Kan hij je ook niet brengen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook stressHeb kaartjes gekocht voor K3 zondagmiddag en weet niet hoe ik daar moet komen
Denk dat ik de man moet laten gaan
Wat trui zegt!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef trui het volgende:
als hij je kan brengen kan hij je ook dat stukje nog wel even duwen in den rolstoel, toch? en zijn er anders geen sterke jongens bij die concert-organisatie te vinden voor zulke dingen? waar is het?
Het gaat zeker goedkomen hoor, maar mijn humeur word er niet beter op met de verhuizing die steeds dichterbij komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef Gaoxing het volgende:
Ha, ik had bijna dezelfde TT
Sterkte Kim. Stapje voor stapje komt 't vast wel goed.... zei zij, en ging verder met haar waslijst.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Och ja joh, het zijn drie vrouwen in korte rokjes die blij kijken...dat krijgt hij thuis niet hoor
Zal wel goedkomen
Jawel joh, gewoon opnieuw trouwen!quote:
Bij mij is 2x over de 7 het struikelblok geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik de 7 haal
Hahahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij is 2x over de 7 het struikelblok geweest.Dus Peace was enigszins opgelucht toen hij dat gehaald had.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
Bij mij is 2x over de 7 het struikelblok geweest.Dus Peace was enigszins opgelucht toen hij dat gehaald had.
huh, echt! ik kan me helemaal niet herinneren dat jullie al zo snel getrouwd zijn joh!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:24 schreef YPPY het volgende:
Zo lang alweer? Gefeliciteerd! Wij nu ruim 11. Heerlijk forum.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha
B. heeft ook wel eens gevraagd of we nu de langste al overtroffen hadden
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef Ssserpente het volgende:
Wij zijn een jaar of tien ramen, gok ik. We weten het allebei niet zeker.
Die mag je even uitleggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef Ssserpente het volgende:
Wij zijn een jaar of tien ramen, gok ik. We weten het allebei niet zeker.
ja, bij de macDonalds in Haarlem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ik had meer opgewonden kindersnoetjes in gedachten, TF. Ik hoop niet dat die van mij zich in Bangkok heeft beziggehouden met blijkijkende vrouwen in korte rokjes
Gaaf BixGefeliciteerd. Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk voor het eerst 'echt' ontmoet? Was dat een van de eerste meets?
Mijn man geeft daar nou echt niks om. Hij doet ook aan yoga twee keer in de week, daar zijn ook geen mannen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:42 schreef Lois het volgende:
Estrys je hebt helemaal gelijk!
Van die vrije dag dan he, van die ladysnight weet ik het zonet nog niet
Ik bedank even..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jongeh je bent nog jong! Je kunt de 7 nog wel 5x halen
Het was een grapje, ik wilde je gewoon even plagenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man geeft daar nou echt niks om. Hij doet ook aan yoga twee keer in de week, daar zijn ook geen mannen.
Jullie gaan er dus toch wel naartoe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Estrys het volgende:
Dinsdag zijn we vijf jaar getrouwd! 13-3-7!! Hoelang er nog bijkomt weet ik niet want we gaan toch naar die ladiesnight voorstelling in het theater waar ik laatst over vertelde :-D
Ik heb trouwens een vrije dag genomen, gewoon zomaar, omdat ik dat wil!
Ik begin me nou te bedenken: lady's night, yoga.. Effe checken of mijn panty's nog allemaal in de la liggen :-Dquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef Lois het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik wilde je gewoon even plagen
Maar ongetrouwd kan het zeker zo leuk zijn! En dan kun je ook gewoon jaren tellenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bedank even..
Ik heb 1x een belofte gedaan, en blijkbaar was die belofte iets waar we ons niet aan konden comitten. Dus welke waarde heeft het dan om nog eens een zelfde belofte te doen?
Bovendien, 2 of 3 gesprekken bij de mediator en je huwelijk is ontbonden.. Het heeft gewoon 0 waarde blijkbaar..
Dat is ook zo... Maar voorlopig pas ik ook daar even voor..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ongetrouwd kan het zeker zo leuk zijn! En dan kun je ook gewoon jaren tellen
Ow, dat snap ik wel, hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo... Maar voorlopig pas ik ook daar even voor..
Jullie hebben niet een eerste date of zoen ofzo, waarvan je nog weet op welke datum het was?quote:
ik ben toch vooral wel blij met het gegeven dat je er in ons land nog/weer onderuit kunt, als een van beiden echt niet meer wil/het echt niet meer werkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik bedank even..
Ik heb 1x een belofte gedaan, en blijkbaar was die belofte iets waar we ons niet aan konden comitten. Dus welke waarde heeft het dan om nog eens een zelfde belofte te doen?
Bovendien, 2 of 3 gesprekken bij de mediator en je huwelijk is ontbonden.. Het heeft gewoon 0 waarde blijkbaar..
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik begin me nou te bedenken: lady's night, yoga.. Effe checken of mijn panty's nog allemaal in de la liggen :-D
tsja, wij vrouwen ook altijd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:52 schreef Ssserpente het volgende:
Tico, da's precies waarom ik niet wij vrouwen.
Idd. We weten onze eerste date nog wel, maar geen idee meer wanneer dat was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie hebben niet een eerste date of zoen ofzo, waarvan je nog weet op welke datum het was?
Ja die was prachtig!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:54 schreef SacreCoeur het volgende:
ik zie er wel de toegevoedge waarde van.. de jurk![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:54 schreef Ssserpente het volgende:
We hebben laatst zelfs de woningbouw moeten bellen om te vragen vanaf wanneer we samenwoonden. Dat moesten we weten voor de notaris.
Wij weten het precies. Zowel de eerste keer dat we elkaar ontmoetten (niets gebeurd, gewoon kleine meet) en wanneer het echt iets werd. En B is degene die het nog beter weet dan ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Idd. We weten onze eerste date nog wel, maar geen idee meer wanneer dat was.
We hebben laatst zelfs de woningbouw moeten bellen om te vragen vanaf wanneer we samenwoonden. Dat moesten we weten voor de notaris.
gehuurd..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En vast heel veel geld voor iets dat je één keer aantrekt. Zo zonde, vind ik.
Daarom had ik de 2e keer een goedkope jurk. Ze hangen gezusterlijk naast elkaar op zolder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
ik zou m vast wel vaker aantrekken, gewoon in huis tijdens de schoonmaak ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In onze straat zit een banketbakker, en daar staan vaak (nep) voorbeeldtaarten in de etalage. Zo ook trouwtaarten, met van die leuke poppetjes bovenop. Senna wilde die een keer voor haar verjaardag, zei zequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef SacreCoeur het volgende:
ik vind het zo triestig om zoiets te kopen terwijl je niet gaat trouwen anders had ik het zo gedaan
Leuk is dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij weten het precies. Zowel de eerste keer dat we elkaar ontmoetten (niets gebeurd, gewoon kleine meet) en wanneer het echt iets werd. En B is degene die het nog beter weet dan ik
Eeuwige trouw??? Dat vind ik zelfs gewoon onnatuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef mikoxx het volgende:
Ik zie er wel de toegevoegde waarde van, van trouwen. Ik geloof er ook in. Ik geloof ook in eeuwige trouw en het is voor mij ook meer dan het woord 'trouwen' alleen. Onze ambtenaar zei destijds: trouwen is een werkwoord, en dat klopt wel vind ik.
Maar het is idd ook prettig dat het ontbonden kan worden als het niet meer werkt, en ook dat het tegenwoordig geen taboe meer lijkt te zijn. 'Vroeger' bleven mensen bij elkaar, om maar niet aan de schandpaal genageld te worden, of 'voor de kinderen' en dat is niet het juiste uitgangspunt vind ik.
Want?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eeuwige trouw??? Dat vind ik zelfs gewoon onnatuurlijk.
Bij mij was dat 5 jaar en 2mnd tot twee keer toe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen gewoon niet monogaam zijn.. Dat nastreven is onnatuurlijk.quote:
maar je wilt m toch vast nog wel een keertje aan later? gewoon voor de leuk dat kan dan niet.quote:
Ik vind het voornemen binnen een monogame relatie wel belangrijk. En ook het voornemen om er echt je best voor te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eeuwige trouw??? Dat vind ik zelfs gewoon onnatuurlijk.
Jij moet gewoon mee jurken passen als een vriendin gaat trouwen..quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar je wilt m toch vast nog wel een keertje aan later? gewoon voor de leuk dat kan dan niet.
Ik zou eerder voor goedkoop gaan dan huren denk ik dan.
temperley heeft de mooiste jurken ever, niet dat ik het ooit kan/wil betalen.
denk ik
Dan ben ik heel onnatuurlijk bezig. En het bevalt me uitstekend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen gewoon niet monogaam zijn.. Dat nastreven is onnatuurlijk.
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk is dat.
Wij weten het allebei ook nog precies.Ik kan nog zelfs het gevoel voelen wat ik voelde toen ik op weg was naar onze eerste ontmoeting centraal in NL .
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik begin me nou te bedenken: lady's night, yoga.. Effe checken of mijn panty's nog allemaal in de la liggen :-D
Klopt, daarom doe ik dat dus ook niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef mikoxx het volgende:
Tico, als je daar vanuit gaat, dan kán je toch ook geen eeuwige trouw aan iemand beloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |