Fail.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spoiler, en jij bent mod.. ban je zelf maar..
Gelul. Ze hadden voor rust ook 5-0 voor kunnen staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die kans van Van Persie was het sleutelmoment.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
RvP weer niks laten zien op die penalty na..
neequote:
Sowieso, maar vanavond vond ik Urby de beste man bij Milan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef Miertje88 het volgende:
van bommel is toch nog wel een baasje hoor
eens vwb milanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Sowieso, maar vanavond vond ik Urby de beste man bij Milan.
Daarna hebben ze geen kans meer gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gelul. Ze hadden voor rust ook 5-0 voor kunnen staan.
de stroot ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Die is sowieso nog prima voor de eredivisie vergeleken met enoh, woutje brama, anita en consortenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
ik vind hem ook zwaar overratedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
Heerlijk man dat die kleuter RVP vanavond ontmaskerd is
ging automatisch sorryquote:
Ik denk dat dit wel een juiste weergave is ja.. Arsenal heeft de 2de helft veel minder laten zien en ze waren opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Tarado het volgende:
gezien de kansen die Milan ook miste vandaag wel terecht dat Milan door is over de 2 wedstrijden gezien
Leuke trollquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat is de vraag inderdaad.
Misschien dat je hem wilt beschermen om zijn gefaal te maskeren?
Moet geloot worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef sausagin het volgende:
is de kwartfinale dan Ac milan - benfica of moet die opnieuw geloot worden?
opnieuw geloot op 16 maartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef sausagin het volgende:
is de kwartfinale dan Ac milan - benfica of moet die opnieuw geloot worden?
quote:
Users die Robin alleen kennen van de CL wedstrijden en Oranje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
Heerlijk man dat die kleuter RVP vanavond ontmaskerd is
sorry tegen swansea en stoke leg ik ze er zelf ook nog inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
Users die Robin alleen kennen van de CL wedstrijden en Oranje.
ik zie bayern en inter wel doorgaan imoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door:
Milan
Benfica
Waarschijnlijk:
Barca
Real
Misschien?:
Napoli (Chelsea)
Lyon (APOEL)
Bayern (Basel)
Marseille (Inter)
Allebei even slechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is Robinho en Urby uit elkaar te halen.
Of je hem de beste vond of niet is een ding, maar als je zegt dat hij slecht speelde heb je toch echt een andere wedstrijd gezien. Wat deed hij dan fout?quote:
Idd en uit tegen Milan was ie ook niet slechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
tja dat zijn toch de grote podia hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat jij er niet staatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
sorry tegen swansea en stoke leg ik ze er zelf ook nog in
Je snapt er niks van knul. Ga buiten spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
sorry tegen swansea en stoke leg ik ze er zelf ook nog in
slechte passing, slecht in de duels, liep ruimtes dichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of je hem de beste vond of niet is een ding, maar als je zegt dat hij slecht speelde heb je toch echt een andere wedstrijd gezien. Wat deed hij dan fout?
PL > CL.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja dat zijn toch de grote podia he
fanboyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je snapt er niks van knul. Ga buiten spelen.
Inderdaad, die doet net of hij kon voetballenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Nog meer mensen die zich altijd dood ergeren aan die Van Hintum?
Juist niet, erger me meer dood aan de Van Hanegem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Hij was juist balvast, haalde het tempo eruit en speelde op de juiste momenten diep. Passes kwamen ook goed aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
slechte passing, slecht in de duels, liep ruimtes dicht
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
jij gelukkig welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogen
Kijk het nog maar eens terug (voorzover je daar zin in hebt uiteraard)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij was juist balvast, haalde het tempo eruit en speelde op de juiste momenten diep. Passes kwamen ook goed aan.
Dan kun je heel de NOS wel sluitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogen
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
standaard bij die neppe marocquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.
Dat maakt op zich niet zoveel uit. Je snapt het spelletje of je snapt het niet en daar hoef je zelf geen grootse voetballer voor geweest te zijn. Anders mogen wij ook niks zeggen over Van Hintum aangezien hij hoger heeft gespeeld dan wij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ga even na tegen welke clubs hij heeft gescoord..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.
Ik ben benieuwd, kijken hoe RvP speelt en of hij en Arsenal nog door kunnen, zal moeilijk worden!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kijken hoe RvP speelt en of hij en Arsenal nog door kunnen, zal moeilijk worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhhhhhh arsenal of barca? niet zo moeilijk.....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Fuck die NOS honden. Ze hebben een geweldige wedstrijd laten schieten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht als ze nu een goede eerste helft neer zetten.. dan kun je erin gaan geloven.
Gezien de NL inbreng zou ik in deze fase van de CL altijd kiezen voor Milan vs Arsenal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
uhhhhhh arsenal of barca? niet zo moeilijk.....
die anderen wel ja. hij nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohik dacht als ze nu een goede eerste helft neer zetten.. dan kun je erin gaan geloven.
Inderdaad.. heb ik me ook al vaker aan gestoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap dat nooit he als ze geen klok erbij zetten.
rvp kon de 4-0 scorenquote:
zeldenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maarja, hoe vaak zie je een keeper zo'n redding maken?
Dat bedoel ik dus. Vond het eerder een geweldige redding van de keeper dan een blunder van RvP.quote:
helaas maar ik ben met je eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vond het eerder een geweldige redding van de keeper dan een blunder van RvP.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maarja, hoe vaak zie je een keeper zo'n redding maken?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, als je hem recht in zijn handen schiet pakt Issakson en zelfs Vermeer die nog
Hij was niet de enige met zo'n grote kansquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vond het eerder een geweldige redding van de keeper dan een blunder van RvP.
quote:
stel de stroot gaat de winnende goal maken tegen spanje in de finalequote:
noscerano ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad maar die andere was nog erger, ben z'n naam even kwijt
Dat vond ik nou wel een falen van de aanvaller. Tijd zat, genoeg opties, had beter gemoeten voor een speler van dat kaliber.quote:
Wel tegen grote clubs, maar niet in grote wedstrijden zoals op WK en vanavond. Neemt niet weg dat het een geweldige speler is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ga even na tegen welke clubs hij heeft gescoord..
Zo ongeveer tegen de hele engelse top
Klopt, op ze minst die bal wat hoger..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat vond ik nou wel een falen van de aanvaller. Tijd zat, genoeg opties, had beter gemoeten voor een speler van dat kaliber.
weet ikquote:
ik had liever zenitquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
wss met een piemel ja, of een tuinbroek
ik heb helemaal niks met portugese clubsquote:
Ik nog minder met Russischequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met portugese clubs
eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:10 schreef Quisho het volgende:
Trouwens best irritant dat er geen klok is
schandaligquote:
het is geen fatoequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |