Colour3, heb er 4 van de 6 op m'n blog gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe heten die dubbele lak-dingesens van essence? Ik wil swatches zoeken; maar geen idee waar ik naar moet zoeken.
Ik zag die soho; maar ben al aan het zoeken naar je anderequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Colour3, heb er 4 van de 6 op m'n blog gehad.
Hf !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Burpbiefstuk op en nu verder door naar de Arena
Die hebben het spelletje echt niet begrepenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen op vakantieveilingen die van 1 euro naar 30 euro bieden![]()
![]()
Ik las "heb sinds mijn verhuizing al niet meer gegeten".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
Zo, bijgelezenKip ik ben blij dat ik je op een goddelijk diner idee heb gebracht
Heb het sinds mn verhuizing al niet meer gegeten, minstens een jaar dus
Kun je lasagna opwarmen op dag 2?
Wel, mijn vraag om foto's van de faalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las "heb sinds mijn verhuizing al niet meer gegeten".
Dus ik dacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook bijgelezen, had niks gemist![]()
![]()
![]()
Nu banaan met caramelvla, nomnom
Mag internetfoto's ook?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel, mijn vraag om foto's van de faal
quote:
Ik hou daar niet van, ik hoef andere mensen ook niet te zienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Durft de puber niet naakt ?
How kjoet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag internetfoto's ook?![]()
*te lam om foto's te maken*
Waarom biedt je dan?quote:
Omdat ik er niet bij na had gedacht dat je in de meeste sauna's niet in badkleding mag, ik ga daar namelijk nooit heen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom biedt je dan?![]()
En niet zeggen "omdat het kan"
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik er niet bij na had gedacht dat je in de meeste sauna's niet in badkleding mag, ik ga daar namelijk nooit heen.
O ja, dat moet ik ook al een jaar of 4 doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Net een UUR lang alle achterstallige administratie in mappen gedouwd, en net kwam m'n beloning binnenm'n doosje waxmelts
.
Anders doe je het toch gewoon cadeau?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk gaan mensen nog in de laatste minuten bieden![]()
![]()
![]()
![]()
emoslinger voor mezelf plz
Ik vind die zwarte loikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
(is weer wat anders dan al die pumps hier)
THANK YOU !!! Door je 'waxmelts' besefte ik net dat ik nog cadeau moest bestellen voor schoonzusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Net een UUR lang alle achterstallige administratie in mappen gedouwd, en net kwam m'n beloning binnenm'n doosje waxmelts
.
Haha graag gedaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
THANK YOU !!! Door je 'waxmelts' besefte ik net dat ik nog cadeau moest bestellen voor schoonzus![]()
net maar even gedaan
![]()
Ik heb al 3 van dat soort broeken liggen, want ik vind ze zo lekker in de zomer (en niet charmant, but I don't carequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die zwarte loikEn die broek
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van, ik hoef andere mensen ook niet te zien
quote:
Bwhehehequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al 3 van dat soort broeken liggen, want ik vind ze zo lekker in de zomer (en niet charmant, but I don't care). Die andere zijn wel aan het slijten, dus dit is goeden investering
.
(Van die slippers is dit trouwens het 5e paar van deze stijl. Heb eerst 2 keer een paar van de volwassenafdeling gehad, daarna 3x van de kinderafdeling. En deze heb ik dus al letterlijk liggen, zijn backups voor als de andere brak ende vies zijn
. Maar ze zitten zooooo lekker
)
10 euro in oss als ik straks win, mét zoutwaterbad, hapje, koffie/thee en visjesbehandelingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het is niet dat er gestaard wordt daar.
Ik wil wel nog een keer naar saunaLange geleden weer.
Maar Priem heeft een pieeeeeeeeeeeeercing!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
10 euro in oss als ik straks win, mét zoutwaterbad, hapje, koffie/thee en visjesbehandeling
Nou heb tattoo én piercings; dus die visjes gaan dood van mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
10 euro in oss als ik straks win, mét zoutwaterbad, hapje, koffie/thee en visjesbehandeling
Zal ik je ook in mijn sig zetten???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, rest van de maand kopen we niet meer:
- makeup
- nagellak
- kleren
- schoenen
Ik wens mezelf succes
Loool, I wish I could!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las "heb sinds mijn verhuizing al niet meer gegeten".
Dus ik dacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook bijgelezen, had niks gemist![]()
![]()
![]()
Nu banaan met caramelvla, nomnom
heeft zij die mooie vijl gewonnen?quote:
quote:
Ik bied 5 euroquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Glasvijl van Debs winactie gewonnen YEAH!![]()
Ah neee... had cif gisteren ook alquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Loool, I wish I could!
Ik ga op bed, van nomnomnom lekker eten naar overgeven van de migraine aanval. Nu dus alles uit en dan slapen![]()
Weltrusten dames!
Oooooooo gij luckyyyyy !!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Glasvijl van Debs winactie gewonnen YEAH!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Loool, I wish I could!
Ik ga op bed, van nomnomnom lekker eten naar overgeven van de migraine aanval. Nu dus alles uit en dan slapen![]()
Weltrusten dames!
Only if you toss in a Graphite boxquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok ok 30 euro
</vakantieveilingen>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Only if you toss in a Graphite boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw sig is vol straksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je ook in mijn sig zetten???![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw sig is vol straks![]()
Maar ik ben voor, het helpt vast![]()
Nagellak kom ik al vaak tot de conclusie "ik heb alles al" (gek verhaal, met mijn stash).
Kleding bedenk ik ook vaak "heb ik niet nodig".
Dit zijn ook wel allemaal spullen die ik ga gebruiken en die nuttig zijn, dat maakt het acceptabel toch?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou daar gaan we dan, Barbies Bruiloft
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou daar gaan we dan, Barbies Bruiloft
Ik weet het ook nog niet helemaal zekerquote:
Koop nooit cdsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Fuck, waar haal je een cd vandaan als ze 'm niet hebben bij Bol en Play?
amazon? ebay?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Velvet, cd-wow?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omfg, ik dacht: 'Wie is Samantha?'
ik ook, ik snap de grap nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omfg, ik dacht: 'Wie is Samantha?'
Ik kijk Barbies bruiloftquote:
Dat is dat wicht van die ene show toch? Waardoor iedereen buiten 070 denkt dat alle Hagenezen debielen zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk Barbies bruiloftMaar die heet dus eigenlijk Samantha
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is dat wicht van die ene show toch? Waardoor iedereen buiten 070 denkt dat alle Hagenezen debielen zijn?
Truequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is dat wicht van die ene show toch? Waardoor iedereen buiten 070 denkt dat alle Hagenezen debielen zijn?
Ah, juistja. Het is best fijn om geen tv te kijken, dan mis ik dat soort morons ook compleetquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueEn die ouders en vriend maken het er niet beter op
Jawel want jij zegt falafel befalafeld !! betafafallafeld !! Ietsquote:
quote:
Ik had nog nooit van die uitdrukking gehoordquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel want jij zegt falafel befalafeld !! betafafallafeld !! IetsThihih
![]()
Oh dan ben jij normaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die uitdrukking gehoord
Ik zeg wel vaak 'nâh' of dat iets of iemand mol is, euhm..
Heb je ook al een foto gepost op fb van john carter; want ik heb hem echt nog niet gespot in mijn lijstquote:
Zij heeft iets gepost over een lampquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je ook al een foto gepost op fb van john carter; want ik heb hem echt nog niet gespot in mijn lijst![]()
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je ook al een foto gepost op fb van john carter; want ik heb hem echt nog niet gespot in mijn lijst![]()
Word je niet lijp van al die beeldschermpjes om je heen?quote:
Neuh. Wel van die verrekten bouwlamp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Word je niet lijp van al die beeldschermpjes om je heen?
Leg dat eens uit dan! Zit er serieus iemand te filmen met het flitslicht aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Wel van die verrekten bouwlamp.
Kuuuttt we hadden gratis popcorn kunnen hebbentwitter:rnoppers twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 20:35:21Vreemde gewaarwording, zomaar gratis drinken en popcorn bij de #JohnCarterNL voorpremière. Thanx Fok.nl reageer retweet
Why am i not surprisedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg dat eens uit dan! Zit er serieus iemand te filmen met het flitslicht aan?
En is de film al begonnen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kuuuttt we hadden gratis popcorn kunnen hebbentwitter:rnoppers twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 20:35:21Vreemde gewaarwording, zomaar gratis drinken en popcorn bij de #JohnCarterNL voorpremière. Thanx Fok.nl reageer retweet
![]()
Zit je in de bioscoop te fokken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Wel van die verrekten bouwlamp.
Telefoon moet uit in de bios... Bijna gelukttwitter:JerryDriessen twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 20:34:46Waarom tweets over #JohnCarterNL ? Je telefoon moet uit bij binnenkomst. Boefjes. reageer retweet
De rest zit op facebookquote:
Net ook, ikkeh ben 58 kilo en ik weeg 1,69quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahahhahahha... barbie... "spoel eens terug".... Een dvd... serieus.. hoe blont kun je zijn
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Catherine Arley holos, waarom wist ik niet dat die bestonden?
Ik zag al een rampenfoto van mir uit een oud topic, nog meer sterfgevallen?quote:
Bij mij 1 groen lakjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag al een rampenfoto van mir uit een oud topic, nog meer sterfgevallen?
Aahquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij 1 groen lakjeMaar ik had voor 3 mensen toen besteld; dus op zich viel de schade wel mee met maar 1
Goeikope holo'squote:
Ik kijk al niet meerquote:
Er is nu iets met Eddy Zoey die bruiloften binnenvaltquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeikope holo's![]()
[..]
Ik kijk al niet meer![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er is nu iets met Eddy Zoey die bruiloften binnenvaltHopelijk komt ie niet op jouw bruiloft
Mooi dat jullie het daar over eens zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij zeiden beiden gelijk: Als ie het durft; pleuren we hem meteen weer buitenFlikker toch op man
Dresscode: Tetten bloot!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Priem doen jullie eigenlijk ook een dresscode op de kaart?
Nah denk het ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi dat jullie het daar over eens zijnMaar dan heeft hij wss helaas al het slechte liedje van married with children gezongen
Maar denk niet dat ie helemaal naar belgie komt
Nopequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Priem doen jullie eigenlijk ook een dresscode op de kaart?
Tittysqueeze only allowed after 3 AMquote:
Ohh okee. Ik vind het altijd zo moeilijk als ik dan moet bedenken wat ik aan moet naar een bruiloftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah denk het ook niet
[..]
Nope
Iedereen weet al dat we het graag 'netjes' willen. Maar wij willen gewoon geen eisen stellen. Een afgetrapte jeans wordt niet geapprecieerd maar we gooien ze ook niet buiten als ze toch zo komen![]()
En ook bewust geen eisen qua cadeau enzo. Gewoon los. Klaar
Lol Ja precies... Maar bij de meeste heb ik er echt alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh okee. Ik vind het altijd zo moeilijk als ik dan moet bedenken wat ik aan moet naar een bruiloftMaar er stonden net mensen tussen op tv
Dat ik denk, je had net zo goed kunnen gaan klussen.
quote:
Dat is alleen maar mooi, dan heb je alle fouten al gemaakt enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Rij examen morgen! En mijn rijles vanavond ging echt EPISCH slecht.
Komt vast goed chickquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Slechte generale repetitie...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Flauw hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tittysqueeze only allowed after 3 AM![]()
![]()
Ja, dat zeggen heel veel mensen. Nu hopen dat er ook een kern van waarheid inzitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi, dan heb je alle fouten al gemaakt enzo
Ik duim voor je mop
Jep, uurtje vantevoren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechte generale repetitie...![]()
Ga je van tevoren nog even rijden?
Precies!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol Ja precies... Maar bij de meeste heb ik er echt alle vertrouwen in
Voetbalteam van cif... Tjah... sommige wel en anderen weten we ook wel dat we blij mogen zijn als ze geen kapotte jeans aan hebbenAh jongeuh; als ik maar in de kijker sta; toch??? O nee cif ook wel wat...
![]()
![]()
Dan heb je dat alvast gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Whut hoezoquote:
Die van mij ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga maar eens een tukje doen, ik val uit elkaarPijn in mijn nek, spierpijn in mijn armen, af en toe rare steken in mijn hoofd en brandende ogen
Buhbaai
Hoeft ook niet; stel ik mijn vraag nog esquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik weiger terug te lezen haha! einz!
Weet je hoelang wachten!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut hoezoDan ben je nog heul niet weg
Gij assertieveling!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik weiger terug te lezen haha! einz!
Ja maar dan wel lekker dronken en los en alle kleren uit en zulksquote:
eh, vast nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeft ook niet; stel ik mijn vraag nog es
Heb jij toevallig nog ergens adres van Lin liggen? Heb heel mijn inbox buitenste binnen gekeerd en kan em niet meer vinden
Dan sms ik haar wel effequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, vast niet
ik leeg ook om de tijd alles. Of... ff iets controleren...
ik heb vandaag 9 kilometer gelopen en twintig kilometer gefietst. Ik ben ff klaar met allesquote:
hoezeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijnallereerste postvanaf mijn galaxy tab!!!
Gaat goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
ik weet de straatnaam, maar niet het huisnummerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin is spoorloos, niemand weet waar ze woont![]()
Voorover buigen dan, dan krijg je een mooie veerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag 9 kilometer gelopen en twintig kilometer gefietst. Ik ben ff klaar met alles
Alleen "Lindy" er op zetten, zij is toch wel bekend in die straat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet de straatnaam, maar niet het huisnummer
neuh, hoeft niet, ik had een forever fat bui en dan ga je bewegen, want dat helptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voorover buigen dan, dan krijg je een mooie veer![]()
![]()
of "die twee lesbo's" is misschien nog beter!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen "Lindy" er op zetten, zij is toch wel bekend in die straat?
+ Sien!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of "die twee lesbo's" is misschien nog beter!
"die twee lesbo's met die kleine witte stinkhont"
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag 9 kilometer gelopen en twintig kilometer gefietst. Ik ben ff klaar met alles
Tofquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Delen Lin en ik niet hetzelfde huisnummer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet de straatnaam, maar niet het huisnummer
"Die goeie vuurkes en bbq's verzorgen" !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of "die twee lesbo's" is misschien nog beter!
"die twee lesbo's met die kleine witte stinkhont"
jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wel al een iets beter gevoel nu?
[..]
Tof
Dan mag je heul nog wel een veer hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, hoeft niet, ik had een forever fat bui en dan ga je bewegen, want dat helpt
ik weet het niet zeker... kan ook 27 zijn.... of is dat ook de jouwequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Delen Lin en ik niet hetzelfde huisnummer?
Omnomnom bbq met lam en zalmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Die goeie vuurkes en bbq's verzorgen" !
Nein alleen de 7quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker... kan ook 27 zijn.... of is dat ook de jouwe
Ik onthoud wel huizen, maar geen nummers
Tafel bijna in de fik en allesquote:
quote:Wanneer u uw hond komt ophalen vind u hem altijd mooi, ook al vind u ‘m spuuglelijk. De hond voelt zich al opgelaten en voelt uw positieve of negatieve houding aan. Klachten over een fout kapsel alleen direct aan de trimster melden.
ik moet een beetje brakenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lol.
Ben op een site met tips voor als je je hont naar de trimmer brengt (waar google je al niet brengt). Staat dit erop:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lol.
Ben op een site met tips voor als je je hont naar de trimmer brengt (waar google je al niet brengt). Staat dit erop:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd leukquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]In happy voice gewoon zeggen wat nen lelukkerd hij is
![]()
Ik doe het o zo vaakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd leuk
"is het zo'n lelijke hont? Ja, dat is ie he? Wat issie lellijk! Jaaaaaa!"![]()
![]()
![]()
![]()
En hont doet dan *kwispel kwispel*![]()
![]()
![]()
Advertentie geheel aangepast op Marktplaats-volkquote:Welkom bij Chewies Trimsalon en Megastore te Berkel en Rodenrijs !
(spreek uit: tjoewies, zoals kauwen in het Engels)
ik ook! Dear god, ik hoop dat dat ook zo zal blijven als ik ze ooit zelf heb. Als ik kids ga zeggen, heb ik gefaald in mijn moederschapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb toch zo'n braakhekel aan het woord "kids"
Ik vote voor kuddequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zeg wel kids![]()
Maar vooral als ik typ, want korter
Mag Kinders wel?
Als ik ze in de groep heb noem ik ze altijd "de kudde"
Fijn istie he?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb toch zo'n braakhekel aan het woord "kids"
nee jij zit je gewoon op te vreten voor morgenquote:
Jeetje! Wat een raar kleurtje ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wie wilde er nog maar weten of mijn nagels stainden?
[ afbeelding ]
Ofcquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begon me al bijna persona non grata te voelen.....maar jullie houden nog van me
ja dat komt door die blauwe SH....quote:
Ik was laatst op mijn werk zonder nagellak, ik schaamde me doodquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat komt door die blauwe SH....
En ik ben bijna nooit naakt te aanschouwen
As we speak zit Herome Aalborg er alweer half op. Een Skjoe kleurtje!!!
Dank!quote:
Ik ken het!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was laatst op mijn werk zonder nagellak, ik schaamde me doodMijn nagels leken ubergeel als ik dingen aan wilde wijzen op witte papiertjes
En wat is SH?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank!
Ik probeer altijd zelf de afkortingen te verzinnen en nu krijg ik 'Shina Haze' niet meer uit mijn hoofd
Terwijl het anderen (die niet zo met nagels bezig zijn, that is) wss niet eens opvaltquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het!!
Mijn rechter middelvinger is keikort afgebroken....daar schaam ik me al voor. Zo erg dat ik dus maniertjes doe zodat het minder opvalt
Links gebruiken dus
U no have claplight?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Noeees!
Als je eindelijk, lekker warm, met het kussen precies goed, in bed geinstalleerd bent, merken dat het licht nog aan staat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
Goeden advies...ik geef het
Collega's van date zitten hem uit te horen over mij:
Gewoon zeggen dat je een 25jarige pornoster aan de haak hebt geslagen en dat je een beetje te moe bent om erover te praten.....
En vervolgens een medicijn gaan zoeken tegen jeuk
Dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee jij zit je gewoon op te vreten voor morgen
Trustuh wijffiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapon, wil morgen eigenlijk weer gaan werken.
Trusten liefjonsEn Mss, alvast heeeel veel succes voor morgen! Maar dat heb je helemaal niet nodig
Tofquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:59 schreef Diconnected het volgende:
In de auto naar huisfilm was leuk, ben 2x geinterviewd dus ik kom wss op de frontpage
Trustuh ook voor jou wijffie.quote:
Bwheheh who needs no buys anywayquote:Op woensdag 7 maart 2012 06:52 schreef Incantrix het volgende:
Heuj Puckzzz, ik dacht dat jij gewoon ff geen tijd/zin had om hier te zijn? Persona non grata?? Oh en de vorm van je nagels is echt
En jullie mogen me slaanKom maar door, mock me.. Ik heb ¤ 10 bijgelegd bij mijn bestelling bij Bubs
*kruipt onder steen* dan ga ik van onder een steen de rest van mijn nobuy uitzitten
* princess-a is trotsquote:[b]Op woensdag 7 maart 2012 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en vanmorgen weer een pondje er af
quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
Kut.....verslapen
Sms kutsmoes naar collega.....
Owja, en dáár zat ik vanochtend nog aan te denken, dat ik eigenlijk meer op koopdieet ben als een nobuy en dat dat misschien wel ok is ook..quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwheheh who needs no buys anyway![]()
Mooorning
eigenlijk hadden we kippendansje moeten doen voor de filmmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:59 schreef Diconnected het volgende:
In de auto naar huisfilm was leuk, ben 2x geinterviewd dus ik kom wss op de frontpage
Jaaa en je hebt m'n oogbal niet geliktquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eigenlijk hadden we kippendansje moeten doen voor de filmm
Jaohhhquote:
Nopequote:Op woensdag 7 maart 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
heb je een kleurenthema priem? Want als ze rood kiezen en jij wil blauw wordt het natuurlijk oorlog
Is in bels heel vaak wel het gevalquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd ook niet gediend zijn van kledingseisen voor een bruiloft. Je moet al kleren kopen, en dan zou je ook nog eens iets moeten kopen wat je erna nooit meer aan doet
Ja dat nette is normaal, maar nog meer eisen echtquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is in bels heel vaak wel het geval
En wij verzoeken ook of men graag in nette broek willen komen en niet met jeans-kloffen![]()
Mijn ene broer was ook niet echt blij toen ie te horen kreeg dat ie verplícht een pak moest huren.....quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat nette is normaal, maar nog meer eisen echt
Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ja dat ook, ik zie mijn broer nog niet lopen in zo'n honderddelig pakquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn ene broer was ook niet echt blij toen ie te horen kreeg dat ie verplícht een pak moest huren.....Maar uiteindelijk hebben mijn ouders de pakken betaald (huur er van); dus dan maakt het niet zoveel uit natuurlijk.
Ik wil ook niet zoveel eisen stellen.. Ben ik niet bridezille genoeg voorEn ik vind ook dat men iets aan moet trekken waar men zich goed in voelt
![]()
Hoi, ik heb hetzelfde als jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meurning! Nog steeds ziekmijn keel voelt als schuurpapier en mijn hoofd bonkt en voelt superduf
niet heel handig als je aan de receptie zit.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik zie mijn broer nog niet lopen in zo'n honderddelig pak![]()
Ik had nick trouwens wel een geil pak aangesmeerd (duur) voor de bruiloft van mijn zus. Maar goed hij zag er ook beter uit dan mijn broer in zn c&a pak
Ah ik ben ook altijd wat 'overdressed' op bruiloften hier. Maar daar voel ik me gewoon fijn bij. Wanneer mag je je anders in een chic jurkje heisen als het dan al niet magquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:08 schreef megamandy het volgende:
Zelf zou ik een kleurenthema/voorschrift wel leuk vinden maar dat is meer omdat ik van thema's hou en dan helemaal los kan gaan mij de hele dag/avond kan verheugen met optutten en alles
Aan de andere kant zou ik het zelf waarschijnlijk dan weer niet doen omdat ik het zielig vind voor alle andere mensen. Maar dat heeft volgens mij heel veel met cultuur te maken. Nederlanders houden zich ook nooit aan thema's op feesten
Vorig jaar ergens had de studie van mijn vriend een feest met Gala als thema. Dus ik ook echt mijn galajurk aantrekkenWas de enige met een felle kleur volgens mij
Voor 90% hadden de meisjes een zwart H&M jurkje aan en de jongens gewoon een stropdas om
Of een C&A pak inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee sindsdien niet meer aan gehad
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Het is weg. Heb nu enkel een droge huid er aan over gehoudenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:09 schreef megamandy het volgende:
Hoe is je huid eigenlijk Priem? Nog steeds last in je gezicht of is het helemaal weg?
Ik zou ook geen galajurk kopen voor een feestje, weet je hoe duurquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:08 schreef megamandy het volgende:
Zelf zou ik een kleurenthema/voorschrift wel leuk vinden maar dat is meer omdat ik van thema's hou en dan helemaal los kan gaan mij de hele dag/avond kan verheugen met optutten en alles
Aan de andere kant zou ik het zelf waarschijnlijk dan weer niet doen omdat ik het zielig vind voor alle andere mensen. Maar dat heeft volgens mij heel veel met cultuur te maken. Nederlanders houden zich ook nooit aan thema's op feesten
Vorig jaar ergens had de studie van mijn vriend een feest met Gala als thema. Dus ik ook echt mijn galajurk aantrekkenWas de enige met een felle kleur volgens mij
Voor 90% hadden de meisjes een zwart H&M jurkje aan en de jongens gewoon een stropdas om
Of een C&A pak inderdaad
Mja, mijn galajurk heb ik toen voor ¤120,- volgens mij gekocht gekregen inclusief vermaken. Nu heb ik die jurk tenminste voor mijzelf, andere mensen gingen voor ons gala op school jurken huren (dus dan is het niet op jouw lijf aangepast + andere mensen hebben het al aangehad) en die moesten ook vaak al ¤80,- betalen. Nee sorry dan koop ik het wel liever.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen galajurk kopen voor een feestje, weet je hoe duur
Ik heb 1 keer een jurk gekocht speciaal voor een feest, was toen een roze-thema (athans, thema was pink, purple & silver ofzo, maar heb alleen naar roze geluisterd.
Ik had een jurk met rozen poetels en een poeteltas... Alsof ik het aan voelde komen
120 euroquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, mijn galajurk heb ik toen voor ¤120,- volgens mij gekocht inclusief vermaken. Nu heb ik die jurk tenminste voor mijzelf, andere mensen gingen voor ons gala op school jurken huren (dus dan is het niet op jouw lijf aangepast + andere mensen hebben het al aangehad) en die moesten ook vaak al ¤80,- betalen. Nee sorry dan koop ik het wel liever.
Heb het nu tenminste al 2x aan kunnen doen
Die van mij heeft ook ¤60,- per keer gekostquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Die jurk die ik daar aan had; was 6 tientjesHet hóeft heel niet zo duur te zijn hoor
Als je maar de goeie shops weet uit te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook ¤60,- per keer gekost![]()
De meeste jurken die ik in de kast heb hangen kosten rond de ¤60-¤80 dus om dat bedrag dan voor een galajurk neer te leggen vind ik niet veelJa ik ook zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pwettyGroen !!!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het linkermeisje trouwensNaast de jongen met afgetrapte schoenen onder zijn pak
My hovercraft is full of eel.
Ik moest en zou een groene jurk hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets
En pwettyGroen !!!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:27 schreef BGTes het volgende:
Ik had een goedkope galajurk van 35 euro, een keer aangehadTof !! En idd.. die schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het linkermeisje trouwensNaast de jongen met afgetrapte schoenen onder zijn pak
![]()
Ik heb nooit een gala meegemaakt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:27 schreef BGTes het volgende:
Ik had een goedkope galajurk van 35 euro, een keer aangehadOhmy die schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het linkermeisje trouwensNaast de jongen met afgetrapte schoenen onder zijn pak
Maar jij hebt wel een mooie jurk
吴 曼 迪
Hij was ze vergetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tof !! En idd.. die schoenen![]()
Ik heb nooit een gala meegemaakt
Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ohmy die schoenenMaar jij hebt wel een mooie jurk
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi, ik heb hetzelfde als jij
Maar ik heb ook slijm
nmijn moeder heeft de mijne ook gemaakt, ik had een witte. Was vet uniekquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Mss het volgende:
Mijn galajurk had mijn moeder toentertijd zelf gemaakt. En hij was felrood. Echt leuk tussen allemaal dat zwart, heb er veel complimenten over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |