Ik heb snel me laptop uitgezet, kon gelukkig op mijn eigen account wel nog inloggen. Toen ik aangemeld was stond er groot in me beeld"YOU ARE AN IDIOT" en mn backup account heeft geen rechten opeens meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:19 schreef GalgenRad het volgende:
je kan niet inloggen als admin, maar je weet wel dat alle apps zijn verdwenen?
hoe log je nu dan in?
staat je data er nog wel?
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef Adames het volgende:
Dan had je niet iedereen op je complete server lees- en schrijfrechten moeten geven
Win server Ultimatequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:30 schreef Bill_E het volgende:
Draaide je windows server op je laptop? Of Windows 7 ?
Hulp nodig! Windows Thuis Serverquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:33 schreef Bill_E het volgende:
Als je er zo weinig verstand van hebt, waarom niet een normaal OS ?
google dat ip nummer eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef dannytimmer het volgende:
...
Kleine update: Ik heb avast gedownload en firewall aangezet, als het goed is moet er nu niks meer doorheen gaan. Voor mensen die dit kunnen controleren: **.**.**.**
Komt niet uit wat te verwachten was.quote:
Daar ging het toch niet om.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh, geniaal.
Met zijn mooie UPC verbinding.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
toch begon alles op een xt, met een msdos.sys, config.sys en autoexec.bat...wat is er toch fout gegaan afgelopen jaren..
Jah, leer eerst besturingssystemen te leren. Daarnaast beveiligingen, daarna applicaties, en dan pas je muis te laten werken met je toetsenbord...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb snel me laptop uitgezet, kon gelukkig op mijn eigen account wel nog inloggen. Toen ik aangemeld was stond er groot in me beeld"YOU ARE AN IDIOT" en mn backup account heeft geen rechten opeens meer.
Kan ik dit fixen?
????quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
toch begon alles op een xt, met een msdos.sys, config.sys en autoexec.bat...wat is er toch fout gegaan afgelopen jaren..
Maar hij werkte wel totdat ik me vrienden erop liet:)quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
hahahaha ...
Maaaaaar het was wel een echte nerd oplossing hoor ...![]()
Go girl
Digitaal is toch anders he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
Ow jah, als laatste waarschuwing: Dit is het zelfde als je je voordeur laat open staan, met de sleutel op de voormat.. dus leer eerst voordat je iets post op internet..![]()
Je eerste hintquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:18 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Maar hij werkte wel totdat ik me vrienden erop liet:)
quote:
Dat topic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar in dit topic ( Hulp nodig! Windows Thuis Server ) geef je zelf al aan dat jij de bomb bent op systeembeheer, dus dit kan jij zelf toch wel even oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |