SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
[ Bericht 4% gewijzigd door Mvr.Poes op 06-03-2012 22:45:08 ]
Dat kun jij alleen, of een mod. Daarom sluit ik dus zelf ook nooit topics, zit meestal op de mobiele versie te FOK!ken en dan werkt dat niet handigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hier haken we weer verder! Zou iemand de foto's uit het vorige deel aan de op kunnen toevoegen? Zit zelf op de ipad en weet niet hoe ik dat moet doen
Ik had niet eens door dat ik de laatste post had... Snap dat t niet handig is. Hoe krijg ik het aangepast?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen, of een mod. Daarom sluit ik dus zelf ook nooit topics, zit meestal op de mobiele versie te FOK!ken en dan werkt dat niet handig
De urls van een paar foto's uit het vorige topic onderaan de OP zetten tussen [img] en [/img]. Of je moet een van de modjes die in dit topic posten lief aankijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de laatste post had... Snap dat t niet handig is. Hoe krijg ik het aangepast?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Mvr.Poes het volgende:
Foto's zijn toegevoegd, nu heb ik alleen een modje nodig voor de tt. Meelezend modje, zou je de tt willen veranderen in Waar we hakend de lente in gaan! ??
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Dottey het volgende:
valt me op dat jij vaak met lichaamsonderdelen aankomt zetten hier...
zoek je er bewust op?
wie wil er nou geen sjaal met hangtieten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef Angelof9 het volgende:
Neeeeeee!
Ik kijk elke dag wat er nieuw is ge-upload en dit soort gedrochten springen dan in het oog. Ik begrijp het gewoon niet, dat zal het zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:44 schreef trui het volgende:
[..]
wie wil er nou geen sjaal met hangtieten?
Ohh dat is een goeie! Ik zoek al jaren naar iets om m'n ipod shuffle netjes in te kunnen bewaren. Maar nooit op het idee gekomen om zo'n klein zakje te hakenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
Die kleine behuist nu mijn ipod shuffle, past er samen met de koptelefoon precies inVoor die andere vind ik nog wel iets. Je kunt ze elke maat maken die je wilt.
Hier is het patroon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef crejo het volgende:
leuk die narcis en die kleine tasjes helemaal met die ribbels.Hoe heb je dat gedaan?
Leuk idee (en goed uitgewerktquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef BrainTeaser het volgende:
Hier vandaag even een mini-tussendoor-projectje
[ afbeelding ]
Ah, kijk, zoiets zocht ik inderdaad. Ik zal eens gaan bekijken hoe ik dat kan aanpakken, er zijn vast meer mensen die leuke patroontjes van knuffels zien, maar dan geen idee hebben wat ze met de eenmaal gehaakte knuffel moeten doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef EsseEi het volgende:
oeeh wat een lief schildpadje!en ik zag leuke zakjes
Bloempje: er is zoiets als het Poekie project dan moet het alleen wel naar Belgie...misschien/vast wel ook zoiets in nederland. Of misschien kun je het zelf aanbieden op een kinderafdeling in een ziekenhuis in de buurt.
(ga in november 7 weken op de kinderafdeling stage lopen, zit nu al te denken om te zorgen dat ik dan aan het eind wat dingen heb om daar achter te laten voor die kinders, heb er vorig jaar mei ook al 3 weken stage gelopen, maar ben er neit echt achter gekomen of ze het nou echt nodig hebben of niet, maar wou toen al graag iets doen eigenlijk)
Daar zat ik ook aan te denken. Zou eerst even navragen of het wel kan voordat je eventueel wat gaat opzetten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
Ik twijfel alleen wel een beetje of ze daar in ziekenhuizen heel blij mee zijn. Als ik zie dat je in Hoofddorp niet eens een glazen vaas mee mag nemen uit angst voor infecties, dan zullen een hele hoop knuffels waarvan niemand zeker weet waar ze geweest zijn ook niet mogen...
Het AMC zit naast mijn school, ik denk dat ik het kinderziekenhuis daar even een mailtje stuurquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Zou eerst even navragen of het wel kan voordat je eventueel wat gaat opzetten.
Wat schattig!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef BrainTeaser het volgende:
Hier vandaag even een mini-tussendoor-projectje
[ afbeelding ]
Ik heb één bolletje van de zeeman (roze) en de rest van het merk "red heart" (maar dat is uit de VS). Volgens mij hebben ze bij de zeeman nog wel een paar van die kleuren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:46 schreef crejo het volgende:
Ik zie regelmatig gehaakte dingen langs komen met kleurverlopend wol. Waar kan je dat halen? Ik vind dat wel grappig, maar kan het niet vinden bij ons in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |