NL of Engels(afhankelijk van je opleiding) te testen. Als je die niet haalde, kreeg je 1 herkansing. Dan nog niet halen? Moet je toch even een intensieve stoomcursus gaan volgen. Of je volgde die niet, maar dan mocht je wel van de opleiding af
bende gij den fameuze P.S.?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:36 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
hahah sjaak afhaak
ik ben zijn rl maatje
Love voor die ondertitel idd <3
Jawelquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Spelfouten op de uni zijn ook wel redelijk uit den boze. Geen taaltoets gehad in de eerste maand?
Weet dat die ingevoerd werd een aantal jaar terug aan de VU. Om de taalkennis in NL of Engels(afhankelijk van je opleiding) te testen. Als je die niet haalde, kreeg je 1 herkansing. Dan nog niet halen? Moet je toch even een intensieve stoomcursus gaan volgen. Of je volgde die niet, maar dan mocht je wel van de opleiding af
Leuke verhaspeling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij hadden een verplichte taaltoets, maar als je die niet haalde moest je per onderdeel gewoon de stof zelf opspijkeren. De UvT is er heel vrij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |