SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb ook pijn. Pijn in mijn hart omdat ik het mijn labpartner niet aan wil doen om heel het verslag rood te kleuren, maar haar Nederlands is zo belabberd en ze maakt best wat fouten.
Nouja ik overdrijf, het zijn ook deels slordigheidsfouten. Maar ze strooit echt veel te veel met komma's. En als ik dat zie zegt het iets, want ik heb er zelf ook een handje van. Ook inhoudelijk zijn er een aantal dingen die niet kloppen. En dat gebeurt altijd als je samenwerkt dus ik moet niet zo zeiken, maar ik ben een perfectionist en ik wil een goed punt GVD!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie?![]()
Ik schreef vorig jaar met iemand een paper, die inhoudelijk wel goed was maar zijn taalgebouw, nondeju wat erg was dat
Je zei handjequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja ik overdrijf, het zijn ook deels slordigheidsfouten. Maar ze strooit echt veel te veel met komma's. En als ik dat zie zegt het iets, want ik heb er zelf ook een handje van. En ook inhoudelijk zijn er een aantal dingen die niet kloppen. En dat is gewoon zo als je samenwerkt dus ik moet niet zo zeiken, maar ik ben een perfectionist en ik wil een goed punt GVD!
Maar inderdaad, mensen die geen Nederlands kunnen en geen goede reden daarvoor hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het een buitenlander of gooit ze het op dyslexie?![]()
Ik schreef vorig jaar met iemand een paper, die inhoudelijk wel goed was maar zijn taalgebouw, nondeju wat erg was dat
True, maar ik kan soms doorslaan in mijn fanatisme en dat is 1. te hard 2. asociaal 3. niet nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je zei handje![]()
En dan nog, als je samenwerkt wil het niet zeggen dat de ander zomaar allemaal fouten mag maken en je dat moet accepteren
Gewoon blijven zeggen/aanstrepen hoor. Later is er ook niemand die hen een hand boven het hoofd gaat houden en nu kunnen ze er nog wat aan doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar inderdaad, mensen die geen Nederlands kunnen en geen goede reden daarvoor hebben.
Fout = fout en dat mag aangegeven worden. Dat is 1. normaal 2. sociaal 3. nodig. Ik ben serieus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar ik kan soms doorslaan in mijn fanatisme en dat is 1. te hard 2. asociaal 3. niet nodig.
Ja maar...quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen/aanstrepen hoor. Later is er ook niemand die hen een hand boven het hoofd gaat houden en nu kunnen ze er nog wat aan doen.
Omdat hij niet naar de meet is gekomen. En ik weet niet wie je bent, maar we zijn sowieso ondertitelbro's.quote:
hahah sjaak afhaakquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat hij niet naar de meet is gekomen. En ik weet niet wie je bent, maar we zijn sowieso ondertitelbro's.
Ja leer je nou kickboxen of koreaans vechtsportenquote:
Wij hadden een verplichte taaltoets, maar als je die niet haalde moest je per onderdeel gewoon de stof zelf opspijkeren. De UvT is er heel vrij inquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Spelfouten op de uni zijn ook wel redelijk uit den boze. Geen taaltoets gehad in de eerste maand?
Weet dat die ingevoerd werd een aantal jaar terug aan de VU. Om de taalkennis in NL of Engels(afhankelijk van je opleiding) te testen. Als je die niet haalde, kreeg je 1 herkansing. Dan nog niet halen? Moet je toch even een intensieve stoomcursus gaan volgen. Of je volgde die niet, maar dan mocht je wel van de opleiding af
bende gij den fameuze P.S.?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:36 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
hahah sjaak afhaak
ik ben zijn rl maatje
Love voor die ondertitel idd <3
Jawelquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Spelfouten op de uni zijn ook wel redelijk uit den boze. Geen taaltoets gehad in de eerste maand?
Weet dat die ingevoerd werd een aantal jaar terug aan de VU. Om de taalkennis in NL of Engels(afhankelijk van je opleiding) te testen. Als je die niet haalde, kreeg je 1 herkansing. Dan nog niet halen? Moet je toch even een intensieve stoomcursus gaan volgen. Of je volgde die niet, maar dan mocht je wel van de opleiding af
Leuke verhaspeling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij hadden een verplichte taaltoets, maar als je die niet haalde moest je per onderdeel gewoon de stof zelf opspijkeren. De UvT is er heel vrij in
Ik had een heerlijke knoflooksaus bij mijn shoarma.quote:
Wauwquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had een heerlijke knoflooksaus bij mijn shoarma.
Gewoon allebei knoflook eten, dan merk je niets.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ohja knoflook bij je eerste date
Knoflooksausquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had een heerlijke knoflooksaus bij mijn shoarma.
Dit was geen eerste date.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ohja knoflook bij je eerste date
Hoe nepquote:
Nee dat is zo. Dat moet.quote:
KK heb ik ook wel eens van die woorden hier zien gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Dat moet.
O en DJ: de kapster heeft mijn haar VERKRACHT
Als dat echt is dan hoop ik dat we een dictator krijgen die dat soort mensen uit de weg ruimt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
KK heb ik ook wel eens van die woorden hier zien gebruiken.
Maar uit mn rug snuiten, gebruiken gaat ver
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
haha verkracht haar terwijl ik nu het meest brute kapsel heb ooit
Ik wist wel dat ik niet de enige was die jouw haar erotiserend vond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Dat moet.
O en DJ: de kapster heeft mijn haar VERKRACHT
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik niet de enige was die jouw haar erotiserend vond.
Arme jij. En zo lang was je haar toch nog niet eens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moest lachenMaar dit is een hele serieuze kwestie!
Als ik gel in m'n haar deed viel het naar achteren en dan moet het er gewoon afquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Arme jij. En zo lang was je haar toch nog niet eens?
Kappers.Ik probeer ze ook altijd zo lang mogelijk te ontlopen.
Schiet ook niet op. Dan is het mooi lang, moet er geknipt worden en dan halen ze er nog meer vanaf omdat het toch lang is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Arme jij. En zo lang was je haar toch nog niet eens?
Kappers.Ik probeer ze ook altijd zo lang mogelijk te ontlopen.
Ik: alleen de puntjes. Kapster: oké. Even later: FFFFUUUUU-quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schiet ook niet op. Dan is het mooi lang, moet er geknipt worden en dan halen ze er nog meer vanaf omdat het toch lang is.
Bij mij ook wel als ze er 8 (!) centimeter af haalt hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
vrouwen moeten niet janken, bij jongens valt het op
Ja toch niet normaal?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik: alleen de puntjes. Kapster: oké. Even later: FFFFUUUUU-
Damnquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij ook wel als ze er 8 (!) centimeter af haalt hoor.
Onwetende mannen.quote:
Volgens mij is het waar, maar ik erger me idd ook vaak aan die eigenwijze haren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja toch niet normaal?Ik heb van die haren recht op mn kop en dat vrouwke zegt dat, dat haren zijn die aangroeien. Maar ze staan 24/7 recht omhoog. Kei lelijk maar afknippen durf ik ook niet aan.
Deze post komt recht uit het hart van alle mannen!quote:
Luisteren ze niet naar je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Onwetende mannen.
[..]
Volgens mij is het waar, maar ik erger me idd ook vaak aan die eigenwijze haren.
Ik ben het er ook mee eens. En mannen zijn ook welquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deze post komt recht uit het hart van alle mannen!
Mannen zijn nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens. En mannen zijn ook welal valt dat opzich nog mee.
En ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen zijn nietmaar
. Als ik op school kijk naar hoe die vrouwen met elkaar omgaan...
Hoe?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen zijn nietmaar
. Als ik op school kijk naar hoe die vrouwen met elkaar omgaan...
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens. En mannen zijn ook welal valt dat opzich nog mee.
Oké. Hoe ziet ze eruit. Ik ga haar aanspreken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En dit
Stelletje bitches.
En ohja ik ben er achter gekomen dat die chick ook niet uit zichzelf naar mij komt, of uberhaupt een blik waardig schenkt
Groeten
Eén keer ruzie en dan niet meer normaal doen tegen elkaar. En mij er bij proberen te betrekkenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. Hoe ziet ze eruit. Ik ga haar aanspreken.
Hoezo dat, Telfort?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En dit
Stelletje bitches.
En ohja ik ben er achter gekomen dat die chick ook niet uit zichzelf naar mij komt, of uberhaupt een blik waardig schenkt
Groeten
Ik moet naar school en ik durf zelf ook geen (mooie) vrouwen aan te spreken, was bluf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom morgen chillen in de pauze dan ga jij me wingwomannen
Wat ergquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eén keer ruzie en dan niet meer normaal doen tegen elkaar. En mij er bij proberen te betrekken_!
Mag ik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom morgen chillen in de pauze dan ga jij me wingwomannen
Ze is mooiquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet naar school en ik durf zelf ook geen (mooie) vrouwen aan te spreken, was bluf.
Vrouwen die over ongesteldheid praten waar ik bij benquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Smmige vrouwen.In gezelschap is alles prima maar zodra er een weg is gaat het gelijk over de ander. Of als je vraagt of alles goed is en diegene zegt ja. Nou prima dan denk je dat het daar mee klaar is maar dan worden ze boos omdat je niet doorvraagt. En altijd maar praten over ongesteld zijn en zwangerschappen. Dat volk moeten ze allemaal afschieten.
LOL altijd praten over zwangerschappen en ongesteldheid? En wij praten wel eens over mensen, maar dan is het meestal 'ja X doet echt *woord'. Dan zegt iedereen of ze het er mee eens zijn ja of nee, welke redenen ze hebben, zijn we het uiteindelijk ongeveer met elkaar eens en vinden we die persoon nog steeds even tof, maar moesten we er alleen even iets over kwijt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Smmige vrouwen.In gezelschap is alles prima maar zodra er een weg is gaat het gelijk over de ander. Of als je vraagt of alles goed is en diegene zegt ja. Nou prima dan denk je dat het daar mee klaar is maar dan worden ze boos omdat je niet doorvraagt. En altijd maar praten over ongesteld zijn en zwangerschappen. Dat volk moeten ze allemaal afschieten.
Ben om half 11 al uit.quote:
Dat laatste is heul niet waar, misschien deels overlapping maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ze is mooi![]()
Denk eerlijk gezegd dat jij haar ook leuk zou kunnen vinden, wij hebben dezelfde smaak weet je nog
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste is heul niet waar, misschien deels overlapping maar dat is niet zo moeilijk.
Ja precies maar dat moet kunnen toch, je kan moeilijk alles opkroppen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL altijd praten over zwangerschappen en ongesteldheid? En wij praten wel eens over mensen, maar dan is het meestal 'ja X doet echt *woord'. Dan zegt iedereen of ze het er mee eens zijn ja of nee, welke redenen ze hebben, zijn we het uiteindelijk ongeveer met elkaar eens en vinden we die persoon nog steeds even tof, maar moesten we er alleen even iets over kwijt.
LOL nee. Ik ken alleen niet veel mensen met dezelfde smaak in mannen. Maar goed, daar is dan ook geen pijl op te trekken en bij 80% heb ik later zoiets van: eh...waarom ook alweer?quote:
Ja ik heb het ook over vrouwenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL nee. Ik ken alleen niet veel mensen met dezelfde smaak in mannen. Maar goed, daar is dan ook geen pijl op te trekken en bij 80% heb ik later zoiets van: eh...waarom ook alweer?(Ook bij de vrouwen trouwens).
Bij echte irritaties en bij dingen die fout gaan (mogelijke ruzies) wel. Anders is het niet zo'n ramp.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies maar dat moet kunnen toch, je kan moeilijk alles opkroppen.Zomaar over mensen praten boeit me dan niet maar onderling moet het kunnen, je weet toch dat het gebeurt. Dan maar in het gezicht.
Pics van mannen (en vrouwen) die wel jouw smaak zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL nee. Ik ken alleen niet veel mensen met dezelfde smaak in mannen. Maar goed, daar is dan ook geen pijl op te trekken en bij 80% heb ik later zoiets van: eh...waarom ook alweer?(Ook bij de vrouwen trouwens).
Haha met de meeste jongens heb ik dat ook; mijn smaakt wijkt erg af van de rest en daar pesten ze me dan meequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nooit dingen over iemand zeggen die je niet in hun gezicht durft te zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies maar dat moet kunnen toch, je kan moeilijk alles opkroppen.Zomaar over mensen praten boeit me dan niet maar onderling moet het kunnen, je weet toch dat het gebeurt. Dan maar in het gezicht.
Weet ik, maar ik heb daar wel vaak overeenkomsten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook over vrouwen
Wij hadden laatst nog een gesprek erover, ze moesten iig schattig zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb daar wel vaak overeenkomsten.
Doe ik niet aan, aangezien ik bij foto's meestal na 3 sec. denk: nah, toch niet. Moet mensen echt in het echt zien. Dat geldt vooral voor mannen trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pics van mannen (en vrouwen) die wel jouw smaak zijn?
Of van die meiden die wel vanalles met jongens doen maar geen seks omdat er dan een bijgeteld moet worden. Ook zoiets wat alleen vrouwen kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij echte irritaties en bij dingen die fout gaan (mogelijke ruzies) wel. Anders is het niet zo'n ramp.
Wtf is dat voor onzinquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of van die meiden die wel vanalles met jongens doen maar geen seks omdat er dan een bijgeteld moet worden. Ook zoiets wat alleen vrouwen kunnen verzinnen.
WTF, dat is wel echt achterlijke vrouwenlogica ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of van die meiden die wel vanalles met jongens doen maar geen seks omdat er dan een bijgeteld moet worden. Ook zoiets wat alleen vrouwen kunnen verzinnen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit dingen over iemand zeggen die je niet in hun gezicht durft te zeggen.
Haha oke danquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, aangezien ik bij foto's meestal na 3 sec. denk: nah, toch niet. Moet mensen echt in het echt zien. Dat geldt vooral voor mannen trouwens.
Ben ik dan een uitzondering?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF, dat is wel echt achterlijke vrouwenlogica ja.Dat merk ik sowieso: vrouwen hebben vaak achterlijke logica, mannen een gebrek aan geweten en/of tact.
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF, dat is wel echt achterlijke vrouwenlogica ja.Dat merk ik sowieso: vrouwen hebben vaak achterlijke logica, mannen een gebrek aan geweten en/of tact.
Ja maar ik heb wel een geweten enzulksquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BDH, Wij zijn alleen op het internet echte casablanca's
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BDH, Wij zijn alleen op het internet echte casablanca's
What the...quote:
Dat ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Elders ben jij:
[ afbeelding ]
Ja, omdat je zo'n lief poesje hebt bent stuurt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik dan een uitzondering?
[ afbeelding ]
Dat ben ik irlquote:
Jij bent degene die 'm heeft, ik ben degene die 'm laat spinnen door 'm te aaienquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, omdat je zo'n lief poesje hebt bent stuurt.
Te slecht dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent degene die 'm heeft, ik ben degene die 'm laat spinnen door 'm te aaien
Nee. 100% eerlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
maar geef toe, ben ik lelijk? BEN IK LELIJ!K!?!!?
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, omdat je zo'n lief poesje hebt bent stuurt.
En KPN, Casablanca is een stad.Ik denk dat je Casanova bedoelt?
Zelfs als ik het vraag zou ze nee zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Fleurt mij toch wel beetje op
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs als ik het vraag zou ze nee zeggen
Your point being? Ik zat net de foto's te bekijken van die film-fokmeet en holy shit, die mensen zij (op de foto tenminste) onaantrekkelijk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs als ik het vraag zou ze nee zeggen
Link?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Your point being? Ik zat net de foto's te bekijken van die film-fokmeet en holy shit, die mensen zij (op de foto tenminste) onaantrekkelijk!Moest meteen denken aan hoe goed jullie het dan getroffen hebben.
Je mag wat aan je womanizerskills doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nou van mij mag ze best zeggen: 'Ja je mag wel wat aan je neus doen' ofzo
??quote:
Bedankt voor de tip, wist ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag wat aan je womanizerskills doen.
Ik laat het morgen zien als ik die chick versier voor jou.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, wist ik niet
Daar ergens. http://frontpage.fok.nl/s(...)er-voorpremiere.htmlquote:
En dan zou je naar de plastisch chirurg gaan omdat ik je neus niet super zou vinden? Bitch please, ik heb 1,5 jaar achter iemand aangelopen die een vissenhoofd heeft (true storyquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nou van mij mag ze best zeggen: 'Ja je mag wel wat aan je neus doen' ofzo
quote:
Wijze les voor vandaag: als mr je leuk vindt, zegt dat niets over je uiterlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dan zou je naar de plastisch chirurg gaan omdat ik je neus niet super zou vinden? Bitch please, ik heb 1,5 jaar achter iemand aangelopen die een vissenhoofd heeft (true story![]()
![]()
). Uitstraling is echt veel belangrijker, onthou dat nou eens.
Mijn uitstraling laat te wensen over door 2 jaar computerverslavingquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dan zou je naar de plastisch chirurg gaan omdat ik je neus niet super zou vinden? Bitch please, ik heb 1,5 jaar achter iemand aangelopen die een vissenhoofd heeft (true story![]()
![]()
neequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
TM heb je issues over je neus? Bitch please
Zijn neus is echt HUGE!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
TM heb je issues over je neus? Bitch please
Zou je wel moeten hebben.quote:
Nah, geef mij maar:quote:
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds een mening kan hebben over je uiterlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wijze les voor vandaag: als mr je leuk vindt, zegt dat niets over je uiterlijk
Eens. En eens. Heb heel veel meisjes leuk gevonden waarvan ik later dachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef Muisraket het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds een mening kan hebben over je uiterlijk.En drama maakt gewoon blind, sorry.
Echt hè?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. En eens. Heb heel veel meisjes leuk gevonden waarvan ik later dacht
Nou, ik ga sowieso niet op de smaak van vrienden af. Die hebben vaak hele andere eisen enzo. Maar toch zie ik SOMS wel in dat liefde blind maaktquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè?Onbegrijpelijk gewoon. En alle hints van je vrienden 'MR, kom op!
' kei hard negeren natuurlijk.
Fire is wel HET kasabian nummer hequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nah, geef mij maar:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds een mening kan hebben over je uiterlijk.En drama maakt gewoon blind, sorry.
Datzelfde heb ik bij jou hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Fire is wel HET kasabian nummer he
En tsja, ik vond BDH nog best normaal bij de meet eigenlijk, zie hem best wel gewoon met een vriendin eigenlijk. Behalve het feit dat we er constant over zeiken dat we er geen hebben.
Ik ga er ook niet op af hoor, anders zou ik op veel te oude mannen, extreem onaantrekkelijke mannen, gorilla's en mooiboys moeten vallen. Nee, dan nog liever dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, ik ga sowieso niet op de smaak van vrienden af. Die hebben vaak hele andere eisen enzo. Maar toch zie ik SOMS wel in dat liefde blind maakt
Volgens mij hebben wij echt exact dezelfde tijden morgenquote:
Had 'ie kieuwen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet op af hoor, anders zou ik op veel te oude mannen, extreem onaantrekkelijke mannen, gorilla's en mooiboys moeten vallen. Nee, dan nog liever dit.
Ja en dan zweven we terug naar ons luchtkasteelquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
inderdaad, er komt een dag dat we er allebei een hebben en dan gaan we samen de stad in en kneiterzat worden
Dat alleen doen als je een vriendin hebtquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
inderdaad, er komt een dag dat we er allebei een hebben en dan gaan we samen de stad in en kneiterzat worden
BDH is een gorilla...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet op af hoor, anders zou ik op veel te oude mannen, extreem onaantrekkelijke mannen, gorilla's en mooiboys moeten vallen. Nee, dan nog liever dit.
Dat zegt hij niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat alleen doen als je een vriendin hebt_!
jij snapt het nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat alleen doen als je een vriendin hebt_!
Ik denk bij HET Kasabian nummer meer aan hun oude nummers, omdat ik die een stuk beter ken. L.S.F., Club Foot en zo. En met dat laatste ben ik het eens. Alleen is bdh niet normaal maar AWESOME.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Fire is wel HET kasabian nummer he
En tsja, ik vond BDH nog best normaal bij de meet eigenlijk, zie hem best wel gewoon met een vriendin eigenlijk. Behalve het feit dat we er constant over zeiken dat we er geen hebben.
Ze bedoelt gespierd, niet dikquote:
Bijna.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef DeJori het volgende:
Real playa reporting in.
[..]
Volgens mij hebben wij echt exact dezelfde tijden morgen
[..]
Had 'ie kieuwen?
Ik had het over je lichaamsbeharing, niet je lichaamsgewicht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze bedoelt gespierd, niet dikEn jij bent er dan ook een
Bdh heeft manieren, is lief, staat niet de hele tijd expres als een mongool op foto's en heeft meer interesses dan alleen bier, pils en vleesch. Ik had het dus niet zozeer over vet, spieren of borsthaar, maar over algeheel gedrag. En oké, ook wel lichaamsbeharing.quote:
en ik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bdh heeft manieren, is lief, staat niet de hele tijd expres als een mongool op foto's en heeft meer interesses dan alleen bier, pils en vleesch.
+1 voor de schrijfwijze van vleesch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bdh heeft manieren, is lief, staat niet de hele tijd expres als een mongool op foto's en heeft meer interesses dan alleen bier, pils en vleesch.
Niet om de reden die jij denkt.quote:
Ik heb jou pas 1 keer gezien, maar volgens mij zit er achter jouw grote bek ook een schatje.quote:
Er spreek overigens wel extreem veel affectie uit dit commentaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bdh heeft manieren, is lief, staat niet de hele tijd expres als een mongool op foto's en heeft meer interesses dan alleen bier, pils en vleesch. Ik had het dus niet zozeer over vet, spieren of borsthaar, maar over algeheel gedrag. En oké, ook wel lichaamsbeharing.
Mijn lichaamsbeharing heb je nooit gezien tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bdh heeft manieren, is lief, staat niet de hele tijd expres als een mongool op foto's en heeft meer interesses dan alleen bier, pils en vleesch. Ik had het dus niet zozeer over vet, spieren of borsthaar, maar over algeheel gedrag. En oké, ook wel lichaamsbeharing.
Ik durf dat niet, geef toe hoe sterves debiel het eigenlijk is als ze me nooit aankijkt ofzo, en dat ik in een keer naast haar sta op school en vraag hoe ze heet, en dan een date vragen of watquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet om de reden die jij denkt.
[..]
Ik heb jou pas 1 keer gezien, maar volgens mij zit er achter jouw grote bek ook een schatje.Wel eentje die dat meisje nou onderhand echt eens moet gaan aanspreken.
Welke reden denk ik?quote:
Ik bedoelde gezichtsbeharing, sorry.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn lichaamsbeharing heb je nooit gezien toch
Niet jaloers zijn DJ. En welk boek heb je gelezen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er spreek overigens wel extreem veel affectie uit dit commentaar.
Ik heb net de laatste pagina's van mijn boek gelezen en nu heb ik afkickverschijnselen en een lichte paniekaanval, omdat het wel eens een paar jaar kan duren voordat het volgende deel uit komt.
Ben bezig met "A song of ice and fire".quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde gezichtsbeharing, sorry.
[..]
Niet jaloers zijn DJ. En welk boek heb je gelezen?
Dat meisje maandag vroeg of ik erge baardgroei had omdat ik me altijd zo netjes scheerquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde gezichtsbeharing, sorry.
In films werkt het!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, geef toe hoe sterves debiel het eigenlijk is als ze me nooit aankijkt ofzo, en dat ik in een keer naast haar sta op school en vraag hoe ze heet, en dan een date vragen of wat
Daarom moet je een setting creëren. Maar hoe? Geen idee, sorry.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, geef toe hoe sterves debiel het eigenlijk is als ze me nooit aankijkt ofzo, en dat ik in een keer naast haar sta op school en vraag hoe ze heet, en dan een date vragen of wat
Waarschijnlijk niet mijn muzieksmaak van vroeger.quote:
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord. Daar is ook een TV-serie van gemaakt, toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben bezig met "A song of ice and fire".
Ik snap je post niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat meisje maandag vroeg of ik erge baardgroei had omdat ik me altijd zo netjes scheerScheer me hoogstens 3x per week
_! Toen ik vroeg van 'kijk je wel eens naar me' zei ze 'ja maar het valt niet op' WTF MIJN BAARD IS EPISCH
Ik kom meestal niet verder dan de weg/trein/bustijden vragen.quote:
Ze schrijven het op GS ook zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet mijn muzieksmaak van vroeger.
[..]
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord. Daar is ook een TV-serie van gemaakt, toch?
Ik heb meer het probleem dat ik wel met meisjes in gesprek kom maar ik weet niet hoe ik moet flirtenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet verder dan de weg/trein/bustijden vragen.
Hear hearquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb meer het probleem dat ik wel met meisjes in gesprek kom maar ik weet niet hoe ik moet flirten
Dat bedoel ik dus, alhoewel ik meestal niet eens in gesprek kom.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb meer het probleem dat ik wel met meisjes in gesprek kom maar ik weet niet hoe ik moet flirten
Dat weet ik, daarom zei ik al: niet om de reden die jij denkt. had dat van GS eerder moeten zeggen maar ik ben de hele avond al gaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze schrijven het op GS ook zo.
En ja: Game of thrones
Nee, dat was: 'Gaat deze bus ook langs Vught?' *5 minuten later, smartphones laden langzaam en die gast voerde dingen verkeerd in* Nee. Oké, dankjewel, doeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Weet jij misschien de tijd dat de bus komt?
'over 5 minuten'
oh.. ok bedankt ehhehee
Een aansteker vragen is altijd een goede gespreksopenerquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
'over 5 minuten'
oh.. ok bedankt ehhehee
Je moet openen met een baby-mop!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
'over 5 minuten'
oh.. ok bedankt ehhehee
Roken is best een afknapper. Wel kudo's voor je ontroerende rijm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een aansteker vragen is altijd een goede gespreksopener
Edit: En een goede bieropener
Dat rijmt nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Roken is best een afknapper. Wel kudo's voor je ontroerende rijm.
bdh ligt al in DJ's bedjequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef DeJori het volgende:
DJ rookt nog een sigaretje en gaat naar zijn bedje.
Tot zo!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat rijmt niet
[..]
bdh ligt al in DJ's bedjeTruste!
Heb m'n bloem al gebleekt voor je!quote:
Op de meet wel.quote:
Je bloem boeit me niet, als je kontgat maar schoon is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb m'n bloem al gebleekt voor je!
Er zit een verrassing inquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je bloem boeit me niet, als je kontgat maar schoon is.
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
mr's pogingen om tm van het roken te weerhouden waren wel dol.
Een water spuitende bloem in je anus?quote:
Zeg ik nog niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een water spuitende bloem in je anus?
Nu schaam ik me.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
ik ben het vergeten, refresh my memoryquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Dankjewel, vrouwquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu schaam ik me.![]()
En mannen, alsjeblieft.
Zo erg is het toch nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu schaam ik me.![]()
En mannen, alsjeblieft.
Was het sigaretje lekker?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef DeJori het volgende:
Mijn sigaretje is op
Dus ik druk op de uit-knop
Ik zie BDH morgen
Dus maak je geen zorgen
We zien elkaar in de trein
Waar we weer samen zullen zijn
Maar voor nu is het over met de pret
Want ik ga naar bed
Met die liftquote:
Die Mario Kart van hem blijft geniaal.quote:
Wat een prettige binnenkomer zo vroeg op de ochtend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het sigaretje lekker?
Vroeg gaat al jouw wekker
Ik hoop dat je hebt genoten
mijn anus is nu naar de kloten
aan jouw geschreeuw te horen
heeft het je kunnen bekoren
ik vind het jammer dat je nu al in bed ligt
je bent echt een geile nicht
quote:
Goedemorgen!quote:
Nou ik hoef voorlopig geen shoarma meerquote:
Ik heb er echt totaal geen last van gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik hoef voorlopig geen shoarma meer
Hm... kan ook zijn dat het door iets anders was maar zou niet weten watquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen last van gehad.
Het was waarschijnlijk mijns shoarmasaus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... kan ook zijn dat het door iets anders was maar zou niet weten wat
Jouw shoarmasausquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk mijns shoarmasaus.
Je leek anders best tevredenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw shoarmasaus
was helemaal waus
hoorde je me niet jankenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je leek anders best tevreden
Toen ik je mond had bereden
Met mijn geslacht in jouw keelquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hoorde je me niet janken
toen je me vol stond te tanken?
quote:Slecht nieuws voor alle reaguurders die het niet van hun dikte moeten hebben: de gemiddelde penislengte wordt steeds kleiner.
Was in 1948 de gemiddelde lengte in ruststand nog 9,7 centimeter, inmiddels is dit gezakt naar 8,9 centimeter. Dat blijkt uit onderzoek van de Italiaanse universiteit van Padua, die meer dan tweeduizend mannen van rond de 18 onderzocht.
Uit het onderzoek blijkt ook dat de gemiddelde arm- en beenlengte van de man toegenomen is, wat allicht ter compensatie gebruikt kan worden. De oorzaken van de krimp worden gezocht in veranderingen in de geslachtshormonen en obesitas, meldt De Telegraaf.
http://www.powned.tv/nieu(...)_steeds_kleiner.html
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Serieus, teh fuck alles hierboven
Bron: De Telegraaf.quote:
Betere vraag, hoe is het met JOUW snee?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bron: De Telegraaf.En idd bdh, hoe is het met je snee?
Het mes had mij gefoptquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:56 schreef DeJori het volgende:
Dit doet me denken
Waar ik nog aandacht aan moest schenken
In je been zat een snee
Hoe is het daarmee?
Kut, dat wilde ik vragenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Betere vraag, hoe is het met JOUW snee?
Schoon en zonder bloedquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bron: De Telegraaf.En idd bdh, hoe is het met je snee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
En net toen we dachten dat dit topic het absolute dieptepunt had bereikt, weet DJ ons toch nog te verrassenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Betere vraag, hoe is het met JOUW snee?
Zo gaat het, helaas, altijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En net toen we dachten dat dit topic het absolute dieptepunt had bereikt, weet DJ ons toch nog te verrassen.
Ik moet lachen bij die opmerkingquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:57 schreef Muisraket het volgende:
Ja hoe moet ik het dan noemen?![]()
En ik ben niet van plan, behalve nu dan, ooit nog referenties daarnaar te maken aangezien jullie al moesten kotsen bij die huil-opmerking.
Een bloedende snee geeft misschien traantjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mes had mij gefopt
maar gelukkig is het bloeden gestopt
leek wel een wijf, heel mn broek was rood
vreesde even voor meneer de dood
Die quota helpen mij helemaal voor nopquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een bloedende snee geeft misschien traantjes
Maar tegenwoordig ook voorrang bij overheidsbaantjes.
Als jij morgen niet komt met behulp van je rechterhandquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
De rijmpjes worden flauw en krom..
Als het zo doorgaat weet ik niet of ik hier nog kom...
En staat het dan in de krantquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij morgen niet komt met behulp van je rechterhand
dan staat dat morgen op de voorpagina van de krant
want shifto we weten dat we je pas hebben verloren
als jij een naar vis ruikend gaatje hebt om te boren
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij morgen niet komt met behulp van je rechterhand
dan staat dat morgen op de voorpagina van de krant
want shifto we weten dat we je pas hebben verloren
als jij een naar vis ruikend gaatje hebt om te boren
QFTquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
De rijmpjes worden flauw en krom..
Als het zo doorgaat weet ik niet of ik hier nog kom...
Muisje doe toch niet zo flauwquote:
Vooral dichten is zijn specialiteit,quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muisje doe toch niet zo flauw
je weet donders goed dat ik van je hou
en een van mijn eigenschappen waarvoor jij gaat zwichten
is mijn kunst om te rijmen en dichten
Shifto is niet zo ver weg als hij lijkt,quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef bijdehand het volgende:
Weg is shifto, weg is muis
ergens is hier iets niet pluis
maar joost mag weten wat
misschien ligt hun internet wel plat
Ik stop met het rijmen als de donderquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Shifto is niet zo ver weg als hij lijkt,
als je naar zijn onlinestatus kijkt.
Dat geeft niets, ik moet je toch verlatenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stop met het rijmen als de donder
mijn huiswerk lijdt er namelijk onder
Ik mag toch hopen dat je ook nog andere kwaliteiten bezig dan jouw dichtkunsten..quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muisje doe toch niet zo flauw
je weet donders goed dat ik van je hou
en een van mijn eigenschappen waarvoor jij gaat zwichten
is mijn kunst om te rijmen en dichten
De rest van mijn kunsten heb ik nog niet laten zien of die zijn niet boeiend voor haarquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je ook nog andere kwaliteiten bezig dan jouw dichtkunsten..
Want ik vrees niet dat MR daarvoor zal zwichten
Misschien uit pure wanhoop om van deze rijmpjes af te zijn, dat zou kunnen natuurlijk
Allee echte casanova's (of casablanca's) kunnen dat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zit nu al 10 minuten te denken over een gedicht, ik geef t op
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist op de brommer mijn vijfde slachtoffer/fietser aangereden.
Kony?quote:
Beide prima maar mn knipperlicht is kapot.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]Hoe is het met het slachtoffer? En met jou zelf?
Joseph kony?quote:
Ohquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Joseph kony?
Een van de meest gezochte oorlogscriminelen ter wereld. Met z'n leger aan kindsoldaten die hij dwingt hun eigen ouders dood te schieten?
Die vent kan beter vandaag dan morgen opgeknopt worden..
En daarom maken ze maar een filmpje en moet iedereen het de wereld inbrengen. Dat de regering daar een keer zn werk doet ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Joseph kony?
Een van de meest gezochte oorlogscriminelen ter wereld. Met z'n leger aan kindsoldaten die hij dwingt hun eigen ouders dood te schieten?
Vijfquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist op de brommer mijn vijfde slachtoffer/fietser aangereden.
Maar Kony is ook een beetje een mediahype geworden. En nu is het 'goede doel' achter het filmpje stinkend rijk aan het wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Joseph kony?
Daar hebben ze geen fatsoenlijke regeringquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daarom maken ze maar een filmpje en moet iedereen het de wereld inbrengen. Dat de regering daar een keer zn werk doet ofzo.
Nee snap ik ook wel. Vijf in een keer zou wel sneu zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh niet vijf in een keer.
En Fed denkt weer aan seks hoor.
Vroeger kreeg je er anders wel gewoon bonuspunten voorquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee snap ik ook wel. Vijf in een keer zou wel sneu zijn
Dat spel jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je er anders wel gewoon bonuspunten voor
[ afbeelding ]
Ik heb geen last van een gebrek aan berichtenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef bijdehand het volgende:
We hoeven niet te weten wat je daar hebt gedaan
bij mij staat trouwens een film aan
dus als ik niet veel reageer moet je niet zeiken
ik ben namelijk The Big Lebowski aan het kijken.
Met z'n allen schoppen tegen één balquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een gebrek aan berichten
Ik heb namelijk iets anders om mijn aandacht op te richten
Ik ga niet zitten zeiken
Ik zit voetballen te kijken
Als je het vreemd vind dat elke zin met 'ik' begint
Dat komt omdat ik mezelf geweldig vind.
westquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
WOENSEL WOENSEL WOOOEEENSEEELLL
En dat scheelt inderdaad al! Het wordt vooral irritant omdat het steeds EXACT dezelfde (niet [meer] leuke) grappen zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik breng het in ieder geval in een stijlvolle haiku
QFTquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dat scheelt inderdaad al! Het wordt vooral irritant omdat het steeds EXACT dezelfde (niet [meer] leuke) grappen zijn.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dat scheelt inderdaad al! Het wordt vooral irritant omdat het steeds EXACT dezelfde (niet [meer] leuke) grappen zijn.
Sorry, de waarheid is hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |