Haha ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
O wat is het dan? Je wil gewoon vrienden met haar zijn? Of je bent het al?Je spreekt haar maar aan voor één reden en één reden alleen; de marginale hoop dat je eroverheen mag.
quote:
Hadden we die ook gedaan? Volgens mij niet. Wel too sexy for this shirt enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar Sinep zei dirtydancing... wie liegt?
Als dit zo is dan heb ik niets gezegd en neem ik mijn woorden terug.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan, tough luck brah.
Geef de hoop niet op. Ooit zal het taboe doorbroken worden...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De meeste lezen daar over heen en willen het niet geloven
Ik hoop het.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Geef de hoop niet op. Ooit zal het taboe doorbroken worden...
quote:
Beetje jaloers op Rosequote:
En terechtquote:
Welk taboe bedoel je precies?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Geef de hoop niet op. Ooit zal het taboe doorbroken worden...
bwhahahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef MAHL het volgende:
Snap eigenlijk nog steeds niet wat Roos hier doet. Ze kan makkelijk elke man (of vrouw) om haar vingers winden die ze wil, maar in plaats daarvan zit ze hier. Met ons
Wrijf het even in zegquote:
Je mag wel mee dansen hoor. We hebben de macerena nog op de agenda staan.quote:
Die tomato song doen en we hebben een deal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je mag wel mee dansen hoor. We hebben de macerena nog op de agenda staan.
Ben is volgens mij de nieuwe fobo hosselaar. Zag hem bij elk meisje staan bij Laatste reacties. Samen met een paar andere vaste klanten die jullie zelf ook wel zullen kennen.quote:
Haha is goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die tomato song doen en we hebben een deal.
friendszone level 98quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |