Het is niet de bedoeling dat je doormiddel van extern bureaublad word doorgeleid wat ik bedoel dat je hem gewoon op elke desktop kan openenen en niet doormiddel van extern bureaubladquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:48 schreef mussieonlinux het volgende:
Dit is mogelijk, er zijn verschillende packages systemen.
Je zou het via App-V kunnen doen
http://www.microsoft.com/(...)alization/app-v.aspx
Er zijn ook nog Citrix mogelijkheden
Verder zou je nog kunnen kijken naar RES Powerfuse.
Succes!
Maar ik snap er allemaal geen kut vanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:02 schreef mussieonlinux het volgende:
Het is ook niet extern bureaublad, je packaged de software en je stuurt het door.
Ik heb het even doorgelezen, meeste was in engels wat ik eruit begrijp is dat je doorgelinkt word in een soort externbureaublad maar dan sneller. Wat is de makkelijkste en eenvoudigste manier om office te delen ik denk dat ik voor die optie ga.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:06 schreef mussieonlinux het volgende:
RTFM.
Er is veel documentatie hoe je zoiets kan op zetten, ik wil je wel helpen, maar lees even wat ik suggereerde, en kijk wat je precies wilt.
filmpje? vertel gewoon wat je gedaan hebt, filmpjes zijn baggerquote:Op zondag 4 maart 2012 10:55 schreef dannytimmer het volgende:
Het is gelukt! ik ga zo een demofilmpje voor je maken!
dat is zegmaar echt de meest beroerde oplossing die je kan verzinnen... werkt wellicht voor een paar programma's en legaal is het iig verre van...quote:Op zondag 4 maart 2012 11:26 schreef dannytimmer het volgende:
Ik heb op de server photoshop cs5 geinstalleerd daarna heb ik de hele c schijf gedeeld en nu ga ik via windows 7 naar computer>netwerk>c schijf en open ik photoshop cs5 en het werkt alleen het is een beetje langzaam XD
Ik ben gewoon meester, heb net ook office pakket aan de praat gekregen op beide computers via de server. Dus gaan jullie maar moeilijk doen! Dan doe ik het op de makkelijke manier!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zegmaar echt de meest beroerde oplossing die je kan verzinnen... werkt wellicht voor een paar programma's en legaal is het iig verre van...
met zo'n instelling kom je er wel in de ICTquote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meester, heb net ook office pakket aan de praat gekregen op beide computers via de server. Dus gaan jullie maar moeilijk doen! Dan doe ik het op de makkelijke manier!
Haha, thanksquote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
met zo'n instelling kom je er wel in de ICT_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |