Je bent iig tegen PSV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik zeg niet dat ik voor Ajax ben, traitor.
Doe maar stoer. Straks moet je huilen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag, maar daarna valt toch de 4-1
Doe maar gelijk 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd voor de 4-0.. spanning op voeren, pikkies hard maken.
Nein, ik ben gewoon realistisch en zeg wanneer ze slecht zijn. Maar dat past niet in jouw straatje waar je alleen maar mag fappen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
RvP .. blijf maar lekker thuis met het EK
Waarom post je dat terwijl RVP een wereldkans verpest?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
die gast verprutst al de hele avond ballen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Schiet je elke bal die je op doel krijgt erin, mis je deze
Onwaarschijnlijke redding van die keeper hoor. Robin deed alles goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef franske19 het volgende:
Wat een misser van Van Persie.
Come on gunners!
Lol ik dacht aan chamakhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
Van Persie faalt, tijd voor Batman ipv Robin. Hup Zlatan dus.
Die bal moest 'ie gewoon vol nemen joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef mr-green het volgende:
Haha mensen RvP moest wel heel snel reageren op die bal hoor.
Keeper was gewoon baas
Dat was Robinho..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef Confetti het volgende:
Jezus, die Emanuelson![]()
Het gaat te snel voor hem.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
Van Persie faalt, tijd voor Batman ipv Robin. Hup Zlatan dus.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zei toch dat ze hem die penalty moesten geven anders scoort hij nietgr gr Nostradamus.
Nee, wat die brit commentator zei: gewoon plaatsen in een van de hoeken en hij zat en niet 'te clever' doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bal moest 'ie gewoon vol nemen joh.
Idd, de enige die voor gevaar zorgt is Urby met zijn steekpasjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |