Jack van Gelder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie wel dan als het om Barcelona gaat?
Dit zijn gewoon hele mooie goals..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie wel dan als het om Barcelona gaat?
Huh? Heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon hele mooie goals..
Ik ben geen Barca rukker, sterker, ik ben voor Real, maar bij de eerste 3 goals mag je best zeggen dat het mooie goals zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Heeft dat er nou weer mee te maken.Maar zou best kunnen, geen idee. Heb ze niet gezien.
Bij Señor Sierd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Philip Kookke moet echt op Spaanse les.
Nogmaals ik heb geen idee. Ik heb m na de 2-0 op Lyon gezet. Dat stiftje was wel een mooie die andere kan ik al niet meer voor me halen. Maar wat heeft het er mee te maken dat objectieve commentatoren in Nederland niet bestaan als het op Barcelona aankomt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen Barca rukker, sterker, ik ben voor Real, maar bij de eerste 3 goals mag je best zeggen dat het mooie goals zijn.
Bij de 5e en 6e is ie minder uitgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |