Ik heb snel me laptop uitgezet, kon gelukkig op mijn eigen account wel nog inloggen. Toen ik aangemeld was stond er groot in me beeld"YOU ARE AN IDIOT" en mn backup account heeft geen rechten opeens meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:19 schreef GalgenRad het volgende:
je kan niet inloggen als admin, maar je weet wel dat alle apps zijn verdwenen?
hoe log je nu dan in?
staat je data er nog wel?
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef Adames het volgende:
Dan had je niet iedereen op je complete server lees- en schrijfrechten moeten geven
Win server Ultimatequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:30 schreef Bill_E het volgende:
Draaide je windows server op je laptop? Of Windows 7 ?
Hulp nodig! Windows Thuis Serverquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:33 schreef Bill_E het volgende:
Als je er zo weinig verstand van hebt, waarom niet een normaal OS ?
google dat ip nummer eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef dannytimmer het volgende:
...
Kleine update: Ik heb avast gedownload en firewall aangezet, als het goed is moet er nu niks meer doorheen gaan. Voor mensen die dit kunnen controleren: **.**.**.**
Komt niet uit wat te verwachten was.quote:
Daar ging het toch niet om.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh, geniaal.
Met zijn mooie UPC verbinding.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
toch begon alles op een xt, met een msdos.sys, config.sys en autoexec.bat...wat is er toch fout gegaan afgelopen jaren..
Jah, leer eerst besturingssystemen te leren. Daarnaast beveiligingen, daarna applicaties, en dan pas je muis te laten werken met je toetsenbord...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb snel me laptop uitgezet, kon gelukkig op mijn eigen account wel nog inloggen. Toen ik aangemeld was stond er groot in me beeld"YOU ARE AN IDIOT" en mn backup account heeft geen rechten opeens meer.
Kan ik dit fixen?
????quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
toch begon alles op een xt, met een msdos.sys, config.sys en autoexec.bat...wat is er toch fout gegaan afgelopen jaren..
Maar hij werkte wel totdat ik me vrienden erop liet:)quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
hahahaha ...
Maaaaaar het was wel een echte nerd oplossing hoor ...![]()
Go girl
Digitaal is toch anders he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
Ow jah, als laatste waarschuwing: Dit is het zelfde als je je voordeur laat open staan, met de sleutel op de voormat.. dus leer eerst voordat je iets post op internet..![]()
Je eerste hintquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:18 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Maar hij werkte wel totdat ik me vrienden erop liet:)
quote:
Dat topic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar in dit topic ( Hulp nodig! Windows Thuis Server ) geef je zelf al aan dat jij de bomb bent op systeembeheer, dus dit kan jij zelf toch wel even oplossen
Dus eerst alles gewoon open gooien en dan je vrienden er op laten die waarschijnlijk of te veel of te weinig verstand hebben op computer gebied.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:18 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Maar hij werkte wel totdat ik me vrienden erop liet:)
Wat heeft de provider er nou mee te maken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef hottentot het volgende:
Server nemen, niet beveiligen en gewoon open zetten, inlog gegevens ronddelen.
Om spam, en andere zooi e.d. tegen te gaan zou je provider je preventief af moeten sluiten.
Die kan je afsluiten als er spam vanaf jouw computer verstuurd wordt, of als je computer in een botnet terecht is gekomen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Wat heeft de provider er nou mee te maken?
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jijen hard ook
![]()
En t mooiste is dat je denk dat je DE oplossing hebt gevonden die nog niemand kon...
Epic fail
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb eventjes op google gekeken, en er staat nergens wat over deze methode beschreven. Misschien is de ontwikkeling voor nerdjes maar mijn systeem werkt. Ik heb net ook autocad geinstalleerd. Werkt ook prima!
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meester, heb net ook office pakket aan de praat gekregen op beide computers via de server. Dus gaan jullie maar moeilijk doen! Dan doe ik het op de makkelijke manier!
dudequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef dannytimmer het volgende:
Grappig he? Maar zelf was je er niet op gekomen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
share permissions op everyone is niet eens een ramp, (je kan lezen, maar niks schrijven of verwijderen; (en moet tevens inloggen voordat ik bij de share kan komen) test situatie hier bewijst dat..)
echter, waar ik bang voor ben. is dat TS ook everyone full controll NTFS rechten heeft gegeven
Citrix kan de pot op, allemaal kloon software om geld te verdienen, maar dit kan dus ook op de makkelijke mannier. Grappig dat jullie dit nog nooit gezien hebben. Heb het uitgebreid geprobeerd en er kunnen met gemak 4 verbindingen te gelijk lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
dude
tijd om ff te pochhen...
ik beheer 3 vmware clusters, versprijd over 3 locaties in 3 verschillende landen, 2 daarvan doen vmware view voor 70+ en 85+ users, de andere locatie heeft een stapeltje citrix xenapp servers.
trust me, ik weet iets over servers en security.
Maar dat geeft allemaal niets, hopelijk zet je later zo'n setup neer bij een bedrijf waar jij 'de it er wel ff bij doet', vervolgens faalt de bende en moeten ze 'dure' bedrijven inhuren om het fatsoenlijk neer te kunnen zetten. Van dit soort hobby bob oplossingen, daar leeft de sector goed van
Citrix was met het ica protocol behoorlijk vooruitstrevens, met slechts een paar k aan bytes kon je een (mits goed geconfigureerd) performance halen over een smalle uplink.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Citrix kan de pot op, allemaal kloon software om geld te verdienen, maar dit kan dus ook op de makkelijke mannier. Grappig dat jullie dit nog nooit gezien hebben. Heb het uitgebreid geprobeerd en er kunnen met gemak 4 verbindingen te gelijk lopen.
Dus al die malware en spyware kan terug de kast in.
Blah blah blah, mijn optie blijft het bestquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
Citrix was met het ica protocol behoorlijk vooruitstrevens, met slechts een paar k aan bytes kon je een (mits goed geconfigureerd) performance halen over een smalle uplink.
Nu met HDX zijn ze weer goed bezig, alhoewel pcoip steeds dichterbij komt.
citrix is dus niet zomaar 'kloon' software
grote knul, kun je mijn argumenten niet weer leggen probeer je er af te komen met een kinderachtige opmerkingquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Blah blah blah, mijn optie blijft het best
kun je dit niet op 4chan voorleggen? Maken ze misschien nog een leuke meme van je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef dannytimmer het volgende:
Grappig! Maar ik ga echt geen citrix spyware op me server installeren.
Wat is 4chan en wat bedoel je met meme? Is dat turks?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
kun je dit niet op 4chan voorleggen? Maken ze misschien nog een leuke meme van je.
Zoietsquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:03 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Wat is 4chan en wat bedoel je met meme? Is dat turks?
Ik beweer niet dat ik goed ben met Windows Server, nouja wel goed genoeg om er voor te zorgen dat de beveiliging op orde isquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:10 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Grapjas, alleen je eigen naam mist er nog boven!
En dan ga je van zulke afbeeldingen maken over de ts? Tss ik weet meer dan u! Daar durf ik me server op te zetten!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik goed ben met Windows Server, nouja wel goed genoeg om er voor te zorgen dat de beveiliging op orde isJe krijgt heel veel tips van anderen en toch wil je eigen zin doorzetten
dan vraag je er wel een beetje om.
Tenzij je een troll bent xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |