quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Als mijn maten pils willen, pakken ze dat zelf maar uit de koelkast
Zorgen voor een koelkast op zeer kleine afstand, scheelt echt de helftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Is eigenlijk helemaal niet zo leuk. Eerst dikke inkopen doen, huis schoonmaken, alles klaarzetten en daarna geen enkel moment rustig kunnen zitten omdat je constant bezig bent met drank aanvullen in de koelkast, bakken chips etc. bijvullen en te zorgen dat er niet iemand die dronken is je tv voor de lol gaat verplaatsen.
Andermans feestjes zijn leuker![]()
Dat geldt normaal idd, maar met name de vrouwen hebben elk weer een andere wens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Als mijn maten pils willen, pakken ze dat zelf maar uit de koelkast
Ja iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
Zeer terechte klacht. Overigens zijn de leukste feesten die waarvan je de gastheer/vrouw niet kent.
vrouwen die pils drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt normaal idd, maar met name de vrouwen hebben elk weer een andere wens.
Die kunnen het zelf ook wel pakken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt normaal idd, maar met name de vrouwen hebben elk weer een andere wens.
Ja, dat gebeurt op het einde van de avond altijd wel, maar vooral aan het begin voel je je toch een beetje verantwoordelijk als gastheer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die kunnen het zelf ook wel pakken.
"Het bier staat in de koelkast, help jezelf" Lost een hoop op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt op het einde van de avond altijd wel, maar vooral aan het begin voel je je toch een beetje verantwoordelijk als gastheer.
is alleen maar makkelijk, je hoeft alleen maar bier te halen en als je zelf drinkt, ruik je toch niet dat ze uit hun bek meurenquote:
Dat lijkt me meer iets voor Verjaardagen in een kring #3quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:50 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Een echte baas zet geen chips neer maar dikke salades en gevulde eieren en boterhamworst met augurk en rookvlees met ei en makreelsalade en 4 kratten warsteiner
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Verjaardagen in een kring #3
Ik zie jou er inderdaad wel voor aan om tomaatjes te vullen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]Je bent zelf een verjaardagsfeest in een kring.
Derhalve moet ik ook zeggen dat je dan een baas bent. Tevens met frituur zoals bitterballen. Je gasten motte toch gewoon goed eten jong vuiglap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |