quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Als mijn maten pils willen, pakken ze dat zelf maar uit de koelkast
Zorgen voor een koelkast op zeer kleine afstand, scheelt echt de helftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Is eigenlijk helemaal niet zo leuk. Eerst dikke inkopen doen, huis schoonmaken, alles klaarzetten en daarna geen enkel moment rustig kunnen zitten omdat je constant bezig bent met drank aanvullen in de koelkast, bakken chips etc. bijvullen en te zorgen dat er niet iemand die dronken is je tv voor de lol gaat verplaatsen.
Andermans feestjes zijn leuker![]()
Dat geldt normaal idd, maar met name de vrouwen hebben elk weer een andere wens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ja iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
Zeer terechte klacht. Overigens zijn de leukste feesten die waarvan je de gastheer/vrouw niet kent.
vrouwen die pils drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt normaal idd, maar met name de vrouwen hebben elk weer een andere wens.
Die kunnen het zelf ook wel pakken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt normaal idd, maar met name de vrouwen hebben elk weer een andere wens.
Ja, dat gebeurt op het einde van de avond altijd wel, maar vooral aan het begin voel je je toch een beetje verantwoordelijk als gastheer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die kunnen het zelf ook wel pakken.
"Het bier staat in de koelkast, help jezelf" Lost een hoop op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt op het einde van de avond altijd wel, maar vooral aan het begin voel je je toch een beetje verantwoordelijk als gastheer.
is alleen maar makkelijk, je hoeft alleen maar bier te halen en als je zelf drinkt, ruik je toch niet dat ze uit hun bek meurenquote:
Dat lijkt me meer iets voor Verjaardagen in een kring #3quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:50 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Een echte baas zet geen chips neer maar dikke salades en gevulde eieren en boterhamworst met augurk en rookvlees met ei en makreelsalade en 4 kratten warsteiner
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Verjaardagen in een kring #3
Ik zie jou er inderdaad wel voor aan om tomaatjes te vullen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]Je bent zelf een verjaardagsfeest in een kring.
Derhalve moet ik ook zeggen dat je dan een baas bent. Tevens met frituur zoals bitterballen. Je gasten motte toch gewoon goed eten jong vuiglap
Toegangskaartjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:00 schreef haan33 het volgende:
Ik zie TS er voor aan iedereen eerst de ID-kaart te vragen
Niet continu, maar met name in het begin wil iedereen weer wat anders. De ene een Heineken, de ander een wijntje, weer een ander iets sterks etc. etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:56 schreef Core2 het volgende:
Sorry, maar je gaat continu wijn inschenken/bier rondbrengen?Als je familie op bezoek komt begrijp ik dat nog wel, maar je vrienden?
Nee manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:00 schreef haan33 het volgende:
Ik zie TS er voor aan iedereen eerst de ID-kaart te vragen
En de whey en proteïnepoeder dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
Op mijn feestjes vliegen soms de potten kwark en kipfilet in de rondte. Vind mijn moeder niet zo leuk met schoonmaken de volgende dag.
Drank maakt mongolisch bij sommige mensen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Wat voor een mongolenvrienden heb je dan wel niet?
Alleen als mensen af en toe een rondje doen met een dienblad vol met kaasknabbels.quote:
Ik schenk niet in, ik zet de nieuwe kratten en flessen op tafelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
Glazen de hele avond inschenkenhet is toch geen bejaardenfeest ofwel?
Je zet gewoon een paar flessen sterke drank/wijn/fris op tafel, rest in de koelkast ofc.
En dan lekker zuipen.
Ik bespeur verjaardagen in een kring in de OPquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Feestjes met afgesloten slaapkamersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:14 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Alle zooi die belangrijk is op je slaapkamer mikken, zorgen dat niemand daarin kan. Duidelijk maken dat roken buiten moet, zeggen waar het bier/de drank/eten staat (zet het dan ook ergens neer waar iedereen er makkelijk bij kan, de bijkeuken ofzo). Een beetje vrienden die doet dan ook wel normaal en probeert niks kapot te maken en rookt gewoon netjes buiten. Wie weet dat je nog ergens ooit iemand aan de frituur moet zetten (gebruik de persoon die altijd loopt te zeuren dattie honger heeft). Ohja, een hele belangrijke regel: je ruimt je eigen kots op! Dat is het enige waar ik echt niet tegen kan, andermans kots opruimen. En ja, verder gewoon plastic bekers op tafel mikken, eerst zal dat niet zo stijlvol zijn alleen later zul je er niemand meer over horen en je bespaard flink glaswerk op die manier.
Je moet zelf ook gewoon een beetje losjes worden, molt iemand bij jou iets laat hem de volgende dag gewoon met de verzekering praten, met een beetje een mooi verhaal en niet al te grote schade betalen die alles gewoon terug![]()
Zo, nu kan TS gerust een feestje houden zonder zich al teveel zorgen te maken
Feestjes met buiten rokenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Feestjes met afgesloten slaapkamers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |