Misschien is 'ie wel in een chippie gestikt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ritmo heeft 't volgens mij nogal druk met z'n feestje. Zie 'm niet zo vaak meer langs komen de laatste dagen.
Zelf feestjes geven...
Ritmo is best oké jongens. Af en toe moet hij zijn verstand alleen gebruiken. Liever carnaval vieren dan naar de wedstrijd gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel in een chippie gestikt.
Hij kan zo doorslaan man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ritmo is best oké jongens. Af en toe moet hij zijn verstand alleen gebruiken. Liever carnaval vieren dan naar de wedstrijd gaan.
Ja zijn gezeik op Koeman en Geel moet hij serieus mee stoppen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan zo doorslaan man.Wonderen verwachten van MvG, 'want hij krijgt er toch voor betaald?'
En met Ritmo valt daarom nog wel te discussieren. Die andere 2 zijn puur op provoceren en ontwrichten van topics uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het verschill met een voice/Kromme
Die doen het er om terwijl Ritmo geloofd ook echt in wat hij post.
Baas.. anders ik wel toch een beetje de coolere versie van autisten die X-men.quote:
X-men natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd voor een beetje cultuur hier voor wie zijn jullie?
[ afbeelding ]
People fear what they don't understand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Baas.. anders ik wel toch een beetje de coolere versie van autisten die X-men.
Beter dan de huidige mens en de next step in evolution maar toch onbegrepen en opgejaagd.
En Beast/Hank McCoy.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel vreemd dat Wolverine aan de verkeerde stand staat.
Daar missen ze niet veel aan, Wolverine is vreemd van loner naar staat soldaat.quote:
Gambitquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe heette die baas met z'n kaarten ook alweer?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ik post hier pas wanneer het geen kakkerlakken tt meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |