eejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Die 3 landen willen films in 1D?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Fans willen dat One Direction komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Ik zie het vaker langskomen, moet ik hits van ze kennen?quote:
quote:
I'm getting to old for this shit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef hole1988 het volgende:
zie die mooiboys http://www.youtube.com/user/OneDirectionVEVO Michiel kom er maar in
Die nep-beliebers...quote:
Ik denk dat je ook heel wat ouder bent dan zequote:
QFTquote:
Topper. Welke badwords heb je nog meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die nep-beliebers...![]()
![]()
![]()
Inmiddels is 'one direction' een badword voor tweets op 3FM Social Radio.
Ik bedoelde dat ik daarvoor ook te oud ben, ze zien eruit alsof ik hun mama had kunnen zijn!quote:
Okee. okeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik daarvoor ook te oud ben, ze zien eruit alsof ik hun mama had kunnen zijn!
in ieder geval deze accounts en 3FMVideo staat er zelfs ook tussenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topper. Welke badwords heb je nog meer?
Die lopen met de laarzen vol nattigheid weer naar huisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. okeeIk vind het kwalitatief niet zulke beste muziek. Laat ik het daar op houden.
Ik zie die pubermeisjes al wegdrijven voor het podium.
Broekiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
hey 1982, mooiste jaar ooit (mijn geboortejaar)
Het mijne ook. September 82quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Wat voel ik me altijd heerlijk jong vergeleken bij julliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |