Harry ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:13 schreef Eenskijken het volgende:
Wat deed harry dan? ik heb het ff gemist
Een raar maar ook enigszins interessant sociaal fenomeen: het feit dat mensen een zekere autoriteit aan bepaalde mensen in onze samenleving toeschrijven en vandaar het nodig achten om elke scheet die op Twitter wordt gelaten of elk ander medium door dat soort mensen te volgen en zonodig te quoten. Waar komt die drang vandaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:10 schreef marcodej het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 23:33:52Andere gasten hebben het nu ook in de gaten. Harry Mens heeft live hersenuitval. Tragisch. #penw reageer retweet
Jij noemt het een scheet, ik vond het een grappige en treffende opmerking, die ik het delen waard vond. Jij blijkbaar niet. Jammer dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een raar maar ook enigszins interessant sociaal fenomeen: het feit dat mensen een zekere autoriteit aan bepaalde mensen in onze samenleving toeschrijven en vandaar het nodig achten om elke scheet die op Twitter wordt gelaten of elk ander medium door dat soort mensen te volgen en zonodig te quoten. Waar komt die drang vandaan?
Op 6 mei gaan ze dat ongetwijfeld tot vervelens doen, dat stil staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat ze niet stil stonden bij zijn dood, maar zich meteen afvroegen hoe het verder moest met de politiek.
Ik vind dit nog meevallen. Ik zie nl ook allerlei programma's en kranten willekeurige mensen op Twitter quoten. Anderzijds is het misschien ook weer niet zoveel anders dan voorbijgangers op straat een paar vragen voorleggen, wat net zo oninteressant is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een raar maar ook enigszins interessant sociaal fenomeen: het feit dat mensen een zekere autoriteit aan bepaalde mensen in onze samenleving toeschrijven en vandaar het nodig achten om elke scheet die op Twitter wordt gelaten of elk ander medium door dat soort mensen te volgen en zonodig te quoten. Waar komt die drang vandaan?
In deze uitzending? Of destijds?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat ze niet stil stonden bij zijn dood, maar zich meteen afvroegen hoe het verder moest met de politiek.
Was ie maar lekker gewoon gebleven, hm? Dan had ie misschien ook in deze slowchat rondgehangen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn is nog veel erger dan Harry Mens.
Die karikatuur van zichzelf die ooit op Fok! bij BB is begonnen.
Viel mij wel op dat Harry de enige was die nog leek te weten dat Fortuyn ook na het debat -tot vlak voor zn dood- nog op twee zetels in de peilingen stond.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Harry heeft nog jaren geteerd op z'n vriendschap met Pim en daarmee loopt ie nu nog te koketteren.
Ja, vooral juist de gene die 'zo dichtbij pimmetje' stonden, en zeker Pastors. Wat ging er door u heen? "Hoe moet het nou verder met de LPF".quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gelukkig wordt ie de komende tijd weer wat opgerakeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, maar zal de enorme woede die toen heerste niet al weggeëbd zijn?
Harry Mensquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Die Harry Mens was echt een beetje sneu gisteren, geen kwaad woord over zijn Pimmetje.
Hij had ze natuurlijk ook al enige tijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat die allebei al overleden zijn. De butler heeft tot het laatst voor ze gezorgd.
Sterker, daar zijn het politici voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
In deze uitzending? Of destijds?
Terecht lijkt me, ik zou het hypocriet vinden als het weer een rouw-uitzending zou worden, dat hoeft tien jaar na dato echt niet meer hoor. Alsjeblieft niet zeg. Destijds werd er door geloof ik elke politicus keurig bij stil gestaan, en als er een politicus is die zo eerlijk is om toe te geven dat 'het uiteraard heel erg was voor de mens Fortuyn en zijn nabestaanden, maar dat gelijk de vraag opdoemde: hoe nu verder' vind ik dat alleen maar te respecteren.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sterker, daar zijn het politici voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |