Ze zijn te arm om de rechten te kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Guidetti het volgende:
Waarom zendt de NOS het eignelijk niet uit?
Maar hoe gaat dat met de volgende ronde dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn te arm om de rechten te kopen
Ze zullen waarschijnlijk maar 2 wedstrijden per ronde kopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat met de volgende ronde dan?
Sat.1 is er ook nog, die zendt het vanavond wel uit. Kunnen we dus weer genieten van Ballack's kunstjes.quote:
John moet Eredivisierechten kopen dan kan de NOS zich op CL wedstrijden richten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef J2T het volgende:
Johnny moet ff snel de CL-rechten overkopen van de NOS. Pauperzender.
Idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
John moet Eredivisierechten kopen dan kan de NOS zich op CL wedstrijden richten.
Opzich maakt het niet uit met die streams tegenwoordig, wel jammer dat Rai Uno de CL wedstrijden die ze uitzenden blokkeert.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend jaar gaat er een contract in dat de NOS iedere speelavond een wedstrijd uitzendt. Ook bij de knockoutfasen.
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend jaar gaat er een contract in dat de NOS iedere speelavond een wedstrijd uitzendt. Ook bij de knockoutfasen.
Streams.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Opzich maakt het niet uit met die streams tegenwoordig, wel jammer dat Rai Uno de CL wedstrijden die ze uitzenden blokkeert.
omdat jeroen G is er niet isquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Guidetti het volgende:
Waarom zendt de NOS het eignelijk niet uit?
pique speeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Nober het volgende:
Barcelona: Valdés, Alves, Piqué, Fàbregas, Xavi, Iniesta, Mascherano, Busquets, Adriano, Messi, Pedro
SUBS: Pinto, Muniesa, Bartra, Keita, Sergi Roberto, Tello, Cuenca.
Leverkusen: Leno, Schwaab, Reinartz, Ömer Toprak, Michal Kadlec, Castro, Rolfes, Bender, Renato Augusto, Kiessling, Derdiyok
SUBS: Giefer, Oczipka, Manuel Friedrich, Ortega, Zenga, Bellarabi, Schürrle
Zegt meer over de stemmers dan over de poll.quote:
jeejquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef TheFatLady het volgende:
Wedstrijd is volgens mij ook op ZDF, voor de niet Sport1 kijkers
Lastig oordelen met zo'n foto, zo lijkt ze een beetje op die skinny chick van spuiten en slikken.. en die is populair onder de mannen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet als je zo'n vrouw hebt...
[ afbeelding ]
Piqué is homo.
Shakira, Sha-kira!! Dé echte! Whenever wherever!!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lastig oordelen met zo'n foto, zo lijkt ze een beetje op die skinny chick van spuiten en slikken.. en die is populair onder de mannen?(dont ask me why, ik zie het niet)
niet waarquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet als je zo'n vrouw hebt...
[ afbeelding ]
Piqué is homo.
Dat was toch uit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Shakira, Sha-kira!! Dé echte! Whenever wherever!!!!!!
Schijn bedriegt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet waar
hij is nog steeds met shakira
Ekte mannen zender.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer is NOS van plan om eens weer live CL uit te gaan zenden?
RTL 7 domineer het sport nu
Shakira speelt bij Basel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet waar
hij is nog steeds met shakira
Ze spelen scrabble... daarom ook het onderschrift.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was toch uit?Dat had ik er niet uit gehaald met die foto dat het shakira was.
Maar wat is er mis met sharkia? Ooit gezien wat zij doet met die heupen en kont?
neequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Word het niet uitgezonden op de NOS?!
Ja je moet uitkijken in Oss?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shakira speelt bij Basel.
Wat een woensdag dit.. vandaag zag ik al messentrekkers.. straks ongetwijfeld messitrekkers.
Eindhoven.quote:
Match of the Day, BBC.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Als ze gewoon schaatsen eruit dumpen, heb je genoeg geld voor voetbal. Ik wil weer Engels voetbal zien!!
stroothovenquote:
Jij begrijpt het.quote:
Ben je geprikt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven.
Vooral uitkijken dat je niet 6 tegengoals krijgt daar, overigens.
Ze hebben de optie gelicht om volgende week uit te zenden..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
In de tros staat van wel! Wat is deze?
Ik serveer alleen met curry.quote:
quote:
Verdulleme!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben de optie gelicht om volgende week uit te zenden..
Liever Chelsea-Napoli volgende week dan Barcelona-Leverkusen vanavond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de fucking TV met Evert als commentator ofzo
Kut NOS!! flikkers, bedriegers!!
ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever Chelsea-Napoli volgende week dan Barcelona-Leverkusen vanavond.
Chelsea zuigt helemaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever Chelsea-Napoli volgende week dan Barcelona-Leverkusen vanavond.
wedstrijd nog niet begonnenquote:
Goeie voetballer, matige coach.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef Kvdijk het volgende:
Is die van Basten altijd stoned ofzo, die vent lult altijd vet sloom en lacht vet vaag haha
Als ze dit jaar in de top 5 eindigen dan zal Marco volgend seizoen als ze 6de staan al kritiek krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooralsnog wel ja. Ben benieuwd hoe hij het bij Heerenveen gaat doen.
Ik heb gehoord van wel ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Well chill zo zonder Grueter of Snoeks. Of geilt Emile ook altijd op Barca?
Beste ploeg van de wereld, kunnen de commentatoren ook niks aandoen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus dan moet je daar automatisch een stijve van krijgen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Beste ploeg van de wereld, kunnen de commentatoren ook niks aandoen.
En 10 punten achter op de nr1.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kut.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grueter is bagger.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ja maar dat hij iedere keer klaarkomtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch ligt die nr1 uit de beker door Barcelona en winnen ze al het hele seizoen niet van Barcelona.quote:
En toch staat het beste team 10 punten achter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch ligt die nr1 uit de beker door Barcelona en winnen ze al het hele seizoen niet van Barcelona.
Dus Real Madrid is nu het beste teamquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch staat het beste team 10 punten achter.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus Real Madrid is nu het beste team
Klopt, over 2 wedstrijden lukt het Real Madrid niet maar over 38 wedstrijden waarvan 2 tegen Barcelona zou het mogelijk wel eens kunnen gaan gebeuren dat ze boven Barcelona eindigen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch staat het beste team 10 punten achter.
En daar gaat het omquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, over 2 wedstrijden lukt het Real Madrid niet maar over 38 wedstrijden waarvan 2 tegen Barcelona zou het mogelijk wel eens kunnen gaan gebeuren dat ze boven Barcelona eindigen.
Rambo!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even rojadirecta opstarten. Zal ik APOEL of Barca kijken?
Hoe stel je dat in bij upc?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef tralalala het volgende:
Kan je bij Ziggo trouwens geen Engels commentaar instellen?
Ben UPC gewend.
Volgende week weer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:52 schreef Merkie het volgende:
Waarom zendt de NOS geen CL meer uit? Wat is dat nou.
Kunnen volgens mij maar 2 wedstrijden per speelronde uitzenden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:52 schreef Merkie het volgende:
Volgend jaar een contract ingaand dat elke speelavond in de K-OFase uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen volgens mij maar 2 wedstrijden per speelronde uitzenden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiller]GOOLLLLLL APOEL[/spoiler]
Zal je missen.quote:
Tussenstand spoilen = ban of hebben jullie de regels weer aangepast?quote:
Valse tussenstand, jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tussenstond spoilen = ban of hebben jullie de regels weer aangepast?
Joh, ga lekker je moeder wassen ofzo. Met je gezeik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
STAAT TOCH APOEL BOVEN IN DE TT OFWEL DAN JONGE?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, ga lekker je moeder wassen ofzo. Met je gezeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me duidelijk. Beetje jammer dat Barca-fappers kennelijk niet het vermogen hebben om objectief te zijn.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we het objectieve licht ook weer
Zou Grueter objectief zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Beetje jammer dat Barca-fappers kennelijk niet het vermogen hebben om objectief te zijn.
Wmb zend de NOS helemaal geen voetbal meer uit op Oranje na. Is allemaal veels te duurquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:52 schreef Merkie het volgende:
Die vallen nog wel meequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als we de discussie weer krijgen, ga je vermaken met de odds van ManUtd tegen Athletic Bilbao.
Tsja, hij scoorde wel waar Robben faalde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een slechte voetballer is het toch ;s
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hij scoorde wel waar Robben faalde.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hij scoorde wel waar Robben faalde.
Zoveel mis je niet..,.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ergerlijk al die kneusjes op internet; waarom zendt Ned3 niets uittttttt
Paupers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ergerlijk al die kneusjes op internet; waarom zendt Ned3 niets uittttttt
Ik ga liever weer zo'n mooi spektakelstuk CHE - NAPquote:
Iedereen kijkt op tegen jou.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor, prima afgerond. Maar ben je zo'n fan van me dat je gelijk over mij begint?
Flinke tettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie wedstrijd verder
[ afbeelding ]
Wordt je toch wat vrolijker van
Wachten op Twente - Schalke en ManUtd - Athletic Bilbaoquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie wedstrijd verder
[ afbeelding ]
Wordt je toch wat vrolijker van
Klapjosti? Ja okee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg wippertjes heeft die klapjosti gemaakt.
En PSV.. kun je weer lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wachten op Twente - Schalke en ManUtd - Athletic Bilbao
Wordt 8-0quote:
Op basis van wat niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef kilozout het volgende:
Real Madrid beste ploeg van de wereld? Op basis van wat?
Barça is momenteel minder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef kilozout het volgende:
Real Madrid beste ploeg van de wereld? Op basis van wat?
8-5?quote:
omdat ze hun slechte wedstrijden niet wonnen waar Real Madrid dat wel deed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom staat Barcelona dan 10 punten onder Real Madrid
Tunnelvisie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fantastisch argument weer, zoals we van je gewend zijn
Barcelona? Wie zegt dat ik het nu over Barcelona heb?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom staat Barcelona dan 10 punten onder Real Madrid
En als je ook je slechte wedstrijden wint dan mag jij je de beste ploeg noemen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
omdat ze hun slechte wedstrijden niet wonnen waar Real Madrid dat wel deed.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Barcelona? Wie zegt dat ik het nu over Barcelona heb?
Precies, en daar staat Barca 1-0 voorquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
Nogmaals: Real-Barca discussie hoeft hier niet. Het gaat hier over Barcelona - Leverkusen.
Wordt stormloop topic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu daarheen hobbelen
[Wie is er nou beter] Barcelona of Real Madrid.
I don't care.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Afellay: "Stom spel"
Villa: "Meh"
Puyol: "Oh mijn god jongens dat was echt geen buitenspel heurrrr jeeeeetje"
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef inZanity het volgende:
Ok dit is wel gespeeld. Is Apoel - Lyon wat aan? Dan ga ik dat wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door GGMM op 07-03-2012 21:29:55 ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef inZanity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit was voor de wedstrijd al gespeeld hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef inZanity het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Die wedstrijd is toch allang gekocht door die FransenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door GGMM op 07-03-2012 21:30:14 ]
ik heb sat1quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef kilozout het volgende:
Wat is die Emile irritant zeg, de tering..
quote:Woensdag 7 maart
NEDERLAND 3
NOS UEFA Champions League (22.45-23.15 uur)
Presentatie: Toine van Peperstraten.
• Samenvattingen van de wedstrijden:
o FC Barcelona-Bayern Leverkussen (commentaar: Philip Kooke)
o Apoel FC-Olympique Lyon (commentaar: Arno Vermeulen)
Dinsdag 13 maart
NEDERLAND 3
NOS UEFA Champions League (20.15-23.15 uur)
Presentatie: Tom Egbers. Wedstrijdanalyse o.a. Ronald Waterreus.
• Live verslag van de wedstrijd Bayern München-FC Basel. Commentaar: Jan Roelfs. Presentatie ter plaatse: Jack van Gelder.
• Samenvatting van de wedstrijd Internazionale-Olympique Marseille. Commentaar: Philip Kooke.
Woensdag 14 maart
NEDERLAND 3
NOS UEFA Champions League (20.15-23.15 uur)
Presentatie: Jack van Gelder. Wedstrijdanalyse: Jan van Halst en Edwin van der Sar.
• Live verslag van de wedstrijd Chelsea-Napoli. Commentaar: Jeroen Grueter. Presentatie ter plaatse: Toine van Peperstraten.
• Samenvatting van de wedstrijd Real Madrid-CSKA Moskou. Commentaar: Jeroen Elshoff.
Wtf was dat op het einde met zijn soft BDSM metafoor voor het spel van Barcaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef kilozout het volgende:
Wat is die Emile irritant zeg, de tering..
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ga ik dat wel kijken. Barcelona hoef je toch niet te kijken voor het voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dit was voor de wedstrijd al gespeeld hoor.Moet jou toch als muziek in de oren klinkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef kilozout het volgende:
Wat is die Emile irritant zeg, de tering..![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
Wim Kieft is weer lekker dronken met rood doorlopen ogen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
Dacht even dat het mis ging bij die lob van Messi maar mijn twijfel bij de beste voetballer allertijden bleek onterecht.
Nee man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef inZanity het volgende:
Moet jou toch als muziek in de oren klinken
Wil jij beweren dat Leverkusen voor deze wedstrijd nog een reële kans had ?quote:
Inderdaad!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee man.
Sierd de Vos wel. Bij welke wedstrijd dan ook.
Eigenlijk horen ze beide niet in de kwartfinale, doe APOEL maar en dan loten tegen Napoli (die gaan ook wel door is mijn verwachting).quote:
Sierdquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee man.
Sierd de Vos wel. Bij welke wedstrijd dan ook.
Tja de vorige keer was er ruzie over lolquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef wieisboos het volgende:
elke speler van leverkusen krijgt een shirt van messi met handtekening
Dacht dat het een grapje van Emile wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef Nober het volgende:
Messi nu evenveel doelpunten als Filippo Inzaghi, 46 stuks.
En nu meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef Nober het volgende:
Messi nu evenveel doelpunten als Filippo Inzaghi, 46 stuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |