Thanks dear, so far I love herequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
FOK! is a friendly community for the most part, but there are some users who like to bash around. Maybe because some of them are just socially awkward or unhappy with their own lifes, i guess. Or they have a strange sense of humor.
Don't let it bother you too much. If it goes way too far, threats etc, contact an admin. Or just disable receiving Private Messages.
quote:
Glad you like itquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef kellymich het volgende:
[..]
Thanks dear, so far I love here
[..]
surequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Glad you like it
Btw, that other post was a spampost. I removed a link.
om de apple producten te winnen, waarvan je (ik wel in elkgeval) hebt aangegeven ze nooit te willen kopenquote:
many thanks, Nerojequote:
-_-quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef Angst het volgende:
[..]
om de apple producten te winnen, waarvan je (ik wel in elkgeval) hebt aangegeven ze nooit te willen kopen
no problem, many thanksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:54 schreef Muffle het volgende:
Filled in the survey.
I put in my 2nd email.. Just incase.
Reading this post it finally hit me that when you write "becos" you mean "because".quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:22 schreef kellymich het volgende:
[..]
Thank you very much. btw, I deleted my usericon not becos of u, it's becos... well... i don't want some people to send private msg to me. some of them are very rude...
but, I did get lots of help here, I love FOKmost of ppl r quite friendly and helpful.
you guys make my day![]()
Ze zegt zelf dat ze uit Engeland komtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:33 schreef LizzyAdam het volgende:
Done. TS is zo niet Engels. Heeft engels niet als eerste taal iig.
u r right. we should put a progress barquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:57 schreef screwloose het volgende:
te-ring wat een idioot lange survey. Geen idee hoe ver ik ben gekomen (geen progress bar) maar onderwijl gekilled.
Succes ermee.
glad to helpquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze enquete genas mijn balkanker. Dit is fantastisch!
LOL sorry for the confusingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Reading this post it finally hit me that when you write "becos" you mean "because".![]()
sorry, we are working on the Dutch version of this questionnaire.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:33 schreef LizzyAdam het volgende:
Done. TS is zo niet Engels. Heeft engels niet als eerste taal iig.
She is talking about youquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef kellymich het volgende:
[..]
sorry, we are working on the Dutch version of this questionnaire.
Dat komt ook omdat veel Nederlanders beter Engels spreken dan de Engelsen zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
She is talking about youTS = topic starter. She thinks english is not your first language, and I hope it's not because your grammar and spelling are terrible
Zo goed is het Engels van de gemiddelde Nederlander anders niet. Ja, in plaatsen als Stoke-on-Trent spreken de mensen een neanderthalervorm van Engels maar iha zijn Engelssprekende Nederlanders een stuk pijnlijker om aan te horen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat veel Nederlanders beter Engels spreken dan de Engelsen zelf.
Tekend daarvoor was de ontmoeting met een Brit die ik ik had op Kaap de Goede Hoop. Hij vroeg of ik een foto van hem wilde maken (bij dat bordje) en hij zei "Yeah you must be Dutch right? I could hear it straight away, your English is better than most English people."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |