SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
[ Bericht 4% gewijzigd door Mvr.Poes op 06-03-2012 22:45:08 ]
Dat kun jij alleen, of een mod. Daarom sluit ik dus zelf ook nooit topics, zit meestal op de mobiele versie te FOK!ken en dan werkt dat niet handigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hier haken we weer verder! Zou iemand de foto's uit het vorige deel aan de op kunnen toevoegen? Zit zelf op de ipad en weet niet hoe ik dat moet doen
Ik had niet eens door dat ik de laatste post had... Snap dat t niet handig is. Hoe krijg ik het aangepast?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen, of een mod. Daarom sluit ik dus zelf ook nooit topics, zit meestal op de mobiele versie te FOK!ken en dan werkt dat niet handig
De urls van een paar foto's uit het vorige topic onderaan de OP zetten tussen [img] en [/img]. Of je moet een van de modjes die in dit topic posten lief aankijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de laatste post had... Snap dat t niet handig is. Hoe krijg ik het aangepast?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Mvr.Poes het volgende:
Foto's zijn toegevoegd, nu heb ik alleen een modje nodig voor de tt. Meelezend modje, zou je de tt willen veranderen in Waar we hakend de lente in gaan! ??
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Dottey het volgende:
valt me op dat jij vaak met lichaamsonderdelen aankomt zetten hier...
zoek je er bewust op?
wie wil er nou geen sjaal met hangtieten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef Angelof9 het volgende:
Neeeeeee!
Ik kijk elke dag wat er nieuw is ge-upload en dit soort gedrochten springen dan in het oog. Ik begrijp het gewoon niet, dat zal het zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:44 schreef trui het volgende:
[..]
wie wil er nou geen sjaal met hangtieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |