Het is niet de bedoeling dat je doormiddel van extern bureaublad word doorgeleid wat ik bedoel dat je hem gewoon op elke desktop kan openenen en niet doormiddel van extern bureaubladquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:48 schreef mussieonlinux het volgende:
Dit is mogelijk, er zijn verschillende packages systemen.
Je zou het via App-V kunnen doen
http://www.microsoft.com/(...)alization/app-v.aspx
Er zijn ook nog Citrix mogelijkheden
Verder zou je nog kunnen kijken naar RES Powerfuse.
Succes!
Maar ik snap er allemaal geen kut vanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:02 schreef mussieonlinux het volgende:
Het is ook niet extern bureaublad, je packaged de software en je stuurt het door.
Ik heb het even doorgelezen, meeste was in engels wat ik eruit begrijp is dat je doorgelinkt word in een soort externbureaublad maar dan sneller. Wat is de makkelijkste en eenvoudigste manier om office te delen ik denk dat ik voor die optie ga.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:06 schreef mussieonlinux het volgende:
RTFM.
Er is veel documentatie hoe je zoiets kan op zetten, ik wil je wel helpen, maar lees even wat ik suggereerde, en kijk wat je precies wilt.
filmpje? vertel gewoon wat je gedaan hebt, filmpjes zijn baggerquote:Op zondag 4 maart 2012 10:55 schreef dannytimmer het volgende:
Het is gelukt! ik ga zo een demofilmpje voor je maken!
dat is zegmaar echt de meest beroerde oplossing die je kan verzinnen... werkt wellicht voor een paar programma's en legaal is het iig verre van...quote:Op zondag 4 maart 2012 11:26 schreef dannytimmer het volgende:
Ik heb op de server photoshop cs5 geinstalleerd daarna heb ik de hele c schijf gedeeld en nu ga ik via windows 7 naar computer>netwerk>c schijf en open ik photoshop cs5 en het werkt alleen het is een beetje langzaam XD
Ik ben gewoon meester, heb net ook office pakket aan de praat gekregen op beide computers via de server. Dus gaan jullie maar moeilijk doen! Dan doe ik het op de makkelijke manier!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zegmaar echt de meest beroerde oplossing die je kan verzinnen... werkt wellicht voor een paar programma's en legaal is het iig verre van...
met zo'n instelling kom je er wel in de ICTquote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meester, heb net ook office pakket aan de praat gekregen op beide computers via de server. Dus gaan jullie maar moeilijk doen! Dan doe ik het op de makkelijke manier!
Haha, thanksquote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
met zo'n instelling kom je er wel in de ICT_!
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meester, heb net ook office pakket aan de praat gekregen op beide computers via de server. Dus gaan jullie maar moeilijk doen! Dan doe ik het op de makkelijke manier!
Ik heb eventjes op google gekeken, en er staat nergens wat over deze methode beschreven. Misschien is de ontwikkeling voor nerdjes maar mijn systeem werkt. Ik heb net ook autocad geinstalleerd. Werkt ook prima!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jijen hard ook
![]()
En t mooiste is dat je denk dat je DE oplossing hebt gevonden die nog niemand kon...
Epic fail
Even serieus vent. Dit is juist niet voor nerds. Dit kan iedereen doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb eventjes op google gekeken, en er staat nergens wat over deze methode beschreven. Misschien is de ontwikkeling voor nerdjes maar mijn systeem werkt. Ik heb net ook autocad geinstalleerd. Werkt ook prima!
Het ovalen wiel was toch een mooie uitvindingquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat je er niets mee oplost.
Je hebt een ovalen wiel uitgevonden.
Jij.quote:
jij weet dat er verschil is tussen ntfs en share permissions?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij.
je beseft je ook dat als er iemand op je netwerk komt en toevallig in de server kan komen, die alles van de c schijf kan verwijderen hé ?
dat doet er eigenlijk niet toequote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij weet dat er verschil is tussen ntfs en share permissions?(desondanks blijft TS niet slim bezig)
Als TS de map shared met "everyone", dan heeft het nog geen nutquote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij weet dat er verschil is tussen ntfs en share permissions?(desondanks blijft TS niet slim bezig)
Zeg, dat je gaat schelden zegt meer over jou dan over TS. Mag je voortaan ook op een normale manier melden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Epichahahahaha
leuk als er op 2 computer gebruikt wordt gemaakt van een programma![]()
Kneus
zolang everyone niet in de ntfs permissions lijst staat maakt dat allemaal niet zoveel uit...quote:Op maandag 5 maart 2012 09:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als TS de map shared met "everyone", dan heeft het nog geen nut
Zoals ik het verhaal van TS lees denk ik dat ie wel de bestanden met iedereen deelt. Die hele c schijf wissen was ook sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang everyone niet in de ntfs permissions lijst staat maakt dat allemaal niet zoveel uit...
standaard staan op C: (in server 2008r2) heeft een user hooguit create folder/append data rechten
kan je nog steeds schade mee aanrichten, maar b.v. je hele C: deleten gaat em niet worden..
en zoals eerder gezegd: het is gewoon stom om te doen
share permissions op everyone is niet eens een ramp, (je kan lezen, maar niks schrijven of verwijderen; (en moet tevens inloggen voordat ik bij de share kan komen) test situatie hier bewijst dat..)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zoals ik het verhaal van TS lees denk ik dat ie wel de bestanden met iedereen deelt.
Hoelang zou het duren voordat er een topic komt dat hij bestanden mist?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
share permissions op everyone is niet eens een ramp, (je kan lezen, maar niks schrijven of verwijderen; (en moet tevens inloggen voordat ik bij de share kan komen) test situatie hier bewijst dat..)
echter, waar ik bang voor ben. is dat TS ook everyone full controll NTFS rechten heeft gegeven
Inbraak op thuis serverquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoelang zou het duren voordat er een topic komt dat hij bestanden mist?![]()
Nee, dat mag je nog steeds niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahahaha en ik mocht hem geen kneus noemen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |