Fail.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spoiler, en jij bent mod.. ban je zelf maar..
Gelul. Ze hadden voor rust ook 5-0 voor kunnen staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die kans van Van Persie was het sleutelmoment.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
RvP weer niks laten zien op die penalty na..
neequote:
Sowieso, maar vanavond vond ik Urby de beste man bij Milan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef Miertje88 het volgende:
van bommel is toch nog wel een baasje hoor
eens vwb milanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Sowieso, maar vanavond vond ik Urby de beste man bij Milan.
Daarna hebben ze geen kans meer gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gelul. Ze hadden voor rust ook 5-0 voor kunnen staan.
de stroot ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Die is sowieso nog prima voor de eredivisie vergeleken met enoh, woutje brama, anita en consortenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
ik vind hem ook zwaar overratedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
Heerlijk man dat die kleuter RVP vanavond ontmaskerd is
ging automatisch sorryquote:
Ik denk dat dit wel een juiste weergave is ja.. Arsenal heeft de 2de helft veel minder laten zien en ze waren opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Tarado het volgende:
gezien de kansen die Milan ook miste vandaag wel terecht dat Milan door is over de 2 wedstrijden gezien
Leuke trollquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat is de vraag inderdaad.
Misschien dat je hem wilt beschermen om zijn gefaal te maskeren?
Moet geloot worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef sausagin het volgende:
is de kwartfinale dan Ac milan - benfica of moet die opnieuw geloot worden?
opnieuw geloot op 16 maartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef sausagin het volgende:
is de kwartfinale dan Ac milan - benfica of moet die opnieuw geloot worden?
quote:
Users die Robin alleen kennen van de CL wedstrijden en Oranje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
Heerlijk man dat die kleuter RVP vanavond ontmaskerd is
sorry tegen swansea en stoke leg ik ze er zelf ook nog inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
Users die Robin alleen kennen van de CL wedstrijden en Oranje.
ik zie bayern en inter wel doorgaan imoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door:
Milan
Benfica
Waarschijnlijk:
Barca
Real
Misschien?:
Napoli (Chelsea)
Lyon (APOEL)
Bayern (Basel)
Marseille (Inter)
Allebei even slechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is Robinho en Urby uit elkaar te halen.
Of je hem de beste vond of niet is een ding, maar als je zegt dat hij slecht speelde heb je toch echt een andere wedstrijd gezien. Wat deed hij dan fout?quote:
Idd en uit tegen Milan was ie ook niet slechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
tja dat zijn toch de grote podia hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat jij er niet staatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
sorry tegen swansea en stoke leg ik ze er zelf ook nog in
Je snapt er niks van knul. Ga buiten spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
sorry tegen swansea en stoke leg ik ze er zelf ook nog in
slechte passing, slecht in de duels, liep ruimtes dichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of je hem de beste vond of niet is een ding, maar als je zegt dat hij slecht speelde heb je toch echt een andere wedstrijd gezien. Wat deed hij dan fout?
PL > CL.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja dat zijn toch de grote podia he
fanboyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je snapt er niks van knul. Ga buiten spelen.
Inderdaad, die doet net of hij kon voetballenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Nog meer mensen die zich altijd dood ergeren aan die Van Hintum?
Juist niet, erger me meer dood aan de Van Hanegem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Hij was juist balvast, haalde het tempo eruit en speelde op de juiste momenten diep. Passes kwamen ook goed aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
slechte passing, slecht in de duels, liep ruimtes dicht
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
jij gelukkig welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogen
Kijk het nog maar eens terug (voorzover je daar zin in hebt uiteraard)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij was juist balvast, haalde het tempo eruit en speelde op de juiste momenten diep. Passes kwamen ook goed aan.
Dan kun je heel de NOS wel sluitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja die heeft zelf nog nooit op dat niveau gespeeld dus die heeft geen recht van spreken in mijn ogen
In grote wedstrijden staat hij er gewoon vaak niet. Vandaag heeft hij veel balverlies geleden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |