Ja goed dat ik met jou geen vrienden meer maak hier weet ik nu ook welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Leuk man. Sluit dan niet.
ONZ zit een paar deuren verderop. Kneus.
Ja, prima te pruimen!!quote:
Lekker!! Weekendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, prima te pruimen!!
Nog maar 3 dagen en ik heb een heel weekend vrij, ben ik aan toe
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobielquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef DjinN het volgende:
Ik hap niet...vind het gewoon grappig om te zien dat 12-jarige kindjes het nog steeds geweldig vinden om als eerste een topic te openen. Werd vroeger op de basisschool ook gedaan, dringen en met je neus voorop staan om maar als eerste te zijn met iets
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobiel![]()
En zullen we er een positief topic van maken? Gewoon, omdat het kan enzo
Juist!quote:
En zo'n tt is wmb ook prima, ik let er niet eens opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".
Vandaag lekker chinees gegeten
je hebt je fucking punt toch gemaakt, ga dan verder met normaal posten, en loop niet verder te provocerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".
Vandaag lekker chinees gegeten
Nee, hij feliciteert mij ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
En heeft iemand Michiel al gefeliciteerd vandaag??
Oh nee. FF een tweet sturen dan maarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
Jammer, hij is verder uitermate sympathiek... Minpuntjequote:
Gedaan bij dezequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
Eenschquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobiel![]()
En @iedereen; zullen we er een positief topic van maken? Gewoon, omdat het kan enzo
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Die 3 landen willen films in 1D?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Fans willen dat One Direction komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Ik zie het vaker langskomen, moet ik hits van ze kennen?quote:
quote:
I'm getting to old for this shit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef hole1988 het volgende:
zie die mooiboys http://www.youtube.com/user/OneDirectionVEVO Michiel kom er maar in
Die nep-beliebers...quote:
Ik denk dat je ook heel wat ouder bent dan zequote:
QFTquote:
Topper. Welke badwords heb je nog meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die nep-beliebers...![]()
![]()
![]()
Inmiddels is 'one direction' een badword voor tweets op 3FM Social Radio.
Ik bedoelde dat ik daarvoor ook te oud ben, ze zien eruit alsof ik hun mama had kunnen zijn!quote:
Okee. okeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik daarvoor ook te oud ben, ze zien eruit alsof ik hun mama had kunnen zijn!
in ieder geval deze accounts en 3FMVideo staat er zelfs ook tussenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topper. Welke badwords heb je nog meer?
Die lopen met de laarzen vol nattigheid weer naar huisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. okeeIk vind het kwalitatief niet zulke beste muziek. Laat ik het daar op houden.
Ik zie die pubermeisjes al wegdrijven voor het podium.
Broekiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
hey 1982, mooiste jaar ooit (mijn geboortejaar)
Het mijne ook. September 82quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Wat voel ik me altijd heerlijk jong vergeleken bij julliequote:
Guppiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voel ik me altijd heerlijk jong vergeleken bij jullie
*streepjescode op arm toevoegt*quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik nog jongerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hou eens op!!quote:
Mickey Mouse-pleistertje er op?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou eens op!!![]()
Ik kan mijn arm inmiddels gebruiken als cdrekje
Zeg, ik probeerde het jeugdige in je naar boven te halenquote:
Lief!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, ik probeerde het jeugdige in je naar boven te halen
Ik las het gisteren, ben het vergeten... Mama is boos komt volgende week, toch?quote:
quote:
Ik ookquote:
Kruik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag lieffieeehh
Uit welk jaar ben jij dan?
Kom op! Zeg het !!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Kruik.
Ik heb nog met de dino's gevochten
Mijn geboortejaar staat in mijn twitternaam, you do the math...quote:
Ooooooh. Je bent ook nog hastikke jong!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar staat in mijn twitternaam, you do the math...
Nu probeer je me op te beurenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooooooh. Je bent ook nog hastikke jong!
Godsamme!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Want je bent pas ** jaar! Jonge godin
Ik zit te overwegen te gaan haken, of breien... Leeftijdsadequaat gedrag vertonenquote:
Hippe FOK! omaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen te gaan haken, of breien... Leeftijdsadequaat gedrag vertonen
Maar zonder gelul, ik zou dat ook best willen kunnen haken en/of breienquote:
Ik lurk wel eens in het haak-topic. Ik heb alleen niet het geduld voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar zonder gelul, ik zou dat ook best willen kunnen haken en/of breienIk bak er helemaal niks van
Het lijkt me echt super ontspannend!
Ik kan beide (quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar zonder gelul, ik zou dat ook best willen kunnen haken en/of breienIk bak er helemaal niks van
Het lijkt me echt super ontspannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |