Ja echt heel veel en ik ben hier niet om te daten enzo.. Maar ik vind het wel heel lief en complimenteusquote:
En lekker over alle andere hints en informatie heenlezen zeker?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zien alleen maar de kans van hun leven man
OH EEN MOOIE MEID OP DE INTERNET DIES VAN MIJ!11!!
Zoals deze?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel gefrustreerde maagden de hint niet snappen.
quote:
Kijk eens aan, eindelijk stukje openheid.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want jij (en blijkaar 'wij' ook) zit op FOK! om te hosselen?
Ik wel, heb je die piemelfoto van mij nu al ontvangenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je als vrouw niet gewoon met plezier op internet kunnen zitten? Wat een bullshit opmerking is dit altijdquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef epicbeardman het volgende:
sowieso meiden op internet, die horen ergens anders
meeste meiden op internet zijn toch zwaargewichten
OH SNAPquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je blijft een wanhopige nerd die kansloze fok delletjes benadert voor jan lul.
Nee lol. Wie ben jij en hoe ken jij mij? FOK! is maar FOK! hè jij weet niks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je blijft een wanhopige nerd die kansloze fok delletjes benadert voor jan lul.
Oh? Wat kom je dan doen op een fokforum???? Snapte je de hint van de websitenaam bij registratie van je nicknaam niet??quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja echt heel veel en ik ben hier niet om te daten enzo.. Maar ik vind het wel heel lief en complimenteus
Deze man heeft sowieso geen foto's gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw niet gewoon met plezier op internet kunnen zitten? Wat een bullshit opmerking is dit altijd
Mensen die niet weten hoe close ik en Sinep zijn. Vanmorgen nog samen op Grease gedanst en volgende week biosquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee lol. Wie ben jij en hoe ken jij mij? FOK! is FOK! hè jij weet niks.
De meeste lezen daar over heen en willen het niet gelovenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe close ik en Sinep zijn. Vanmorgen nog samen op Grease gedanst en volgende week bios![]()
*spijker op de kop slaat*quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De meeste lezen daar over heen en willen het niet geloven
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En lekker over alle andere hints en informatie heenlezen zeker?
Op Grease dansen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe close ik en Sinep zijn. Vanmorgen nog samen op Grease gedanst en volgende week bios![]()
Haha ja was echt gezelligquote:
O wat is het dan? Je wil gewoon vrienden met haar zijn? Of je bent het al?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee lol. Wie ben jij en hoe ken jij mij? FOK! is maar FOK! hè jij weet niks.
Nee, maar ze laat het wel soortvan op haar afkomen. Met foto's enzo. Maar niets mis mee natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan, tough luck brah.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
O wat is het dan? Je wil gewoon vrienden met haar zijn? Of je bent het al?Je spreekt haar maar aan voor één reden en één reden alleen; de marginale hoop dat je eroverheen mag.
Maar Sinep zei dirtydancing... wie liegt?quote:
Mag hij ook hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
O wat is het dan? Je wil gewoon vrienden met haar zijn? Of je bent het al?Je spreekt haar maar aan voor één reden en één reden alleen; de marginale hoop dat je eroverheen mag.
Haha ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:
Hadden we die ook gedaan? Volgens mij niet. Wel too sexy for this shirt enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar Sinep zei dirtydancing... wie liegt?
Als dit zo is dan heb ik niets gezegd en neem ik mijn woorden terug.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan, tough luck brah.
Geef de hoop niet op. Ooit zal het taboe doorbroken worden...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De meeste lezen daar over heen en willen het niet geloven
Ik hoop het.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Geef de hoop niet op. Ooit zal het taboe doorbroken worden...
quote:
Beetje jaloers op Rosequote:
En terechtquote:
Welk taboe bedoel je precies?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Geef de hoop niet op. Ooit zal het taboe doorbroken worden...
bwhahahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef MAHL het volgende:
Snap eigenlijk nog steeds niet wat Roos hier doet. Ze kan makkelijk elke man (of vrouw) om haar vingers winden die ze wil, maar in plaats daarvan zit ze hier. Met ons
Wrijf het even in zegquote:
Je mag wel mee dansen hoor. We hebben de macerena nog op de agenda staan.quote:
Die tomato song doen en we hebben een deal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je mag wel mee dansen hoor. We hebben de macerena nog op de agenda staan.
Ben is volgens mij de nieuwe fobo hosselaar. Zag hem bij elk meisje staan bij Laatste reacties. Samen met een paar andere vaste klanten die jullie zelf ook wel zullen kennen.quote:
Haha is goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die tomato song doen en we hebben een deal.
friendszone level 98quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |