Inderdaad, die doet net of hij kon voetballenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Nog meer mensen die zich altijd dood ergeren aan die Van Hintum?
Juist niet, erger me meer dood aan de Van Hanegem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Hij was juist balvast, haalde het tempo eruit en speelde op de juiste momenten diep. Passes kwamen ook goed aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
slechte passing, slecht in de duels, liep ruimtes dicht
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
jij gelukkig welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogen
Kijk het nog maar eens terug (voorzover je daar zin in hebt uiteraard)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij was juist balvast, haalde het tempo eruit en speelde op de juiste momenten diep. Passes kwamen ook goed aan.
Dan kun je heel de NOS wel sluitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogen
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
Users die Robin alleen kennen van de CL wedstrijden en Oranje.
standaard bij die neppe marocquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.
Dat maakt op zich niet zoveel uit. Je snapt het spelletje of je snapt het niet en daar hoef je zelf geen grootse voetballer voor geweest te zijn. Anders mogen wij ook niks zeggen over Van Hintum aangezien hij hoger heeft gespeeld dan wij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ga even na tegen welke clubs hij heeft gescoord..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.
Ik ben benieuwd, kijken hoe RvP speelt en of hij en Arsenal nog door kunnen, zal moeilijk worden!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kijken hoe RvP speelt en of hij en Arsenal nog door kunnen, zal moeilijk worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhhhhhh arsenal of barca? niet zo moeilijk.....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Fuck die NOS honden. Ze hebben een geweldige wedstrijd laten schieten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht als ze nu een goede eerste helft neer zetten.. dan kun je erin gaan geloven.
Gezien de NL inbreng zou ik in deze fase van de CL altijd kiezen voor Milan vs Arsenal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
uhhhhhh arsenal of barca? niet zo moeilijk.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |